Swoszowice, Golkowice
Moderator: Moderatorzy
- lucapacioli
- Dyspozytor
- Posty: 649
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
- Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
Swoszowice, Golkowice
Gdzie Ci ktoś napisał, że w Wieliczce biletów nie wolno sprawdzać? jak jeszcze jeździłem 304 to najwięcej kontroli miałem właśnie tam.
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości
Swoszowice, Golkowice
Kaszmir, jak dla Ciebie znaki drogowe są wyznacznikiem granicy miasta, to gratuluję. W opisanym przypadku mieli znak postawić na środku skrzyżowania, placu pętli?
Swoszowice, Golkowice
Ostatnio był ranking w Dzienniku Polskim z liczbą wystawionych mandatów za jazdę bez biletu / z niewłaściwym biletem. Ranking był podzielony na linie autobusowe i tramwajowe. W autobusowych na pierwszym miejscu była właśnie 304 ze znaczną przewagą nad następną linią:) W 304 są stale kontrole, przede wszystkim ze względu na turystów.
Swoszowice, Golkowice
1) Tak jak zwrócili Ci uwagę poprzednicy, nikt nic nie pisał o Wieliczce.Cukier pisze:No i dochodzimy do kuriozum, że właściwie po nic Lotnisko i Wieliczka jest poza pierwszą strefą, skoro i tak "nie wolno" tam sprawdzać biletów, żeby czasem jakiś skandal dyplomatyczny nie wybuchł.
2) Nawet jeśli nie sprawdzali biletów w takim "292", to ludzie o tym nie wiedzieli.
3) A nawet jeśli ktoś się dowiedział, to jest takie pojęcie jak uczciwość.
Oczywiście i tu masz rację, natomiast powinniśmy równać w górę, nie w dół. I jak najbardziej do przedyskutowania jest czy "Trzecia Góra" też nie powinna być w strefie miejskiej.Cukier pisze:To wciąż te odstępstwa nie są sprawiedliwe, bo faworyzują mieszkańców wschodniej części Zbydniowic, a mieszkańców Witkowickiej, którzy niewątpliwie mieszkają w Krakowie i najbliżej mają do przystanku Trzecia Góra skazują na korzystanie z taryfy podmiejskiej.
Ty tak serio?Cukier pisze:Zresztą - ja nie mówię, że fakt położenia pętli powinien z automatu uczynić linię "135" podmiejską. Nie, istotne jest to, żeby linia nie miała przystanków poza Krakowem, więc wystarczyłoby przystanek początkowy oraz końcowy przesunąć te 100-200 metrów wgłąb Krakowa, a przejazd do pętli pozostawić jako techniczny celem zawrócenia.
https://www.google.pl/maps/@49.9737918, ... 312!8i6656
w lokalizację gdzie zasadniczo nie ma miejsca na przystanek, do tego tak że autobusy nie mogłyby tam dłużej stać (blokowanie pasa ruchu, vide odpowiedź ZIKiT o przeniesienie "643" na Bieżanowską) przez co ludzie musieliby stać i czekać aż autobus podjedzie w ostatniej chwili (polecam w deszczu albo śniegu) tylko dlatego, że Ty masz problem z granicą taryfy?
Zadałem pytanie po to by ktoś rozwiał moje wątpliwości.franio pisze:Kaszmir, jak dla Ciebie znaki drogowe są wyznacznikiem granicy miasta, to gratuluję.
Swoszowice, Golkowice
Okej, rzuciłem tezą bez sprawdzenia, mój błąd. Natomiast w takim razie mamy podwójne standardy wobec turystów że w jednej czysto turystycznej linii się ich ściga jak tylko się da, a w drugiej potajemnie zabrania się ich kontrolować.Kaszmir pisze:1) Tak jak zwrócili Ci uwagę poprzednicy, nikt nic nie pisał o Wieliczce.
