Wieści z TR
Moderator: Moderatorzy
-
- Znawca
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 lis 2014, o 10:57
Wieści z TR
Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...
Wieści z TR
Jeszcze trzeba zrobić jakąś kampanie zwłaszcza do przyjezdnych, że można w tramwaju przejść dalej gdy się nie wysiada na następnym przystanku. Regułą jest w Bombardierach NGT6, że trudno do nich wejść wszyscy stoją w drzwiach, a środkowy człon prawie pusty.Danielsson pisze:Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru
Wieści z TR
W NGT8 niestety jest tak samo.Arsents pisze:Jeszcze trzeba zrobić jakąś kampanie zwłaszcza do przyjezdnych, że można w tramwaju przejść dalej gdy się nie wysiada na następnym przystanku. Regułą jest w Bombardierach NGT6, że trudno do nich wejść wszyscy stoją w drzwiach, a środkowy człon prawie pustyDanielsson pisze:Właśnie wywalenie jakichś krzesełek z NGT6 byłoby idealne wg mnie. Tam, jeśli "przegub" jest już zajęty, nie ma gdzie stać...
https://www.facebook.com/KrakowLinia154/?fref=ts - zapraszam i polecam 

Wieści z TR
W NGT8 jest lepiej, może dlatego, że środkowy człon ma drzwi.
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru
Wieści z TR
A to, ze ludzie zostaja na przystankach, sie nie liczy?Locutus pisze:Jedną rzeczą za którą właśnie uwielbiam skunksy jest fakt, że podróżuje się w nich na siedząco, a nie jak bydło do rzeźni...
Wieści z TR
Z jedną uwagą - pojedyncze fotele naprzeciwko drzwi są zbyt rzadko rozstawione. Spokojnie na tej długości zmieściłby się o jeden więcej niż jest.Lukasy pisze:Wzorem jeśli chodzi o ilość i rozmieszczenie foteli powinny być NGT8.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7814
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Wieści z TR
To jest przesłanka za tym, że dana linia powinna pojechać częściej, zostać wzmocniona inną linią, ewentualnie jej kursy powinny być obsługiwane pojemniejszym taborem. A nie za tym, że należy tramwaje pozamieniać na wagony bydlęce...Kaszmir pisze:A to, ze ludzie zostaja na przystankach, sie nie liczy?Locutus pisze:Jedną rzeczą za którą właśnie uwielbiam skunksy jest fakt, że podróżuje się w nich na siedząco, a nie jak bydło do rzeźni...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Wieści z TR
Ostatnio pojawiły się pytania o zajęcie dla TR po zwolnieniu obecnych mocy przerobowych. Z tego co wiem wkrótce (o ile nie już) zacznie się przywracanie do życia kolejnego zabytkowego tramwaju. Nie czuję się upoważniony do podawania szczegółów no chyba, że to jest tajemnica poliszynela i wszyscy wiedzą o co chodzi.
Wieści z TR
Dobiegła końca modernizacja kolejnego EU8N #HL436. Wagon opuścił halę TR i rozpocznie jazdy próbne. Jeszcze w tym miesiącu powinien wyjechać liniowo.
#HW126 -> naprawa elektryki w wyniku pożaru.
#RP613 -> NB.
#HW126 -> naprawa elektryki w wyniku pożaru.
#RP613 -> NB.
Wieści z TR
Wagon #HW126 powrócił do PH.
Halę TR opuścił kolejny zmodernizowany EU8N #HL437 oraz NGT6 #RP610.
#RP612 ->NB.
Halę TR opuścił kolejny zmodernizowany EU8N #HL437 oraz NGT6 #RP610.
#RP612 ->NB.
Wieści z TR
Zakończona modernizacja wagonu N8C #HK454.
Rozpoczęto remont kolejnego GT8S #RF327.
Rozpoczęto remont kolejnego GT8S #RF327.
Wieści z TR
Zmodernizowany RF326 gotowy do wyjazdu na miasto.
Trwają modernizacje pozostałych GT8N 325, 324, 322.
Rozpoczęto naprawy bieżące wagonów HL406 oraz RP616.
Trwają modernizacje pozostałych GT8N 325, 324, 322.
Rozpoczęto naprawy bieżące wagonów HL406 oraz RP616.
Wieści z TR
Stacja Obsługi i Remontów w obiektywie.
http://lovekrakow.pl/galeria/zajezdnia- ... _3962.html
http://lovekrakow.pl/galeria/zajezdnia- ... _3962.html
Wieści z TR
Na ilu zmianach jest praca w TR? I ile osób jest zatrudnionych?
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru