Ważna aktualizacja: w związku z wyczerpaniem przepustowości Starowiślnej, "18" będzie kursować co 15 minut cały dzień. Na Starowiślnej i tak będą 44 pociągi/h. I stąd też okrężna trasa "74" - ma jednocześnie zastąpić "44" i - przynajmniej w szczycie - wspomóc "18".
kucyk pisze:Kaszmir pisze:Przeczytaj uważnie jeszcze raz mój post. Napisałem, że przy zachowaniu "76" i tak masz cięcia 4 kursów/h w szczycie, nie 8. A te 4 biorą się z ograniczonej ~f "50".
A to "50" ma mieć ograniczoną f~?
Nie wiedziałem.
I raczej w te rewelacje wątpię.
No to teraz już wiesz. Do czwartego tygodnia września "50" z ~f=7,5 zamiast 5 w szczycie. I nie wiem co Cię tak dziwi bo rok temu było dokładnie tak samo.
Kitek pisze:Od początku remontu Krakowskiej "76" nie jeździ w weekendy i też nie podoba mi się to, ale czy byłby duży problem, żeby uruchomić szczytowe "77" z Bieżanowa do Łagiewnik oraz "76" na trasie z Kurdwanowa do centrum
Starowiślna nie pomieści więcej kursów. No i w Twojej propozycji Wielicka ma w kierunku Korony tylko szczytowe "77", podczas gdy na co dzień jest "6", "11" oraz "13". Oczywiście "76" to też mało, jednak przynajmniej jeździ przez większość dnia.
fysztof pisze:Prawdę mówiąc według mnie najlepsze byłoby na czas remontu:
- f=5 na 50 oraz f=7,5 na 24
- f=7,5 na 3, f=15 na 73, f=7,5/15 na 9 (dodatkowe kursy szczytowe na 9 na odcinku Bieżanów - Centrum (R. Mogilskie) stanowiłyby rekompensatę za pocięcie 13(73), natomiast na odcinku Centrum - Rondo Piastowskie stanowiłyby rekompensatę za pocięcie 52 w szczycie z f=5 na f=7,5)
Tu podobnie - Wielicka zostaje bez jakiegokolwiek połączenia w kier. Korony. No i Starowiślna nie pomieści więcej kursów. Po wakacjach będzie tam prawdopodobnie:
"3" - 8 kursów/h
"18" - 4
"22" - 4
"24" - 4
"52" - 8
"71" - 4
"73" - 4
"78" - 8
Łącznie 44 kursy/h (!)
Locutus pisze:Natomiast przy tym, że 71 będzie linią znikąd donikąd dla nikogo obstaję. Zapełnienia jedenastki biorą się wyłącznie z tego, że złośliwcy z ZIKiTu zlikwidowali 23 i zmusili pasażerów z Bieżanowa, Prokocimia i Kozłówka jadących w stronę kampusu UJ do przesiadki. 71 już do kampusu nie pojedzie, a na odcinku Mały Płaszów - Wielicka, to 11 ma zapełnienia takie, że i solówka by wystarczyła. Potok Starowiślna - Rondo Grzegórzeckie - Tunel też nie jest ogromny, bo niestety z żadnej strony nie dotyka większego skupiska ludności, większego osiedla... A już fakt, że linia z Bieżanowa do Łagiewnik idzie w piach mnie wkurzył na amen.
Jasne, zapełnienia "11" na południu starczyłyby na solówkę. Tylko uwzględnij, że bez "11/71" ci ludzie musieliby jechać z dwoma dodatkowymi przesiadkami na odcinku ledwie kilku przystanków. A przecież dla wielu z nich nie byłyby to jedyne przesiadki bo Mały Płaszów to też węzeł przesiadkowy z linii peryferyjnych. No i totalnie nie rozumiem czemu używasz "zapełnienia na poziomie solówki" jako argumentu. Przecież to wciąż sporo ludzi, a że na tym odcinku kursują większe wagony (wymuszone dalszą trasą), to wina pasażerów? Krakowiaki na "4" też jeżdżą mniej zapełnione od Kombinatu do Wzgórz, a jakoś nie mówisz żeby likwidować te kursy.
Locutus pisze:Mieliśmy taki tydzień przed wakacjami. I pasażerowie trójki od Bieżanowskiej zostawali już na przystankach.
Ten tydzień był w czasie roku akademickiego. A do końca września studenci jeszcze nie mają zajęć.