Wiesz, niektórzy ludzie są fanami nieumierania z głodu i w takiej sytuacji uczciwość schodzi na dalszy plan. Gdyby uczciwość w Polsce była czymś więcej niż tylko pojęciem (jak to ma miejsce w Japonii) to nie potrzebowalibyśmy w ogóle kontroli biletów.Kaszmir pisze:3) A nawet jeśli ktoś się dowiedział, to jest takie pojęcie jak uczciwość.
Myślę że nie tak z dnia na dzień, ale planując remont tej ulicy warto rozważyć budowę zatoki na przystanek początkowy po zawróceniu.Kaszmir pisze:Ty tak serio? Czyli mamy przesuwać przystanek na środek ulicy [...] w lokalizację gdzie zasadniczo nie ma miejsca na przystanek, do tego tak że autobusy nie mogłyby tam dłużej stać [...] przez co ludzie musieliby stać i czekać aż autobus podjedzie w ostatniej chwili (polecam w deszczu albo śniegu) tylko dlatego, że Ty masz problem z granicą taryfy?
Tutaj ZIKiT ewidentnie Was chciał spławić, toteż szukał pierwszej lepszej wymówki nieco ambitniejszej niż "bo tak". Tak samo jak z kursami wariantowymi "143", gdzie wasza propozycja jest nieporównywalnie lepsza od tego co urzędnicy wcielili w życie.Kaszmir pisze:blokowanie pasa ruchu, vide odpowiedź ZIKiT o przeniesienie "643" na Bieżanowską
Swoszowice, Golkowice
Twierdzisz że turystę stać na przylot samolotem, hotel itd. ale jakby kupił bilet za parę zł to zacznie przymierzać głodem? Jasne.Cukier pisze:Wiesz, niektórzy ludzie są fanami nieumierania z głodu i w takiej sytuacji uczciwość schodzi na dalszy plan.
A jest tam miejsce? W mojej opinii nie ma https://www.google.pl/maps/@49.9737999, ... 312!8i6656Cukier pisze:Myślę że nie tak z dnia na dzień, ale planując remont tej ulicy warto rozważyć budowę zatoki na przystanek początkowy po zawróceniu.
Akurat w tę część uzasadnienia wierzę bo próbowaliśmy tu na forum znaleźć jakieś zaprzeczenia tej tezie i się nie udało ("501" na Bulwarowej ma wyłączony pas z ruchu, "502" na Placu Centralnym podjeżdża na przystanek dopiero na minutę-dwie przed odjazdem).Cukier pisze:Tutaj ZIKiT ewidentnie Was chciał spławić, toteż szukał pierwszej lepszej wymówki nieco ambitniejszej niż "bo tak". Tak samo jak z kursami wariantowymi "143", gdzie wasza propozycja jest nieporównywalnie lepsza od tego co urzędnicy wcielili w życie.
Swoszowice, Golkowice
Miałem na myśli tubylców, ale faktycznie nie zarysowałem kontekstu zbyt jasno. A to o czym piszesz to jak najbardziej słuszny punkt.Kaszmir pisze:Twierdzisz że turystę stać na przylot samolotem, hotel itd. ale jakby kupił bilet za parę zł to zacznie przymierzać głodem? Jasne.
Cóż, właściwie to pozostaje mi się z Tobą w tej kwestii zgodzić.Kaszmir pisze:A jest tam miejsce? W mojej opinii nie ma https://www.google.pl/maps/@49.9737999, ... 312!8i6656
Kaszmir, po pierwsze: to że somsiad i wszyscy we wsi palą śmieciami, nie oznacza, że nie istnieją inne formy ogrzewania. To że ZIKiT konsekwentnie się czegoś trzyma, nie jest żadnym dowodem na to, że absolutnie nie da się inaczej. Za taki dowód to ja mogę uznać jakiś akt prawny, który to reguluje.Kaszmir pisze:Akurat w tę część uzasadnienia wierzę bo próbowaliśmy tu na forum znaleźć jakieś zaprzeczenia tej tezie i się nie udało ("501" na Bulwarowej ma wyłączony pas z ruchu, "502" na Placu Centralnym podjeżdża na przystanek dopiero na minutę-dwie przed odjazdem).
