Wieści z PH

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3228
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PH

#211 Post autor: tomek_m » 20 cze 2016, o 12:22

Impuls pisze:Tor 21 znajdował się najbliżej ogrodzenia w krzakach wzdłuż ul. Łowińskiego i nie był połączony zwrotnicami z siecią. Taki krótki ślepy tor który ulegnie likwidacji. Stacjonowały tam od kilkudziesięciu chyba lat trzy N-i które obecnie trafiły na beton.
To jak odbywał się wjazd na ten tor, skoro nie był z siecią połączony? Dźwigami wstawiali tam wagony?

dsp
Miłośnik
Posty: 99
Rejestracja: 15 lis 2015, o 17:50

Wieści z PH

#212 Post autor: dsp » 20 cze 2016, o 18:50

Impuls pisze:I właśnie w tym najbardziej odległym rejonie nazywanym przez nas "krzakach"
To zawsze były raczej "buraki", nie "krzaki".

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3228
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PH

#213 Post autor: tomek_m » 20 cze 2016, o 19:16

Patrząc na to zdjęcie satelitarne, podobno z 2016:
https://www.google.pl/maps/@50.0872319, ... a=!3m1!1e3

Gdzie tutaj na tych torach odstawczych stoją wagony 102N, 102Na oraz doczepa 102NaD? Podobno stacjonowały w hucie, ale na zdjęciu od góry widać, że stoją tam 105tki, jakiś skład Wiedni.

Impuls
Dyrektor
Posty: 1494
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PH

#214 Post autor: Impuls » 20 cze 2016, o 21:00

tomek_m pisze:
Impuls pisze:Tor 21 znajdował się najbliżej ogrodzenia w krzakach wzdłuż ul. Łowińskiego i nie był połączony zwrotnicami z siecią. Taki krótki ślepy tor który ulegnie likwidacji. Stacjonowały tam od kilkudziesięciu chyba lat trzy N-i które obecnie trafiły na beton.
To jak odbywał się wjazd na ten tor, skoro nie był z siecią połączony? Dźwigami wstawiali tam wagony?
No właśnie tak jak na zdjęciu widać jeszcze te trzy N-i. Postawili dźwigiem i tak sobie stały przez wiele lat.

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 562
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PH

#215 Post autor: MarekB » 21 cze 2016, o 06:45

tomek_m pisze:Patrząc na to zdjęcie satelitarne, podobno z 2016:
https://www.google.pl/maps/@50.0872319, ... a=!3m1!1e3

Gdzie tutaj na tych torach odstawczych stoją wagony 102N, 102Na oraz doczepa 102NaD? Podobno stacjonowały w hucie, ale na zdjęciu od góry widać, że stoją tam 105tki, jakiś skład Wiedni.
Jak by były z 2016 to stałby jakiś Krakowiak pewnie w zajezdni ;) 102Na stoi koło małej hali, za nim T4 127 a pod tym daszkiem jakby za T4 stoi B4, obok niego 102NaD 155.
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Wieści z PH

#216 Post autor: Lw25 » 21 cze 2016, o 10:57

MarekB pisze: Jak by były z 2016 to stałby jakiś Krakowiak pewnie w zajezdni ;) 102Na stoi koło małej hali, za nim T4 127 a pod tym daszkiem jakby za T4 stoi B4, obok niego 102NaD 155.
Nki znalazłem (szkoda, że nie przerobią którejś na replikę #136), :ehh: wypatrzyłem E6, C6, 102Na, T4 (i to nie jeden), ale #155 nie widzę.
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 562
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PH

#217 Post autor: MarekB » 22 cze 2016, o 06:48

No bo piszę przecież, że stoi pod daszkiem, to ciężko żeby było ją widać :P
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Lw25
Moderator
Posty: 3010
Rejestracja: 21 sty 2014, o 15:52
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市

Wieści z PH

#218 Post autor: Lw25 » 22 cze 2016, o 09:31

MarekB pisze:No bo piszę przecież, że stoi pod daszkiem, to ciężko żeby było ją widać :P
Tyle dobrze, że jest pod dachem. Czyli jeszcze coś z niej zostało?
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3228
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PH

#219 Post autor: tomek_m » 22 cze 2016, o 16:21

A co za wagon stoi przed tym prostokątnym barakiem prostopadle powyżej tych wagonów wystawionych na beton? Z góry wygląda że to jakaś Nka?

Impuls
Dyrektor
Posty: 1494
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PH

#220 Post autor: Impuls » 22 cze 2016, o 17:54

To chyba była szlifierka ZUE wagon N oznaczony numerem 834.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3228
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PH

#221 Post autor: tomek_m » 22 cze 2016, o 18:20

Tak wracając do sedna tematu:
Impuls pisze:Firma ZUE oficjalnie przejęła i ogrodziła tor 20 i 21 jako plac budowy Hali Szlifierki podtorowej. Inwestycja jest już rozpoczęta.
Czyli mają zamiar kupić jakąś szlifierkę z prawdziwego zdarzenia coś jak w Warszawie i budują dla niej miejsce stacjonowania? Czy jak bo nie rozumiem?

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6371
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Wieści z PH

#222 Post autor: Coffee » 22 cze 2016, o 19:35

Szlifierka podtorowa jest do naprawy zestawów kołowych, a nie torowiska. Zazwyczaj taka szlifierka jest zintegrowana z tokarką podtorową.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

kucyk
Dyrektor
Posty: 2563
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Wieści z PH

#223 Post autor: kucyk » 6 lip 2016, o 10:56

Coffee pisze:Szlifierka podtorowa jest do naprawy zestawów kołowych, a nie torowiska. Zazwyczaj taka szlifierka jest zintegrowana z tokarką podtorową.
Dokładnie. A z wieści dotyczących z zajezdni to trwa ekspresowe burzenie starego budynku przed nową dyspozytornią i nie ma już słynnej myjni (każdy mógł rozpoznać które tramwaje są z zajezdni nowohuckiej). Ona również jest zrównywana z ziemią. Teraz tramwaje będą mieć jeszcze lepsze ślady mycia bo zainstalowano szczotki na jednym torze przejazdowym "na świeżym powietrzu". :hihi:
Taki stan ma trwać ponoć 8 miesięcy. Prace budowlane na zajezdni wykonuje Budimex a część elektryczną i całą infrastrukturę sieciową ZUE. :]

Impuls
Dyrektor
Posty: 1494
Rejestracja: 23 wrz 2009, o 19:09
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PH

#224 Post autor: Impuls » 30 lip 2016, o 23:36

Puste krzaki - to nie do wiary. Od 10-cio leci zawsze zapełnione zepsutymi wagonami. Dopiero ŚDM sprawiły, trochę też budowa hali tokarni podtorowej, że były puste tory. Wszystkie wagony usprawniono, nawet te z którymi były problemy HK452, HK462, RZ273+RZ274. W obu zajezdniach zrobiono czystkę z wagonami skasowanymi. Pozostałe musiały mieć 100% sprawności.

Arsents
Dyrektor
Posty: 3110
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

Wieści z PH

#225 Post autor: Arsents » 31 lip 2016, o 00:28

A od poniedziałku pierwsze kasacje??
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”