Bronowice Małe, Bronowice

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#1 Post autor: Kaszmir » 13 maja 2013, o 13:47

Kraków: wsiąść do tramwaju nr 4 to niezły wyczyn
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/18 ... eb1,1,3,60
- "Ósemka" była dla mnie wygodna. Skoro jej nie ma, trzeba się przesiadać na wysokopodłogową czwórkę, a to jest kłopotliwe dla osób, które mają problem z biodrem lub kolanem. Sama do nich należę - mówi Anna Woźniakowska, którą spotkaliśmy na przystanku przy rondzie Grzegórzeckim.
Rozumiem problemy ludzi, którzy muszą korzystać z "4", stopnie są faktycznie wysokie, a tramwaje załadowane. To prawda.

Jednak... co ma do tego "8" i R. Grzegórzeckie? Jeśli ktoś jeździł dawną "8", to na całej trasie ma dostępne niskopodłogowe "13" albo "8". A jeśli ktoś się przesiada na "4"/"8", to równie dobrze może się przesiąść na "13". Jak tak dalej pójdzie, następnym razem dowiemy się, że przez zabranie "8" z Bronowic, pasażerowie muszą jeździć wysokopodłogową "1", "9" czy "16" :O
Ostatnio zmieniony 3 lut 2014, o 21:46 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

brovar
Dyrektor
Posty: 5158
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#2 Post autor: brovar » 13 maja 2013, o 14:02

Dzisiaj do pętli skansen dojechała kobieta starsza o kulach i wysiadła z Wiednia nie marudziła. A tu widzę, że się w Bronowicach w d. poprzewracało już i pod każdym pretekstem mało im niskiej podłogi. Jak tak dalej pójdzie to prędzej na "4" doczekamy się niskiej podłogi niż na skansenie.
Jak miałem skręconą nogę to wiem jakim jest wyczynem wejść do wiednia nim cię fotokomórka zauważy.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 14:06 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombowiec
Zbanowany
Posty: 529
Rejestracja: 12 sty 2013, o 17:09
Lokalizacja: Bronowice

#3 Post autor: bombowiec » 13 maja 2013, o 14:21

A #4001 to co? :devil:
:sugoi: :sugoi: :sugoi:Konstal 105 :sugoi: :sugoi: :sugoi:
Roweroterroryści WON z ATW i ul. Karmelickiej !!!
NIE dla wiedni na ciągu bronowickim
TAK dla NGT8 na '14' i 2x105Na na '24'

Awatar użytkownika
robert0095
Specjalista
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2012, o 16:23
Lokalizacja: Kraków

#4 Post autor: robert0095 » 13 maja 2013, o 14:45

Ten #4001 to naprawdę dużo daje.... Myślisz, że starsza osoba, która często nie wie jaki tabor obsługuje daną linię, czekałaby specjalnie na 405N? A nawet jak wie, to istnieje prawdopodobieństwo, że tego dnia akurat ten tramwaj nie jeździ. Dobrze, napisał Kaszmir. Są przecież inne linie które dowiozą ludzi do Bronowic Małych. Zupełnie nie rozumiem o co tym ludziom chodzi :devil: Widocznie jak nie mają się do czego przyczepić, to szukają byle jakich pretekstów, byle tylko ponarzekać na KM.

@brovar- Czy mówiąc o pętli skansen, masz na myśli os.Piastów? :)
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 14:49 przez robert0095, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5158
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#5 Post autor: brovar » 13 maja 2013, o 14:57

robert0095 pisze:Ten #4001 to naprawdę dużo daje....
@brovar- Czy mówiąc o pętli skansen, masz na myśli os.Piastów? :)
Domyśl się gdzie mamy największe śmietnisko z zachodu na długie 20 lat.
Może NGT8 w weekendy wystawić na "4" razem z 405 potrzeba by było tylko 6 brygad. Zawsze można krótsze Bombki wystawić na "14", a linia "4" byłaby niskopodłogowa w weekendy.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 15:00 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

wincent
Dyrektor
Posty: 1294
Rejestracja: 2 lis 2012, o 23:48
Lokalizacja: Kraków

Bronowice

#6 Post autor: wincent » 13 maja 2013, o 15:18

Kaszmir pisze:Kraków: wsiąść do tramwaju nr 4 to niezły wyczyn
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/18 ... eb1,1,3,60
- "Ósemka" była dla mnie wygodna. Skoro jej nie ma, trzeba się przesiadać na wysokopodłogową czwórkę, a to jest kłopotliwe dla osób, które mają problem z biodrem lub kolanem. Sama do nich należę - mówi Anna Woźniakowska, którą spotkaliśmy na przystanku przy rondzie Grzegórzeckim.
http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/8 ... l?cookie=1
Anna Woźniakowska, dziennikarka: żal, że 8 nie jeździ do Bronowic. Przesiadka to kłopot, gdy tramwaje są wysokopodłogowe.
:wall:

Tourliner
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 8 sty 2013, o 19:17
Lokalizacja: Dzielnica VIII

#7 Post autor: Tourliner » 13 maja 2013, o 15:57

brovar pisze:
robert0095 pisze:Ten #4001 to naprawdę dużo daje....
@brovar- Czy mówiąc o pętli skansen, masz na myśli os.Piastów? :)
Domyśl się gdzie mamy największe śmietnisko z zachodu na długie 20 lat.
Może NGT8 w weekendy wystawić na "4" razem z 405 potrzeba by było tylko 6 brygad. Zawsze można krótsze Bombki wystawić na "14", a linia "4" byłaby niskopodłogowa w weekendy.
Czwórka-czwórką, ale... Obecnie po pismach do ZIKiT-u oraz MPK sprawę NGT8 w weekendy na '52' (w soboty na szczytówkach huckie EU8N) skierowałem do mojej RD, jest jeszcze szansa, że oni coś wskórają. O ile weekendowe pomiary na tej linii zostaną przeprowadzone jeszcze w maju, a nie na jesień, bo to będzie pierwszy argument w ZIKiT, żeby poczekać na wyniki badań. A póki co linie miejskie były liczone wyłącznie w tygodniu, ale Ruczaj to zdaje się priorytet tych pomiarów, więc miejmy nadzieję, że załapie się na całościowe badania.

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 14:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

#8 Post autor: bielanek » 13 maja 2013, o 16:02

Tourliner pisze:
brovar pisze:
robert0095 pisze:Ten #4001 to naprawdę dużo daje....
@brovar- Czy mówiąc o pętli skansen, masz na myśli os.Piastów? :)
Domyśl się gdzie mamy największe śmietnisko z zachodu na długie 20 lat.
Może NGT8 w weekendy wystawić na "4" razem z 405 potrzeba by było tylko 6 brygad. Zawsze można krótsze Bombki wystawić na "14", a linia "4" byłaby niskopodłogowa w weekendy.
Czwórka-czwórką, ale... Obecnie po pismach do ZIKiT-u oraz MPK sprawę NGT8 w weekendy na '52' (w soboty na szczytówkach huckie EU8N) skierowałem do mojej RD, jest jeszcze szansa, że oni coś wskórają. O ile weekendowe pomiary na tej linii zostaną przeprowadzone jeszcze w maju, a nie na jesień, bo to będzie pierwszy argument w ZIKiT, żeby poczekać na wyniki badań. A póki co linie miejskie były liczone wyłącznie w tygodniu, ale Ruczaj to zdaje się priorytet tych pomiarów, więc miejmy nadzieję, że załapie się na całościowe badania.
Ja bym nie liczył na to, że będą pomiary w weekendy na liniach na Maki, chociaż kto wie.

