„Rynek Kolejowy” dotarł do założeń PKP Intercity dotyczących kolejnych rozkładów jazdy. Przewoźnik chciałby wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągów, by nie konkurowały z ekspresami i Pendolino.
http://mobile.rynek-kolejowy.pl/56686/p ... ciagow.htm
PKP IC chce wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągów
Moderator: Moderatorzy
PKP IC chce wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągó
Kompletnie mi się to nie podoba. Jestem w stanie zrozumieć plany PKP IC, ale znając życie, jak będą sztucznie wydłużać trasy kolejowe, to zapewne też wzrosną ceny biletów, bo przecież kolej też ma swoje wzkm. W efekcie klient będzie zmuszony wybrać alternatywny (tańszy) dojazd komunikacją autobusową, która nie zawsze musi być związana z komfortem.Adams pisze:„Rynek Kolejowy” dotarł do założeń PKP Intercity dotyczących kolejnych rozkładów jazdy. Przewoźnik chciałby wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągów, by nie konkurowały z ekspresami i Pendolino.
http://mobile.rynek-kolejowy.pl/56686/p ... ciagow.htm
PKP IC chce wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągó
Bądź właśnie wahadełkiem jak to sobie zakładają z góry w zarządzie PKP. Statystycznie i tak wyjdą na swoje, bo osoby, które zrezygnują z TLK objazdem czy innych IC to część pójdzie właśnie na wspomniane przez Ciebie autokary a inna część właśnie przesiądzie się na produkt Alstomu, więc wyjdą na swoje.JZet pisze:Kompletnie mi się to nie podoba. Jestem w stanie zrozumieć plany PKP IC, ale znając życie, jak będą sztucznie wydłużać trasy kolejowe, to zapewne też wzrosną ceny biletów, bo przecież kolej też ma swoje wzkm. W efekcie klient będzie zmuszony wybrać alternatywny (tańszy) dojazd komunikacją autobusową, która nie zawsze musi być związana z komfortem.
PKP IC chce wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągó
Tu zapewne chodzi m.in. o dłuższe postoje na stacjach, mniejszą prędkość, dłuższe trasy (np. do Warszawy przez Kielce zamiast CMK), czyli wszystko aby robić maksymalne przepaści między komfortem w wyższej cenie a niewygodnym długim podróżowaniem za to w zdecydowanie nisższej cenie. Jak już wielokrotnie wspomniano także tu na PKK, PKP strzela sobie samej samobója, a prywatni przewoźnicy (jak PolskiBus) zacierają ręce.JZet pisze:Kompletnie mi się to nie podoba. Jestem w stanie zrozumieć plany PKP IC, ale znając życie, jak będą sztucznie wydłużać trasy kolejowe, to zapewne też wzrosną ceny biletów, bo przecież kolej też ma swoje wzkm. W efekcie klient będzie zmuszony wybrać alternatywny (tańszy) dojazd komunikacją autobusową, która nie zawsze musi być związana z komfortem.Adams pisze:„Rynek Kolejowy” dotarł do założeń PKP Intercity dotyczących kolejnych rozkładów jazdy. Przewoźnik chciałby wydłużyć czasy przejazdu najtańszych pociągów, by nie konkurowały z ekspresami i Pendolino.
http://mobile.rynek-kolejowy.pl/56686/p ... ciagow.htm