Solaris Urbino
Moderator: Moderatorzy
Solaris Urbino
Tutaj będziemy dyskutować o krakowskich SU.
Ja zacznę.
W najnowszych krakowskich urbino zmieniono miejsce automatu biletowego przedtem był na środku teraz jest z boku.Fajniej to wygląda, ale ogranicza bardziej miejsce ponieważ, od ścianki automat do poręczy jest pewna przestrzeń która zabiera miejsce.
Ja zacznę.
W najnowszych krakowskich urbino zmieniono miejsce automatu biletowego przedtem był na środku teraz jest z boku.Fajniej to wygląda, ale ogranicza bardziej miejsce ponieważ, od ścianki automat do poręczy jest pewna przestrzeń która zabiera miejsce.
Ostatnio zmieniony 3 gru 2013, o 21:48 przez Apache, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Rammstein92
- Kierownik
- Posty: 887
- Rejestracja: 23 sty 2013, o 16:56
- Lokalizacja: Wola Radziszowska
Solaris Urbino
O których numerach mówisz?Apache pisze:Tutaj będziemy dyskutować o krakowskich SU.
Ja zacznę.
W najnowszych krakowskich urbino zmieniono miejsce automatu biletowego przedtem był na środku teraz jest z boku.Fajniej to wygląda, ale ogranicza bardziej miejsce ponieważ, od ścianki automat do poręczy jest pewna przestrzeń która zabiera miejsce.
Może by tak w naszych zrobić? Bardzo przytulnie
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 525&type=1
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 525&type=1
Tak swoją drogą to zauważyliście że Niemcy biorą zawsze takie małe okna.
W krakowskich su, mamy piękne duże okna jak by się klima zepsuła, a oni biorą takie okna nawet jak klimy jeszcze nie było.
W krakowskich su, mamy piękne duże okna jak by się klima zepsuła, a oni biorą takie okna nawet jak klimy jeszcze nie było.
Ostatnio zmieniony 2 sty 2014, o 20:41 przez Apache, łącznie zmieniany 1 raz.
Chodzi Ci o uchylne? Ot przepisy niemieckie, które zabraniają okien przesuwnych, bo może to spowodować wypadnięcie pasażera z pojazdu. Co do naszych okien to i tu jest lipa, bo tak 'duże' okna powodują zakaz zamykania ich na klucz podczas włączonej klimy.Apache pisze:Tak swoją drogą to zauważyliście że Niemcy biorą zawsze takie małe okna.
W krakowskich su, mamy piękne duże okna jak by się klima zepsuła, a oni biorą takie okna nawet jak klimy jeszcze nie było.
Wiślacka {5} Krowodrza
To się przecież udusić można. Choćby te Carrefour-owskie many, tam też tylko 2 okienka z tyłu, ktoś tym jechał w lecie podczas upałów?
Ostatnio zmieniony 3 sty 2014, o 11:48 przez Apache, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety miałem tą wątpliwą przyjemność.. Do tego sporo pasażerów owego darmobusa można zaliczyć do osób nieszczególnie dbających o higienę co tworzy wyjątkowo niemiłą dla zmysłów kombinację..Apache pisze:Choćby te Carrefour-owskie many, tam też tylko 2 okienka z tyłu, ktoś tym jechał w lecie podczas upałów?
W tym roku będziemy mieli premierę następnej generacji naszego autobusu na targach w Hanowerze [7-11 kwietnia 2014 r. - red.]. Będzie to autobus elektryczny. Jesteśmy właściwie jedynym solidnym producentem pojazdów o napędzie na baterie, bezpiecznych, dobrych pojazdów. To jest niezwykle ważne, żeby to był jeden z priorytetów Solarisa - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Solange Olszewska, prezes zarządu Solaris Bus & Coach.
Czytaj więcej na http://motoryzacja.interia.pl/samochody ... gn=firefox
Zastanawia mnie czy będzie to połączone z prezentacą IV generacji Urbino, no bo chyba nie przechodzą tylko na elektryki
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 14:33 przez yosujiro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6575
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Będzie to połączone z prezentacją IV generacji.yosujiro pisze:Zastanawia mnie czy będzie to połączone z prezentacą IV generacji Urbino, no bo chyba nie przechodzą tylko na elektryki


Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Jechałem dzisiaj bu885 i ogrzewanie było włączone a na dachu buczała klima...
Z tyłu nie szło wytrzymać z gorąca, gdzieś pośrodku było dosyć chłodno....
Z tyłu nie szło wytrzymać z gorąca, gdzieś pośrodku było dosyć chłodno....
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, o 20:45 przez Apache, łącznie zmieniany 2 razy.
- tarantulaw2
- Dyrektor
- Posty: 1078
- Rejestracja: 4 lis 2013, o 10:37
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6575
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Tak, Urbinetto. Miała być to nazwa handlowa (docelowo: Solaris Urbino 10 Urbinetto), do nowości wtedy na rynku, ale uznano że brzmiało by to głupio, a nowy produkt jakoś należy wyróżnić (są to pierwszoseryjne, a niektóry uważają, że prototypowe SU10). Późniejsze Solarisy nazywano już normalnie Urbino, a podobną historię nazewnictwa miały Alpino 8.6 i Alpino 8.9LE.tarantulaw2 pisze:Czemu SU10 które są ściągnięte na Mogilską to Urbinetto?
Ostatnio zmieniony 2 lut 2014, o 02:56 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.


Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Z tym iż pasuje zaznaczyć iż Alpino ma inny rozstaw osi, dzięki czemu jest bardziej skrętne. Model ten był w sporych ilościach eksportowany na grecki rynek(w górzyste rejony) oraz włoski. Obecnie jakoś nie słychać o mega przetargach. Chociaż mediolańska wygrana Solarisa na 250 szt robi wrażenie(ale tam są tylko przeguby i standardowe autobusy).Coffee pisze:Tak, Urbinetto. Miała być to nazwa handlowa (docelowo: Solaris Urbino 10 Urbinetto), do nowości wtedy na rynku, ale uznano że brzmiało by to głupio, a nowy produkt jakoś należy wyróżnić (są to pierwszoseryjne, a niektóry uważają, że prototypowe SU10). Późniejsze Solarisy nazywano już normalnie Urbino, a podobną historię nazewnictwa miały Alpino 8.6 i Alpino 8.9LE.tarantulaw2 pisze:Czemu SU10 które są ściągnięte na Mogilską to Urbinetto?
Ostatnio zmieniony 2 lut 2014, o 03:41 przez Ltcrx, łącznie zmieniany 1 raz.