Wieści z PH

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6348
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 14:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#76 Post autor: Coffee » 18 sty 2013, o 23:27

Arsents pisze:Tak , tylko w zamian mają iść do Huty 3x105Na , a one jeszcze więcej miejsca zajmują?
Całkiem możliwe, że chcą aby w hucie zostały same Ufoki, a składy będą słali na beton w Podgórzu.
agatap pisze:Podobno składy 105tek mają się pojawić na "3" od poniedziałku w związku z nową rozpiską. Pytanie, gdzie trafią NGT6 w takim razie?
A to jest głupota, bo składy powinny iść na "20". No chyba, że na "14" pójdą składy, a na "20" NGT8.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2013, o 23:38 przez Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

brovar
Dyrektor
Posty: 5159
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#77 Post autor: brovar » 19 sty 2013, o 04:27

Arsents pisze:Chyba zwariowali :lol-above: czyli Politechnika, Galeria w stronę Poczty zostaną bez "niskaczy", a co do NGT6 to pewnie na "20"-kę.
Mała strata KG ma jeszcze trzy linie niskopodłogowe a z Pawiej można tunelem przejść. Dobrze, że Bombardiery przejdą na inne potrzebne linie kto wie czy połowę brygad linii 3 nie będzie obsługiwała Huta z wagonami EU8N.

Wyjść jest kilka może z linii 3 NGT6 trafi na linię 14, a NGT8 na linię 20?
Wolne sześć EU8N pójdzie na trójkę do tego 4 składy z Podgórza.
Na 24 brygady ufo z Huty dzięki temu komplet trzech wagonów będzie na tej linii po połowę z każdej zajezdni.
A linię 13 resztę wolnych NGT6 i NGT8? (8/5)

Dzięki takiemu rozdysponowaniu ilość NGT6 wynosiła by 45 sztuk czyli tyle ile zaraz po reformie. Między zajezdniami będzie po równo w ilości brygad. Oraz zmaleje wykorzystanie EU8N co ostatnio bardzo doskwierał ten problem. Ciekawe czy zamiana między zajezdniami i przypuszczenia co do sześciu uffoków na sześć składów się potwierdzi.


Jest jeszcze wizja szatańska, że pan Adaś z klub428 ma rację i w najbliższej przyszłości doczekamy się 52 z f~10 i uffokach? A MPK szykuje pod nie grunt?
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 11:24 przez brovar, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7413
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#78 Post autor: Locutus » 19 sty 2013, o 10:47

No tak... Kurdwanów cieszył się obsługą dobijającą do 100% skunksów przez lat trzynaście. Bieżanów nacieszył się dwiema liniami w większości obsługiwanymi przez bombardiery przez dwa miesiące... :lol:

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

rodan
Dyrektor
Posty: 1257
Rejestracja: 15 maja 2011, o 14:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

#79 Post autor: rodan » 19 sty 2013, o 10:52

Mseifer pisze:NGT6 ma podobną pojemność jak EU8N?
Nawet mniejszą. I gdyby jeszcze trafiła I dostawa, to komunikacja z MP totalnie padnie.

Składy na "3" to bardzo dobra wiadomość, bo w tej chwili.. właśnie. "14" nie zmniejszą bo znowu rozpłaczą się Bronowice. Nie zdziwię się jeśli NGT6 trafią na naszą ulubioną "2", przynajmniej Salwator będzie miał coś od życia i może na "9" wrócą N8S.
Locutus pisze:Bieżanów nacieszył się dwiema liniami w większości obsługiwanymi przez bombardiery przez dwa miesiące... :lol:
Jakby co to Huta nie obrazi się za NGT6 na "9". Myślę że pojemnościowo wystarczyłaby nawet seria bez ostatnich drzwi. ;)
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 10:55 przez rodan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7413
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#80 Post autor: Locutus » 19 sty 2013, o 11:18

Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 11:19 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1440
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 18:09
Lokalizacja: Kraków

#81 Post autor: Impuls » 19 sty 2013, o 11:43

Na 3 będą tylko trzy brygady w składach, reszta NGT6 a na 13 same bombki obu typów. A po wejściu kolejnych NGT8 składy z 3 znikną. I po co tyle żali. To są moje przypuszczenia a nie info 100%.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 11:47 przez Impuls, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 21:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

#82 Post autor: I.G.I » 19 sty 2013, o 11:46

Locutus pisze:Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...
A gdzie tu ktoś coś niby napisał, że Kurdwanów ma być 100% niski? 3x105Na na "24" to idealne rozwiązanie, a co do "6", to bardziej zależy mieszkańcom Salwatora na niskiej podłodze.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 11:47 przez I.G.I, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiślacka {5} Krowodrza

Festence
Dyspozytor
Posty: 590
Rejestracja: 8 maja 2012, o 15:42
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#83 Post autor: Festence » 19 sty 2013, o 12:20

Moim zdaniem NGT6 na trójkę też są duże. Jak mają się marnować pod względem zapełnienia to wysłałbym je na dwójkę. Zyska dużo starszych osób dojeżdżających na Cmentarz jak i Salwator w niskopodłogowym dojeździe do Dworca.
Widzę to tak:
NGT6 3 -> 2
2x 105NA 9 -> 3
N8S 2 -> 9
Kaszmir pisze: Bieżanów ma dwie linie niskopodłogowe (od poniedziałku "półtorej"), Kurdwanów jedną.
Chcąc być bardzo szczegółowym należy podkreślić, że Kurdwanów ma pół linii niskopodłogowej i pół niskowejściowej.

