STADLER Tango Lajkonik

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
kucyk
Dyrektor
Posty: 2446
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

STADLER Tango Lajkonik

#76 Post autor: kucyk » 7 kwie 2020, o 18:48

Łukasz pisze:
7 kwie 2020, o 11:04
Zdjęcia z wnętrza Lajkonika - https://fotozajezdnia.pl/search.php?sea ... s=Lajkonik
Już wczoraj te zdjęcia oglądałem. ;P

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3185
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

STADLER Tango Lajkonik

#77 Post autor: tomek_m » 7 kwie 2020, o 20:42

Zwykły pasażer nie interesujący się KM nie zauważy różnicy czy jedzie Bombardierem czy Stadlerem. Te tramwaje z zewnątrz jak i wewnątrz wyglądają bardzo podobnie.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7414
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

STADLER Tango Lajkonik

#78 Post autor: Locutus » 9 kwie 2020, o 11:51

Pasażer może ewentualnie zauważyć różnicę w suficie (bo to się jednak rzuca w oczy)...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3085
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 15:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

STADLER Tango Lajkonik

#79 Post autor: Arsents » 9 kwie 2020, o 11:56

Ciekawe czy przed Świętami przyślą nam trzeciego
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1078
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

STADLER Tango Lajkonik

#80 Post autor: pasazer_mobilisu » 9 kwie 2020, o 12:23

W oczy rzucają się też miejsca na bagaż obok drzwi, na których i tak ludzie będą siadać. RY825 jeździ dalej jako szkolenie czy ma jednym dniu się skończyło?

@Arsents a producent ma już gotową trzecią sztukę?

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1078
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

STADLER Tango Lajkonik

#81 Post autor: pasazer_mobilisu » 17 kwie 2020, o 12:01

Ktoś coś? Czy szkolenia nadal trwają? Wolnych motorniczych pod dostatkiem, a rozkraczenie się nawet na pół godziny w środku dnia przy odrobinie szczęścia nie zablokuje innych tramwajów. A może jakieś wieści z fabryki? W okresie pandemii wszyscy zapomnieli o nowych tramwajach :(

Jacek Fink-Finowicki
Specjalista
Posty: 156
Rejestracja: 17 wrz 2019, o 15:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

STADLER Tango Lajkonik

#82 Post autor: Jacek Fink-Finowicki » 18 kwie 2020, o 07:53

pasazer_mobilisu pisze:
17 kwie 2020, o 12:01
...A może jakieś wieści z fabryki?

Proszę:
https://zyciesiedleckie.pl/pl/668_koron ... alymi.html

Arsents
Dyrektor
Posty: 3085
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 15:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

STADLER Tango Lajkonik

#83 Post autor: Arsents » 18 kwie 2020, o 14:54

W/g lokalnej siedleckiej gazety 3-wagon był gotowy już przed Świętami , bardziej mnie ciekawi czy robią u nas dalej szkolenia i czy wszystkie odbiory #825, 826 zakończone?
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1078
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

STADLER Tango Lajkonik

#84 Post autor: pasazer_mobilisu » 22 kwie 2020, o 12:07

Od strony 10 sporo o homologacjii i testach Lajkonika:
http://mpk.krakow.pl/Data/Files/_public ... k/pk75.pdf

Jacek Fink-Finowicki
Specjalista
Posty: 156
Rejestracja: 17 wrz 2019, o 15:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

STADLER Tango Lajkonik

#85 Post autor: Jacek Fink-Finowicki » 23 kwie 2020, o 00:34

IPS "TABOR" należy posać kapitalikami. No i jeśli oni badali to znaczy, że zrobili to wnikliwie... zwłaszcza ekipa od EMC jest bardzo skrupulatna

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1133
Rejestracja: 3 paź 2017, o 18:57

STADLER Tango Lajkonik

#86 Post autor: Jamnik » 7 maja 2020, o 13:37

Ponoć dopiero zakończyły się odbiory techniczne i zaczynają szkolenia. Wydaje mi się jednak, że MPK już dawno informowało o rozpoczęciu szkoleń. Może wtedy nie były to szkolenia motorniczych tylko innych pracowników?
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 716065902/

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1078
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

STADLER Tango Lajkonik

#87 Post autor: pasazer_mobilisu » 7 maja 2020, o 15:00

Jamnik pisze:
7 maja 2020, o 13:37
Ponoć dopiero zakończyły się odbiory techniczne i zaczynają szkolenia. Wydaje mi się jednak, że MPK już dawno informowało o rozpoczęciu szkoleń. Może wtedy nie były to szkolenia motorniczych tylko innych pracowników?
https://www.facebook.com/11843936483580 ... 716065902/
Podobno były to szkolenia instruktorów:
Krakowskie MPK poinformowało dziś o rozpoczęciu szkolenia dla prowadzących z obsługi nowego tramwaju Stadler Tango Lajkonik. Na początek przeszkoleni mają zostać instruktorzy, którzy następnie uczyć będą motorniczych. Jest to niezbędny etap, aby najnowszy krakowski tramwaj mógł w końcu wyjechać na linię i przewieźć pierwszych pasażerów.
http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-ak ... o-lajkonik

ojkrzysiukrzysiu
Pasażer
Posty: 6
Rejestracja: 12 lut 2019, o 01:29

STADLER Tango Lajkonik

#88 Post autor: ojkrzysiukrzysiu » 21 maja 2020, o 22:14

Jutro RY826 przejdzie odbiory techniczne, a w przyszłym tygodniu chyba przyjedzie kolejny Lajkonik. Ciekawe tylko kiedy RY825 wyjedzie liniowo.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6349
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

STADLER Tango Lajkonik

#89 Post autor: Coffee » 21 maja 2020, o 22:45

ojkrzysiukrzysiu pisze:
21 maja 2020, o 22:14
Jutro RY826 przejdzie odbiory techniczne, a w przyszłym tygodniu chyba przyjedzie kolejny Lajkonik.
Już dziś był testowany SIP pod kątem odbiorów.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6349
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

STADLER Tango Lajkonik

#90 Post autor: Coffee » 24 maja 2020, o 15:38

Nie wytrzymałem i pojechałem sprawdzić, rzeczywiście trzeci Lajkonik to #HY840.
BTW: Mam przypuszczenia, że Lajkoniki mogą zadebiutować na... "22". Choćby z powodu bliskości obu zajezdni i w miarę znośnego stanu torowiska, podejrzewam że Lajkoniki jak i NGT8 będą miały warunkowe dopuszczenie do ruchu na Kopiec Wandy więc "22" jest słusznym kandydatem.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”