Zachodniopomorskie

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
maria
Dyrektor
Posty: 1014
Rejestracja: 22 wrz 2009, o 07:45
Lokalizacja: Kraków NH

Zachodniopomorskie

#46 Post autor: maria » 5 sie 2014, o 09:51

No to już całkiem koło mnie, bo pracuję na ul. Saskiej :D
I musiałam jechać aż do Szczecina, żeby się przekonać jak to działa czy raczej tam akurat nie działa ;)
Na ul. Przewóz też jest tak szeroki rozstaw między wyspami, że samochody przejeżdżają pomiędzy nimi, czy zainstalowano je bardziej z głową?
Rozwinięte miasto to nie takie, w którym biedni jeżdżą samochodami. W rozwiniętym mieście bogaci podróżują komunikacją publiczną - Enrique Penalosa.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10871
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Zachodniopomorskie

#47 Post autor: Cukier » 5 sie 2014, o 13:27

adamp55kr pisze:Jest ich trochę w Krakowie, jeden z nich znajduje się na ulicy Przewóz w Płaszowie , między ulicami Saską a Rzebika w okolicy przystanku ( nomen-omen ) Szczecińska
Trochę.. dokładniej w tych dwóch miejscach. Właśnie wiedziałem że na Królowej Jadwigi i gdzieś na Płaszowie, ale nie wiedziałem dokładnie gdzie, teraz już wiem że na ul. Przewóz :)

Tancin
Inspektor
Posty: 301
Rejestracja: 21 gru 2009, o 12:49
Lokalizacja: Kraków

Zachodniopomorskie

#48 Post autor: Tancin » 5 sie 2014, o 14:13

Na Kobierzyńskiej też są zamontowane progi wyspowe.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2029
Rejestracja: 4 paź 2013, o 13:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Zachodniopomorskie

#49 Post autor: Sgriffin » 5 sie 2014, o 16:31

Na Radzikowskiego się to sprawdza dość dobrze.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 19:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Zachodniopomorskie

#50 Post autor: Mseifer » 1 wrz 2014, o 19:47

A tymczasem w zachodniopomorskim w ciągu 2 miesięcy wypadły z ruchu 4 szynobusy...

http://e-kg.pl/news/4-wydarzenia/16428- ... ienia.html

Awatar użytkownika
tarantulaw2
Dyrektor
Posty: 1077
Rejestracja: 4 lis 2013, o 10:37

Zachodniopomorskie

#51 Post autor: tarantulaw2 » 2 wrz 2014, o 12:11

I to wszystkie na linii kolejowej 402 (Koszalin - Goleniów).

Generalnie tak, jak w artykule, standardem stały się pociągi złożone ze spalinówki + 2 wagony bmnopux (piętrusy) + 2 wagony Bp. Taki skład przynajmniej ja widziałem. Co lepsze, sumarycznie taki skład ma więcej miejsc niż 'smerfy' wcześniej jeżdżące :hihi:
Dodatkowo też, sporo pociągów Szcz-Koło łapie spore opóźnienia (nawet ponad godzinne), ostatnio też widziałem, że na relacji Szczecin Gł - Port lotniczy Szczecin-Goleniów była podstawiana zastępcza komunikacja autobusowa.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Zachodniopomorskie

#52 Post autor: Lw25 » 2 wrz 2014, o 12:25

Mseifer pisze:A tymczasem w zachodniopomorskim w ciągu 2 miesięcy wypadły z ruchu 4 szynobusy...

http://e-kg.pl/news/4-wydarzenia/16428- ... ienia.html
Jak są światła, to je ignorują, rogatki, wyłamują, proponuję ruchome zęby smoka, może one poprawią bezpieczeństwo... :wall:
tarantulaw2 pisze:I to wszystkie na linii kolejowej 402 (Koszalin - Goleniów).
Generalnie tak, jak w artykule, standardem stały się pociągi złożone ze spalinówki + 2 wagony bmnopux (piętrusy) + 2 wagony Bp. Taki skład przynajmniej ja widziałem. Co lepsze, sumarycznie taki skład ma więcej miejsc niż 'smerfy' wcześniej jeżdżące :hihi:
Dodatkowo też, sporo pociągów Szcz-Koło łapie spore opóźnienia (nawet ponad godzinne), ostatnio też widziałem, że na relacji Szczecin Gł - Port lotniczy Szczecin-Goleniów była podstawiana zastępcza komunikacja autobusowa.
Tak na mój gust, to w pociągach regionalnych, piętrusy powinny być standardem.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Zachodniopomorskie

#53 Post autor: Mistrzejowiczanin » 8 cze 2015, o 14:23

Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
DaroKRK
Dyrektor
Posty: 2341
Rejestracja: 1 sie 2014, o 11:23
Lokalizacja: Kraków

Zachodniopomorskie

#54 Post autor: DaroKRK » 8 cze 2015, o 16:07

Zmarnowane tysiące to mogą być jak w końcu będą budować tramwaj przez Meissnera i będzie trzeba przebudować całe skrzyżowanie Mogilska/Jana Pawła II/Lema/Meissnera. Pieniądze to raz, a przede wszystkim czas i brak możliwości przejazdu.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Zachodniopomorskie

#55 Post autor: Mistrzejowiczanin » 8 cze 2015, o 16:32

DaroKRK pisze:Zmarnowane tysiące to mogą być jak w końcu będą budować tramwaj przez Meissnera i będzie trzeba przebudować całe skrzyżowanie Mogilska/Jana Pawła II/Lema/Meissnera. Pieniądze to raz, a przede wszystkim czas i brak możliwości przejazdu.
Otóż to. Pozostaje wierzyć że wybiją sobie z głowy budowę tego tramwaju przez Meissnera i postanowią zbudować przez Rakowicką. Wybaczcie OT.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

smerf
Dyrektor
Posty: 2630
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Zachodniopomorskie

#56 Post autor: smerf » 5 sty 2016, o 15:37

Szyny pękają. Szczeciński Szybki Tramwaj nie pojedzie
http://wiadomosci.onet.pl/szczecin/szyn ... zie/xq5e9w
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

smerf
Dyrektor
Posty: 2630
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Zachodniopomorskie

#57 Post autor: smerf » 11 paź 2016, o 19:26

Szczecin
"Naprawa z... brodą"
Od pół roku wiata i wygrodzenie oddzielające jezdnię od przystanku na wysokości Elektrowni Szczecin nie mogą doczekać się naprawy. O demolce przystanku „Parnica nż" sygnalizowaliśmy w kwietniu tego roku. Minęła wiosna, minęło lato. Nastała jesień i nie zanosi się na usunięcie uszkodzeń obu konstrukcji w tym miejscu. Podobnie zresztą jak w barierze częściowo także już dawno zdewastowanej przy przystanku tramwajów w kierunku mostu Długiego.
Obrazek
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

smerf
Dyrektor
Posty: 2630
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Zachodniopomorskie

#58 Post autor: smerf » 5 gru 2016, o 17:12

Szczecin
"Bajora torowe zgodnie z...projektem "
Do 1 grudnia br. ma być wykonane dodatkowe odwodnienie zalewanego od nowości toru dla tramwajów w rejonie przystanku Port Centralny przy ul. Gdańskiej. Choć umowę na te roboty spółka Tramwaje Szczecińskie, która zlecała całą inwestycję Energopolowi Szczecin S.A., zawarła z podwykonawcą robót FDO Spółka z o.o.. Leśno Górne na początku października, to do tej pory nie widać efektów tych zabiegów naprawczych. Nawet po niewielkich opadach deszczu pas torowiska zamienia się w bajoro. Na roboty poprawkowe czeka również sama pętla Basen Górniczy, gdzie obraz skutków fuszerki, jaki i - co ustaliliśmy - rozwiązań przewidzianych w zatwierdzonych i wykonanych ponoć co do detali projektach, jest równie porażający.
Obrazek
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

smerf
Dyrektor
Posty: 2630
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Zachodniopomorskie

#59 Post autor: smerf » 19 sty 2017, o 19:45

Zderzenie samochodu z tramwajem
http://radioszczecin.pl/1,348462,zderze ... &si=2&sp=2
Obrazek
Fot. Radio Szczecin

Ładnie poszedł ...
Na SCC też fajnie o nim piszą:
Numer boczny #806, to ten sam, co 6 lat temu miał kolizję na Moście Cłowym w dniu debiutu,
to był też pierwszy tramwaj, który połamał pantograf na SST już w dniu otwarcia.
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

smerf
Dyrektor
Posty: 2630
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Zachodniopomorskie

#60 Post autor: smerf » 1 mar 2017, o 13:35

"Rower miejski niszczy komunikację miejską w Szczecinie."
http://www.gs24.pl/wiadomosci/szczecin/ ... ,11836008/

Jednym z powodów spadku wpływów z przejazdów komunikacją miejską w Szczecinie jest rozwój roweru miejskiego. Tak twierdzą urzędnicy z magistratu. Obecnie pierwsze 20 minut jazdy rowerem miejskim w Szczecinie jest bezpłatne od stacji do stacji.
Nieoczekiwanie Paweł Adamczyk poinformował na dzisiejszej konferencji prasowej, że na polecenie prezydenta do lipca urzędnicy mają ustalić jak załatać dziurę w spadających dochodach w komunikacji miejskiej.
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. Wiadomości wojewódzkie”