Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 14 paź 2019, o 22:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2009, o 18:47 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9958
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
#157 ma zamontowane jakieś inne lampy pod sufitem, znacznie lepiej to wygląda niż w starszych wozach.


Ostatnio edytowano 22 gru 2009, o 18:58 przez Mseifer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 gru 2009, o 19:07 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:09
Posty: 843
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
Wiele solówek ma takie lampy: raczej na pewno wszystkie #16x.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 mar 2010, o 23:49 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9958
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?


Ostatnio edytowano 20 mar 2010, o 23:53 przez Mseifer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 mar 2010, o 23:59 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 22:20
Posty: 7949
Lokalizacja: Bieżanów
Mseifer napisał(a):
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?

Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2010, o 00:01 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:35
Posty: 2574
Lokalizacja: Kraków Łobzów
rafaello napisał(a):
Mseifer napisał(a):
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?

Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P


Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 mar 2010, o 08:47 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 13:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
czatowiec napisał(a):
Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P

Ja myślę, że pod względem dbałości o wozy jest to niebo a ziemia. W GOP-ie tramwajem nigdy nie jechałem ale czytałem różne teksty na temat stanu tamtejszego taboru.

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Ostatnio edytowano 21 mar 2010, o 10:00 przez EU8N, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2010, o 11:10 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 13:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
Dziś na 22-07 jeździ nowy trójskład #454+477+479. Wygląda na to, że #428 poszedł do kasacji.

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2010, o 07:34 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1349
Lokalizacja: Kraków
Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2010, o 16:22 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6239
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Impuls napisał(a):
Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.


Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2010, o 16:00 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 2999
Lokalizacja: zawsze Kraków
Coffee napisał(a):
Impuls napisał(a):
Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.


Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....

Jest zajęty ;) No to mamy UFO #421+422+423 za UFO-ka #464+465+466


Ostatnio edytowano 14 kwi 2010, o 16:46 przez Arsents, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 13:19 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 13:44
Posty: 2263
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce
Teraz solo jeździ #454, więc zapewne powstał ufok #428+477+479.

_________________
Wreszcie na odpowiedniej linii...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 14:13 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:09
Posty: 843
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 15:04 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 2999
Lokalizacja: zawsze Kraków
bombka napisał(a):
A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?

Jest w Podgórzu, "wróbelki" ćwierkają, że może 1-Maja gdyż homologację ma dostać do końca kwietnia.


Ostatnio edytowano 23 kwi 2010, o 15:23 przez Arsents, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwi 2010, o 17:58 
Offline
Kierownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 wrz 2009, o 21:09
Posty: 843
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny
Dziękuję za info. Mam nadzieję że wreszcie będzie prawdziwe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwi 2010, o 20:33 
Offline
Administrator Techniczny

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 19:01
Posty: 9958
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Cytuj:
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659


Cytuj:
2. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie pkt. XII.13.3 SIWZ, ponieważ ,,cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”


http://www.mpk.krakow.pl/upload/przetar ... ik-tab.doc

I kolejny przetarg:

Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-62/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=701


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL