Wieści z PH
Moderator: Moderatorzy
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
#157 ma zamontowane jakieś inne lampy pod sufitem, znacznie lepiej to wygląda niż w starszych wozach.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, o 18:58 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ?
znak sprawy: FZ-281-39/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, o 23:53 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N.Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ?
- czatowiec
- Dyrektor
- Posty: 2574
- Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
- Lokalizacja: Kraków Łobzów
- Kontakt:
Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'emrafaello pisze:Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N.Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ?
Ja myślę, że pod względem dbałości o wozy jest to niebo a ziemia. W GOP-ie tramwajem nigdy nie jechałem ale czytałem różne teksty na temat stanu tamtejszego taboru.czatowiec pisze:Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 10:00 przez EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...
- Coffee
- Wisielec pomostowy
- Posty: 6573
- Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
- Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
- Kontakt:
Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren
Jest zajęty No to mamy UFO #421+422+423 za UFO-ka #464+465+466Coffee pisze:Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2010, o 17:46 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest w Podgórzu, "wróbelki" ćwierkają, że może 1-Maja gdyż homologację ma dostać do końca kwietnia.bombka pisze:A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, o 16:23 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
http://www.mpk.krakow.pl/upload/przetar ... ik-tab.doc2. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie pkt. XII.13.3 SIWZ, ponieważ ,,cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”
I kolejny przetarg:
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-62/10
http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=701