pablo
Dyrektor
Posty: 4403
Rejestracja: 25 lis 2010, o 18:18
Lokalizacja: Kraków

#9 Post autor: pablo » 13 maja 2013, o 16:08

Aż żal czytać takie głupoty. Pani Woźniakowskiej doradzam sprawdzić sobie połączenie, bo z Bronowic na Rondo Grzegórzeckie jeździ niskopodłogowa 14 oraz 20 też częściowo niskopodłogowa. Bajanie o zabranej ósemce i wysokopodłogowej czwórce ma się nijak do połączenia Bronowic z Rondem Grzegórzeckim. Skoro bezpośredni niskopodłogowy tramwaj (14) to źle, to jak ma być, żeby było dobrze? Helikopter czy teleportacja? :wall:

Tourliner
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 8 sty 2013, o 19:17
Lokalizacja: Dzielnica VIII

#10 Post autor: Tourliner » 13 maja 2013, o 16:08

bielanek pisze:Ja bym nie liczył na to, że będą pomiary w weekendy na liniach na Maki, chociaż kto wie.
Pomiary na Ruczaju to chyba podstawa całych badań, a jak ZIKiT podawał, że weekendowe pomiary odbędą się na niektórych liniach to myślę, że miał na myśli m.in. ten rejon. Wiem, że obecne linie miejskie są mierzone wyłącznie w tygodniu, ale też trzeba przyznać, że ostatnio wybierają głównie te o znikomym znaczeniu dla krakowskiej komunikacji. Z całym szacunkiem dla ich pasażerów, ale linie pokroju '111', '123', '135', '161', '168', '183' to nie jest kręgosłup krakowskiej komunikacji. Nie bardzo rozumiem, czym się ZIKiT kieruje w wyborze linii. Może zdają sobie sprawę z matur i celowo wybierają linie, na których pewnie i tak nic się nie zmieni i te pomiary są tam mniej istotne.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#11 Post autor: Kaszmir » 13 maja 2013, o 16:20

Tourliner pisze:Z całym szacunkiem dla ich pasażerów, ale linie pokroju '111', '123', '135', '161', '168', '183' to nie jest kręgosłup krakowskiej komunikacji. Nie bardzo rozumiem, czym się ZIKiT kieruje w wyborze linii.
Czy nie jest tak, że w planach jest zbadanie wszystkich (albo przynajmniej przeważającej większości) linii? Zatem te i tak się kiedyś by załapały :)

Akurat np. "183" może być interesujące w kontekście ostatnich zmian (utworzenie "163" przez Złocień, które właściwie pokrywa "183"), a także niewykluczonych kolejnych w przyszłości. Za to "168" ma być od przyszłego roku dwukrotnie wzmocnione.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 18:59 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5158
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#12 Post autor: brovar » 13 maja 2013, o 16:22

Tourliner pisze: Czwórka-czwórką, ale... Obecnie po pismach do ZIKiT-u oraz MPK sprawę NGT8 w weekendy na '52' (w soboty na szczytówkach huckie EU8N) skierowałem do mojej RD, jest jeszcze szansa, że oni coś wskórają.
U mnie bez zmian czekam już miesiąc na odp pisma. Chyba panu Piotrowi zrobię osobistą wizytę. Jak coś możesz powiedzieć że druga końcówka też zyska na tej zmianie. Lecz ja już tracę nadzieje na jakiekolwiek zmiany. Widać wyraźnie, że reszta NGT8 w weekendy ma odpoczywać by je za szybko nie zniszczyć.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 16:28 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10899
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#13 Post autor: Cukier » 13 maja 2013, o 16:22

Bronowicom się po prostu, najzwyczajniej w świecie w d*pach poprzewracało..

Nikt inny tylko właśnie Bronowice mają największy odsetek pojazdów klimatyzowanych ze wszystkich ciągów, bo mają 9 kursów/h w NGT8 i 6 kursów/h w EU8N. Przy okazji są to wozy w pełni niskopodłogowe (NGT8) lub w chociaż w części (EU8N). Dodatkowo, Bronowice mają 12 kursów/h w uffokach, czyli najpojemniejszym taborze jakim MPK dysponuje.

Naprawdę, jeśli chodzi o niską podłogę to tylko Krowodrza Górka ma lepiej..

