Wieści z PH

Moderator: Moderatorzy

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#16 Post autor: Mseifer » 22 gru 2009, o 18:47

#157 ma zamontowane jakieś inne lampy pod sufitem, znacznie lepiej to wygląda niż w starszych wozach.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, o 18:58 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#17 Post autor: bombka » 22 gru 2009, o 19:07

Wiele solówek ma takie lampy: raczej na pewno wszystkie #16x.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#18 Post autor: Mseifer » 20 mar 2010, o 23:49

Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, o 23:53 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#19 Post autor: rafaello » 20 mar 2010, o 23:59

Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?
Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#20 Post autor: czatowiec » 21 mar 2010, o 00:01

rafaello pisze:
Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?
Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P
Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#21 Post autor: EU8N » 21 mar 2010, o 08:47

czatowiec pisze:Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P
Ja myślę, że pod względem dbałości o wozy jest to niebo a ziemia. W GOP-ie tramwajem nigdy nie jechałem ale czytałem różne teksty na temat stanu tamtejszego taboru.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2010, o 10:00 przez EU8N, łącznie zmieniany 1 raz.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#22 Post autor: EU8N » 11 kwie 2010, o 12:10

Dziś na 22-07 jeździ nowy trójskład #454+477+479. Wygląda na to, że #428 poszedł do kasacji.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Impuls
Dyrektor
Posty: 1561
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

#23 Post autor: Impuls » 13 kwie 2010, o 08:34

Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6573
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#24 Post autor: Coffee » 13 kwie 2010, o 17:22

Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#25 Post autor: Arsents » 14 kwie 2010, o 17:00

Coffee pisze:
Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....
Jest zajęty ;) No to mamy UFO #421+422+423 za UFO-ka #464+465+466
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2010, o 17:46 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
EU8N
Dyrektor
Posty: 2263
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:44
Lokalizacja: Kraków - Bieńczyce

#26 Post autor: EU8N » 23 kwie 2010, o 14:19

Teraz solo jeździ #454, więc zapewne powstał ufok #428+477+479.
Wreszcie na odpowiedniej linii...

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#27 Post autor: bombka » 23 kwie 2010, o 15:13

A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#28 Post autor: Arsents » 23 kwie 2010, o 16:04

bombka pisze:A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?
Jest w Podgórzu, "wróbelki" ćwierkają, że może 1-Maja gdyż homologację ma dostać do końca kwietnia.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, o 16:23 przez Arsents, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombka
Kierownik
Posty: 843
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

#29 Post autor: bombka » 23 kwie 2010, o 18:58

Dziękuję za info. Mam nadzieję że wreszcie będzie prawdziwe.

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#30 Post autor: Mseifer » 29 kwie 2010, o 21:33

Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
2. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie pkt. XII.13.3 SIWZ, ponieważ ,,cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”
http://www.mpk.krakow.pl/upload/przetar ... ik-tab.doc

I kolejny przetarg:

Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-62/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=701

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”