Lohner/SGP E1+c3

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 19:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

Lohner/SGP E1+c3

#1 Post autor: Mseifer » 4 lut 2010, o 19:45

Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...

Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:20
Lokalizacja: Bieżanów

E1+c3

#2 Post autor: rafaello » 4 lut 2010, o 19:52

Mseifer pisze:Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...

Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
To prawda. Sam dzisiaj miałem okazję zobaczyć mega wielką plamę rdzy na dachu krótkiego wagonu jakiegoś szrota wjeżdżającego w dół ronda Mogilskiego od R. Grzegórzeckiego gdzieś w okolicach 14.35 - gdy stałem w mega korku na Powst. Warszawskiego w kierunku Grzegórzeckiego.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6313
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

E1+c3

#3 Post autor: Coffee » 4 lut 2010, o 20:51

rafaello pisze:
Mseifer pisze:Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...

Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
To prawda. Sam dzisiaj miałem okazję zobaczyć mega wielką plamę rdzy na dachu krótkiego wagonu jakiegoś szrota wjeżdżającego w dół ronda Mogilskiego od R. Grzegórzeckiego gdzieś w okolicach 14.35 - gdy stałem w mega korku na Powst. Warszawskiego w kierunku Grzegórzeckiego.
Zastanawiam się od czego tak jest... Z tego, co wiem, to prawdopodobnie ktoś nawalił na dach za dużo szpachli. U mnie w aucie tak spartolili maskę i jak tylko chwycił mróz, to lakier sam odpadł... Nie pierwszy raz zauważyłem taką sytuację, bo w zeszły roku pamiętam, jak #113 też miał ogromne plamy na dachu, a z #582 całkowicie zlazł lakier (podobnie też na #569).
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:20
Lokalizacja: Bieżanów

E1+c3

#4 Post autor: rafaello » 4 lut 2010, o 22:44

Coffee pisze:Zastanawiam się od czego tak jest... Z tego, co wiem, to prawdopodobnie ktoś nawalił na dach za dużo szpachli. U mnie w aucie tak spartolili maskę i jak tylko chwycił mróz, to lakier sam odpadł... Nie pierwszy raz zauważyłem taką sytuację, bo w zeszły roku pamiętam, jak #113 też miał ogromne plamy na dachu, a z #582 całkowicie zlazł lakier (podobnie też na #569).
Raczej wątpię że jest to wina szpachli ale kto wie ? Ja sam położyłem sobie na swoich 18 letnich autkach marki toyota corolla w kilku miejscach szpachlę (którą wygładziłem i położyłem następnie podkład i lakier hammerite) i jeżdżę codziennie samochodami (także w największe mrozy) i nic nie pęka i odlatuje. Może to zależy od jakości szpachlówki i sposobu nakładania lub wykończenia ? Nie wiem - ja kupiłem sobie na Allegro jedną z lepszych szpachlówek z wiórkami aluminiowymi i jest naprawdę git. Polecam.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3049
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 15:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#5 Post autor: Arsents » 12 lut 2010, o 16:47

Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart :evil: Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 17:53 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6313
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#6 Post autor: Coffee » 12 lut 2010, o 17:18

Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart :evil: Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 17:53 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Arsents
Dyrektor
Posty: 3049
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 15:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#7 Post autor: Arsents » 12 lut 2010, o 17:43

Coffee pisze:
Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart :evil: Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Tak tylko wtedy nikt nie słyszał o 25 GT8S , 24 EU8N i nie miał pewności co do dostaw N8S-NF.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 20:01 przez Arsents, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6313
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#8 Post autor: Coffee » 12 lut 2010, o 20:01

Arsents pisze:
Coffee pisze:
Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart :evil: Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Tak tylko wtedy nikt nie słyszał o 25 GT8S , 24 EU8N i nie miał pewności co do dostaw N8S-NF.
GT8S były planowane, jak przychodziły pierwsze E1, tak samo N8S... Jedyne, co było nieprzemyślane, to E6...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 21:01 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Arsents
Dyrektor
Posty: 3049
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 15:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#9 Post autor: Arsents » 13 lut 2010, o 13:35

Co ty :O :O , przecież sprawa z GT8S dopiero wypadła w drugiej połowie 2009 i szybko ją zrealizowano , było to później niż sprawa z E6. Jedyne co wiedziano to dostawa N8S-NF i to nie wiedzieli kiedy.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, o 14:16 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6313
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#10 Post autor: Coffee » 13 lut 2010, o 19:51

Arsents pisze:Co ty :O :O , przecież sprawa z GT8S dopiero wypadła w drugiej połowie 2009 i szybko ją zrealizowano , było to później niż sprawa z E6. Jedyne co wiedziano to dostawa N8S-NF i to nie wiedzieli kiedy.
O GT8 z Dusseldorfu już się mówiło na przełomie lat 2006/2007. Nie mówiono wtedy dokładnie o które chodzi (bo jednokierunkowe GT8 też mają), ale już wtedy kombinowano jak sprowadzić te wozy.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, o 22:22 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
Jopek36
Dyrektor
Posty: 2111
Rejestracja: 30 mar 2010, o 17:45
Lokalizacja: Kraków

#11 Post autor: Jopek36 » 7 lip 2010, o 06:29

E1+c3 #104+564 ma dostać takie samo malowanie jak GT8S oraz nowe okna.

Awatar użytkownika
busik105
Dyspozytor
Posty: 546
Rejestracja: 29 maja 2010, o 20:01
Lokalizacja: Gdzieś w Krakowie ;)

#12 Post autor: busik105 » 7 lip 2010, o 07:49

No to już się nie mogę doczekać. Mam nadzieję, że te nowe E1 też zostaną tak pomalowane. :)
Ostatnio zmieniony 7 lip 2010, o 07:53 przez busik105, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 21:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#13 Post autor: czatowiec » 7 lip 2010, o 16:13

Obrazek

Przypomnienie redakcji ;P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Jopek36
Dyrektor
Posty: 2111
Rejestracja: 30 mar 2010, o 17:45
Lokalizacja: Kraków

#14 Post autor: Jopek36 » 8 lip 2010, o 06:31

Jeszcze do przegubu możesz dać niebieskie paski w E1.
Ostatnio zmieniony 8 lip 2010, o 06:32 przez Jopek36, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jopek36
Dyrektor
Posty: 2111
Rejestracja: 30 mar 2010, o 17:45
Lokalizacja: Kraków

#15 Post autor: Jopek36 » 23 lip 2010, o 06:48

Tak prezentuje się E1+c3 #104+564 po przemalowaniu: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=27291&sessionid=382486659fb3b1ddd7dac89b0ca97528 Według mnie dobrze, że zostawili drzwi w jednolitym kolorze, lecz numer taborowy z przodu mogli dać niżej i na środku. Przód a dokładniej światła kierunku nie są dobrze dograne z paskiem.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 06:52 przez Jopek36, łącznie zmieniany 2 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”