Düwag GT8S, GT8C, GT8N

Parametry techniczne, rozdysponowanie, przetargi i informacje dotyczące taboru

Moderator: Moderatorzy

Cracovian_E1
Znawca
Posty: 23
Rejestracja: 4 gru 2017, o 16:50
Lokalizacja: Wiedeń
Kontakt:

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#946 Post autor: Cracovian_E1 » 5 kwie 2018, o 16:54

Jaki obecny zakres modernizacji GT8S i GT8SU w TR?
Czy RF323 dostanie przy okazji wymienioną ścianę czołową z jednej strony na tą obecną - czyli nowszą?

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3425
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#947 Post autor: lukaszpdg » 8 maja 2018, o 07:05

Wygląda na to, że RF324 jest już gotowy. Wczoraj stał od strony Brożka.

krakus
Kierownik
Posty: 784
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#948 Post autor: krakus » 9 maja 2018, o 09:24

RF324 dziś na "1".
W TR kolejny do modernizacji RF321.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#949 Post autor: obserwator » 20 cze 2018, o 23:30

Czy kolejne pojazdy GT8S będą przybywać do Krakowa, tak jak zapowiadano czy jednak ta decyzja jest anulowana?

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7552
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#950 Post autor: Locutus » 21 cze 2018, o 08:14

Niestety kolejne GT8 będą kupowane.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#951 Post autor: obserwator » 21 cze 2018, o 10:48

No cóż, pozostaje wierzyć że są po to by zastąpić E1 na liniach "16" i "21".

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1411
Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#952 Post autor: pasazer_mobilisu » 21 cze 2018, o 11:17

obserwator pisze:No cóż, pozostaje wierzyć że są po to by zastąpić E1 na liniach "16" i "21".
A nie było od początku mówione, że one mają być za stozłomki? Głównie ze względu na niższe zapotrzebowanie na energię niż 105N, chyba nawet ktoś pisał o 2-krotnej różnicy. Chociaż faktycznie biorąc pod uwagę pojemność najlepiej jakby weszły za E1 solo, po modernizacji (niski człon, klimatyzacja) będą znaczną poprawą komfortu podróży na tych dwóch liniach.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7552
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#953 Post autor: Locutus » 22 cze 2018, o 08:54

No właśnie niestety było mówione, że mają być za stozłomki... Co jest po prostu przerażające zwłaszcza jak już się miało przedsmak różnicy w pojemności na linii 13...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#954 Post autor: obserwator » 24 cze 2018, o 15:47

Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?
Linia "11" nie wyszłaby na tym źle, bo zyskałaby niską podłogę i miałaby więcej kursów.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#955 Post autor: Cukier » 24 cze 2018, o 16:06

obserwator pisze:Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?
Oszczędności w kosztach eksploatacji to tylko MPK zauważy, dokładniej to głównie różnice w zużyciu energii. A koszt energii to nie jedyny koszt składający się na wzkm, bo jeszcze pozostają przecież koszty ludzkie.

No i w szczycie w wielu miejscach nie ma mowy o wzmacnianiu ilością kursów bo będzie paraliż.

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3425
Rejestracja: 26 maja 2015, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#956 Post autor: lukaszpdg » 26 cze 2018, o 06:20

W RF307 pojawiła się nowa reklama Capgemini.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 565
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#957 Post autor: obserwator » 26 cze 2018, o 11:13

Cukier pisze:
obserwator pisze:Skoro mają być za stozłomki i koszty eksploatacji będą niższe to może jest szansa na więcej kursów?
Oszczędności w kosztach eksploatacji to tylko MPK zauważy, dokładniej to głównie różnice w zużyciu energii. A koszt energii to nie jedyny koszt składający się na wzkm, bo jeszcze pozostają przecież koszty ludzkie.

No i w szczycie w wielu miejscach nie ma mowy o wzmacnianiu ilością kursów bo będzie paraliż.
Miałem raczej na myśli drobne wzmocnienia które dużo by dały. Np wcześniejszy szczyt na "13" czy dołożenie kursów "11" kiedy jest najbardziej obłożona.

krakus
Kierownik
Posty: 784
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#958 Post autor: krakus » 26 cze 2018, o 20:25

obserwator pisze:Czy kolejne pojazdy GT8S będą przybywać do Krakowa, tak jak zapowiadano czy jednak ta decyzja jest anulowana?
O ile nic się nie zmieni to będą przybywać w następnym roku i będą kupowane tak jak dotychczas.
Lada dzień na linie wyjedzie kolejny zmodernizowany GT8N RF322.

krakus
Kierownik
Posty: 784
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#959 Post autor: krakus » 3 lip 2018, o 15:20

Dzisiaj na 6-10 zmodernizowany RF322.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Düwag GT8S, GT8C, GT8N

#960 Post autor: Arsents » 3 lip 2018, o 15:25

Czy GT8SU dostał jakiś numer taborowy?
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Pojazdy KMK”