Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 27 kwi 2018, o 00:48

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1555 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 00:04 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3380
Lokalizacja: Kraków
Jak szaleć to szaleć. Skoro nie ma zgody co do dobrej siatki połączeń, to zaproponuję swoją. Czy lepszą – nie wiem, ale na pewno bardzo niestandardową.

  • 3Krowodrza Górka — (jak linia 3) — Starowiślna — Hala Targowa — Rondo Grzegórzeckie — Klimeckiego — Dworzec Płaszów Estakada — Kabel — (jak linia 3) — Nowy Bieżanów P+R
  • 6 – tak jak zaproponował ZIKiT
  • 11 oraz 13 połączyć w jedną (nazwijmy ją 71): Bronowice — (jak linia 13) — Korona — Smolki — (jak linia 11) — Czerwone Maki P+R
  • 24Bronowice Małe — (jak linia 24) — Starowiślna — Hala Targowa — Rondo Grzegórzeckie — Klimeckiego — Dworzec Płaszów Estakada — Kabel — (jak linia 24) — Kurdwanów P+R
  • 703Nowy Bieżanów P+R — (jak linia 3) — Starowiślna
  • 706Kurdwanów P+R — (jak linia 6) — Korona (Stradom?)
  • 711Mały Płaszów — (jak linia 11) — Korona

:lol-sweat:

Uprzedzając pytanie: tak, jest techniczna możliwość przejazdu takiego „711” po estakadzie.

Ewentualnie można połączyć „3” z „11” jako inne „71”, „13” skierować przez estakadę, Grzegórzecką i Dietla, zaś „711” skierować nie do Korony, tylko do placu Bohaterów Getta.

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 06:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 08:40
Posty: 6099
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Podpisuję się obiema rękami pod postami Kaszmira.

Od siebie dorzucę, że wszakże sobota jest często dniem, w którym spotyka się ze znajomymi, idzie z nimi do knajpy, więc bezpośredni dojazd do Pierwszej Obwodnicy jest tym istotniejszy... I można go było Bieżanowowi utrzymać w bardzo prosty sposób, tak jak to zrobiono już wielokrotnie - a tu taki koszmarny bubel... Wstyd! Ja autentycznie nie rozumiem jak ktokolwiek mógł wymyślić coś tak głupiego! A jeszcze mniej rozumiem Cukra, jak może tego bubla bronić... Tym bardziej, że z Cukrem w 90% spraw o których tu dyskutujemy na forum jesteśmy jednomyślni...

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 08:30 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 22:42
Posty: 484
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
tomta1 napisał(a):
Uprzedzając pytanie: tak, jest techniczna możliwość przejazdu takiego „711” po estakadzie.

Szkoda tylko, że nie będzie miał jak na nią wjechać. Chyba, że na jeden dzień masz zamiar rozbierać betonowe separatory na Wielickiej.

_________________
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 08:49 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3380
Lokalizacja: Kraków
Nie wiedziałem że do ich ściągnięcia jest potrzebny wielomiesięczny przetarg

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 09:10 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 22:42
Posty: 484
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok
Zapewne nie jest. Ba! przypuszczam, że nawet sygnalizację na te kilkanaście godzin można by tam postawić, jeśli tylko ktoś lubi strzelać z armaty do wróbli.

_________________
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 17:36 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9964
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Kaszmir napisał(a):
Absurdów jest więcej... właśnie sobie uświadomiłem, że przecież przez remont Cechowej całe Piaski Wielkie czy Kosocice wiszą na dowozówce do bieżanowskich tramwajów, która dojeżdża tylko do Prokocimia Szpitala. I ci ludzie, nie dość że zmuszeni do wycieczek naokoło, teraz jeszcze będą musieli się przesiadać po dwa razy by dojechać do I obwodnicy, bo przecież przy Szpitalu zostanie tylko "9"...

Doprawdy skandal, że pasażerowie ze skrajnych rubieży miasta będą musieli PRZEZ JEDEN DZIEŃ się przesiąść dwa razy. Pasażerowie zza Pleszowa w ciągu ostatnich dwóch lat tak lekko KILKA MIESIĘCY się musieli przesiadać dwa razy żeby dojechać gdziekolwiek indziej niż Bardosa / Kombinat czy ostatnio aż Plac Centralny. Czyli nawet do Czyżyn i najbliższego centrum handlowego. A gdzie tam jeszcze do Pierwszej Obwodnicy!