Skoro jak EU8N jeździły do Bieżanowa przez 17 listopada i były opinie, że to jest tramwaj pseudoniskopodłogowy, to dlaczego te opinie miałyby się zmienić po skierowaniu na Kurdwanów? :)
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 12:23 przez Festence, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dwaeuro
Dyspozytor
Posty: 738
Rejestracja: 6 lip 2010, o 17:56
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!

#84 Post autor: dwaeuro » 19 sty 2013, o 13:23

Locutus pisze:Szczerze... Spodziewałem się tego. Po prostu czułem to „w kościach”, że ten luksus – z dwiema liniami w bombkach – na Bieżanowie nie potrwa długo. Strasznie to kontrastowało z ogólną polityką, która nakazuje, by w Bieżanowie wyłącznie psuć, psuć i jeszcze raz psuć. W końcu Bieżanów to nie Kurdwanów i Bieżanowowi się NIE należy...

Ciekawe co mi teraz powiedzą wszyscy ci, że za cięcia z 17.11.2012 Bieżanów dostał rekompensatę w postaci poprawy taboru tramwajowego. :twisted:

Pozdrawiam!
LOKI

PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...
Taki Bieżanów będzie miał tylko na jednej linii Bombardiery, a mieszkańcy Al. Solidarności, Ptaszyckiego, Placu Centralnego nawet nie mają pojęcia co to jest Bombardier, gdyż nigdy go nie widzieli - nawet raz przez te 13 lat...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 13:24 przez dwaeuro, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5159
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 02:47
Lokalizacja: - KrK

#85 Post autor: brovar » 19 sty 2013, o 17:58

Festence pisze: N8S 2 -> 9
Oby nie. Gdyż dzięki ułożeniu rozkładów w beznadziejny sposób linia 9 jedzie zaraz przed linią 52 co 20 minut. A że 50 tka przyjeżdża dwie minuty przed 9 to cały tłum ładuje się do 9tki. I jest niezły ścisk w składzie. Obserwacje prowadzone przed godziną 16 na Mogilskim.
dwaeuro pisze:Taki Bieżanów będzie miał tylko na jednej linii Bombardiery, a mieszkańcy Al. Solidarności, Ptaszyckiego, Placu Centralnego nawet nie mają pojęcia co to jest Bombardier, gdyż nigdy go nie widzieli - nawet raz przez te 13 lat...
Przecież kilka lat temu MPK wam przysłało bombardiera w formie modelu - mogłeś sobie pojeździć. ;P
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 18:02 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
karolak
Inspektor
Posty: 334
Rejestracja: 23 lip 2010, o 16:40
Lokalizacja: Kielce / Kraków
Kontakt:

#86 Post autor: karolak » 19 sty 2013, o 18:54

I.G.I pisze:a co do "6", to bardziej zależy mieszkańcom Salwatora na niskiej podłodze.
To może niech dadzą NGT6 lub NGT8 na "1" ? :]

Bombardiery na "2" to moim zdaniem będzie jeszcze większe marnotrawstwo taboru. Jeżdżę tą linią często i wszystko, co jedzie z Salwatora najczęściej pod dworcem, a dalej jest już tylko tlen. (nawet w samym E1 da się miejsce siedzące znaleźć)

Co do trójki, to ja jakoś zawsze ją widzę przyzwoicie zapełnioną. Pamiętam jak pewnego piątku po g. 15 w NGT8 na "3" już nie mogłem miejsca znaleźć. (wsiadałem wtedy na Poczcie Głównej w kierunku dworca.)

rogow153
Dyrektor
Posty: 1647
Rejestracja: 14 paź 2012, o 09:29

#87 Post autor: rogow153 » 19 sty 2013, o 19:06

karolak pisze:To może niech dadzą NGT6 lub NGT8 na "1"
Najbardziej się boję, że w końcu NGT 6 wylądują na "14". Z perspektywy alei Pokoju lepiej byłoby gdyby NGT 6 poszły na "1", wówczas na "14" mogą powrócić E1+c3. Następnie Pozyskane z "14" NGT 8 rzucić na część brygad "52", tak żeby rejony po których kursuje w Hucie "14" nie były zbyt pokrzywdzone. Na linię "20" dać za to E1 + c3 ze zwolnionych brygad "1" i "52". Na "18" 2x105Na i NGT 6 (częściowa wymiana taboru z jedynkami). Co o tym sądzicie?
Ostatnio zmieniony 19 sty 2013, o 19:13 przez rogow153, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 20:25
Kontakt:

#88 Post autor: Kaszmir » 22 sty 2013, o 13:39

Zgodnie z sugestiami, część postów przeniesiona do tematu Nowy Bieżanów - komunikacja.
Locutus pisze:PS. Idę o zakład, że skunksy wrócą na szóstkę...
Nie trafiły na "6", lecz poszły na "13".

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10900
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#89 Post autor: Cukier » 3 mar 2013, o 17:32

Ma ktoś dostęp do jakichś informacji na temat przenosin części autobusów z PB do PH? Jakiś czas temu było o tym głośno. Czyżby to miało związek z planowaną likwidacją zajezdni w Płaszowie (?)

Rammstein92
Kierownik
Posty: 887
Rejestracja: 23 sty 2013, o 16:56
Lokalizacja: Wola Radziszowska

#90 Post autor: Rammstein92 » 3 mar 2013, o 19:43

Cukier pisze:Ma ktoś dostęp do jakichś informacji na temat przenosin części autobusów z PB do PH? Jakiś czas temu było o tym głośno. Czyżby to miało związek z planowaną likwidacją zajezdni w Płaszowie (?)
Jaki jest sens przenoszenia autobusów na zajezdnię tramwajową z Bieńczyc do Huty i co do tego ma niby likwidacja zajezdni w Płaszowie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”