Lohner/SGP E1+c3
Moderator: Moderatorzy
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Lohner/SGP E1+c3
Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...
Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
E1+c3
To prawda. Sam dzisiaj miałem okazję zobaczyć mega wielką plamę rdzy na dachu krótkiego wagonu jakiegoś szrota wjeżdżającego w dół ronda Mogilskiego od R. Grzegórzeckiego gdzieś w okolicach 14.35 - gdy stałem w mega korku na Powst. Warszawskiego w kierunku Grzegórzeckiego.Mseifer pisze:Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...
Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
E1+c3
Zastanawiam się od czego tak jest... Z tego, co wiem, to prawdopodobnie ktoś nawalił na dach za dużo szpachli. U mnie w aucie tak spartolili maskę i jak tylko chwycił mróz, to lakier sam odpadł... Nie pierwszy raz zauważyłem taką sytuację, bo w zeszły roku pamiętam, jak #113 też miał ogromne plamy na dachu, a z #582 całkowicie zlazł lakier (podobnie też na #569).rafaello pisze:To prawda. Sam dzisiaj miałem okazję zobaczyć mega wielką plamę rdzy na dachu krótkiego wagonu jakiegoś szrota wjeżdżającego w dół ronda Mogilskiego od R. Grzegórzeckiego gdzieś w okolicach 14.35 - gdy stałem w mega korku na Powst. Warszawskiego w kierunku Grzegórzeckiego.Mseifer pisze:Po tej zimie TR czeka dużo malowania. Z dachów pojazdów odpadła farba i możemy podziwiać piękną rdzę...
Tak swoją drogą to ciekawe czy jeszcze się pojawią jakieś E1...
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
E1+c3
Raczej wątpię że jest to wina szpachli ale kto wie ? Ja sam położyłem sobie na swoich 18 letnich autkach marki toyota corolla w kilku miejscach szpachlę (którą wygładziłem i położyłem następnie podkład i lakier hammerite) i jeżdżę codziennie samochodami (także w największe mrozy) i nic nie pęka i odlatuje. Może to zależy od jakości szpachlówki i sposobu nakładania lub wykończenia ? Nie wiem - ja kupiłem sobie na Allegro jedną z lepszych szpachlówek z wiórkami aluminiowymi i jest naprawdę git. Polecam.Coffee pisze:Zastanawiam się od czego tak jest... Z tego, co wiem, to prawdopodobnie ktoś nawalił na dach za dużo szpachli. U mnie w aucie tak spartolili maskę i jak tylko chwycił mróz, to lakier sam odpadł... Nie pierwszy raz zauważyłem taką sytuację, bo w zeszły roku pamiętam, jak #113 też miał ogromne plamy na dachu, a z #582 całkowicie zlazł lakier (podobnie też na #569).
Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 17:53 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 17:53 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Tak tylko wtedy nikt nie słyszał o 25 GT8S , 24 EU8N i nie miał pewności co do dostaw N8S-NF.Coffee pisze:A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 20:01 przez Arsents, łącznie zmieniany 4 razy.
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
GT8S były planowane, jak przychodziły pierwsze E1, tak samo N8S... Jedyne, co było nieprzemyślane, to E6...Arsents pisze:Tak tylko wtedy nikt nie słyszał o 25 GT8S , 24 EU8N i nie miał pewności co do dostaw N8S-NF.Coffee pisze:A jeździć czym będziesz? 105Na, które nawet na Polsilvery się nie nadają?Arsents pisze:Ktoś gdzieś pisał , że ponoć #102+562 wylądował w Tr na NG. Chyba to żart Przecież czeka 8 wagonów do przystosowania dużo lepszych od jednego "kląkla" który śmiało może wylądować w krzokach w Hucie. Poza tym robienie NG "wiedeńczykom" w dobie gdzie dajemy leasing na nowe Merce to byłby skandal.
Dawno było już mówione o tym, iż jak wszystkie wejdą do eksploatacji, to pierwsza "testowa" 10 E1+c3 trafi do NG...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, o 21:01 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Co ty , przecież sprawa z GT8S dopiero wypadła w drugiej połowie 2009 i szybko ją zrealizowano , było to później niż sprawa z E6. Jedyne co wiedziano to dostawa N8S-NF i to nie wiedzieli kiedy.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, o 14:16 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
O GT8 z Dusseldorfu już się mówiło na przełomie lat 2006/2007. Nie mówiono wtedy dokładnie o które chodzi (bo jednokierunkowe GT8 też mają), ale już wtedy kombinowano jak sprowadzić te wozy.Arsents pisze:Co ty , przecież sprawa z GT8S dopiero wypadła w drugiej połowie 2009 i szybko ją zrealizowano , było to później niż sprawa z E6. Jedyne co wiedziano to dostawa N8S-NF i to nie wiedzieli kiedy.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2010, o 22:22 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Tak prezentuje się E1+c3 #104+564 po przemalowaniu: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=27291&sessionid=382486659fb3b1ddd7dac89b0ca97528 Według mnie dobrze, że zostawili drzwi w jednolitym kolorze, lecz numer taborowy z przodu mogli dać niżej i na środku. Przód a dokładniej światła kierunku nie są dobrze dograne z paskiem.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2010, o 07:52 przez Jopek36, łącznie zmieniany 2 razy.