Jakoś nie słyszałem wtedy, żebyś pisał o bublu roku, skandalu i końcu świata, że nie wydłużono pleszowskich autobusów gdziekolwiek do Huty tylko zdecydowano się utworzyć "710" kursujące żenująco rzadko w krótkich autobusach, które potem musiano wtyczkować przegubem gdy się okazało, z trzech autobusów trudno upchnąć pasażerów do jednego tej samej wielkości. Ba, powiedziałbym, że z dużo większą zajadłością walczyłeś o dodanie "Pędzichów" nocnemu.

I przypomnę jeszcze, że Zapleszowianie wisieli tylko i wyłącznie na tym "710" co 20 minut i "211" raz na ruski rok, podczas gdy WSZYSTKIE inne dowozówki z zadu*iów, które normalnie dowożą do tramwajów, dowożą również do przynajmniej jednej magistralnej linii autobusowej. W przypadku Soboniowic, Potrzasku itd. dowożą do Wielickiej, gdzie jest "144", "163", "173", "503", "304" - co już stanowi dużo kursów, którymi można dojechać do wielu miejsc. A jeszcze jest kilka linii takich jak "204/244" którymi można podjechać do miejsca skąd jest więcej tramwajów.

Kaszmir napisał(a):
Naprawdę nie rozumiem co mają linie autobusowe na Wielickiej do przystanku "Prokocim", skoro nie zatrzymuje się tam żaden autobus bo fizycznie tam nie ma przystanku.

No to mają, że gdyby przystanku tramwajowego Prokocim nie było w ogóle, to świat by się nie zawalił, bo Wlotowa jest bardzo blisko, a autobusy mają tam racjonalniejsze odległości międzyprzystankowe niż tramwaje. Toćka w toćkę Dąbie, Darwina-Jarzębiny, Brożka-Borsucza.

Kaszmir napisał(a):
A kto gdziekolwiek pisał o czterech liniach? Pisałem o dwóch, więc nie przekręcaj proszę naszych argumentów.
A dwie by wystarczyły - jedna z Bieżanowa, druga z Kurdwanowa. Jedna jadąca przez Starowiślną, druga przez Krakowską. Oczywiście nie zapewniłyby wszystkich brakujących relacji, ale już przynajmniej by załatały parę absurdalnych dziur.

Wedle Twojej propozycji jeśli ktoś z Bieżanowa chciałby się dostać na Starowiślną (między PBG a Dietla) to musiałby się przesiadać ze swojego potworka co 20min na kurdwanowskiego potworka kursującego co tyle samo, albo jechać na Koronę i stamtąd się cofać "19" czy połączoną "3-6".

Z kolei z Kurdwanowa na Krakowską wciąż nie byłoby bezpośrednio dojazdu (biedny przystanek Dauna! :cry: ) i byłoby albo łapanie potworka "706" co 20min do... no właśnie dokąd? Do PBG? Do Korony może i trochę to pomoże dojechać, ale na Wolnicę nie bardzo. Albo tramwajem do Kabla i tam łapanie bieżanowskiego bezpośredniego potworka co 20min do Wolnicy. Albo naokoło przez Grzegórzeckie. Albo przez Kamieńskiego.

Nie, Kaszmir, dwa potworki co 20 min niczego nie załatwiają, bo oba osiedla będą miały nimi dojazd tylko na jeden z dwóch ciągów, jazda na drugi będzie wyjątkowo upierdliwa. A przez to że będą co 20 minut to przesiadanie się czy to między nimi, czy to z innych linii na nie będzie co najmniej upierdliwe.

Kaszmir napisał(a):
Nie jeśli chcesz jechać na północną Wielicką albo do Dworca Płaszów.

Doprawdy strategiczne cele. Chcąc dojechać akurat tam wystarczy pójść/podjechać na Starowiślną i skorzystać z "703" lub "24".

tomta1 napisał(a):
  • 3Krowodrza Górka — (jak linia 3) — Starowiślna — Hala Targowa — Rondo Grzegórzeckie — Klimeckiego — Dworzec Płaszów Estakada — Kabel — (jak linia 3) — Nowy Bieżanów P+R
  • 6 – tak jak zaproponował ZIKiT
  • 11 oraz 13 połączyć w jedną (nazwijmy ją 71): Bronowice — (jak linia 13) — Korona — Smolki — (jak linia 11) — Czerwone Maki P+R
  • 24Bronowice Małe — (jak linia 24) — Starowiślna — Hala Targowa — Rondo Grzegórzeckie — Klimeckiego — Dworzec Płaszów Estakada — Kabel — (jak linia 24) — Kurdwanów P+R

Również ta w założeniu kpina jest całkiem sensowna. Tak jak mówiłem - pozostawienie "3" na Bieżanowie miałoby sens. Połączenie "13" z "11" to też dobry pomysł - i gdyby pójść dalej i skierować również "6" do Łagiewnik, to wtedy osiągnięto by efekt szybkiej przesiadki na Matecznym dla całego południa z autobusów na tramwaje do Korony: "8", "10", "6", "71". Tylko trochę Starowiślna by przez to opustoszała, ale tam wówczas powinno być "703" z f~10. Kurdwanów bez "706". A autobus z Małego Płaszowa do Podgórza też ma sens, tylko oczywiście przez Powstańców Wielkopolskich i Kuklińskiego, bo estakadę ktoś spier**lił, że prócz tramwajów nadaje się jedynie dla pojazdów uprzywilejowanych, które mogą cisnąć pod prąd.

Locutus napisał(a):
A jeszcze mniej rozumiem Cukra, jak może tego bubla bronić... Tym bardziej, że z Cukrem w 90% spraw o których tu dyskutujemy na forum jesteśmy jednomyślni...

Loki myślę, że to wynika z naszego rozbieżnego spojrzenia na kwestię przesiadki / dojazd bezpośredni. Ja nie jestem z tych, co są w stanie wlec się 7 minut dłużej byle się nie przesiadać, a Ty jesteś z tych są w stanie przepuszczać podjeżdżające na przystanek tramwaje czekając na taki, w którym można usiąść - oczywiście pod warunkiem że jedzie on bezpośrednio do celu. I ta rozbieżność już przecież wyszła przy okazji zamknięcia Kocmyrzowskiej, gdzie ja stałem murem za częstym autobusem zastępczym dokładnie po trasie wyłączonego z ruchu odcinka, a Ty z Kaszmirem za krajoznawczymi objazdami dla tramwajów przez trasę, gdzie podstawową linią nawet mało kto chce jeździć, byle bezpośrednio.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 11:54 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 6 lut 2015, o 17:46
Posty: 1880
Jeszcze warto dolać kropelkę oliwy do tego ogniska.
Przewoźnika przerosło wysłanie składów z GPSami na jedyną linię na Bieżanowie. Na 8 brygad tylko 5 z nich jest widocznych na TTSSie. No i druga uwaga - jeżeli zostawia się jedną linię na danym ciągu to pasowałoby skierować na nią wozy niskopodłogowe...
Komu w zasadzie jest na rękę takie odwieczne przeciąganie wyposażenia pojazdów w IBISy ?
Przewoźnikowi, który nie wie gdzie jest jego pojazd ?
Organizatorowi, który nie wie czy kurs się w ogóle odbył ?
Motorniczemu który z tej śmiesznej brygadówki może sobie wywróżyć czas odjazdu z poszczególnych przystanków?
Czy pasażerom, którzy nie mogą skorzystać z informacji o odjeździe ?

_________________
https://strimi.pl
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 12:54 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9964
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
smerf napisał(a):
Przewoźnika przerosło wysłanie składów z GPSami na jedyną linię na Bieżanowie. Na 8 brygad tylko 5 z nich jest widocznych na TTSSie. No i druga uwaga - jeżeli zostawia się jedną linię na danym ciągu to pasowałoby skierować na nią wozy niskopodłogowe...

