Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 25 maja 2019, o 04:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lip 2017, o 12:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 6 lut 2015, o 16:46
Posty: 2430
Linia bardzo pospieszna: https://www.youtube.com/watch?v=tYGbecSaxn4

_________________
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2018, o 21:38 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10702
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Szczecin: Tramwaj na Szafera od razu do pętli Krzekowo. Przetarg w II poł. roku
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 57525.html

W ramach odreagowania krakowskich zwyczajów przy projektowaniu infrastruktury tramwajowej polecam rzucić okiem na wstępne wizualizacje. Z rzeczy niemieszczących się w głowie na krakowskim podwórku można wymienić chociażby:
- pojemną pętlę tramwajową z dostępem do wszystkich peronów od obu wjazdów na pętlę oraz możliwością oblotu całej pętli, gdyby mimo czterech torów doszło do zajechania brygad
- przy okazji jednej inwestycji myślenie o kolejnych etapach
- pozostawienie rezerwy terenowej pod linię która jeszcze nie jest potrzebna, ale kiedyś może być
- droga 2x2 i skrzyżowania w postaci rond, zamiast wydzielonych lewoskrętów
- szpalery drzew zamiast ścian z ekranów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2019, o 21:37 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10702
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Było poprzednio w pozytywach na temat inwestycji na północy Szczecina, to teraz będzie bardziej krytycznie:
http://www.psmkms.krakow.pl/index.php/t ... i-krzekowo

Linia przez środek lasu, a mimo to "brakło miejsca" na normalne perony przystankowe - zrobiono więc wiedeńskie. I co więcej, nie dało się krawędzi peronów dopasować do skrajni torowiska, tylko trzeba było dopasować skrajnię torowiska do krawędzi przystanków, rozsuwają przy przystankach tory przy pomocą kontrałuków. Śmiać się, czy płakać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 kwi 2019, o 21:32 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 lip 2015, o 10:07
Posty: 672
Na spokojniejszej drodze przystanki wiedeńskie są bardzo dobrym rozwiązaniem. Natomiast kontrałuków nie rozumiem - wystarczyło poszerzyć jezdnię o te centymetry na wysokości peronu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL