Bronowice Małe, Bronowice

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1485
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

Bronowice Małe, Bronowice

#151 Post autor: Afterbirds » 14 lut 2018, o 12:19

Z tym 173 pod Biprostalem to chyba jednak nie bardzo....


Mea culpa, poprawione ;) - adm. K
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

Kitek
Dyspozytor
Posty: 566
Rejestracja: 13 cze 2017, o 19:50

Bronowice Małe, Bronowice

#152 Post autor: Kitek » 14 lut 2018, o 15:42

tomta1 pisze:Dotychczas NGT6 na „14” do Bronowic (Rydla) jakoś sobie radził. Obecnie, po wydłużeniu do Bronowic Małych, potrzebny jest większy tabor. Główny powód tłoku w tej linii to duży potok z ciągu bronowickiego. Oczywiście niejedyny, bo widok pełnej „14” na rondzie Grzegórzeckim do obcych nie należy.
"14" w NGT6 obecnie nie wyrobiłaby nie tylko na Widoku, ale też i na odcinku Stary Kleparz- Dąbie, gdzie ubyły 2 kursy/h w szczycie (choć i tak częściowo czternastkę wspiera "20" na odcinku Teatr Bagatela- Rondo Grzegórzeckie).

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

Bronowice Małe, Bronowice

#153 Post autor: brovar » 14 lut 2018, o 16:07

tomta1 pisze:Plus to tylko luźna propozycja, a nie oficjalne stanowisko ZIKiT-u i MPK, więc każdy sobie może dopasować tabor jaki chce :P Jak ktoś chce 1xGT8C, 2xGT8N, 1xEU8N, 3xNGT6, 1xGT8S, 2x(2x105Na) to proszę bardzo, może wymyślać ile chce :P
Chętnie :]
"1" - 3x EU8N + 4x GT8N + 4x 105Na + 5x GT8S
"14" - 6x NGT6 + 3x EU8N
"24" - 4x NGT8 + 3x EC
"50" - 4x 2014N + 2x NGT8 + 11x NGT6
"73" - 13x 2014N
"74" - 12x EC
"78" - 11x NGT6 + 6x EU8N

Reszta bez zmian do sytuacji z początku lutego
Łączne rozdysponowanie w grafice
Obrazek

pjetrek
Specjalista
Posty: 271
Rejestracja: 25 cze 2017, o 11:17

Bronowice Małe, Bronowice

#154 Post autor: pjetrek » 14 lut 2018, o 21:57

Ale może warto przy takim remoncie popatrzeć nieco szerzej i spróbować pomyśleć o rozłożeniu potoków pasażerskich z Bronowic przez al. Kijowską, Wrocławską (ewentualnie Kazimierza Wlk. i alejami) do Nowego Kleparza... (a może i nawet pod Dworzec) i wtedy tu może być przesiadka na którąś z bronowickich linii, która na ten czas można być skierowana do Dworca Towarowego/Krowodrzy...

Dzięki temu nie wszystkie bronowickie linie trzeba koniecznie upychać pod Bagatelę, przesiadka byłaby zapewniona. A z Bronowic mogłyby wtedy wyjeżdżać zatramwaje do Cichego Kącika, do Kleparza i tradycyjna do Bagateli...

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#155 Post autor: Locutus » 15 lut 2018, o 07:48

Kaszmir - z wspomnianych przez Ciebie linii żadna nie obsługuje przystanków Nowy Bieżanów ani Ćwiklińskiej...

Zresztą, Twoim koronnym argumentem wówczas było to, że przecież spod UJ do Bagateli jest bardzo blisko i można sobie podejść...

Nadal nie rozumiem Twoich podwójnych standardów...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#156 Post autor: Kaszmir » 15 lut 2018, o 17:33

Locutus pisze:Kaszmir - z wspomnianych przez Ciebie linii żadna nie obsługuje przystanków Nowy Bieżanów ani Ćwiklińskiej...
Jasne, nie wszyscy, ale przynajmniej większość pasażerów ma alternatywę. Do tego również część (zaznaczam - część, nie wszyscy) z tych dwóch przystanków ma w zasięgu dojścia "173" albo "503".

Natomiast w przypadku "8" wszyscy pasażerowie z całego ciągu zostają bez alternatywy. A jeszcze trzeba uwzględnić, że Borek Fałęcki to olbrzymi węzeł przesiadkowy, więc spora część pasażerów ma tam na start +1 przesiadkę.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#157 Post autor: Locutus » 16 lut 2018, o 08:06

Nie da się zaprzeczyć...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#158 Post autor: Kaszmir » 16 lut 2018, o 10:22

Locutus pisze:Nie da się zaprzeczyć...
Tu też zaznaczę - gdyby było na odwrót (w Bieżanowie nie byłoby "173" i "503", za to Borek wciąż miałby legendarną "119"), to oczywiście wtedy to skierowanie "13" do Cichego Kącika by mnie bardziej bulwersowało ;)

kucyk
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Bronowice Małe, Bronowice

#159 Post autor: kucyk » 26 kwie 2018, o 11:59

W dniu 05.05.2018 nie będą kursować tramwaje do Bronowic. Linie: "4", "13", "8" i "24" zawieszone. Linia "14" pojedzie do Cichego Kącika. Na ten dzień powstaną linie: "73" połączenie "13" z "4" i ich tras oraz "78" jako połączenie "8" z "24". Od Bagateli do Bronowic Małych kursować będzie autobus zastępczy "704". :)

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Bronowice Małe, Bronowice

#160 Post autor: Cukier » 18 maja 2018, o 12:08

Czy to tylko ja mam szczęście do motorniczych którzy rozpraszają nadspieszenie turlając się tempem emeryta na rowerze, czy może na ciągu bronowickim przyjęto standardy szybkiego tramwaju rodem z Ujastku i al. Solidarności i na sporym odcinku jest 10, góra 20 km/h? Szczególnie na odcinku Piastowska - Rydla.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 566
Rejestracja: 23 lip 2017, o 14:19

Bronowice Małe, Bronowice

#161 Post autor: obserwator » 18 maja 2018, o 12:19

kucyk pisze:W dniu 05.05.2018 nie będą kursować tramwaje do Bronowic. Linie: "4", "13", "8" i "24" zawieszone. Linia "14" pojedzie do Cichego Kącika. Na ten dzień powstaną linie: "73" połączenie "13" z "4" i ich tras oraz "78" jako połączenie "8" z "24". Od Bagateli do Bronowic Małych kursować będzie autobus zastępczy "704". :)
No to chyba mamy odpowiedź jak będzie wyglądać komunikacja podczas zamknięcia Bronowic. Choć ja bym jeszcze połączył linie "6" i "14", by nie robić nadpodaży na Bronowicach.

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1485
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

Bronowice Małe, Bronowice

#162 Post autor: Afterbirds » 18 maja 2018, o 12:47

W święta to nie problem, ale w DP poszczególne składowe linii zastępczych mają różne takty a większy tabor "24" może nie wystarczyć do skompensowania wycięcia połowy kursów "8".
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7983
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#163 Post autor: Locutus » 19 maja 2018, o 11:05

Afterbirds pisze:W święta to nie problem, ale w DP poszczególne składowe linii zastępczych mają różne takty a większy tabor "24" może nie wystarczyć do skompensowania wycięcia połowy kursów "8".
I myślisz, że ZIKiT się tym przejmie? Przez ostatni tydzień dłubania na Rondzie Hipokratesa pokazali, na co ich stać... Rondo Kocmyrzowskie – Wieczysta minus osiem kursów na godzinę w szczycie, minus cztery poza, Ruczaj minus cztery w szczycie... Lekką rączką rach-ciach-ciach...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

kucyk
Dyrektor
Posty: 3394
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Bronowice Małe, Bronowice

#164 Post autor: kucyk » 5 cze 2018, o 16:16

Jak piszą dzisiejsze media przed chwilą oddala się sprawa przebudowy odcinka bronowickiego. Sprawę przed KIO wygrywa ZUE. Nasz wspaniały ZIKiT oczywiście jak zwykle narusza przepisy. Cudownie. :clap:

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Bronowice Małe, Bronowice

#165 Post autor: Kaszmir » 9 lis 2018, o 17:12

Podpinam pod temat.

Dlaczego autobusy nie jeżdżą ulicą Reymonta?

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”