Wieści z TR

Moderator: Moderatorzy

Danielsson
Znawca
Posty: 35
Rejestracja: 26 lis 2014, o 10:57

Wieści z TR

#286 Post autor: Danielsson » 25 kwie 2015, o 23:05

Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Wieści z TR

#287 Post autor: Arsents » 25 kwie 2015, o 23:09

Danielsson pisze:Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...
Jeszcze trzeba zrobić jakąś kampanie zwłaszcza do przyjezdnych, że można w tramwaju przejść dalej gdy się nie wysiada na następnym przystanku. Regułą jest w Bombardierach NGT6, że trudno do nich wejść wszyscy stoją w drzwiach, a środkowy człon prawie pusty.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
DAMIAN
Dyrektor
Posty: 2048
Rejestracja: 3 cze 2011, o 18:15
Lokalizacja: Kraków Prądnik Biały

Wieści z TR

#288 Post autor: DAMIAN » 25 kwie 2015, o 23:11

Arsents pisze:
Danielsson pisze:Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...
Jeszcze trzeba zrobić jakąś kampanie zwłaszcza do przyjezdnych, że można w tramwaju przejść dalej gdy się nie wysiada na następnym przystanku. Regułą jest w Bombardierach NGT6, że trudno do nich wejść wszyscy stoją w drzwiach, a środkowy człon prawie pusty
W NGT8 niestety jest tak samo.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Wieści z TR

#289 Post autor: Arsents » 25 kwie 2015, o 23:13

W NGT8 jest lepiej, może dlatego, że środkowy człon ma drzwi.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Wieści z TR

#290 Post autor: Kaszmir » 26 kwie 2015, o 14:22

Locutus pisze:Jedną rzeczą za którą właśnie uwielbiam skunksy jest fakt, że podróżuje się w nich na siedząco, a nie jak bydło do rzeźni...
A to, ze ludzie zostaja na przystankach, sie nie liczy?

pablo
Dyrektor
Posty: 4403
Rejestracja: 25 lis 2010, o 18:18
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#291 Post autor: pablo » 29 kwie 2015, o 14:37

Lukasy pisze:Wzorem jeśli chodzi o ilość i rozmieszczenie foteli powinny być NGT8.
Z jedną uwagą - pojedyncze fotele naprzeciwko drzwi są zbyt rzadko rozstawione. Spokojnie na tej długości zmieściłby się o jeden więcej niż jest.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7644
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Wieści z TR

#292 Post autor: Locutus » 1 maja 2015, o 10:57

Kaszmir pisze:
Locutus pisze:Jedną rzeczą za którą właśnie uwielbiam skunksy jest fakt, że podróżuje się w nich na siedząco, a nie jak bydło do rzeźni...
A to, ze ludzie zostaja na przystankach, sie nie liczy?
To jest przesłanka za tym, że dana linia powinna pojechać częściej, zostać wzmocniona inną linią, ewentualnie jej kursy powinny być obsługiwane pojemniejszym taborem. A nie za tym, że należy tramwaje pozamieniać na wagony bydlęce...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

krk
Specjalista
Posty: 285
Rejestracja: 8 maja 2010, o 14:00
Lokalizacja: Kraków-Łobzów

Wieści z TR

#293 Post autor: krk » 2 maja 2015, o 21:48

Ostatnio pojawiły się pytania o zajęcie dla TR po zwolnieniu obecnych mocy przerobowych. Z tego co wiem wkrótce (o ile nie już) zacznie się przywracanie do życia kolejnego zabytkowego tramwaju. Nie czuję się upoważniony do podawania szczegółów no chyba, że to jest tajemnica poliszynela i wszyscy wiedzą o co chodzi.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#294 Post autor: krakus » 4 sty 2016, o 15:57


krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#295 Post autor: krakus » 11 mar 2016, o 19:20

Dobiegła końca modernizacja kolejnego EU8N #HL436. Wagon opuścił halę TR i rozpocznie jazdy próbne. Jeszcze w tym miesiącu powinien wyjechać liniowo.
#HW126 -> naprawa elektryki w wyniku pożaru.
#RP613 -> NB.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#296 Post autor: krakus » 18 kwie 2016, o 22:17

Wagon #HW126 powrócił do PH.
Halę TR opuścił kolejny zmodernizowany EU8N #HL437 oraz NGT6 #RP610.
#RP612 ->NB.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#297 Post autor: krakus » 5 lip 2017, o 14:53

Zakończona modernizacja wagonu N8C #HK454.
Rozpoczęto remont kolejnego GT8S #RF327.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#298 Post autor: krakus » 31 sty 2018, o 18:28

Zmodernizowany RF326 gotowy do wyjazdu na miasto.
Trwają modernizacje pozostałych GT8N 325, 324, 322.
Rozpoczęto naprawy bieżące wagonów HL406 oraz RP616.

krakus
Kierownik
Posty: 788
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z TR

#299 Post autor: krakus » 2 paź 2018, o 16:50

Stacja Obsługi i Remontów w obiektywie.
http://lovekrakow.pl/galeria/zajezdnia- ... _3962.html

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Wieści z TR

#300 Post autor: Arsents » 2 paź 2018, o 17:15

Na ilu zmianach jest praca w TR? I ile osób jest zatrudnionych?
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”