Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorowice

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3226
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#451 Post autor: tomek_m » 18 maja 2017, o 21:44

fkolasa pisze: ... to jeszcze trasy bardziej skomplikowane.
Gdzie na Aglo masz trasy bardziej skomplikowane? Oprócz "239" i "279" to wszystkie trasy są proste jak drut. Do tego za miastem mniejszy ruch uliczny. Mniej skrzyżowań ze światłami itd...

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#452 Post autor: Kaszmir » 18 maja 2017, o 23:00

lemond pisze:A co do dojazdów to MPK sobie zawsze poradzi, patrz np. pierwsze kursy 249 z Salwatora :)
Dokładnie, wyjazdy są tak samo długie jak w przypadku linii miejskich, bo prawie wszystkie linie aglo pierwszy kurs rano wykonują z Krakowa do aglomeracji, a ostatni wieczorem - w przeciwną stronę. Brygady zatem zaczynają i kończą pracę na terenie miasta. Właśnie po to, by nie było pustych, nieopłaconych przebiegów.

krawiec
Kierownik
Posty: 956
Rejestracja: 2 lis 2009, o 16:24
Lokalizacja: Krowodrza Górka

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#453 Post autor: krawiec » 18 maja 2017, o 23:09

Kaszmir pisze:
lemond pisze:A co do dojazdów to MPK sobie zawsze poradzi, patrz np. pierwsze kursy 249 z Salwatora :)
Dokładnie, wyjazdy są tak samo długie jak w przypadku linii miejskich, bo prawie wszystkie linie aglo pierwszy kurs rano wykonują z Krakowa do aglomeracji, a ostatni wieczorem - w przeciwną stronę. Brygady zatem zaczynają i kończą pracę na terenie miasta. Właśnie po to, by nie było pustych, nieopłaconych przebiegów.
Nie zawsze. Wieczorem, któreś 182 ma łączenie z 212 i ma zjazd do Bieńczyc z Karniowa.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#454 Post autor: Kaszmir » 18 maja 2017, o 23:12

krawiec pisze:Nie zawsze. Wieczorem, któreś 182 ma łączenie z 212 i ma zjazd do Bieńczyc z Karniowa.
I dlatego właśnie napisałem: prawie wszystkie.

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3738
Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
Lokalizacja: Kraków

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#455 Post autor: tomta1 » 2 paź 2017, o 21:31

Przebudowa wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta
4, 704
od 07.10.2017
Przebudowa wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta

Szanowni Pasażerowie!

Uprzejmie informujemy, że od dnia 07.10.2017 r. (sobota) na okres 3 tygodni w związku z prowadzoną przebudową wjazdu na teren Zajezdni Tramwajowej Nowa Huta, wstrzymany zostanie ruch tramwajów na ul. Ujastek. W tym czasie wprowadzone zostaną następujące zmiany w funkcjonowaniu Komunikacji Miejskiej w Krakowie:
  • linia 4 – kursować będzie z Bronowic Małych do przystanku „Kombinat” po dotychczasowej trasie, następnie ul. Ujastek Mogilski do pętli Kopiec Wandy. Częstotliwość kursowania pozostanie bez zmian;
  • linia 704 – zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie: Kombinat - Ujastek, Łowińskiego, Kocmyrzowska - Wzgórza Krzesławickie (powrót ul. Architektów i Poległych w Krzesławicach). Linia kursować będzie z częstotliwością co 20 minut we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem dni świątecznych do godziny około 7:00, gdy kursować będzie co 30 minut. Autobusy linii 704 będą zatrzymywać się na wszystkich istniejących przystankach na trasie.


Zasady zachowania ważności biletów okresowych:

Bilety okresowe wykupione na linię 4 zachowują ważność:
  • na trasie linii 1, 5, 202, 212, 222, 232 na odcinku Wzgórza Krzesławickie - Rondo Czyżyńskie;
  • na trasie linii 142 na odcinku Aleja Róż - Kombinat - Os. Na Stoku;
  • w autobusach linii 704 na całej trasie przejazdu.


Informujemy, że na okres Uroczystości Wszystkich Świętych zostanie przywrócony normalnych ruch tramwajów w tym rejonie, a po tym okresie prace będą kontynuowane. Szczegółowe informacje przekażemy Państwu w późniejszym terminie.