Z tym się akurat w zupełności zgadzam. W takiej sytuacji na "9" powinny iść same EU8N/NGT6 a odpadki z zajezdni na "73" czy "6".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 19:11 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 27 mar 2012, o 13:11
Posty: 556
Lokalizacja: Małopolska
Się wam poprzewracało od dobrobytu...
@smerf, powiedz to pasażerom autobusów, np tych które jeżdżą Opolską. 172 czy 138 np 40min opóźnione w szczycie. To norma każdego dnia roboczego. Na Alejach jest tak samo. Tu by się przydał system GPS i śledzenie pojazdów, a nie w tramwajach, które GENERALNIE jeżdżą punktualnie.

_________________
Oficjalna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys.
Realna liczba mieszkańców Krakowa: 766 tys. zameldowanych + 200 tys. studentów + 200 tys. byłych studentów i słoików + min. 300 tys. gości ze Wschodu + dziesiątki tysięcy turystów = minimum 1,5 mln.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 20:47 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 16:52
Posty: 2745
Lokalizacja: Krowodrza Górka
Castaway napisał(a):
Się wam poprzewracało od dobrobytu...
@smerf, powiedz to pasażerom autobusów, np tych które jeżdżą Opolską. 172 czy 138 np 40min opóźnione w szczycie. To norma każdego dnia roboczego. Na Alejach jest tak samo. Tu by się przydał system GPS i śledzenie pojazdów, a nie w tramwajach, które GENERALNIE jeżdżą punktualnie.


Sporo autobusów ma GPS, ale api nie udostępnili, bo święty operator zapowiedział swoją apkę z autobusami.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 21:11 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9964
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Przede wszystkim to, że na wielu ulicach komunikacja autobusowa jest w ciemnej d*pie to jeszcze nie jest tak duży problem jak to, że zaczęła się w niej urządzać. Kupowanie elektryków i hybryd, które są tańsze od diesli w warunkach gdy więcej stoją niż jadą, informowanie o pozycji z GPSa, bo rozkład w założeniu ma być bezużyteczny.

A może by tak po prostu uderzyć w przyczynę tych opóźnień? Na Opolskiej powinien powstać obustronny buspas co najmniej na odcinku Mehoffera - wiadukt kolejowy przy A29L. A żeby nie utrudniło to wyjazdu z bocznych uliczek na Opolską, na głównych wlotach (od A29L i od ROK) sygnalizacja świetlna powinna reglamentować ilość wpuszczanych pojazdów indywidualnych. Tak więc w stronę wschodnią buspas w zasadzie powinien zaczynać się już od przystanku Conrada.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 23:04 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 19:08
Posty: 9964
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Nocne prace na Stradomiu:
PSMKMS napisał(a):
W dniu 09.04.2018 r. (poniedziałek) od około godziny 20:30 zostanie wyłączony ruch tramwajów w ciągu ulicy Krakowskiej. W tym czasie linie tramwajowe kursować będą na trasach czasowo zmienionych:

  • linia 8 z Borku Fałęckiego do przystanku "Korona" bez zmian, następnie ulicą Limanowskiego, Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic Małych;
  • linia 10 z Łagiewnik do przystanku "Korona" bez zmian, następnie ulicą Limanowskiego, Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na obecną trasę do Kopca Wandy;
  • linia 13 z Nowego Bieżanowa P+R do przystanku "Podgórze SKA" bez zmian, następnie ulicą Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic.


W dniach 10-11.04.2018 r. (wtorek - środa) od około godziny 20:30 zostanie wyłączony ruch tramwajów w ciągu ulicy Krakowskiej oraz w ciągu ulicy Dietla w relacji "na wprost" (w obu kierunkach). W tym czasie linie tramwajowe kursować będą na trasach czasowo zmienionych:

  • linia 8 z Borku Fałęckiego do przystanku "Korona" bez zmian, następnie ulicą Limanowskiego, Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic Małych;
  • linia 10 z Łagiewnik do przystanku "Korona" bez zmian, następnie ulicą Limanowskiego, Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na obecną trasę do Kopca Wandy;
  • linia 13 z Nowego Bieżanowa P+R do przystanku "Podgórze SKA" bez zmian, następnie ulicą Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku "Stradom", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic;
  • linia 22 z Borku Fałęckiego do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulicą Stradomską, św. Gertrudy i Starowiślną do przystanku "Starowiślna", gdzie linia wróci na stałą trasę do Walcowni;
  • linia 52 z Czerwonych Maków P+R do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulicą Stradomską i św. Gertrudy do przystanku "Poczta Główna", gdzie linia wróci na stałą trasę do Os. Piastów.

W dniach 12-13.04.2018 r. (czwartek - piątek) od około godziny 20:30 zostanie wyłączony ruch tramwajów w ciągu ulicy Stradomskiej i św. Gertrudy. W tym czasie linie tramwajowe kursować będą na trasach czasowo zmienionych:

  • linia 8 z Borku Fałęckiego do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulica Dietla, Starowiślną, św. Gertrudy i Dominikańską do przystanku "Plac Wszystkich Świętych", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic Małych;
  • linia 10 z Łagiewnik do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulicą Dietla i Starowiślną do przystanku "Poczta Główna", gdzie linia wróci na obecną trasę do Kopca Wandy;
  • linia 13 z Nowego Bieżanowa P+R do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulicą Dietla, Starowiślną, św. Gertrudy i Dominikańską do przystanku "Plac Wszystkich Świętych", gdzie linia wróci na stałą trasę do Bronowic;
  • linia 18 z Czerwonych Maków P+R do przystanku "Stradom" bez zmian, następnie ulicą Dietla, Starowiślną, św. Gertrudy i Dominikańską do przystanku "Plac Wszystkich Świętych", gdzie linia wróci na stałą trasę do Krowodrzy Górki.

Rozkłady jazdy linii tramwajowych na czas kursowania po trasach objazdowych nie zostaną zmienione. Powyższe prace są uzależnione od warunków pogodowych i w poszczególnych dniach mogą zostać odwołane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2018, o 13:06 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3380
Lokalizacja: Kraków
Nocne prace torowe na ul. Limanowskiego
Cytuj:
6, 11, 13, 19
17-18.04.2018
Nocne prace torowe na ul. Limanowskiego


Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia awaryjnej naprawy torowiska, w dniach 17-18.04.2018 r. (wtorek - środa) od około godziny 20:00 do końca kursów w danym dniu zostanie wyłączony ruch tramwajowy na ul. Limanowskiego, pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Na Zjeździe a węzłem „Korona”.

W tym czasie zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie:

  • linie 6 i 13 – będą kursować na trasach czasowo zmienionych: od Kurdwanowa P+R i Nowego Bieżanowa P+R do przystanku „Podgórze SKA” bez zmian, następnie ul. Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla do przystanku „Stradom”, gdzie linie wrócą na stałe trasy do Salwatora i Bronowic;
  • linia 11 – będzie kursować na trasie czasowo zmienionej: od Małego Płaszowa do przystanku „Podgórze SKA” bez zmian, następnie ul. Na Zjeździe, Starowiślną, Dietla, Krakowską do przystanku „Korona”, gdzie linia wróci na stałą trasę do Czerwonych Maków P+R;
  • linia 19 – będzie kursować na trasie czasowo zmienionej: od Dworca Towarowego do przystanku „Starowiślna” bez zmian, następnie ul. Dietla i Krakowską do przystanku „Korona”, gdzie linia wróci na stałą trasę do Borku Fałęckiego.
Rozkłady jazdy NIE zostaną zmienione.

Za utrudnienia przepraszamy!



Nocne prace torowe na ulicy Franciszkańskiej
Cytuj:
1, 8, 13, 18, 69
17/18.04 - 30.04/01.05.2018
Nocne prace torowe na ulicy Franciszkańskiej


Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w okresie od nocy 17/18.04.2018 r. (wt/śr) do nocy 30.04/01.05.2018 r. (pn/wt), w związku z pracami torowymi zostanie wyłączony ruch tramwajowy na ul. Franciszkańskiej i Dominikańskiej. Uwaga! Powyższe prace NIE będą wykonywane w noce z soboty na niedzielę i z niedzieli na poniedziałek (21/22, 22/23, 28/29, 29/30.04.2018 r.). W czasie prowadzenia prac zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie:

