14.05.2018
Moderator: Moderatorzy
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
14.05.2018
Dziś na 52: RY803, RY805, RY816, RY823, RY824
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
14.05.2018
Genialne pocięto kursy, to jeszcze tabor brawa....pasazer_mobilisu pisze:Dziś na 52: RY803, RY805, RY816, RY823, RY824
14.05.2018
Myślę że to po prostu "52" się wymieniło z "14" padlińce za NGT8. I w sumie spoko, bo chociaż te bombardiery zostały w Hucie, a sardynki na "52" będą się gnieść chociaż w klimatyzowanym. Bo póki co NGT8 to jedyny typ taboru, w którym sprawna klimatyzacja jest pewna jak zatrzymanie na Długiej.
-
- Dyrektor
- Posty: 7016
- Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
- Lokalizacja: Kraków
14.05.2018
Jak pokazuje mapa "52" mamy samą niską. Nie widzę na ten moment żadnych wiedni.
-
- Dyrektor
- Posty: 2119
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
- Lokalizacja: Kraków
14.05.2018
No spoko, tyle, że na al. Pokoju z niskiej podłogi zostało teraz.... kilka brygad na '1'. I tyle. Trochę nie fair w stosunku do osób, które takiego taboru potrzebują...
Na Mogilskiej - JPII mamy za to LF na 4, 5, 52...
Jeszcze można by jakoś zrozumieć tę zamianę, gdyby np. cała '1' była w LF. Ale nie jest. Co zresztą i tak nie zmienia faktu, że:
1) z dnia na dzień zmienia się tabor na danej linii;
2) odcina się al. Pokoju od sensownego dojazdu do Mogilskiego, Lubicz etc., no chyba, że chcemy, aby niepełnosprawni robili rundki na wózkach wokół Grzegórzeckiego... Akurat w relacji, którą zapewnia '14, NIE MA sensownej przesiadki w przypadku osób, które potrzebują tabor LF.
Zresztą, czy naprawdę rzeczą nie do przeskoczenia dla MPK byłoby wysłanie na '52' mixu E1+c3/2014N, ale jeżdżących na zmianę?
Na Mogilskiej - JPII mamy za to LF na 4, 5, 52...
Jeszcze można by jakoś zrozumieć tę zamianę, gdyby np. cała '1' była w LF. Ale nie jest. Co zresztą i tak nie zmienia faktu, że:
1) z dnia na dzień zmienia się tabor na danej linii;
2) odcina się al. Pokoju od sensownego dojazdu do Mogilskiego, Lubicz etc., no chyba, że chcemy, aby niepełnosprawni robili rundki na wózkach wokół Grzegórzeckiego... Akurat w relacji, którą zapewnia '14, NIE MA sensownej przesiadki w przypadku osób, które potrzebują tabor LF.
Zresztą, czy naprawdę rzeczą nie do przeskoczenia dla MPK byłoby wysłanie na '52' mixu E1+c3/2014N, ale jeżdżących na zmianę?
14.05.2018
Moje zdanie jest takie, że "14" powinna zachować swój miks taborowy na czas remontu. A przy rozpoczęciu dostaw Tramino powinny one podobnie jak NGT8 sześć lat temu zasilić w pierwszej kolejności czternastkę.
14.05.2018
Dokładnie, wysokopodłogowe brygady "14" są absolutnie pierwszym kandydatem do obsadzenia przez Tramino. A dalej kto wie, może "52", a nawet "10" (wyremontowany Pleszów)?Cukier pisze:A przy rozpoczęciu dostaw Tramino powinny one podobnie jak NGT8 sześć lat temu zasilić w pierwszej kolejności czternastkę.
-
- Dyrektor
- Posty: 2119
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
- Lokalizacja: Kraków
14.05.2018
Imho 14 powinna być w całości w LF, bo to jedyna linia jadąca z al. Pokoju w kierunku Mogilskiego i dalej Lubicz, a tak, jak napisałem, jest to relacja, gdzie ktoś potrzebujący np. wózka, nie za bardzo jest się w stanie sensownie przesiąść. Tym bardziej, że na 1 również nie ma LF tylko mix i loteria. To jest akurat taka specyficzna linia, że tutaj moim zdaniem obsługa powinna być w całości LF.