Po drugie - we Wróżenicach przystanek początkowo-końcowy znajduje się na pasie ruchu (dla pojazdów jadących z ul. Pod Gajem w stronę wyjazdu z Wróżenic), co więcej wg nowego oznakowanie zamontowanego w tym roku, na pasie ruchu w ciągu drogi z pierwszeństwem. A "171" miewa i przerwy rzędu 20 minut, kiedy to aby wyjechać z ul. Pod Gajem trzeba albo jechać pod prąd, albo okrążać pętlę w sposób przeciwny do tej w jaki robi to autobus. I nie, miejsce gdzie autobus ma postój bynajmniej nie jest fragmentem drogi wyłączonym z ruchu (nie dotyczy KMK i dojazdu do posesji) jak to ma miejsce w Witkowicach, tylko normalną ogólnodostępną ulicą. A to że stojący autobus można tu łatwo ominąć okrążając pętlę, to taki sam argument, jak że stojący na Wielickiej autobus można ominąć pozostałymi dwoma z trzech pasów ruchu.
Po trzecie - "501" bynajmniej nie stoi na pasie wyłączonym z ruchu, tylko pasie o rozerwanej ciągłości dla wybranych pojazdów. Poniekąd można powiedzieć, że "501" stoi na buspasie, bo na tym fragmentarycznym odcinku prawy pas jest buspasem z dopuszczeniem prawoskrętu dla pozostałych użytkowników (czyli to samo co na Wielickiej, gdzie "643" stałoby na buspasie). No i przede wszystkim - nic nie zabrania pojazdom wyjeżdżającym z Bulwarowej (od strony os. Sportowego) na al. Solidarności zająć po prawoskręcie prawego pasa.
Swoszowice, Golkowice
O, dzięki, dobry przykład. Trochę teraz żałuję że go nie znałem zanim wysłaliśmy drugie pismo do ZIKiT, bo można by powalczyć o to "643" do Bieżanowskiej. Może jeszcze do sprawy wrócimy. Dla zainteresowanych, namierzyłem tę pętlę na google street view: https://www.google.pl/maps/@50.113625,2 ... 312!8i6656Cukier pisze:Po drugie - we Wróżenicach przystanek początkowo-końcowy znajduje się na pasie ruchu (dla pojazdów jadących z ul. Pod Gajem w stronę wyjazdu z Wróżenic), co więcej wg nowego oznakowanie zamontowanego w tym roku, na pasie ruchu w ciągu drogi z pierwszeństwem. A "171" miewa i przerwy rzędu 20 minut, kiedy to aby wyjechać z ul. Pod Gajem trzeba albo jechać pod prąd, albo okrążać pętlę w sposób przeciwny do tej w jaki robi to autobus. I nie, miejsce gdzie autobus ma postój bynajmniej nie jest fragmentem drogi wyłączonym z ruchu (nie dotyczy KMK i dojazdu do posesji) jak to ma miejsce w Witkowicach, tylko normalną ogólnodostępną ulicą. A to że stojący autobus można tu łatwo ominąć okrążając pętlę, to taki sam argument, jak że stojący na Wielickiej autobus można ominąć pozostałymi dwoma z trzech pasów ruchu.
II etap przebudowy ulicy Myślenickiej ulicy Krzyżańskiego
19.10.2018 Linie 135, 184, 214, 215, 225, 254, 265, 484, 735, 754, 915. II etap przebudowy ulicy Myślenickiej i przebudowa ulicy Krzyżańskiego
Dotyczy:
II etap przebudowy ulicy Myślenickiej
Przebudowa ulicy Krzyżańskiego
Linie:
135, 184, 214, 215, 225, 254, 265, 484, 735, 754, 915
Obowiązuje:
Od dnia 20 października 2018 roku (sobota)
Krakowie zawiadamia, że od dnia 20 października 2018 roku (sobota) rozpocznie się II etap przebudowy ulicy Myślenickiej. Nadal trwa przebudowa ulicy Krzyżańskiego. Komunikacja autobusowa w rejonie Swoszowic będzie funkcjonować wg poniższego porządku:
135
254
Nadal będą zawieszone
184
484
Kursy realizowane na trasie Prądnik Czerwony – Swoszowice Poczta nadal będą skrócone do przystanku Swoszowice Autostrada.
Kursy na trasie Prądnik Czerwony – Os. Kurdwanów bez zmian
214
Kierunek Grabówki Pętla – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: Grabówki Pętla – Sawiczewskich – Myślenicka – Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki
215
225
Kierunek Rzeszotary Panciawa Pętla (215) / Świątniki Górne UMiG (215, 915) – nadal kursują po obecnej trasie objazdowej w związku z remontem ul. Krzyżańskiego: Borek Fałęcki – … – Kąpielowa – Chałubińskiego po trasie linii 265 do Lusiny – Lusina Dolna – Wrząsowice Rondo i dalej po stałych trasach.
Kierunek Borek Fałęcki: w związku z wyłączeniem ruchu na kolejnym odcinku ul. Myślenickiej będą kursować: od Świątnik Górnych / Rzeszotar do przystanku Pytlasińskiego po obecnej trasie objazdowej przez Lusinę, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.
265
Kierunek Konary – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: od pętli Konary do przystanku Pytlasińskiego bez zmian, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.
735
Będzie kursować na nowej trasie (w obu kierunkach): Łagiewniki – Fredry – Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia – Totus Tuus – Św. Alberta – Herberta – Bujaka – Halszki – Stojałowskiego – Herberta – Myślenicka – Merkuriusza Polskiego – Chałubińskiego – Szybisko – Sawiczewskich – Kuryłowicza – Drużbackiej – Soboniowice – Golkowice – Matematyków Krakowskich – tymczasowa pętla Zbydniowice
754
Kierunek Zbydniowice – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: od tymczasowej pętli Zbydniowice do przystanku Wróblowice Szkoła i do skrzyżowania ul. Myślenickiej i Szybisko bez zmian, dalej po nowej trasie: Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki
Uwaga! Wybrane kursy w dni świąteczne w dalszym ciągu będą realizowane z przejazdem przez pętlę Grabówki Pętla.
Zasady zachowania biletów:
Bilety okresowe wykupione na linie 135, 184, 214, 215, 225, 254, 265 zachowują ważność na stałych i zmienionych trasach.
Bilety okresowe wykupione na linię 135 zachowują dodatkowo ważność:
– Na całej trasie linii 735;
– Na trasie linii 754 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Zbydniowice (dot. również kursów przez Grabówki Pętlę);
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Wrząsowice Rondo.
Bilety okresowe wykupione na linię 184 / 484 zachowują dodatkowo ważność:
– W autobusach linii 735 na odcinku Bujaka – Sawiczewskich;
Bilety okresowe wykupione na linię 254 zachowują ważność:
– Na całej trasie linii 735 – dotyczy tylko kursu wariantowego przez Wróblowice (w godzinach wieczornych);
– Na całej trasie linii 754;
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Borek Fałęcki – Wrząsowice Rondo.
Dotyczy:
II etap przebudowy ulicy Myślenickiej
Przebudowa ulicy Krzyżańskiego
Linie:
135, 184, 214, 215, 225, 254, 265, 484, 735, 754, 915
Obowiązuje:
Od dnia 20 października 2018 roku (sobota)
Krakowie zawiadamia, że od dnia 20 października 2018 roku (sobota) rozpocznie się II etap przebudowy ulicy Myślenickiej. Nadal trwa przebudowa ulicy Krzyżańskiego. Komunikacja autobusowa w rejonie Swoszowic będzie funkcjonować wg poniższego porządku:
135
254
Nadal będą zawieszone
184
484
Kursy realizowane na trasie Prądnik Czerwony – Swoszowice Poczta nadal będą skrócone do przystanku Swoszowice Autostrada.
