Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 13 lis 2019, o 01:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 cze 2016, o 11:22 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 3102
Lokalizacja: Michałowice
Impuls napisał(a):
Tor 21 znajdował się najbliżej ogrodzenia w krzakach wzdłuż ul. Łowińskiego i nie był połączony zwrotnicami z siecią. Taki krótki ślepy tor który ulegnie likwidacji. Stacjonowały tam od kilkudziesięciu chyba lat trzy N-i które obecnie trafiły na beton.

To jak odbywał się wjazd na ten tor, skoro nie był z siecią połączony? Dźwigami wstawiali tam wagony?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2016, o 17:50 
Offline
Miłośnik

Dołączył(a): 15 lis 2015, o 17:50
Posty: 86
Impuls napisał(a):
I właśnie w tym najbardziej odległym rejonie nazywanym przez nas "krzakach"

To zawsze były raczej "buraki", nie "krzaki".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2016, o 18:16 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 3102
Lokalizacja: Michałowice
Patrząc na to zdjęcie satelitarne, podobno z 2016:
https://www.google.pl/maps/@50.0872319, ... a=!3m1!1e3

Gdzie tutaj na tych torach odstawczych stoją wagony 102N, 102Na oraz doczepa 102NaD? Podobno stacjonowały w hucie, ale na zdjęciu od góry widać, że stoją tam 105tki, jakiś skład Wiedni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 cze 2016, o 20:00 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1359
Lokalizacja: Kraków
tomek_m napisał(a):
Impuls napisał(a):
Tor 21 znajdował się najbliżej ogrodzenia w krzakach wzdłuż ul. Łowińskiego i nie był połączony zwrotnicami z siecią. Taki krótki ślepy tor który ulegnie likwidacji. Stacjonowały tam od kilkudziesięciu chyba lat trzy N-i które obecnie trafiły na beton.

To jak odbywał się wjazd na ten tor, skoro nie był z siecią połączony? Dźwigami wstawiali tam wagony?


No właśnie tak jak na zdjęciu widać jeszcze te trzy N-i. Postawili dźwigiem i tak sobie stały przez wiele lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 05:45 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 00:03
Posty: 512
tomek_m napisał(a):
Patrząc na to zdjęcie satelitarne, podobno z 2016:
https://www.google.pl/maps/@50.0872319, ... a=!3m1!1e3

Gdzie tutaj na tych torach odstawczych stoją wagony 102N, 102Na oraz doczepa 102NaD? Podobno stacjonowały w hucie, ale na zdjęciu od góry widać, że stoją tam 105tki, jakiś skład Wiedni.


Jak by były z 2016 to stałby jakiś Krakowiak pewnie w zajezdni ;) 102Na stoi koło małej hali, za nim T4 127 a pod tym daszkiem jakby za T4 stoi B4, obok niego 102NaD 155.

_________________
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2016, o 09:57 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2972
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市
MarekB napisał(a):
Jak by były z 2016 to stałby jakiś Krakowiak pewnie w zajezdni ;) 102Na stoi koło małej hali, za nim T4 127 a pod tym daszkiem jakby za T4 stoi B4, obok niego 102NaD 155.


Nki znalazłem (szkoda, że nie przerobią którejś na replikę #136), :ehh: wypatrzyłem E6, C6, 102Na, T4 (i to nie jeden), ale #155 nie widzę.

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 05:48 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 00:03
Posty: 512
No bo piszę przecież, że stoi pod daszkiem, to ciężko żeby było ją widać :P

_________________
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 08:31 
Offline
Moderator

Dołączył(a): 21 sty 2014, o 15:52
Posty: 2972
Lokalizacja: Krowodrza Górka/日進市
MarekB napisał(a):
No bo piszę przecież, że stoi pod daszkiem, to ciężko żeby było ją widać :P


Tyle dobrze, że jest pod dachem. Czyli jeszcze coś z niej zostało?

_________________
Komunikacja Miejska w Krakowie jest na pokaz. Jak masa rzeczy w tym mieście.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 15:21 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 3102
Lokalizacja: Michałowice
A co za wagon stoi przed tym prostokątnym barakiem prostopadle powyżej tych wagonów wystawionych na beton? Z góry wygląda że to jakaś Nka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 16:54 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1359
Lokalizacja: Kraków
To chyba była szlifierka ZUE wagon N oznaczony numerem 834.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 17:20 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2014, o 12:22
Posty: 3102
Lokalizacja: Michałowice
Tak wracając do sedna tematu:

Impuls napisał(a):
Firma ZUE oficjalnie przejęła i ogrodziła tor 20 i 21 jako plac budowy Hali Szlifierki podtorowej. Inwestycja jest już rozpoczęta.

Czyli mają zamiar kupić jakąś szlifierkę z prawdziwego zdarzenia coś jak w Warszawie i budują dla niej miejsce stacjonowania? Czy jak bo nie rozumiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 cze 2016, o 18:35 
Offline
Wisielec pomostowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 14:59
Posty: 6251
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Szlifierka podtorowa jest do naprawy zestawów kołowych, a nie torowiska. Zazwyczaj taka szlifierka jest zintegrowana z tokarką podtorową.

_________________
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2016, o 09:56 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 10 lut 2014, o 16:35
Posty: 2174
Lokalizacja: kraków
Coffee napisał(a):
Szlifierka podtorowa jest do naprawy zestawów kołowych, a nie torowiska. Zazwyczaj taka szlifierka jest zintegrowana z tokarką podtorową.

Dokładnie. A z wieści dotyczących z zajezdni to trwa ekspresowe burzenie starego budynku przed nową dyspozytornią i nie ma już słynnej myjni (każdy mógł rozpoznać które tramwaje są z zajezdni nowohuckiej). Ona również jest zrównywana z ziemią. Teraz tramwaje będą mieć jeszcze lepsze ślady mycia bo zainstalowano szczotki na jednym torze przejazdowym "na świeżym powietrzu". :hihi:
Taki stan ma trwać ponoć 8 miesięcy. Prace budowlane na zajezdni wykonuje Budimex a część elektryczną i całą infrastrukturę sieciową ZUE. :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2016, o 22:36 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 23 wrz 2009, o 18:09
Posty: 1359
Lokalizacja: Kraków
Puste krzaki - to nie do wiary. Od 10-cio leci zawsze zapełnione zepsutymi wagonami. Dopiero ŚDM sprawiły, trochę też budowa hali tokarni podtorowej, że były puste tory. Wszystkie wagony usprawniono, nawet te z którymi były problemy HK452, HK462, RZ273+RZ274. W obu zajezdniach zrobiono czystkę z wagonami skasowanymi. Pozostałe musiały mieć 100% sprawności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2016, o 23:28 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 15:37
Posty: 3006
Lokalizacja: zawsze Kraków
A od poniedziałku pierwsze kasacje??

_________________
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL