Brakuje tylko zadaszenia, więc chyba w połowie gotowa jest.suchy pisze:Jutro (13.03) około 8:30 zostanie otwarta w całości pętla Pleszów - przystanek początkowy dla tramwajów oraz przystanki autobusowe wewnątrz pętli.
http://www.kmkrakow.pl
Pleszów
Moderator: Moderatorzy
Pleszów
Pleszów
że od dnia 16.03.2019 r. (sobota), na wniosek pasażerów zostaną wprowadzone następujące korekty rozkładów jazdy linii 111, 131, 141, 161 i 181 w dni powszednie:
linia 111 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:08 na godz. 6:03;
linia 131 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 11:27 na godz. 11:35 oraz z Chałupek z godz. 11:48 na godz. 11:50;
linia 141 - przesunięcie następujących odjazdów:
z Pleszowa: z godz. 4:57 na godz. 4:59, z godz. 6:07 na godz. 6:02 oraz z godz. 7:07 na godz. 7:02;
z Przylasku Rusieckiego: z godz. 5:16 na godz. 5:13, z godz. 6:18 na godz. 6:13 oraz z godz. 7:18 na godz. 7:13;
linia 161 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:24 na godz. 6:19;
linia 181 - przesunięcie odjazdów z Kujaw: z godz. 5:52 na godz. 5:48 oraz z godz. 6:49 na godz. 6:48.
linia 111 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:08 na godz. 6:03;
linia 131 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 11:27 na godz. 11:35 oraz z Chałupek z godz. 11:48 na godz. 11:50;
linia 141 - przesunięcie następujących odjazdów:
z Pleszowa: z godz. 4:57 na godz. 4:59, z godz. 6:07 na godz. 6:02 oraz z godz. 7:07 na godz. 7:02;
z Przylasku Rusieckiego: z godz. 5:16 na godz. 5:13, z godz. 6:18 na godz. 6:13 oraz z godz. 7:18 na godz. 7:13;
linia 161 - przesunięcie odjazdu z Pleszowa z godz. 6:24 na godz. 6:19;
linia 181 - przesunięcie odjazdów z Kujaw: z godz. 5:52 na godz. 5:48 oraz z godz. 6:49 na godz. 6:48.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
Tak z ciekawości, Czulice nie skorzystałyby bardziej gdyby zlikwidowano 271 i w zamian wzmocniono 212? W końcu 212 mają bezpośrednio do wielu punktów przesiadkowych z prawdziwego zdarzenia, a 271 daje im tylko Pleszów.
Polska Kibolska
Pleszów
Może jest jakiś potok pasażerski który potrzebuje dojazdu w okolice Wróżenic, Góry Kościelnickiej i Kościelnik? Trasa z Pleszowa do Czulic przez Kościelniki była praktycznie od zawsze. Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych. Chyba ze wówczas na tej trasie był PKS.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
Wówczas bylo chyba latwiej wydluzyc 151 niz stworzyc calkowicie nowa linie, w dodatku 251 kursowala do bardziej cywilizowanego Pleszowa, 15, 20 czy 26, a wczesniej byla jeszcze 14 na Pleszowie. Nie wspominajac ze wszystkie kursy konczyly w Czulicach.tomek_m pisze:Może jest jakiś potok pasażerski który potrzebuje dojazdu w okolice Wróżenic, Góry Kościelnickiej i Kościelnik? Trasa z Pleszowa do Czulic przez Kościelniki była praktycznie od zawsze. Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych. Chyba ze wówczas na tej trasie był PKS.
Polska Kibolska
Pleszów
Wróżenice należą do parafii w Czulicach i przez dłuższy czas dzieci z Czulic miały możliwość nauki w szkole w Kościelnikach (nie wiem jak jest teraz). Dla Czulic wzmocnienie "212" może i wyszłoby na dobre, ale dużo, dużo kosztowniejsze. Obecnie jest 9 kursów "271" we wszystkie dni tygodnia i skrócenie ich do Wróżenic pozwoliłby uruchomić niecałe półtorej kółka na "212". Do tego "212" może i w Krakowie dowozi w lepsze miejsca, ale w samych Czulicach obsługuje tylko część wsi i pasażerowie choćby z okolic cmentarza mają do niej sporo łażenia, a "271" mają pod nosem.
Bardziej dziwne jest to, że w 2000 gdy powstało "212" to od samego początku dojeżdżało do Czulic, ale tylko dwoma niedzielnymi kursami mszalnymi i dopiero kilka lat temu zdecydowano się na wydłużenie wszystkich kursów.tomek_m pisze:Dziwne że gmina Kocmyrzów nie zdecydowała się uruchomić linii 212 dużo wcześniej np: już w latach 80tych.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
Przystanek kolo cmentarza obsluguje doslownie kilka domow, wiec nie wiem czy jest to jakis argument zwlaszcza ze ludzie od strony Czernichowa czy Biurkowa maja dluzszy odcinek do spacerowania, a mimo to jakos korzystaja z mpk.
W 2000 kursowalo chyba nadal 251 z pelnyn rozkładem?
W 2000 kursowalo chyba nadal 251 z pelnyn rozkładem?
Polska Kibolska
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
Ja juz kilka razy pisalem odnosnie Pleszowa, ze te tramwaje f=15 nic nie dadza, moga jezdzic nawet obie linie zf=30, problemem jest ilosc kursow linii autobusowych, bo co z 10 i 21, skoro nie ma jak sie dostac na petle, bo autobusy maja tragiczna f, ostatnio jadac przez Ruszcze zauważyłem grupke okolo 20 osob idacą ze 160 na wysokosci cmentarza, 160 to strzal wiecej niz w 10, na Barwną tez sporo osob dojezdza sobie 110 i albo spacerek albo ktos podjedzie zawsze autem, a Pleszow, zawsze będzie zlem koniecznym dopoki rejon nie zacznie sie rozwijac jak np Złocień gdzie powstala masa blokow, a w planach LC Corp ma kolejne 10 budynków i szkole w okolicach TF.
Polska Kibolska
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7982
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Pleszów
Mówisz – i masz: viewtopic.php?f=9&t=5751Cukier pisze:Droga adminko, pozamiatajcie w tym wątku, bo ta dyskusja z ostatniego dnia ma z Pleszowem tyle wspólnego co Bombardiery.
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
W naszych urzędach sa sami uposledzeni umyslowo pracownicy? Kilka peronow autobusowych, wiaty zadnej, lawki zeby usiasc tak samo, gdzie pasażerowie maja oczekiwac na swoj autobas w trakcie deszczu czy schowac sie przed sloncem?
Polska Kibolska
Pleszów
Ano miała: https://investmap.pl/artykul/artykuly,k ... owy,125754Locutus pisze:No przecież pętla miała być zadaszona, nie?
We wnętrzu nowej pętli tramwajowej będą zatrzymywać się autobusy. Nad całą przestrzenią peronową, oraz nad przejściem dla pieszych zaprojektowano wiatę peronową.
-
- Dyspozytor
- Posty: 599
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
- Lokalizacja: Nowa Huta
Pleszów
Miała, a póki co to tylko peron tramwajowy dla wsiadających ma dwie wiaty, reszta to same słupki, wysiadasz z tramwaju prosto w ulewę, na autobus tez się możesz oprzeć jedynie o słupek i moknąć.Locutus pisze:No przecież pętla miała być zadaszona, nie?
Pozdrawiam!
LOKI
Polska Kibolska