Wieści z PT

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
brovar
Dyrektor
Posty: 5164
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#46 Post autor: brovar » 27 wrz 2012, o 12:36

Czyli Ruczaj dostanie niskopodłogowego Wiedeńca z nowoczesną linia tramwajową. Ciekawie będzie tam Wiedeniec wyglądał na szybkiej linii "52". Dobrze, że są ekrany, to może go nie usłyszą, jak się rozpędza. :lmao:
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 13:01 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#47 Post autor: czatowiec » 27 wrz 2012, o 12:48

Arsents pisze:Ciekawe czy 105Na zmienią numerki ? No i ciekawe czy E1+c3 też ? Bo oprócz GT6 zawsze zmieniano.
105Na zapewne tak, bo jest osobny zakres numeracji dla stopiatek huckich i podgórskich. Ale w przypadku E1+c3 wątpię, weź pod uwagę że N8S też miały wspólną numerację.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dwaeuro
Dyspozytor
Posty: 738
Rejestracja: 6 lip 2010, o 18:56
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!

#48 Post autor: dwaeuro » 27 wrz 2012, o 13:23

Dlaczego przeniesiono te z full opcją?

brovar
Dyrektor
Posty: 5164
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#49 Post autor: brovar » 27 wrz 2012, o 13:37

dwaeuro pisze:Dlaczego przeniesiono te z full opcją?
By ładnie się chociaż troszeczkę prezentowały na Ruczaju? :twisted:
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 13:38 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10928
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#50 Post autor: Cukier » 27 wrz 2012, o 18:15

Coffee pisze:Ufoki obsłużą inną linię. Całkiem możliwe, że będzie to "13"
Nie gadaj że przeniesiemy 10 uffoków do Huty tylko po to by jeździły przez całe miasto i nadal obsługiwały "13" :lol-above:
Coffee pisze:albo je rozepną i trafią do obsługi "9", jako składy.
Z tego co czytam na forum to po kasacji "51" w "9" mogą być problemy z miejscem w wagonach 27-metrowych..

Arsents
Dyrektor
Posty: 3101
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#51 Post autor: Arsents » 27 wrz 2012, o 18:16

czatowiec pisze:
Arsents pisze:Ciekawe czy 105Na zmienią numerki ? No i ciekawe czy E1+c3 też ? Bo oprócz GT6 zawsze zmieniano.
105Na zapewne tak, bo jest osobny zakres numeracji dla stopiatek huckich i podgórskich. Ale w przypadku E1+c3 wątpię, weź pod uwagę że N8S też miały wspólną numerację.
Bo dostałem info, ale z takiego źródła xD , że będą #201+601 itd, jeśli ktoś może potwierdzić to proszę.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 20:45 przez Arsents, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#52 Post autor: czatowiec » 27 wrz 2012, o 18:42

W ogóle według mnie przenoszenie E1+c3 jest chore, ograniczanie ilości typów taboru na danej zajezdni ułatwia eksploatację i zmniejsza koszty. Jeszcze pół roku temu M. Wojtaszek pisał że dąży się do tego by Huta w głównej mierze obsługiwała wagony pochodzące z Wiednia (EU, kasztany).
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10928
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#53 Post autor: Cukier » 27 wrz 2012, o 18:49

czatowiec pisze:Jeszcze pół roku temu M. Wojtaszek pisał że dąży się do tego by Huta w głównej mierze obsługiwała wagony pochodzące z Wiednia (EU, kasztany).
Szkoda że nie dąży się do tego by obsługiwała fabrycznie nowe tramwaje..

Ogólnie nie mam nic przeciwko pozbywaniu się z Huty E1+c3. Tylko wolałbym żeby ta zamiana była za coś wartościowego, choćby GT8S, a nie kolejne stozłomki..

brovar
Dyrektor
Posty: 5164
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#54 Post autor: brovar » 27 wrz 2012, o 18:51

czatowiec pisze:W ogóle według mnie przenoszenie E1+c3 jest chore, ograniczanie ilości typów taboru na danej zajezdni ułatwia eksploatację i zmniejsza koszty. Jeszcze pół roku temu M. Wojtaszek pisał że dąży się do tego by Huta w głównej mierze obsługiwała wagony pochodzące z Wiednia (EU, kasztany).
Niestety plany się zmieniły, pół roku temu to "8" była preferowana na Ruczaj, teraz sprawę skomplikowała linia "10".

Jak sobie to wyobrażasz z jednej zajezdni E1+c3, a z drugiej składy?
Ale co by nie powiedzieć, jeśli 22 może mieć wszystkie brygady z Huty, to co stoi na przeszkodzie "10"?

Szkoda, bo myślałem, że wraz z Ruczajem człowiek z Dworca będzie miał "10" ok 23:30. :twisted: - jak "50" tka.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 20:47 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1478
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

#55 Post autor: Impuls » 27 wrz 2012, o 19:32

brovar pisze:Ale co by nie powiedzieć, jeśli 22 może mieć wszystkie brygady z Huty, to co stoi na przeszkodzie "10"?

Szkoda, bo myślałem, że wraz z Ruczajem człowiek z Dworca będzie miał "10" ok 23:30. :twisted: - jak "50" tka.
No właśnie często to z "10" brano składy z TP do obsługi pierwszych i ostatnich kursów na "22". Jak chcą "10" zkasztanić to musieli ten problem rozwiązać. Ale akcja przenosin trwa i jeszcze potrwa i będzie dotyczyć nie tylko Wiedni i 105-ek.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 20:47 przez Impuls, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5164
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#56 Post autor: brovar » 27 wrz 2012, o 20:18

Impuls pisze:Ale akcja przenosin trwa i jeszcze potrwa i będzie dotyczyć nie tylko Wiedni i 105-ek.
N8S z powrotem wylądują w Podgórzu ? :)
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 20:19 przez brovar, łącznie zmieniany 1 raz.

Waldimir
Znawca
Posty: 19
Rejestracja: 6 paź 2010, o 17:21
Lokalizacja: Kraków

#57 Post autor: Waldimir » 27 wrz 2012, o 20:53

Około godziny 19:20 widziałem dwa połączone ze sobą wagony GT6 w okolicach Hali Targowej zmierzające w kierunku R. Grzegórzeckiego. Być może one również zostaną przeniesione do zajezdni w Nowej Hucie ?

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10928
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#58 Post autor: Cukier » 27 wrz 2012, o 21:39

Waldimir pisze:Około godziny 19:20 widziałem dwa połączone ze sobą wagony GT6 w okolicach Hali Targowej zmierzające w kierunku R. Grzegórzeckiego. Być może one również zostaną przeniesione do zajezdni w Nowej Hucie ?
Taaa na "4" zobaczymy składy 2xGT6 :lol-above:

A tak na serio to jeśli prawdą by było że GT6 wracają do Huty to można dalej wydedukować że chcą wszystkie wiedeńce solo pospinać z c3 a na "16", "17" i "21" wysłać GT6 Oo Eee, niee, to niemożliwe..
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, o 21:39 przez Cukier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6360
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#59 Post autor: Coffee » 27 wrz 2012, o 22:18

brovar pisze:N8S z powrotem wylądują w Podgórzu ? :)
Prędzej bym się EU8N w Podgórzu spodziewał.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

brovar
Dyrektor
Posty: 5164
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#60 Post autor: brovar » 28 wrz 2012, o 09:25

No to gratki byłyby dają nam GT6 a zabiorą EU8N. Ale z drugiej strony one i tak po Podgórzu jeżdżą, więc wiele się sytuacja by nie zmieniła.
Cukier pisze: A tak na serio to jeśli prawdą by było że GT6 wracają do Huty to można dalej wydedukować że chcą wszystkie wiedeńce solo pospinać z c3 a na "16", "17" i "21" wysłać GT6 Oo Eee, niee, to niemożliwe..
Chyba już ich nie ma na tyle by skierować na "16", "17" i "21" - 11 sztuk potrzeba. No chyba, że skasują "17" wtedy wystarczy 8 sztuk.

Jeśli by pospinali wszystkie Wiedeńce, to plotka o f~5 na "52" może okazać się prawdą.
wtedy 65 sztuk potrzebują wiedni do obsady 1, 14, 22 i 52, oraz 7 do obsady 15 do Łagiewnik.

Czyli minimalnie ok 72 sztuk musieliby mieć. Obecnie mają 52 sztuki. 5 sztuk przyjedzie, zostaje 18 solo które mają. No mieliby na styk 75 sztuk.

Jeszcze miesiąc i zobaczymy co wymyślą.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2012, o 09:50 przez brovar, łącznie zmieniany 4 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”