Za utrudnienia przepraszamy!
http://kmkrakow.pl/
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10928
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#456 Post autor: Cukier » 2 paź 2017, o 21:41

Bardzo dobrze że to robią. Ciekawe czy po WŚ będą również remontować drugi węzeł przy północnej bramie. Może zmienią jego niepraktyczny układ torowy?

sudione
Znawca
Posty: 43
Rejestracja: 26 gru 2010, o 15:48
Lokalizacja: Dzielnica nr XVII

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#457 Post autor: sudione » 2 paź 2017, o 22:02

Może skończą się wreszcie ostatnie kursy do Kombinatu, a WSZYSTKIE tramwaje pojadą na pętlę "Wzgórza Krzesławickie" i zrobią zwykłą "nawrotkę" i wjadą bramą nr 2.:)

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10928
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#458 Post autor: Cukier » 3 paź 2017, o 08:32

Biorąc pod uwagę potoki pasażerskie te kursy do Kombinatu są bardzo sensowne.

rogow153
Dyrektor
Posty: 1647
Rejestracja: 14 paź 2012, o 10:29

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#459 Post autor: rogow153 » 3 paź 2017, o 08:58

Cukier pisze:Biorąc pod uwagę potoki pasażerskie te kursy do Kombinatu są bardzo sensowne.
O czym najlepiej świadczy częstotliwość linii zastępczej... Zwłaszcza wieczorne kursy "4" na Wzgórza to już bardziej służą doświetleniu ulic na tej trasie niż przewozom pasażerskim :)

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3738
Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
Lokalizacja: Kraków

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#460 Post autor: tomta1 » 3 paź 2017, o 09:25

"4" bardziej służy okolicom przystanków Kombinat i Struga niż Wzgórzom, które mają szybszą, choć dwukrotnie rzadszą, "5". Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.

Mnie martwi jak 5(!) linii (oprócz standardowych "12" i "16" dochodzi jeszcze "10" i "21" w związku z zamknięciem Igołomskiej) pomieści się na dwóch pętlach na Kopcu Wandy...
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#461 Post autor: Kaszmir » 3 paź 2017, o 09:49

tomta1 pisze:Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.
W szczycie i tak jest "142" co 12 minut który obsłuży sporą część potoków "704", a poza szczytem liczę, że "704" i "142" będą zsynchronizowane, dając takt 10-minutowy.

nelson1979
Znawca
Posty: 35
Rejestracja: 12 lip 2014, o 13:27
Lokalizacja: Kraków

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#462 Post autor: nelson1979 » 3 paź 2017, o 10:13

Kaszmir pisze:
tomta1 pisze:Dwudziestominutowy interwał linii zastępczej może nie jest najszczęśliwszy, niemniej inaczej mielibyśmy mnóstwo pustych kursów wzdłuż zajezdni.
W szczycie i tak jest "142" co 12 minut który obsłuży sporą część potoków "704", a poza szczytem liczę, że "704" i "142" będą zsynchronizowane, dając takt 10-minutowy.
Bardziej prawdopodobne że pod 4 bedą odjazdy, a właściwie co drugi kurs.

smerf
Dyrektor
Posty: 2637
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#463 Post autor: smerf » 3 paź 2017, o 11:03

tomta1 pisze: Mnie martwi jak 5(!) linii (oprócz standardowych "12" i "16" dochodzi jeszcze "10" i "21" w związku z zamknięciem Igołomskiej) pomieści się na dwóch pętlach na Kopcu Wandy...
Tak samo jak na Czerwonych Makach czy Nowym Bieżanowie. Z tym, że tutaj jest możliwość okrążenia pętli po wewnętrznym torze. Plus jest taki, że ze 2-3 krakowiaki się zwolnią i będą mogły zasilić "52" zamiast wozić muchy po Ujastku.
Za to warto byłoby zrobić "5" co 10 minut, żeby utrzymać f-5 do Wzgórz a przy okazji wzmocniono by rejon Krowodrzy w zamian za okrojoną "18".
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

MarekR
Kierownik
Posty: 794
Rejestracja: 23 mar 2014, o 10:25

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#464 Post autor: MarekR » 3 paź 2017, o 22:17

A mnie ciekawi tabor. Krakowiak na Kopcu Wandy? :sweet:

Awatar użytkownika
Zenek
Dyspozytor
Posty: 549
Rejestracja: 31 gru 2015, o 21:07
Lokalizacja: Niepołomice

Wzgórza Krzesławickie, os. Na Stoku, Zesławice, Kantorow

#465 Post autor: Zenek » 4 paź 2017, o 14:43

MarekR pisze:A mnie ciekawi tabor. Krakowiak na Kopcu Wandy? :sweet:
Był już kiedyś, więc pewnie tak :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”