Wygląd Tramino dla Lipska to praca niemieckiego designera, który to zrobił specjalnie na zlecenie Lipska. Myślę, że nasze Tramino będzie wyglądać inaczej.
[STADLER Tango Kraków Lajkonik] 50 tramwajów - 17.08.2016
Moderator: Moderatorzy
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów- 17.08.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów- 17.08.
A mógłby kolega przemalować S111O? Coś czuję, że raczej dostaniemy coś właśnie w taki deseń.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów- 17.08.
W wątku o poprzednim przetargu wygranym przez Pesę są wizualizacje Tramino I dla Krakowa.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów- 17.08.
Wobec tego proszę Cię o podanie linku do tych wizualizacji zaoferowanego Solarisa Tramino z poprzedniego przetargu.Edi pisze:W wątku o poprzednim przetargu wygranym przez Pesę są wizualizacje Tramino I dla Krakowa.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08
Takie samo głupie gadanie jak z tym że Poznań kupuje Moderusy Gamma podczas gdy w SIWZ było jasno o wózkach skrętnych...Jopek36 pisze:Raczej to tylko "rzetelność dziennikarska", dlatego że testowiec co jeździł u nas to 5-człon z wózkami sztywnymi, więc zupełnie inna konstrukcja, niż ta wymagana w SIWZ przez MPK. Praktycznie to będzie nowy projekt, a jeśli mają na czymś bazować to na Tramino Lipsk.
O gustach się nie dyskutuje. Tobie się nie podoba, komuś innemu się podoba, większość mugoli ma w d*pie malowanie, a martwią się jedynie takimi pierdołami jak komfort podróży, punktualność czy bezawaryjność. Ale fakty są takie, że jeśli przełożony coś narzuca to podwładny ma słuchać, a swoje prywatne opinie na temat tego schować do kieszeni.gagacek pisze: Tylko mnie po prostu trafia, jak widzę to granatowe coś... Co to ma wspólnego z krakowskimi barwami? I cały czas nie rozumiem, tak prostacko pisząc, co trzeba mieć w głowie by publikować, a na dodatek puścić w obieg takie coś:
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.201
A mnie się ten granatowy podoba i, co więcej, pasuje jak ulał. Dzięki niemu, choć wzór jest skopany, wygląda to całkiem elegancko.gagacek pisze:Dobry jesteś Tylko mnie po prostu trafia, jak widzę to granatowe coś...Mistrzejowiczanin pisze:Zbyt nonszalanckie czy wprost przeciwnie?
Bardzo, bardzo się cieszę, że nikomu do łba nie strzeliło żeby użyć tego błękitnego czegoś (jest na kilku Solarisach). Dla mnie to wygląda jakby wóz był niedomalowany lub lakier kiepskiej jakości.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
@ Gagacek – zasadniczo bardzo cenię sobie Twoje poglądy na różne sprawy, ale orzeczenie KIO w sprawie Solarisa w poprzednim tramwajowym przetargu było oficjalne, było publiczne, i nie ma tu mowy o plotkach czy zakulisowych informacjach. Plotkami i zakulisowymi informacjami jest chociażby to, że przedstawiciele Bombardiera byli obecni na podpisaniu umowy z Pesą i że do ostatniej chwili deklarowali gotowość wykonania zamówienia, mimo braku przedłużenia wartości umowy... Zakulisową informacją jest wyciek tego jak miały wyglądać NGT10 dla Krakowa gdyby wygrał Newag (będący przedstawicielem Bombardiera)... Ale nie oficjalne orzeczenie KIO o tym, że Solaris zadeklarował bezprawne użycie wózków, które stanowią własność intelektualną Bombardier Transportation (mimo iż produkowane są przez podwykonawcę)...
@ Edi – Pracujesz może na następne ostrzeżenie za opowiadanie bzdur?
Pozdrawiam!
LOKI
@ Edi – Pracujesz może na następne ostrzeżenie za opowiadanie bzdur?
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
Ale ja temu nie zaprzeczam. Tylko nie wierzę, że w tak dziecinny się podłożyli. Może przyszła umowa wiązała się z dalszymi kosztami, które byłyby bezcelowe po spaleniu podejścia - nie wiem. Faktem jest, że prawnicy umieli w tym momencie to wykorzystać, przedstawiając dokumenty w KIO. Ale dalsze ciągnięcie takiej procedury, braku zezwolenia wykorzystania praw do podzespołu, to naprawdę zbyt duży kaliber. Przecież takie cyrki, jak np. brak zezwolenia na wykorzystanie silnika w zamówieniu, mieli doskonale przetrenowane. To po prostu totalny bezsens!Locutus pisze:ale orzeczenie KIO w sprawie Solarisa w poprzednim tramwajowym przetargu było oficjalne
@Cukier Hmm... Przepraszam, że tak z grubej rury, ale jeżeli jesteś szeregowym pracownikiem, musisz słuchać na baczność przełożonych a dodatkowo masz udział w tym potworku to niestety tego co piszę zwyczajnie nie zrozumiesz. Nie chcesz zrozumieć.
De gustibus non est disputandum - jak najbardziej, bo zazwyczaj jest to jałowe. Tutaj tak nie jest. To jest ordynarne, nie ma nic wspólnego z krakowskimi barwami i o ile na autobusach wygląda dobrze, na tramwajach wygląda tragicznie. A już pomysł siłowej malatury na E1 to po prostu popis amatorszczyzny i całe szczęście, że póki co widać to w tak małej ilości. Zaśmiecanie przestrzeni publicznej, nawet na pojazdach miejskich to coś czego tak naprawdę dopiero zaczynamy się uczyć. Im szybciej przerwie się to błędne koło, tym lepiej. Z resztą, jeżeli podajesz szereg "kompetencyjny" jako przykład, to takowy idzie z góry, np. nagrodzony projekt szkockiej kraty na klasycznym malowaniu. Wygląda bardzo dobrze i bynajmniej nie stworzyło go beztalencie. A takim dziwnym trafem granatu tam nie ma...
Nie wiem czy zauważyłeś, ale właśnie na tacy zaserwowałeś idiotyzm tkwiący w założeniu tego projektu. A tak z innej parafii, takie NGT8, też są dla ciebie niedomalowane?volferssj pisze:Dzięki niemu, choć wzór jest skopany, wygląda to całkiem elegancko.
Dla mnie to wygląda jakby wóz był niedomalowany lub lakier kiepskiej jakości.
- Wystarczy tego. EOT, całkowicie nie ten temat
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
Dyskusje o księdze identyfikacji wizualnej i schematach malowania pojazdów, proszę kontynuować w stosownym WĄTKU.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
Szczerze nie chce mi się tego szukać.Jopek36 pisze:Wobec tego proszę Cię o podanie linku do tych wizualizacji zaoferowanego Solarisa Tramino z poprzedniego przetargu.Edi pisze:W wątku o poprzednim przetargu wygranym przez Pesę są wizualizacje Tramino I dla Krakowa.
Gdzieś widziałem Tramino Kraków, podobne do tego dla Jeny i Brunszwiku.
Niebieskie z poziomymi światłami.
Teraz i tak ma ma być inne Tramino II.
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
Czyli jednak jakieś wizualizacje mogli pokazać, bo były gotowe
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9364835801
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9364835801
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
No no to co tam widać w oddali nawet przypomina Tramino Lipsk
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
There's a spy among us @Mistrzejowiczanin Namęczyłeś się z malunkiem, a oni to od razu odgapili
- Mistrzejowiczanin
- Dyrektor
- Posty: 3920
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.201
Może trochę za dużo powiedziane, że się namęczyłem. Szkoda tylko, że z tego obrazka widać raptem prawą burtę, która identyczna może być w każdym innym typie tramwaju i nic nam nie mówi o wyglądzie pojazdu. Bo przodu oczywiście nie widać. Zatem pozostaje czekać...gagacek pisze:@Mistrzejowiczanin Namęczyłeś się z malunkiem, a oni to od razu odgapili
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
[STADLER&SOLARIS Tramino Kraków] 35-50 tramwajów - 17.08.2016
Były, bo musiały być – SIWZ wymagała kompletnych wizualizacji przecież.yosujiro pisze:Czyli jednak jakieś wizualizacje mogli pokazać, bo były gotowe
Tak sobie gdybam, że być może MPK nie chce puścić wizualizacji w obieg, bo chcą jeszcze przedyskutować z Solarisem i Stadlerem to jak tramwaj ma wyglądać i być może dokonać zmian w projekcie...
Raz już taką sytuację wszakże mieliśmy, właśnie z NGT8, gdzie pierwsze wizualizacje okazały się nie odpowiadać rzeczywistości nie dlatego, że dziennikarze z Dziennika Polskiego zawalili swoją robotę, ale dlatego, że MPK wynegocjowało u Bombardiera zmianę kształtu ściany czołowej na taką o nowocześniejszym, bardziej dynamicznym wyglądzie.
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.