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:20
Lokalizacja: Bieżanów

#14 Post autor: rafaello » 13 maja 2013, o 18:19

Kaszmir pisze:Akurat np. "183" może być interesujące w kontekście ostatnich zmian (utworzenie "183" przez Złocień, które właściwie pokrywa "183"), a także niewykluczonych kolejnych w przyszłości.
Kaszmir słucham ?????? ;D


Poprawione - mod. K
Ostatnio zmieniony 13 maja 2013, o 18:59 przez rafaello, łącznie zmieniany 1 raz.

bielanek
Dyrektor
Posty: 1760
Rejestracja: 29 wrz 2009, o 14:57
Lokalizacja: Mistrzejowice
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#15 Post autor: bielanek » 10 cze 2015, o 07:50

Informacja z fanpage ZIKiTu, ale informacji na stronie kmkrakow.pl jeszcze nie ma. I co fanpage ZIKiT jest bardziej wiarygodym źródłem informacji niż gazeta? Wrzucona jakaś notka, ale komunikatu nie ma. Tak samo jak było z tym co wrzucił Krakowiak wczoraj.
ZIKiT pisze:Uwaga pasażerowie KMK! W związku z pracami remontowymi w najbliższy weekend wyłączone będzie torowisko od Teatru Bagatela do Bronowic i Bronowic Małych. W zastępstwie tramwajów tę relację obsługiwać będzie komunikacja autobusowa. Więcej informacji o tej i innych zmianach w funkcjonowaniu KMK znaleźć można na stronie: http://www.kmkrakow.pl
Za utrudnienia przepraszamy,
EDIT - po 13 minutach od wrzucenia informacji na Facebook'a.
ZIKiT pisze:Szanowni Pasażerowie!
Uprzejmie informujemy, że w związku z wyłączeniem torowiska tramwajowego na odcinku od Basztowej LOT-u do Bronowic Małych w dniach 13 – 14 czerwca 2015 r. (sobota – niedziela) zostaną wprowadzone następujące zmiany w stałych trasach linii Komunikacji Miejskiej w Krakowie:
Linie 4, 8, 20 i 24 – będą zawieszone, a w zamian zostaną uruchomione linie czasowe nr 74 i 78,
Linia 14 – kursować będzie od Mistrzejowic do Basztowej LOT-u bez zmian, następnie przez Nowy Kleparz do Dworca Towarowego.
Linia 19 – kursować będzie od Łagiewnik do Dworca Głównego bez zmian, następnie przez Dworzec Główny Zachód, Politechnikę do Dworca Towarowego.
Linia 64 – będzie zastąpiona (w noce 12/13, 13/14, 14/15 czerwca) przez linię nr 664 wg analogicznego rozkładu jazdy.
Zostaną uruchomione zastępcze linie tramajowe:
Linia 74 będzie kursowała na trasie: Kurdwanów – Bieżanowska – Powstańców Wielkopolskich – Plac Bohaterów Getta – Miodowa – Starowiślna – Poczta Główna – Dworzec Główny – Lubicz – Rondo Mogilskie – Wieczysta – Rondo Czyżyńskie – Os. Kolorowe – Plac Centralny im. R. Reagana – Struga – Kombinat – Elektromontaż – Wiadukty – Wzgórza Krzesławickie (zastąpi linie 4 i 24).
Linia 78 będzie kursowała na trasie: Borek Fałęcki – Łagiewniki – Rondo Matecznego – Korona – Plac Wolnica – Stradom – Wawel – Poczta Główna – Dworzec Główna – Lubicz – Rondo Mogilskie – Rondo Grzegórzeckie – Mały Płaszów (zastąpi linie 8 i 20).
Ponadto, w zamian za linie tramwajowe zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa:
Linia 704 – zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie: Bronowice Małe – Balicka – Bronowicka – Podchorążych – Królewska – Karmelicka – Dunajewskiego – Basztowa – Lubicz – Rondo Mogilskie. Linia będzie kursowała z częstotliwością ok. 6 minut.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”