Bo jednak czym innym jest np. przesiadka dajmy na to na Kablu, gdzie nawet jadąc na wózku / z wózkiem etc. możesz wysiąść z np. 50 i NA TYM SAMYM PERONIE wsiąść do np. 3, a co innego bieganie wokół skrzyżowania pokroju ronda Grzegórzeckiego
Bo jednak czym innym jest np. przesiadka dajmy na to na Kablu, gdzie nawet jadąc na wózku / z wózkiem etc. możesz wysiąść z np. 50 i NA TYM SAMYM PERONIE wsiąść do np. 3, a co innego bieganie wokół skrzyżowania pokroju ronda Grzegórzeckiego
14.05.2018
Dokładnie, do tego zapewnia niskopodłogowy tramwaj również Mistrzejowicom i Bieńczycom. W ogóle powrót wiedeńców na część brygad "14" uważam za jedną z najgorszych zmian taborowych maksymalizacji.kot_feliks pisze:Imho 14 powinna być w całości w LF, bo to jedyna linia jadąca z al. Pokoju w kierunku Mogilskiego i dalej Lubicz, a tak, jak napisałem, jest to relacja, gdzie ktoś potrzebujący np. wózka, nie za bardzo jest się w stanie sensownie przesiąść. Tym bardziej, że na 1 również nie ma LF tylko mix i loteria. To jest akurat taka specyficzna linia, że tutaj moim zdaniem obsługa powinna być w całości LF.
Bo jednak czym innym jest np. przesiadka dajmy na to na Kablu, gdzie nawet jadąc na wózku / z wózkiem etc. możesz wysiąść z np. 50 i NA TYM SAMYM PERONIE wsiąść do np. 3, a co innego bieganie wokół skrzyżowania pokroju ronda Grzegórzeckiego
14.05.2018
Ja bym jeszcze wymienił całodzienne "13" i być może co drugą "18". Myślę że na "52" jeśli się zapewni Krakowiaki co 15 min, to reszta kursów może być w wiedniach.Kaszmir pisze:Dokładnie, wysokopodłogowe brygady "14" są absolutnie pierwszym kandydatem do obsadzenia przez Tramino. A dalej kto wie, może "52", a nawet "10" (wyremontowany Pleszów)?
-
- Dyrektor
- Posty: 2119
- Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
- Lokalizacja: Kraków
14.05.2018
Ale czemu co 15 min? Na 52 by spokojnie mogło być na przemian 2014 - wiedeń - 2014 - wiedeń. Czyli LF co 10 min.
Ja się zastanawiam, czy po dostawie Tramino, nie dałoby się już zrobić układu, gdzie wagony z wysoką podłogą pojawiają się jedynie na liniach z f5/7,5, na co drugiej brygadzie. A cała reszta jest w LF.
Ja się zastanawiam, czy po dostawie Tramino, nie dałoby się już zrobić układu, gdzie wagony z wysoką podłogą pojawiają się jedynie na liniach z f5/7,5, na co drugiej brygadzie. A cała reszta jest w LF.
14.05.2018
Pewnie chodziło o międzyszczyt, wtedy i tak co drugi kurs LF, ale za to w szczycie przez to byłaby już przewaga wiedniów.kot_feliks pisze:Ale czemu co 15 min? Na 52 by spokojnie mogło być na przemian 2014 - wiedeń - 2014 - wiedeń. Czyli LF co 10 min.
Problem z Walcowniąkot_feliks pisze:Ja się zastanawiam, czy po dostawie Tramino, nie dałoby się już zrobić układu, gdzie wagony z wysoką podłogą pojawiają się jedynie na liniach z f5/7,5, na co drugiej brygadzie. A cała reszta jest w LF.
14.05.2018
Kocmyrzowska (przy Wańkowicza)>R.Kocmyrzowskie wykolejenie tramwaju. 1 i 52 kierowane przez Kombinat.
17:12
RF312 na "17" Starowiślna>CM.
I HW143+543 "24" na brygadzie krakowiaka. Rezerwa czy brakło na podmianę ?
17:12
RF312 na "17" Starowiślna>CM.
I HW143+543 "24" na brygadzie krakowiaka. Rezerwa czy brakło na podmianę ?
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"
Więc o co ci chodzi?"
- pasazer_mobilisu
- Administrator Techniczny
- Posty: 1685
- Rejestracja: 8 sie 2017, o 12:19
14.05.2018
Koło 16:40 MC305 "192 Czyżyny Dworzec" stał na awaryjnych przy przystanku Muzeum Narodowe
DC526 ze "139" jeździł z karteczką "DC526 OC WYKONANO" za przednią szybą.
W DE602 komunikat "Proszę przygotować bilety do kontroli" został odegrany 5 razy - błąd czy celowo jest powtarzane by każdy usłyszał?
DC526 ze "139" jeździł z karteczką "DC526 OC WYKONANO" za przednią szybą.
W DE602 komunikat "Proszę przygotować bilety do kontroli" został odegrany 5 razy - błąd czy celowo jest powtarzane by każdy usłyszał?
14.05.2018
Najpierw to Tramino powinny pójść na linię "50" ze względu na prawdopodobne wydłużenie do Górki Narodowej oraz "52" żeby linia, która jest KST miała w pełni niskopodłogowy tabor. To co pozostanie to powinno trafić na "18" i może "24".Kaszmir pisze:Dokładnie, wysokopodłogowe brygady "14" są absolutnie pierwszym kandydatem do obsadzenia przez Tramino. A dalej kto wie, może "52", a nawet "10" (wyremontowany Pleszów)?