Lohner/SGP E1+c3

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Impuls
Dyrektor
Posty: 1489
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#751 Post autor: Impuls » 8 wrz 2019, o 23:48

Kitek pisze: A E1 solo też będą kasowane czy zostaną?
E1 solo potrzebne są wyłącznie do obsługi 16 i 21 i nie nadają się do obsługi innych linii. Wobec wygaszania Kombinatu, budowy S7, remontu Ptaszyckiego, zawieszenia Walcowni przewiduję długotrwałe zawieszenie lub nawet likwidację 16-i od 2020 roku. Być może połączą 16+22 przez Plac Centralny takie plany były. A 21 jest częściowo w N8S czy EU8N, może w całości zrobią ją linię niskowejściową. Wszystkie E1 solo są bez modernizacji i ich miesiące są raczej policzone. No może poza jednym czerwonym egzemplarzem - składakiem.

skejl
Znawca
Posty: 20
Rejestracja: 4 lip 2019, o 06:03

Lohner/SGP E1+c3

#752 Post autor: skejl » 9 wrz 2019, o 05:43

Jestem zdania, że każdy przystanek powinien być obsługiwany przez niskopodłogowca lub niskowejściowca przynajmniej raz na dziesięć minut. A że przystanek Os. Zgody jest obsługiwany wyłącznie przez dwie wspomniane już „16” i „21”, to należy na tych liniach pilnie wdrażać najmniej pojemne z niskowejściowców. Czyli E1 solo nie mają racji bytu.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Lohner/SGP E1+c3

#753 Post autor: Lw25 » 9 wrz 2019, o 06:28

"21" można i powinno się zrobić nawet całą niską.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

kasztan
Inspektor
Posty: 395
Rejestracja: 27 gru 2012, o 18:39
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#754 Post autor: kasztan » 8 paź 2019, o 18:57

Czy ktoś wie, jaki E1 się palił w ubiegłą niedzielę?

Impuls
Dyrektor
Posty: 1489
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#755 Post autor: Impuls » 2 lis 2019, o 21:44

Jak podaje

http://www.kmk.krakow.pl/ilostan.html

ubyły dwa E1. HW128 i HW166. Ponoć ten pierwszy najechał na drugiego i nie opłaca się ich już reanimować. Doczepę HB528 dopną do HW158 lub HW168.

Najnowszy Przewoźnik Krakowski pisze;

Czas wagonów silnikowych e1 i przyczep C3 po-woli dobiega końca. Sprzyjają temu okoliczności Dostawa 50 tramwajów będzie zauważalna i pozwoli na wycofanie najstarszych wago-nów, ale w użyciu MPK nadal ma pojazdy typu 105N. Ponadto miasto, zgodnie z wolą mieszkańców, rozwija linie tramwajowe budując nowe połączenia i odcinki, co wymaga wprowadzenia do ruchu większej ilości taboru niż dziś firma posiada. Kiedy znikną ostatecznie z ulic miasta? Trudno określić jednoznacznie. Okazją może być realizacja ogłoszonego właśnie przez MPK przetargu na dostawę kolejnej partii nowych wagonów.

to są istotne fragmenty a całość można przeczytać
http://mpk.krakow.pl/Data/Files/_public ... 9/pk73.pdf

Zatem najnowsza dostawa pozwoli na wycofanie kilkunastu E1 i E1+c3 które nie przeszły modernizacji elektryki, wymiany okien z tego zestawu wagonów 102, 103, 105-110, 112-114, 156-158, 161-163, 168-174 i kilku, może kilkunastu składów 105Na, głównie rocznik 1984 i 1985. Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3747
Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#756 Post autor: tomta1 » 3 lis 2019, o 07:19

Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1489
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#757 Post autor: Impuls » 3 lis 2019, o 09:26

tomta1 pisze:
Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?
Wybudowali w Hucie cztery nowe tory, obecnie na oddaniu są kolejne cztery lub pięć.

kucyk
Dyrektor
Posty: 2549
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Lohner/SGP E1+c3

#758 Post autor: kucyk » 3 lis 2019, o 21:03

Impuls pisze:
tomta1 pisze:
Impuls pisze:Muszą odbudować i powiększyć też rezerwę ilostanu na nowe linie.
Fajnie, tylko gdzie ten tabor będą trzymać?
Wybudowali w Hucie cztery nowe tory, obecnie na oddaniu są kolejne cztery lub pięć.
Ale zabierają zaraz 4. ;P Zatem zysk żaden. :xP

Impuls
Dyrektor
Posty: 1489
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#759 Post autor: Impuls » 3 lis 2019, o 21:28

4+4-4=4 :)

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3373
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#760 Post autor: lukaszpdg » 5 lis 2019, o 09:10

Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1252
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Lohner/SGP E1+c3

#761 Post autor: pasazer_mobilisu » 5 lis 2019, o 09:56

lukaszpdg pisze:Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.
Super wiadomość, czekamy na wyjazd liniowy - prośba forumowiczów o info, niestety TTSS ostatnio płata figle i może być go ciężko w nim wytropić.

krakus
Kierownik
Posty: 770
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#762 Post autor: krakus » 5 lis 2019, o 11:54

pasazer_mobilisu pisze:
lukaszpdg pisze:Naprawa powypadkowa HW101 dobiegła końca. Opuścił TR.
Super wiadomość, czekamy na wyjazd liniowy - prośba forumowiczów o info, niestety TTSS ostatnio płata figle i może być go ciężko w nim wytropić.
Ale nie opuścił terenu PT, więc na wyjazd liniowy trochę przyjdzie jeszcze poczekać.

kasztan
Inspektor
Posty: 395
Rejestracja: 27 gru 2012, o 18:39
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#763 Post autor: kasztan » 5 lis 2019, o 11:58

Impuls pisze:Jak podaje

http://www.kmk.krakow.pl/ilostan.html

ubyły dwa E1. HW128 i HW166. Ponoć ten pierwszy najechał na drugiego i nie opłaca się ich już reanimować. Doczepę HB528 dopną do HW158 lub HW168.
Ma ktoś więcej szczegółów na temat wypadku tych dwóch E1?

Impuls
Dyrektor
Posty: 1489
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Lohner/SGP E1+c3

#764 Post autor: Impuls » 5 lis 2019, o 21:29

To była kolizja podczas przejazdu technicznego bez udziału pasażerów. Wagonów po kolizji nie widziałem. Wobec zbliżających się dostaw nie opłacało się ich naprawiać skoro część E1 jest przeznaczona do kasacji. Zanim by je odratowano, przybędą nowe Stadlery. Potwierdzeniem skreślenia jest też strona MPK.

http://www.mpk.krakow.pl/pl/tabor/tramwaje/

krawczyk99
Inspektor
Posty: 384
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Lohner/SGP E1+c3

#765 Post autor: krawczyk99 » 9 lis 2019, o 21:32

Ma ktoś zdjęcie HW 101 po naprawie i remoncie? Ostatnio wyjechał z TR.
Instagram : foto_passion_krk

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”