Kursy na trasie Prądnik Czerwony – Os. Kurdwanów bez zmian
214
Kierunek Grabówki Pętla – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: Grabówki Pętla – Sawiczewskich – Myślenicka – Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki
215
225
Kierunek Rzeszotary Panciawa Pętla (215) / Świątniki Górne UMiG (215, 915) – nadal kursują po obecnej trasie objazdowej w związku z remontem ul. Krzyżańskiego: Borek Fałęcki – … – Kąpielowa – Chałubińskiego po trasie linii 265 do Lusiny – Lusina Dolna – Wrząsowice Rondo i dalej po stałych trasach.
Kierunek Borek Fałęcki: w związku z wyłączeniem ruchu na kolejnym odcinku ul. Myślenickiej będą kursować: od Świątnik Górnych / Rzeszotar do przystanku Pytlasińskiego po obecnej trasie objazdowej przez Lusinę, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.
265
Kierunek Konary – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: od pętli Konary do przystanku Pytlasińskiego bez zmian, dalej na wprost ulicą Chałubińskiego do ulicy Kąpielowej, z pominięciem ulicy Szybisko, Myślenickiej i Merkuriusza Polskiego.
735
Będzie kursować na nowej trasie (w obu kierunkach): Łagiewniki – Fredry – Do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia – Totus Tuus – Św. Alberta – Herberta – Bujaka – Halszki – Stojałowskiego – Herberta – Myślenicka – Merkuriusza Polskiego – Chałubińskiego – Szybisko – Sawiczewskich – Kuryłowicza – Drużbackiej – Soboniowice – Golkowice – Matematyków Krakowskich – tymczasowa pętla Zbydniowice
754
Kierunek Zbydniowice – trasa i przystanki bez zmian.
Kierunek Borek Fałęcki: od tymczasowej pętli Zbydniowice do przystanku Wróblowice Szkoła i do skrzyżowania ul. Myślenickiej i Szybisko bez zmian, dalej po nowej trasie: Szybisko (dopuszczony ruch autobusów „pod prąd”) – Chałubińskiego – Kąpielowa – … – Borek Fałęcki
Uwaga! Wybrane kursy w dni świąteczne w dalszym ciągu będą realizowane z przejazdem przez pętlę Grabówki Pętla.
Zasady zachowania biletów:
Bilety okresowe wykupione na linie 135, 184, 214, 215, 225, 254, 265 zachowują ważność na stałych i zmienionych trasach.
Bilety okresowe wykupione na linię 135 zachowują dodatkowo ważność:
– Na całej trasie linii 735;
– Na trasie linii 754 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Zbydniowice (dot. również kursów przez Grabówki Pętlę);
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Merkuriusza Polskiego – Wrząsowice Rondo.
Bilety okresowe wykupione na linię 184 / 484 zachowują dodatkowo ważność:
– W autobusach linii 735 na odcinku Bujaka – Sawiczewskich;
Bilety okresowe wykupione na linię 254 zachowują ważność:
– Na całej trasie linii 735 – dotyczy tylko kursu wariantowego przez Wróblowice (w godzinach wieczornych);
– Na całej trasie linii 754;
– Na trasach linii 215 i 225 na odcinku Borek Fałęcki – Wrząsowice Rondo.
Swoszowice, Golkowice
Zmiana trasy linii zastępczej
http://kmkrakow.pl/735
od 24.11.2018
Zmiana trasy linii zastępczej
Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że od dnia 24.11.2018 r. (sobota) w celu poprawy obsługi komunikacyjnej rejonu Wróblowic zostanie wprowadzona następująca zmiana trasy linii zastępczej 735:
Łagiewniki - ... - Myślenicka - Merkuriusza Polskiego - Chałubińskiego - Szybisko - Myślenicka - Niewodniczańskiego - Landaua - Kuryłowicza - ... - Zbydniowice.
Powyższa trasa będzie obowiązywać dla wszystkich kursów w obu kierunkach.
