Przewozy Regionalne (POLREGIO)

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Przewozy Regionalne

#226 Post autor: Lw25 » 7 paź 2016, o 09:37

yosujiro pisze:KolMał nie wie co zrobić ze swoimi kurduplami, więc może województwo się ich pozbędzie jak jelonków? >:/ Przecież w Małopolsce nie ma linii, na których tak małe pojazdy mogłyby się przydać Obrazek
Osobiście myślę, że to nie o EN99 chodzi. Prędzej EN96.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2037
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Przewozy Regionalne

#227 Post autor: Sgriffin » 7 paź 2016, o 09:55

yosujiro pisze:Przecież w Małopolsce nie ma linii, na których tak małe pojazdy mogłyby się przydać Obrazek
No. W ogóle.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Przewozy Regionalne

#228 Post autor: Lw25 » 7 paź 2016, o 10:38

Jeszcze SIWZ nie ma. Myślę, że to raczej Kielce.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3226
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Przewozy Regionalne

#229 Post autor: tomek_m » 7 paź 2016, o 15:50

Kielce by się chciały pozbyć swoich małych ELFów? To tylko pokazuje że człowiek się uczy na błędach, po co kupowali takie małe kurduple?

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Przewozy Regionalne

#230 Post autor: Lw25 » 7 paź 2016, o 17:53

tomek_m pisze:Kielce by się chciały pozbyć swoich małych ELFów? To tylko pokazuje że człowiek się uczy na błędach, po co kupowali takie małe kurduple?
Kieleckie pasują idealnie.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

krakus
Kierownik
Posty: 765
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Przewozy Regionalne

#231 Post autor: krakus » 7 paź 2016, o 19:26

Sgriffin pisze:
yosujiro pisze:Przecież w Małopolsce nie ma linii, na których tak małe pojazdy mogłyby się przydać Obrazek
No. W ogóle.
Nie ma? Sucha-Żywiec, czy też Kr. Płaszów-Oświęcim przez Skawinę.

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1801
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

Przewozy Regionalne

#232 Post autor: yosujiro » 7 paź 2016, o 19:33

krakus pisze:
Sgriffin pisze:
yosujiro pisze:Przecież w Małopolsce nie ma linii, na których tak małe pojazdy mogłyby się przydać Obrazek
No. W ogóle.
Nie ma? Sucha-Żywiec, czy też Kr. Płaszów-Oświęcim przez Skawinę.
Chyba nie załapałeś naszej ironii Obrazek

krakus
Kierownik
Posty: 765
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Przewozy Regionalne

#233 Post autor: krakus » 7 paź 2016, o 19:57

Zresztą od nowego rozkładu jazdy maja zostać zlikwidowane połączenia na linii Kr. Płaszów-Oświęcim przez Skawinę.
Planowane jest uruchomienie weekendowego połączenia na linii 97 Skawina-Żywiec

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Przewozy Regionalne

#234 Post autor: Lw25 » 7 paź 2016, o 21:14

Dobra, ale co wspólnego ma zakup prawdopodobnie EN96 (bo tylko one spełniają wymagania) z liniami kolejowymi w małopolskim?
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Przewozy Regionalne

#235 Post autor: Mistrzejowiczanin » 17 paź 2016, o 15:53

Przewozy Regionalne uratowane
http://www.dziennikpolski24.pl/aktualno ... ,10747646/

I bardzo niedobrze. Mamy swoją, rodzimą, wojewódzką spółkę to PR nam są niepotrzebne do niczego. Ciekawe pod czym ten marszałek tym razem się ugiął. :wall:
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Adams
Dyrektor
Posty: 1176
Rejestracja: 18 wrz 2011, o 22:34

Przewozy Regionalne

#236 Post autor: Adams » 17 paź 2016, o 18:38

Mistrzejowiczanin pisze:Przewozy Regionalne uratowane
http://www.dziennikpolski24.pl/aktualno ... ,10747646/

I bardzo niedobrze. Mamy swoją, rodzimą, wojewódzką spółkę to PR nam są niepotrzebne do niczego. Ciekawe pod czym ten marszałek tym razem się ugiął. :wall:
Koleje Małopolskie idą tym samym tokiem co KD, czyli przejmowanie linii w ramach pozyskiwania nowego taboru. Czym rzekomo miałyby jeździć KMŁ na pozostałych liniach? Wypożyczyć wagony od Czechów i loki od Cargo, jak swego czasu Kolejka Śmieszna? :lmao:

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Przewozy Regionalne

#237 Post autor: Lw25 » 17 paź 2016, o 19:05

Słaby ten artykuł. Oparty na błędzie dziennikarza w gruncie rzeczy. Wszystko jest dokładnie tak jak zapowiedział marszałek.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

kot_feliks
Dyrektor
Posty: 2119
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 17:35
Lokalizacja: Kraków

Przewozy Regionalne

#238 Post autor: kot_feliks » 17 paź 2016, o 19:14

Mistrzejowiczanin pisze:I bardzo niedobrze. Mamy swoją, rodzimą, wojewódzką spółkę to PR nam są niepotrzebne do niczego. Ciekawe pod czym ten marszałek tym razem się ugiął. :wall:
Przecież jest dokładnie tak, jak miało być :) Koleje Małopolskie wchodzą na nowe trasy, PRy są ograniczane, ale w stopniu takim, w jakim pozwala na to ilość nowego taboru posiadanego przez województwo.

Swoją drogą nie wiemy, jaka praca przewozowa jest wpisana w umowie z MZPR na kolejne 3 lata ;) Równie dobrze może okazać się, że w 2017 KM przejmą od PRów kolejne trasy, co to, że PRy będą obsługiwać część tras należącymi do województwa pociągami. Chyba, że znowu wzrośnie praca przewozowa i to w ten sposób zostaną wykorzystane nowe pociągi.

A 2017, to wedle zapowiedzi, zakupy kolejnych kilkunastu składów dla Małopolski ;)

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2037
Rejestracja: 4 paź 2013, o 14:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Przewozy Regionalne

#239 Post autor: Sgriffin » 17 paź 2016, o 20:01

Mistrzejowiczanin pisze: I bardzo niedobrze. Mamy swoją, rodzimą, wojewódzką spółkę to PR nam są niepotrzebne do niczego. Ciekawe pod czym ten marszałek tym razem się ugiął. :wall:
I tak na jedno wychodzi, kierpocie Ci sami, mechanicy Ci sami, prezes ten sam, nawet w biurze te same stare baby które ledwo komputer włączają. Tylko kolegów z PO można trochę dłużej tam powciskać, bo w PR już "dobra zmiana".

Co do pracy przewozowej planowo miało być tak:
2011 5,24 mln pockm
2017 4,74 mln pockm
2021 6,47 mln pockm

Moim zdaniem niemożliwe ze względu na potencjalny brak finansowania - tj. wycofanie się z ustawy o PTZ i obcięcia refundacji ulg ustawowych.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

smerf
Dyrektor
Posty: 2637
Rejestracja: 6 lut 2015, o 16:46

Przewozy Regionalne

#240 Post autor: smerf » 10 lis 2016, o 14:19

7-ego listopada na Bonarce>Skawina widziany EN71-001 w niedokończonym tygrysim malowaniu. Gdzie mógł jechać ?

Obrazek
Sorki za jakość jak z mydelniczki :)
"Jest super, jest super
Więc o co ci chodzi?"

ODPOWIEDZ

Wróć do „III. Kolej”