- za chwilę będzie rozbudowana 29L do 2-3 pasów ruchu;
- powstaną jakieś tam P+R.
Po co Michałowice mają dokładać choćby 1 pln rocznie więcej do KMK, skoro Kraków aż krzyczy, że zaprasza ich mieszkańców SAMOCHODAMI do miasta na swój koszt?
Moderator: Moderatorzy
Ogólnie taka linia miałaby obsługiwać potok Kraków -> Pękowice i os. Łokietka oraz potok do szkoły i kościoła w Zielonkach. Przejazd z Pękowic przez os. Łokietka to rzeczywiście na około, więc może tak:Luffy pisze:Moim zdaniem to też takie wciskanie autobusu tam gdzie jakoś nie jest on specjalnie potrzebny. O ile rejony ulicy Rzyczyskiej i dolnej Jurajskiej mają nieco daleko do najbliższego przystanku, to i tak ci z Rzyczyskiej będą woleli się przejść do centrum Zielonek na swoje 2x7, a ci z Jurajskiej na 220/240 biorąc pod uwagę częstotliwość i trasę, to samo tyczy się osiedla Łokietka. Nie wiadomo też jak się by to pokryło z Trasą Wolbromską.
Co do tematu szkoły w Zielonkach, droga ze szkoły do centrum nie jest jakaś długa, a tam uczniowie mają połączenie do miasta, na Marszowiec, Węgrzce, rozjazdy i dalej. Jedyne połączenie jakiego brakuje to z Toniami i Pękowicami, a dojście do Toń już nie jest takie proste ze względu na brak chodnika wzdłuż ulicy na Zielonki. Może kiedyś będziemy mieli jakąś linię przez Tonie, na Zielonki i Zięby, tylko brakuje jakiejś sensownej końcówki. Może jak już będziemy mieli tramwaj na GN, to skróci się 297 od Węgrzc do nowej pętli (co wydaje się nieuniknione), a takie 290 posłać z Toń na Węgrzce.
Skąd pomysł na 290 do Mistrzejowic? Nie jest to według mnie końcówka na której powinny lądować linie aglomeracyjne. Batowickie linie jakie aktualnie mamy jadą na rondo barei, gdzie oferta przesiadkowa jest wystarczająco duża. Jeśli chodzi o dojazd do centrum to wszystko co jest w mistrzejowicach w stronę centrum jest również na barei.Zieleńczanin pisze:297 - skrócenie do GN, po głowie chodzi mi także podział na 290 Mistrzejowice - Boleń i 297 GN - Dziekanowice;
Gdyby w przyszłości taką linię skrócić na prądnik, to jest akurat ciekawy pomysł, jako iż gdy będziemy mieli już tramwaj na GN, to najbliższy punkt przesiadkowy na tramwaj będzie na pachońskiego, co ułatwi życie pasażerom jadącym 2x7 z Zielonek. Poranne korki między granicą miasta a opolską są na tyle duże że większość pasażerów wysiada na piaszczystej i idzie pieszo na KG, z praktyki wiem że nie trudno być na pętli przed autobusem.Zieleńczanin pisze:240 - podział na dwie jednokierunkowe linie 240 KG -> Tonie -> Pękowice -> Glogera -> KG i 200 jadące w odwrotnym kierunku;
Po prostu zapomniałem dopisać, że przez Os. Piastów, a tam jednak są trochę małe możliwości przesiadki, a na Rondzie Piastowskim nie ma socjaluLuffy pisze:Skąd pomysł na 290 do Mistrzejowic? Nie jest to według mnie końcówka na której powinny lądować linie aglomeracyjne. Batowickie linie jakie aktualnie mamy jadą na rondo barei, gdzie oferta przesiadkowa jest wystarczająco duża. Jeśli chodzi o dojazd do centrum to wszystko co jest w mistrzejowicach w stronę centrum jest również na barei.
Skała i Zielonki mogłyby się dogadać w sprawie takiej linii, która na odcinku krakowskim byłaby przyspieszona. O ile w ogóle tam będzie jakieś przyspieszenie.. bo przecież korki, a niedługo przebudowy w ramach tramwaju na Górkę Narodową.Zieleńczanin pisze:To samo widziałbym w moich Zielonkach - 307 KG - Zielonki UG - Zielonki Cegielnia (nowa pętla na skrzyżowaniu Galicyjska/Do Cegielni)
Dokładnie takie są planyobserwator pisze:@Zieleńczanin, czy "227" nie ma właśnie zostać wzmocnione w szczycie do f~30?
A i owszem, zapomniałem, przepraszam.Kaszmir pisze:Dokładnie takie są planyobserwator pisze:@Zieleńczanin, czy "227" nie ma właśnie zostać wzmocnione w szczycie do f~30?
https://krabok.wordpress.com/2019/08/20 ... racyjnych/