W związku ze zmianą trasy linia NIE będzie obsługiwać przystanku "Fort Swoszowice". Przystanek "Sawiczewskich" w kierunku Zbydniowic zostanie przeniesiony na ul. Myślenicką (jak dla linii 754).
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.
-
Krzysiek Mietla
- Dyspozytor
- Posty: 605
- Rejestracja: 28 maja 2011, o 16:43
- Lokalizacja: Kraków-Krakowiaków
Swoszowice, Golkowice
http://kmkrakow.pl/
175, 255
26.05.2019
Bieg Swoszowicki
Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że w dniu 26.05.2019 r. (niedziela) w godz. ok. 13:00 - 17:45 na terenie dzielnicy Swoszowice oraz Gminy Mogilany odbędzie się kolejna edycja imprezy sportowej pn. "Bieg Swoszowicki". W związku z powyższym zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:
linia 175 - w godz. ok. 13:00 - 17:45 będzie kursować po trasie czasowo zmienionej z pominięciem ulic Poronińskiej i Smoleńskiego. Przystanki „Poronińska”, „Opatkowice Zadworze” i „Smoleńskiego” w obu kierunkach pozostaną bez obsługi;
linia 255 - kurs z Borku Fałęckiego z godz. 16:50 będzie realizowany po trasie czasowo zmienionej: od Borku Fałęckiego do przystanku „Judyma” po stałej trasie, następnie po trasie linii 265 do przystanku „Lusina Dolna”, następnie ul. Zdrojową w Lusinie do przystanku „Lusina Spacerowa” i dalej po stałej trasie do przystanku Gaj Zadziele. Bez obsługi dla powyższego kursu pozostaną następujące przystanki: „Opatkowice Wiadukt”, „Opatkowice”, „Ważewskiego”, „Libertów Dolny”, „Lusina Granica”, „Lusina”, „Lusina Dwór”. Przystanek „Kąpielowa” będzie funkcjonował jak dla linii 265 (na ul. Kąpielowej). Na trasie objazdowej linia będzie obsługiwać istniejące przystanki. Granicą taryfową będzie przystanek „Chałubińskiego”. Kurs z Gaju Zadziele z godz. 17:13 będzie wykonywany bez zmian (po stałej trasie).
Za utrudnienia przepraszamy!
Swoszowice, Golkowice
Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?
Swoszowice, Golkowice
Ale czy Kraków się składa na wozokilometry? Nie sądzę. To różnica.
MKM-owie to jednak wielkie: 
-
Zieleńczanin
- Inspektor
- Posty: 338
- Rejestracja: 24 cze 2019, o 21:54
Swoszowice, Golkowice
Z Bieżanowskiej jest najbliżej do Prokocimia, a więc linia do Wieliczki byłaby bezsensowna. W zasadzie taka G3 jedzie w jedynym kierunku do Krakowa jednocześnie nie cofając się.WIK pisze:Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?
Swoszowice, Golkowice
Ale po co Wieliczka miałaby to robić? Ideą tych autobusów jest przewóz ludzi po gminie i dowóz do pociągu, nie "wywoźenie" do Krakowa. Można założyć, że ta linia jedzie przez Kraków, bo ma "po drodze", nie dlatego, że Wieliczka ma jakieś większe ambicje woźenia ludzi do Krakowa swoimi liniami.WIK pisze:Od 1 października zostanie uruchomiona nowa linia przez Gminę Wieliczka: G3 na trasie Wieliczka - Wieliczka Krzyszkowice - Barycz - Soboniowice - Gołkowice. Chcę zaznaczyć, że linia BĘDZIE się zatrzymywać na przystankach nie tylko w Gminie Wieliczka, ale też w Krakowie: Krzemieniecka, Żelazowskiwgo, Drużbackiej, Soboniowice. Jak więc widać, Gmina Wieliczka potrafiła uruchomić autobus "przez Kraków". Stąd więc moja konkluzja, że może Wieliczka powinna uruchomić linię do Bieżanowskiej na przykład?