  • linie 1, 8, 13 i 18 - w następujące dni powszednie: 17-21.04.2018 r. (wtorek - piątek), 23-27.04.2018 r. (poniedziałek - piątek) oraz 30.04.2018 r. (poniedziałek) od ok. godz. 22:00 do końca kursowania w danym dniu będą kierowane na trasy czasowo zmienione przez ul. Westerplatte i Basztową. Rozkłady jazdy NIE zostaną zmienione;
  • linia 69 - w następujące noce: 19/20.04.2108 r. (cz/pt), 20/21.04.2018 r. (pt/sb), 26/27.04.2108 r. (cz/pt) oraz 27/28.04.2018 r. (pt/sb) będzie kursować po trasie czasowo zmienionej: od Nowego Bieżanowa P+R do przystanku "Poczta Główna" bez zmian, następnie ul. Westerplatte do przystanku "Dworzec Główny" i dalej po stałej trasie do Krowodrzy Górki. Godziny odjazdów z przystanków na stałej trasie NIE zostaną zmienione.
Za utrudnienia przepraszamy!

http://kmkrakow.pl/

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 09:34 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 19:48
Posty: 3380
Lokalizacja: Kraków
Wyłączenie ruchu tramwajowego na ul. Brożka
Cytuj:
10, 11, 22, 711
19-21.04.2018
Wyłączenie ruchu tramwajowego na ul. Brożka


Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że w związku z koniecznością przeprowadzenia wymiany zwrotnicy w węźle rozjazdowym Łagiewniki i wyłączenia ruchu tramwajowego na ul. Brożka, w dniach 19-21.04.2018 r. (czwartek - sobota) zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie:

  • linia 10 – będzie kursować na trasie czasowo zmienionej (wydłużonej): Kopiec WandyBorek Fałęcki. Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian;
  • linia 11 – będzie kursować na trasie czasowo zmienionej (skróconej): Mały PłaszówŁagiewniki. Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian;
  • linia 22 – kursować będzie na trasie czasowo zmienionej: od Walcowni do przystanku „Kobierzyńska” bez zmian, następnie ul. Grota-Roweckiego i Bobrzyńskiego do pętli Czerwone Maki P+R. Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian;
  • linia 711 – zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie: Łagiewniki – Brożka, Grota-Roweckiego, Bobrzyńskiego – Czerwone Maki P+R. Linia kursować będzie z częstotliwością co 15 minut w dni powszednie oraz co 20 minut w sobotę. Rozkład jazdy zostanie skoordynowany z przyjazdami i odjazdami linii 11 z i do Łagiewnik.


Zasady zachowania ważności biletów okresowych:



Bilety okresowe wykupione na linie 10, 11 i 22 zachowują ważność na trasach stałych i zmienionych tych linii. Ponadto:



Bilety okresowe wykupione na linię 11 zachowują ważność:

  • na trasie linii 178/478 na odcinku Grota-Roweckiego – Podgórze SKA;
  • na całej trasie linii 711.


Bilety okresowe wykupione na linię 22 zachowują ważność:

  • na trasie linii 10 na odcinku Borek Fałęcki – Rondo Czyżyńskie;
  • na trasie linii 19 na odcinku Borek Fałęcki – Rondo Grzegórzeckie;
  • na całej trasie linii 711;
  • we wszystkich autobusach na odcinku Rondo Matecznego – Centrum Kongresowe ICE.


Za utrudnienia przepraszamy!

http://kmkrakow.pl/

_________________
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 15:44 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 17:35
Posty: 1719
Lokalizacja: kraków
Żeby było wesoło to od najbliższego poniedziałku (23 kwietnia) przez cały tydzień (z niedzielą 29 kwietnia łącznie) nie będą kursować przez Most Kotlarski tramwaje. Wszystko przez remont torowiska przy skrzyżowaniu Nowohuckiej i Kuklińskiego (dokładnie pod estakadą). Linie tramwajowe: "9" i "50" pojadą przez ten okres objazdem przez ul. Grzegórzecką, Starowiślną i Pl. Bohaterów Getta czyli po swoich dawnych trasach przed otwarciem estakady Lipska - Wielicka. Linia "20" z Płaszowa pojedzie estakadą, Wielicką, Starowiślną i Westerplatte a potem po swojej trasie do Cichego Kącika. Powstanie linia "70" z Cichego w Kącika po trasie "20" do Ronda Grzegórzeckiego a potem do Dąbia. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1555 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 100, 101, 102, 103, 104  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL