Bohaterów Września, os. Piastów

Budynki, parki, osiedla, planowanie przestrzenne, bilbordy

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

Bohaterów Września, os. Piastów

#1 Post autor: brovar » 13 lis 2013, o 21:22

Co budują koło PKO w dolnym rejonie Bohaterów Września bliżej torowiska na Mistrzejowice ?
W tym miejscu gdzie zaznaczyłem na mapce jest ogrodzone.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, o 10:18 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 14:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#2 Post autor: bielanek » 13 lis 2013, o 21:32

brovar pisze:Co budują koło PKO w dolnym rejonie Bohaterów Września bliżej torowiska na Mistrzejowice ?
Budynek mieszkalno-usługowy.

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#3 Post autor: brovar » 14 lis 2013, o 02:22

bielanek pisze: Budynek mieszkalno-usługowy.
Projekt tego budynku masz może?
Ciekawe czy przy tej inwestycji nie przedłużą ulicy to co chciał ZIKiT odciążając ulicę Piasta Kołodzieja?
Budowa przedłużenia ul. Obrońców Warszawy do ul. Srebrnych Orłów w Krakowie-etap II”
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, o 10:11 przez brovar, łącznie zmieniany 7 razy.

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#4 Post autor: brovar » 17 gru 2013, o 12:22

bielanek pisze:
brovar pisze:Co budują koło PKO w dolnym rejonie Bohaterów Września bliżej torowiska na Mistrzejowice ?
Budynek mieszkalno-usługowy.
Już sobie sam mogę odpowiedzieć jak będzie budowla wyglądać.
Inwestor:
WEST - BUD Spółka z o.o.
66-400 Gorzów Wlkp.
Al. 11-go Listopada 144

pow. użytkowa: 15 800 m2
kubatura: 58 500 m3
Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 gru 2013, o 12:24 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#5 Post autor: brovar » 22 mar 2014, o 00:26

Uwaga miał być blok a będzie tam supermarket...Intermarche.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, o 00:29 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Kuciak
Inspektor
Posty: 340
Rejestracja: 3 wrz 2012, o 07:11
Lokalizacja: Kraków

#6 Post autor: Kuciak » 22 mar 2014, o 15:18

dokładnie, miałem pisać właśnie o tym bo widziałem przejeżdżając 159 teren budowy. Bardzo ciekawe że z bloku powstał supermarket :D
Szkoda że nie biedronka chociaż :(

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#7 Post autor: brovar » 22 mar 2014, o 15:31

Matthew pisze:dokładnie, miałem pisać właśnie o tym bo widziałem przejeżdżając 159 teren budowy. Bardzo ciekawe że z bloku powstał supermarket :D
Szkoda że nie biedronka chociaż :(
Tyle dobrze, że jeszcze w Krakowie tej sieci nie ma, lecz nie chce być na Rondzie Piastowskim w godzinach szczytu. Pewnie w przyszłości zrobią na Srebrnych Orłów skrzyżowanie do wjazdu do sklepu, bo tak prościej. :twisted:

Awatar użytkownika
tarantulaw2
Dyrektor
Posty: 1078
Rejestracja: 4 lis 2013, o 10:37

#8 Post autor: tarantulaw2 » 22 mar 2014, o 16:44

InterMarche już kiedyś było w Krakowie, to zwinęło biznes kilka lat temu.

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

Bohaterów Września

#9 Post autor: brovar » 26 lut 2015, o 15:14

To prawda, że wykreślona jest linia tramwajowa z Piastów za Urząd Skarbowy, a w zamian P&R planują zrobić zaraz za obecną pętlą tramwajową Piastów. Ktoś może to potwierdzić?

kot_feliks
Dyrektor
Posty: 2111
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 16:35
Lokalizacja: Kraków

Bohaterów Września

#10 Post autor: kot_feliks » 26 lut 2015, o 16:07

To słabo, bo tam dalej miał być punkt przesiadkowy KZ <-> SKA.

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

Bohaterów Września

#11 Post autor: brovar » 9 lip 2015, o 20:09

Pamiętacie drogę której mieszkańcy nie chcieli? Jest na projekcie developera będzie ślepo zakończona. Obustronnie obsiana drzewami.
Obrazek

brovar
Dyrektor
Posty: 5151
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

Bohaterów Września, os. Piastów

#12 Post autor: brovar » 24 lut 2016, o 11:54

Czas odkurzyć wątek. Zbiór inwestycji mieszkalnych, które są już realizowane, lub planowane w tym obszarze, które będą mieć wpływ na ulicę Piasta Kołodzieja i Rondo Piastowskie. Coraz bardziej obszar z przemysłowego robi się mieszkaniowy.
Obrazek

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 14:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

Bohaterów Września, os. Piastów

#13 Post autor: bielanek » 27 kwie 2016, o 06:51

W słabej jakości, ale projekt pętli tramwajowej na Piastów za US z przystankiem SKA:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Bohaterów Września, os. Piastów

#14 Post autor: Mistrzejowiczanin » 27 kwie 2016, o 07:55

Bardzo popieram takie przedłużenie linii z Piastów w stronę Batowic. Będzie to na pewno dobry węzeł przesiadkowy na SKA. P+R też byłby wskazany. Ale, no właśnie - do Batowic. Bo budowa kolejnego przystanku kolejowego w tamtym rejonie, tylko dlatego, aby przedłużona linia tramwajowa z Piastów była tylko nieco krótsza jest głupotą. Zamiast jednej stacji - dwie. Oczywiście stacja Kraków Piastów mogłaby istnieć, ale w wypadku likwidacji Krakowa Batowic. =P Na wizualizacji podoba mi się jeszcze rozwiązanie przedłużena Piasta Kołodzieja, wraz z rondami i mostkiem nad torami. :thumbup:
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

aislinnek
Dyspozytor
Posty: 508
Rejestracja: 24 lis 2014, o 00:30

Bohaterów Września, os. Piastów

#15 Post autor: aislinnek » 27 kwie 2016, o 19:24

Mistrzejowiczanin pisze:P+R też byłby wskazany
P+R byłby konieczny! Batowice to rewelacja dla mieszkańców Węgrzc, Batowic, Zielonek czy Dziekanowic. 8 minut i pociągiem na dworcu głównym. Ile trzeba tam stać w korkach to nawet nie trzeba mówić. Marzy mi się, szczególnie w kontekście tamtego rejonu zintegrowana taryfa oraz ogarnięcie obecnych autobusów pokroju 247, 257 czy 217 w kierunku Batowic. Bez korków, bez konieczności ruszania układu drogowego za Opolską, a dojazd raz dwa i dworzec. Na pewno dla jakiejś części mieszkańców to fajna alternatywa nawet dla GN, nie mówiąc o Krowodrzy G.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Architektura i zagospodarowanie przestrzeni”