Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 22 wrz 2019, o 09:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2013, o 23:27 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6237
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Arsents napisał(a):
Tak , tylko w zamian mają iść do Huty 3x105Na , a one jeszcze więcej miejsca zajmują?

Całkiem możliwe, że chcą aby w hucie zostały same Ufoki, a składy będą słali na beton w Podgórzu.
agatap napisał(a):
Podobno składy 105tek mają się pojawić na "3" od poniedziałku w związku z nową rozpiską. Pytanie, gdzie trafią NGT6 w takim razie?

A to jest głupota, bo składy powinny iść na "20". No chyba, że na "14" pójdą składy, a na "20" NGT8.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Ostatnio edytowano 18 sty 2013, o 23:38 przez Coffee, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 04:27 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5131
Lokalizacja: - KrK
Arsents napisał(a):
Chyba zwariowali :lol-above: czyli Politechnika, Galeria w stronę Poczty zostaną bez "niskaczy", a co do NGT6 to pewnie na "20"-kę.

Mała strata KG ma jeszcze trzy linie niskopodłogowe a z Pawiej można tunelem przejść. Dobrze, że Bombardiery przejdą na inne potrzebne linie kto wie czy połowę brygad linii 3 nie będzie obsługiwała Huta z wagonami EU8N.

Wyjść jest kilka może z linii 3 NGT6 trafi na linię 14, a NGT8 na linię 20?
Wolne sześć EU8N pójdzie na trójkę do tego 4 składy z Podgórza.
Na 24 brygady ufo z Huty dzięki temu komplet trzech wagonów będzie na tej linii po połowę z każdej zajezdni.
A linię 13 resztę wolnych NGT6 i NGT8? (8/5)

Dzięki takiemu rozdysponowaniu ilość NGT6 wynosiła by 45 sztuk czyli tyle ile zaraz po reformie. Między zajezdniami będzie po równo w ilości brygad. Oraz zmaleje wykorzystanie EU8N co ostatnio bardzo doskwierał ten problem. Ciekawe czy zamiana między zajezdniami i przypuszczenia co do sześciu uffoków na sześć składów się potwierdzi.


Jest jeszcze wizja szatańska, że pan Adaś z klub428 ma rację i w najbliższej przyszłości doczekamy się 52 z f~10 i uffokach? A MPK szykuje pod nie grunt?


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 11:24 przez brovar, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 10:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 7045
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
No tak... Kurdwanów cieszył się obsługą dobijającą do 100% skunksów przez lat trzynaście. Bieżanów nacieszył się dwiema liniami w większości obsługiwanymi przez bombardiery przez dwa miesiące... :lol:

Pozdrawiam!
LOKI

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 10:52 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 15 maja 2011, o 14:35
Posty: 1257
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Mseifer napisał(a):
NGT6 ma podobną pojemność jak EU8N?

Nawet mniejszą. I gdyby jeszcze trafiła I dostawa, to komunikacja z MP totalnie padnie.

Składy na "3" to bardzo dobra wiadomość, bo w tej chwili.. właśnie. "14" nie zmniejszą bo znowu rozpłaczą się Bronowice. Nie zdziwię się jeśli NGT6 trafią na naszą ulubioną "2", przynajmniej Salwator będzie miał coś od życia i może na "9" wrócą N8S.
Locutus napisał(a):
Bieżanów nacieszył się dwiema liniami w większości obsługiwanymi przez bombardiery przez dwa miesiące... :lol:

Jakby co to Huta nie obrazi się za NGT6 na "9". Myślę że pojemnościowo wystarczyłaby nawet seria bez ostatnich drzwi. ;)


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 10:55 przez rodan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 11:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 07:40
Posty: 7045
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...

_________________
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 11:19 przez Locutus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 11:43 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Kraków
Na 3 będą tylko trzy brygady w składach, reszta NGT6 a na 13 same bombki obu typów. A po wejściu kolejnych NGT8 składy z 3 znikną. I po co tyle żali. To są moje przypuszczenia a nie info 100%.


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 11:47 przez Impuls, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 11:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:03
Posty: 1164
Lokalizacja: Krowodrza
Locutus napisał(a):
Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...


A gdzie tu ktoś coś niby napisał, że Kurdwanów ma być 100% niski? 3x105Na na "24" to idealne rozwiązanie, a co do "6", to bardziej zależy mieszkańcom Salwatora na niskiej podłodze.

_________________
Wiślacka {5} Krowodrza


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 11:47 przez I.G.I, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 12:20 
Offline
Dyspozytor

Dołączył(a): 8 maja 2012, o 15:42
Posty: 590
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem NGT6 na trójkę też są duże. Jak mają się marnować pod względem zapełnienia to wysłałbym je na dwójkę. Zyska dużo starszych osób dojeżdżających na Cmentarz jak i Salwator w niskopodłogowym dojeździe do Dworca.
Widzę to tak:
NGT6 3 -> 2
2x 105NA 9 -> 3
N8S 2 -> 9

Kaszmir napisał(a):
Bieżanów ma dwie linie niskopodłogowe (od poniedziałku "półtorej"), Kurdwanów jedną.

