Platforma Komunikacyjna Krakowa
https://pkk.info.pl/

Wieści z PH
https://pkk.info.pl/viewtopic.php?f=99&t=48
Strona 5 z 17

Autor:  agatap [ 27 lis 2012, o 09:32 ]
Tytuł: 

Arsents napisał(a):
Dwa razy napisałaś te same składy 2x105Na #440+441,#442+443 :] więc 9 nie 11.


Dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawione.

Autor:  agatap [ 1 gru 2012, o 22:43 ]
Tytuł: 

PSMKS napisał:

Cytuj:
Kolejny skład 105Na przeniesiony został z zajezdni Podgórze do zajezdni Nowa Huta. Tym razem numery zmienił pociąg 913+914 na 461+462.


http://www.psmkms.krakow.pl/start.htm

Stan przenosin 105-tek do PH na dzień 01.12.2012 r.

#734+735 -> #442+443
#794+795 -> #440+441
#773+775+774 -> #410+411+412
#780+781 -> #413+414
#782+783 -> #437+438
#786+787 -> #450+451
#790+791 -> #452+453
#804+807 -> #454+455
#847+848+851 -> #433+434+435
#941+919 -> #457+456
#770+771 -> #458+459
#913+914 -> #461+462

Łącznie do Huty trafiło na dzień dzisiejszy:

2 sztuki Ufoków 3x105Na
10 składów 2x105Na

Autor:  Arsents [ 1 gru 2012, o 23:36 ]
Tytuł: 

W/g strony MW wagony #941+919 to #457+456 , u Ciebie są odwrotnie. Ale może Ty masz racje.

Autor:  agatap [ 2 gru 2012, o 22:22 ]
Tytuł: 

Na stronie Michała w shoutboxie piszą, że podobno wagony #380+484 oraz #394+395 zostały skreślone ze stanu. Może to ktoś potwierdzić?

Autor:  agatap [ 2 gru 2012, o 22:24 ]
Tytuł: 

Arsents napisał(a):
W/g strony MW wagony #941+919 to #457+456 , u Ciebie są odwrotnie. Ale może Ty masz racje.


Dzięki. Poprawione. Powinno być tak jak u Michała i na kmk.

Autor:  agatap [ 20 gru 2012, o 23:25 ]
Tytuł: 

Jak napisał Michał na swojej stronie:

Cytuj:
Tym razem przeniesiono pociągi 105Na - 802+803 i 808+810. W Nowej Hucie otrzymały odpowiednio numery 463+464 oraz 465+466


http://psmkms.krakow.pl/index.php/16-ak ... na-do-huty

Stan przenosin 105-tek do PH na dzień 20.12.2012 r.

#734+735 -> #442+443
#794+795 -> #440+441
#773+775+774 -> #410+411+412
#780+781 -> #413+414
#782+783 -> #437+438
#786+787 -> #450+451
#790+791 -> #452+453
#804+807 -> #454+455
#847+848+851 -> #433+434+435
#941+919 -> #457+456
#770+771 -> #458+459
#913+914 -> #461+462
#802+803 -> #463+464
#808+810 -> #465+466

Łącznie do Huty trafiło na dzień dzisiejszy:

2 sztuki Ufoków 3x105Na
12 składów 2x105Na

Autor:  agatap [ 13 sty 2013, o 23:08 ]
Tytuł: 

Czy ktoś może potwierdzić kasację #380+484 oraz #488+427?

Autor:  Arsents [ 14 sty 2013, o 22:11 ]
Tytuł: 

agatap napisał(a):
Czy ktoś może potwierdzić kasację #380+484 oraz #488+427?

Pierwszy #380+484 jeszcze 12.01 2013 jeździł
http://www.klub428.pl/index.php/c_zdjec ... ej_k/20086

Autor:  agatap [ 18 sty 2013, o 15:05 ]
Tytuł: 

Podobno dzisiaj szykują się kolejne przenosiny wagonów i tym razem składy z Huty mają przejść do Podgórza. To po co oni to przenosili 1.5 miesiąca temu, skoro teraz znowu chcą tam wysłać składy?

Autor:  rodan [ 18 sty 2013, o 15:59 ]
Tytuł: 

Jeżeli nie chodzi o składy wiedeńskie to może się kapnęli o tym o czym pisał bodaj Impuls: doszłoby do sytuacji że na "10" musiałyby wylądować GT8S (brrr!).

Autor:  Coffee [ 18 sty 2013, o 22:12 ]
Tytuł: 

rodan napisał(a):
Jeżeli nie chodzi o składy wiedeńskie to może się kapnęli o tym o czym pisał bodaj Impuls: doszłoby do sytuacji że na "10" musiałyby wylądować GT8S (brrr!).

Kwestia jest tego taka, że zwyczajnie brakuje miejsca na stopiątki w Hucie. Przedtem składów E1+c3 było raptem 36, w tej chwili mamy ich 60, a one zajmują delikatnie więcej, niż skład 105Na.

Autor:  Arsents [ 18 sty 2013, o 22:54 ]
Tytuł: 

Coffee napisał(a):
rodan napisał(a):
Jeżeli nie chodzi o składy wiedeńskie to może się kapnęli o tym o czym pisał bodaj Impuls: doszłoby do sytuacji że na "10" musiałyby wylądować GT8S (brrr!).

Kwestia jest tego taka, że zwyczajnie brakuje miejsca na stopiątki w Hucie. Przedtem składów E1+c3 było raptem 36, w tej chwili mamy ich 60, a one zajmują delikatnie więcej, niż skład 105Na.

Tak , tylko w zamian mają iść do Huty 3x105Na , a one jeszcze więcej miejsca zajmują?

Autor:  agatap [ 18 sty 2013, o 23:03 ]
Tytuł: 

Podobno składy 105tek mają się pojawić na "3" od poniedziałku w związku z nową rozpiską. Pytanie, gdzie trafią NGT6 w takim razie?

Autor:  Arsents [ 18 sty 2013, o 23:16 ]
Tytuł: 

agatap napisał(a):
Podobno składy 105tek mają się pojawić na "3" od poniedziałku w związku z nową rozpiską. Pytanie, gdzie trafią NGT6 w takim razie?

Chyba zwariowali :lol-above: czyli Politechnika, Galeria w stronę Poczty zostaną bez "niskaczy", a co do NGT6 to pewnie na "20"-kę.

Autor:  Mseifer [ 18 sty 2013, o 23:18 ]
Tytuł: 

Arsents napisał(a):
agatap napisał(a):
Podobno składy 105tek mają się pojawić na "3" od poniedziałku w związku z nową rozpiską. Pytanie, gdzie trafią NGT6 w takim razie?

Chyba zwariowali :lol-above: czyli Politechnika, Galeria w stronę Poczty zostaną bez "niskaczy", a co do NGT6 to pewnie na "20"-kę.


NGT6 ma podobną pojemność jak EU8N? Jeśli tak to raczej nie... oby nie na 14 trafiły... :/bo też będzie problem.

Strona 5 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/