Zapełnienia pojazdów km

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Zapełnienia pojazdów km

#391 Post autor: Kaszmir » 3 wrz 2014, o 13:12

Cukier pisze:To chyba ja mówiłem kiedyś, że skoro ten przystanek jest to i "744" powinno tam stawać, ale bodajże Kaszmir mnie skrytykował, że to niepotrzebne bo jest przystanek Pilotów i to wystarczy..
Oj wyrywasz rzeczy z kontekstu, oj tak.
Wtedy była inna sytuacja - bo były plany, że "185" pojedzie przez Ugorek. Zatem byłem przeciwny - nawet dodawaniu tego przystanku tylko na czas remontu, bo potem się ludzie przyzwyczailiby i byłyby zarzuty że go zabrali.

Natomiast teraz już wiadomo, że "128" ma stałą trasę przez Meissnera. Dlatego powinny obie się tam zatrzymywać, by można było złapać obie linie jadące w tym samym kierunku.
Cukier pisze:A samo "744" i tak tam chyba stawało przez chwilę gdy asfaltowali Pilotów i przystanek o tej nazwie był nieczynny.
Komunikat nic o tym nie mówi (wejdźcie na http://kmkrakow.pl/aktualnosci/archiwum.html i wpiszcie w wyszukiwarce swojej przeglądarki "Zawieszenie przystanku "Pilotów" w kierunku Ronda Młyńskiego"). Jest tylko o dodatkowym przystanku "724".

piechur
Inspektor
Posty: 480
Rejestracja: 13 paź 2013, o 10:43
Lokalizacja: Kraków

Zapełnienia pojazdów km

#392 Post autor: piechur » 3 wrz 2014, o 15:08

Od kilku dni szesnastka ponownie gości pod Kombinatem tak jak czyniła to przez wiele lat. W końcu dziesiątki ludzi o poranku nie muszą bezsensownie przesiadać się na Placu Centralnym. Popołudniami w przeciwną stronę jest zresztą podobnie. Jak byk zatem widać, która wersja "16" jest korzystniejsza dla pasażerów ale oczywiście ZIKiT wie lepiej... :wall: Pozostaje liczyć, że trasa ta zostanie utrzymana jak najdłużej :)

janhyjek1
Pasażer
Posty: 5
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 20:28

Zapełnienia pojazdów km

#393 Post autor: janhyjek1 » 4 wrz 2014, o 18:38

O godz.17.30 na przystanku Czarnowiejska ,niezabieralna 139 kierunek Kombinat.

Po obserwacjach w okolicach przystanku czarnowiejska stwierdzam masakryczne zapelnienia na linii 139 w godz 16-17,widac brak linii 439.

Przestań spamować tymi wątpliwymi rewelacjami, bo się pożegnamy - pawelenator
PS: posty połączone

Awatar użytkownika
yosujiro
Dyrektor
Posty: 1803
Rejestracja: 4 wrz 2013, o 13:58
Lokalizacja: Krowodrza, Tenczynek

Zapełnienia pojazdów km

#394 Post autor: yosujiro » 4 wrz 2014, o 18:58

A swoją drogą, ktoś widział jak tam zapełnienia 501 na nowym odcinku?

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

Zapełnienia pojazdów km

#395 Post autor: lolek-12 » 4 wrz 2014, o 19:09

Na razie malutkie, dużo osób wysiada na Zarzeczu, jeszcze na wiadukcie trochę wysiada, potem już mniej. Na pewno "501" podebrał jakąś garść pasażerów korzystających z "173" z wiaduktu i ROK.

Co do linii "168" - zdziwiło mnie, że łącznik nadal jest zagrodzony. Po chwili było jasne, nie wiem czy na każdy przejazd autobusu, ale na pewno na wczorajsze wieczorem była otwierana brama przez pilnującego teren ;)

pablo
Dyrektor
Posty: 4403
Rejestracja: 25 lis 2010, o 18:18
Lokalizacja: Kraków

Zapełnienia pojazdów km

#396 Post autor: pablo » 5 wrz 2014, o 10:32

janhyjek1 pisze:Po obserwacjach w okolicach przystanku czarnowiejska stwierdzam masakryczne zapelnienia na linii 139 w godz 16-17
:no: A ja około 16.00 tego samego dnia, o którym piszesz widziałem 139 zapełniony jak większość autobusów, żadnej masakry w środku nie było.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

Zapełnienia pojazdów km

#397 Post autor: rafaello » 5 wrz 2014, o 19:16

pablo pisze: :no: A ja około 16.00 tego samego dnia, o którym piszesz widziałem 139 zapełniony jak większość autobusów, żadnej masakry w środku nie było.
Podobnie jest z "8" o której pewne osoby na forum piszą, że jest masakra i takie tam a z tego co ja kilka razy w tym tygodniu widziałem nic złego się na tej linii nie dzieje. =D

streng
Kierownik
Posty: 942
Rejestracja: 17 lut 2010, o 01:07
Lokalizacja: Kraków

Zapełnienia pojazdów km

#398 Post autor: streng » 28 wrz 2014, o 16:57

Do "4" ok 16:30 Mogilskie>Huta nie weszlo kilkanascie osob, w "52" tuz za nia tez tloczno.

rogow153
Dyrektor
Posty: 1647
Rejestracja: 14 paź 2012, o 10:29

Zapełnienia pojazdów km

#399 Post autor: rogow153 » 2 paź 2014, o 21:18

Dziś o 14:13 ledwie wszyscy chętni zmieścili się do "52" na Mogilskim --> Piastów i były problemy z zamknięciem drzwi. Czyżby f~5 zaczynało się zbyt późno po południu? :wow:

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

Zapełnienia pojazdów km

#400 Post autor: brovar » 3 paź 2014, o 14:34

rogow153 pisze:Dziś o 14:13 ledwie wszyscy chętni zmieścili się do "52" na Mogilskim --> Piastów i były problemy z zamknięciem drzwi. Czyżby f~5 zaczynało się zbyt późno po południu? :wow:
Nie od dzisiaj wiadomo że PR jest najważniejszy w tej jednostce. 14:23 zjawia się uffok tyle dobrze.
Jednak nie wiem czy dobrym posunięciem jest przesuwać szczyt do 15 godziny. Od poniedziałku przekonamy się czy po 18:30 nie będą puste "52" jeździły -> Piastów a przed szczytem popołudniowym w kierunku Piastów i Maków będzie ścisk, bo ktoś pomyślał za biurka zobaczył w kamery, że na "50"tkach szczyt i oblężenie trwa do 19 to tak samo uczyniono z linią "52" nie patrząc że studenci już od 13:30 z Maków zasilają tą linię.
To tak jakby na "139" i "439" puścić tą drugą linię o 15 chociaż wiadomo że już są problemy po 13tej kiedy to pierwsi studenci z uczelni wychodzą.

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Zapełnienia pojazdów km

#401 Post autor: Lw25 » 3 paź 2014, o 15:39

brovar pisze:
rogow153 pisze:Dziś o 14:13 ledwie wszyscy chętni zmieścili się do "52" na Mogilskim --> Piastów i były problemy z zamknięciem drzwi. Czyżby f~5 zaczynało się zbyt późno po południu? :wow:
Nie od dzisiaj wiadomo że PR jest najważniejszy w tej jednostce. 14:23 zjawia się uffok tyle dobrze.
Jednak nie wiem czy dobrym posunięciem jest przesuwać szczyt do 15 godziny. Od poniedziałku przekonamy się czy po 18:30 nie będą puste "52" jeździły -> Piastów a przed szczytem popołudniowym w kierunku Piastów i Maków będzie ścisk, bo ktoś pomyślał za biurka zobaczył w kamery, że na "50"tkach szczyt i oblężenie trwa do 19 to tak samo uczyniono z linią "52" nie patrząc że studenci już od 13:30 z Maków zasilają tą linię.
To tak jakby na "139" i "439" puścić tą drugą linię o 15 chociaż wiadomo że już są problemy po 13tej kiedy to pierwsi studenci z uczelni wychodzą.
Pierwi studenci wychodzą nawet wcześniej... Aczkolwiek mogę potwierdzić, że szczyt jest źle dobrany, bo o tej 13 studenci także jadą na studia...
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

Zapełnienia pojazdów km

#402 Post autor: brovar » 6 paź 2014, o 19:28

Lw25 pisze:Pierwi studenci wychodzą nawet wcześniej... Aczkolwiek mogę potwierdzić, że szczyt jest źle dobrany, bo o tej 13 studenci także jadą na studia...
Dzisiaj mieliśmy tego próbkę. Jeśli idzie o długość szczytu do 19:15 w kierunku Maków to jest dobrze, jednak w kierunku Piastów do 18:00 f~5 wystarczy a te 30 minut skierowałbym na wcześniejsze rozpoczęcie o 14:00 f~5 -> Piastów.
Jednak zauważyłem dzisiaj że tworzy się na Kapelance problem linii "18" NGT6 wydaje się powoli za mały i pewnie najbliższy pomiar to wykaże.

marcin1410
Dyspozytor
Posty: 673
Rejestracja: 16 cze 2012, o 12:56
Lokalizacja: Z-cie/Kraków

Zapełnienia pojazdów km

#403 Post autor: marcin1410 » 6 paź 2014, o 19:48

brovar pisze:Jednak zauważyłem dzisiaj że tworzy się na Kapelance problem linii "18" NGT6 wydaje się powoli za mały i pewnie najbliższy pomiar to wykaże.
Niestety, problem polega na tym, że NGT6 jest za mały także na "8" i "13" (podobno też na całodzienne "50" - nie korzystam, nie wiem), a niestety nie ma ich na tyle, żeby obsłużyć w pełni te trzy linie. Dodatkowo wszystkie te linie są jedynymi liniami niskopodłogowymi na południowych końcówkach (no dobra, na CM jest "11" ale to akurat linia marginalna), więc powstaje dylemat - albo niska podłoga, albo brak linii niskopodłogowej za to adekwatna pojemność. I niestety nie ma rozwiązania dobrego, gdyż MPK zbyt mocno zainwestowało w wozy 26m, które w szczycie na niektórych liniach nie wyrabiają...

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

Zapełnienia pojazdów km

#404 Post autor: brovar » 6 paź 2014, o 22:20

marcin1410 pisze:Niestety, problem polega na tym, że NGT6 jest za mały także na "8" .
Tak linia "8" i "10" dzisiaj również miały problemy w Podgórzu przy R. Matecznego w szczycie popołudniowym tłok -> Borek F.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

Zapełnienia pojazdów km

#405 Post autor: rafaello » 6 paź 2014, o 22:42

marcin1410 pisze:Niestety, problem polega na tym, że NGT6 jest za mały także na "8" i "13" (podobno też na całodzienne "50" - nie korzystam, nie wiem), a niestety nie ma ich na tyle, żeby obsłużyć w pełni te trzy linie. Dodatkowo wszystkie te linie są jedynymi liniami niskopodłogowymi na południowych końcówkach (no dobra, na CM jest "11" ale to akurat linia marginalna), więc powstaje dylemat - albo niska podłoga, albo brak linii niskopodłogowej za to adekwatna pojemność. I niestety nie ma rozwiązania dobrego, gdyż MPK zbyt mocno zainwestowało w wozy 26m, które w szczycie na niektórych liniach nie wyrabiają...
Otóż to. Zgadzam się z Tobą. Ja zabrałbym z "50" NGT8 bo przy kursowaniu co 5 minut spokojnie NGT6 wystarczą. W dodatku z Kurdwanowa aż do skrzyżowania Dietla / Stradom jadą 3 linie ("6", "24", "50") niewykorzystane pojemnościowo z czego 2 ("24" i "50") towarzyszą sobie wzajemnie jeszcze jeden przystanek dalej: Starowiślna / Grzegórzecka. :fack-off:

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”