Chcąc być bardzo szczegółowym należy podkreślić, że Kurdwanów ma pół linii niskopodłogowej i pół niskowejściowej.

Skoro jak EU8N jeździły do Bieżanowa przez 17 listopada i były opinie, że to jest tramwaj pseudoniskopodłogowy, to dlaczego te opinie miałyby się zmienić po skierowaniu na Kurdwanów? :)


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 12:23 przez Festence, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 13:23 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
Locutus napisał(a):
Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...


Taki Bieżanów będzie miał tylko na jednej linii Bombardiery, a mieszkańcy Al. Solidarności, Ptaszyckiego, Placu Centralnego nawet nie mają pojęcia co to jest Bombardier, gdyż nigdy go nie widzieli - nawet raz przez te 13 lat...

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 13:24 przez dwaeuro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 17:58 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 02:47
Posty: 5131
Lokalizacja: - KrK
Festence napisał(a):
N8S 2 -> 9

Oby nie. Gdyż dzięki ułożeniu rozkładów w beznadziejny sposób linia 9 jedzie zaraz przed linią 52 co 20 minut. A że 50 tka przyjeżdża dwie minuty przed 9 to cały tłum ładuje się do 9tki. I jest niezły ścisk w składzie. Obserwacje prowadzone przed godziną 16 na Mogilskim.

dwaeuro napisał(a):
Taki Bieżanów będzie miał tylko na jednej linii Bombardiery, a mieszkańcy Al. Solidarności, Ptaszyckiego, Placu Centralnego nawet nie mają pojęcia co to jest Bombardier, gdyż nigdy go nie widzieli - nawet raz przez te 13 lat...

Przecież kilka lat temu MPK wam przysłało bombardiera w formie modelu - mogłeś sobie pojeździć. ;P


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 18:02 przez brovar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 18:54 
Offline
Inspektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, o 16:40
Posty: 325
Lokalizacja: Kielce / Kraków
I.G.I napisał(a):
a co do "6", to bardziej zależy mieszkańcom Salwatora na niskiej podłodze.

To może niech dadzą NGT6 lub NGT8 na "1" ? :]

Bombardiery na "2" to moim zdaniem będzie jeszcze większe marnotrawstwo taboru. Jeżdżę tą linią często i wszystko, co jedzie z Salwatora najczęściej pod dworcem, a dalej jest już tylko tlen. (nawet w samym E1 da się miejsce siedzące znaleźć)

Co do trójki, to ja jakoś zawsze ją widzę przyzwoicie zapełnioną. Pamiętam jak pewnego piątku po g. 15 w NGT8 na "3" już nie mogłem miejsca znaleźć. (wsiadałem wtedy na Poczcie Głównej w kierunku dworca.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2013, o 19:06 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 14 paź 2012, o 09:29
Posty: 1635
Lokalizacja: Osiedle Weissa - Kalwaria Z.
karolak napisał(a):
To może niech dadzą NGT6 lub NGT8 na "1"


Najbardziej się boję, że w końcu NGT 6 wylądują na "14". Z perspektywy alei Pokoju lepiej byłoby gdyby NGT 6 poszły na "1", wówczas na "14" mogą powrócić E1+c3. Następnie Pozyskane z "14" NGT 8 rzucić na część brygad "52", tak żeby rejony po których kursuje w Hucie "14" nie były zbyt pokrzywdzone. Na linię "20" dać za to E1 + c3 ze zwolnionych brygad "1" i "52". Na "18" 2x105Na i NGT 6 (częściowa wymiana taboru z jedynkami). Co o tym sądzicie?


Ostatnio edytowano 19 sty 2013, o 19:13 przez rogow153, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sty 2013, o 13:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2009, o 20:25
Posty: 22559
Zgodnie z sugestiami, część postów przeniesiona do tematu Nowy Bieżanów - komunikacja.

Locutus napisał(a):
PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...

Nie trafiły na "6", lecz poszły na "13".

_________________
Krabok - krakowski blog o komunikacji
Profil pkk na fb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2013, o 17:32 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10768
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
Ma ktoś dostęp do jakichś informacji na temat przenosin części autobusów z PB do PH? Jakiś czas temu było o tym głośno. Czyżby to miało związek z planowaną likwidacją zajezdni w Płaszowie (?)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2013, o 19:43 
Offline
Kierownik

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:56
Posty: 887
Lokalizacja: Wola Radziszowska
Cukier napisał(a):
Ma ktoś dostęp do jakichś informacji na temat przenosin części autobusów z PB do PH? Jakiś czas temu było o tym głośno. Czyżby to miało związek z planowaną likwidacją zajezdni w Płaszowie (?)


Jaki jest sens przenoszenia autobusów na zajezdnię tramwajową z Bieńczyc do Huty i co do tego ma niby likwidacja zajezdni w Płaszowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL