Ukraina

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10942
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Ukraina

#16 Post autor: Cukier » 19 cze 2018, o 22:20

obserwator pisze:U nas nie podnoszone słupki na torowiskach nie zdałyby egzaminu ze względu na duży ruch tramwajowy.
Zupełnie się z tym nie zgadzam.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Ukraina

#17 Post autor: obserwator » 19 cze 2018, o 22:44

Cukier pisze:
obserwator pisze:U nas nie podnoszone słupki na torowiskach nie zdałyby egzaminu ze względu na duży ruch tramwajowy.
Zupełnie się z tym nie zgadzam.
To gdzie byś widział wspomniane słupki?

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10942
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Ukraina

#18 Post autor: Cukier » 19 cze 2018, o 22:47

Wybitnie się prosi o nie ciąg Franciszkańska - Dominikańska, lecz prawdę mówiąc kandydatów jest więcej - choćby przekop Talowskiego (Lubicz).

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Ukraina

#19 Post autor: obserwator » 19 cze 2018, o 23:15

Pod wiaduktem na Lubicz, potrafi stać w szczycie kolejka do przystanku Dworzec Główny, także tutaj średnio bym to widział. Jeśli chodzi o Franciszkańską i Dominikańską to można by pomyśleć, pod warunkiem że działałoby to odpowiednio, a nie zostałaby zepsuta robota tak jak większość rzeczy w tym mieście. Generalnie chodzi o to by działało to sprawnie, aby tramwaj nigdy nie musiał przed tym hamować.

Lecz moim zdaniem powinniśmy zacząć od Rakowickiej i Długiej i sprawdzić czy tam zdaje to egzamin.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10942
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Ukraina

#20 Post autor: Cukier » 19 cze 2018, o 23:37

obserwator pisze:Pod wiaduktem na Lubicz, potrafi stać w szczycie kolejka do przystanku Dworzec Główny, także tutaj średnio bym to widział.
W stronę Mogilskiego to bym polemizował czy w korku w przekopie stoją tylko zbiorkomy.
obserwator pisze:Generalnie chodzi o to by działało to sprawnie, aby tramwaj nigdy nie musiał przed tym hamować.
Przy naszych zawrotnych prędkościach na rozjazdach to taki słupek się zdąży 3 razy schować i wysunąć nim tramwaj się przetoczy ostatnim wózkiem. Takie słupki powinny być chowane na postawie sygnału z GPSa (tryb podstawowy) i na podstawie sygnału podczerwonego z przełącznika zwrotnic (tryb dodatkowy).
obserwator pisze:Lecz moim zdaniem powinniśmy zacząć od Rakowickiej i Długiej i sprawdzić czy tam zdaje to egzamin.
Póki co to tam nawet nie ma zakazu ruchu / strefy ograniczonego wjazdu, którą by można w ten sposób lepiej egzekwować. I jeśli się podejście wojewody nie zmieni, to się raczej ich tam nie doczekamy. Choć tak jak pisałem kiedyś - na Długiej między Słowiańską a Szlakiem powinien być zakaz ruchu dla wszystkich prócz KMK i służb ratunkowych / miejskich oraz rowerzystów. Samochody niech korzystają z kwartału ulic dookoła - Pędzichów i Krowoderskiej.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Ukraina

#21 Post autor: obserwator » 20 cze 2018, o 23:33

Wielka szkoda, że takie jest podejście wojewody. Prawdę mówiąc jest to chyba najtańszy sposób na usprawnienie naszego systemu.

smerf
Dyrektor
Posty: 2648
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Ukraina

#22 Post autor: smerf » 6 sie 2018, o 16:04

http://innpoland.pl/145423,przemyt-drew ... szmuglerow
Jak alarmuje brytyjska organizacja pozarządowa Earthside, codziennie wjeżdża z Ukrainy na terytorium Unii Europejskiej po 60 pociągów wypełnionych nielegalnie pozyskanym drewnem. Olbrzymia część tego szmuglu odbywa się przez Polskę, a na granicy z Ukrainą zamieszane w proceder firmy tworzą swoisty ośrodek legalizacji surowca.
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

Awatar użytkownika
flosan
Dyrektor
Posty: 1313
Rejestracja: 13 lis 2012, o 19:03

Ukraina

#23 Post autor: flosan » 18 sty 2020, o 21:11

Odessa. Linie tramwajowe w chaszczach i bagnie tu się sprawdzają i kosztem jakości mimo wszystko są utrzymywane ;). Bilet normalny 5 UAH czyli aktualnie 79 groszy (dla porównana tygodniowy 32 UAH czyli 5 zł) co ma się mimo wszystko całkiem atrakcyjnie cenowo względem Ukraińskich zarobków a mimo wszystko wspomniano w artykule, że tym jeżdżą głównie osoby uprawnione do bezpłatnych przejazdów jak np. emeryci. Dodaję jako ciekawostkę i polecam do obejrzenia też filmik w artykule.

Artykuł:
http://www.gdzielosponiesie.pl/2017/05/ ... zez-bagno/

Film:
https://youtu.be/liI9tJHwRWQ

Parę zdjęć:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wonsz_w_pomidorach
Miłośnik
Posty: 105
Rejestracja: 28 paź 2019, o 20:51

Ukraina

#24 Post autor: Wonsz_w_pomidorach » 18 sty 2020, o 21:22

Wygląda trochę jak linia do Walcowni :rotfl:

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Na świecie”