Strona 2 z 17

: 22 gru 2009, o 18:47
autor: Mseifer
#157 ma zamontowane jakieś inne lampy pod sufitem, znacznie lepiej to wygląda niż w starszych wozach.

: 22 gru 2009, o 19:07
autor: bombka
Wiele solówek ma takie lampy: raczej na pewno wszystkie #16x.

: 20 mar 2010, o 23:49
autor: Mseifer
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?

: 20 mar 2010, o 23:59
autor: rafaello
Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?
Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P

: 21 mar 2010, o 00:01
autor: czatowiec
rafaello pisze:
Mseifer pisze:Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659

Czyżby przystosowywanie zajezdni pod Bombki ;) ?
Tak ale raczej tych z lat 60-tych. Mam tu na myśli EU8N. ;P
Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P

: 21 mar 2010, o 08:47
autor: EU8N
czatowiec pisze:Ja sądzę, że wreszcie się zabrali za remont, bo zajezdnia w NH czasem mi pachnie GOP'em ;P
Ja myślę, że pod względem dbałości o wozy jest to niebo a ziemia. W GOP-ie tramwajem nigdy nie jechałem ale czytałem różne teksty na temat stanu tamtejszego taboru.

: 11 kwie 2010, o 11:10
autor: EU8N
Dziś na 22-07 jeździ nowy trójskład #454+477+479. Wygląda na to, że #428 poszedł do kasacji.

: 13 kwie 2010, o 07:34
autor: Impuls
Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.

: 13 kwie 2010, o 16:22
autor: Coffee
Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....

: 14 kwie 2010, o 16:00
autor: Arsents
Coffee pisze:
Impuls pisze:Najstarszy wagon numer fabryczny 31 znów zmienił zajezdnię #266,701,479,713, i po raz piąty otrzymał kolejny numer #423.
Szkoda, że nie otrzymał poprzedniego numeru z Huty....
Jest zajęty ;) No to mamy UFO #421+422+423 za UFO-ka #464+465+466

: 23 kwie 2010, o 13:19
autor: EU8N
Teraz solo jeździ #454, więc zapewne powstał ufok #428+477+479.

: 23 kwie 2010, o 14:13
autor: bombka
A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?

: 23 kwie 2010, o 15:04
autor: Arsents
bombka pisze:A nie wie ktoś, czy EU8N jest już w N. Hucie, i kiedy wyjedzie?
Jest w Podgórzu, "wróbelki" ćwierkają, że może 1-Maja gdyż homologację ma dostać do końca kwietnia.

: 23 kwie 2010, o 17:58
autor: bombka
Dziękuję za info. Mam nadzieję że wreszcie będzie prawdziwe.

: 29 kwie 2010, o 20:33
autor: Mseifer
Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-39/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=659
2. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie pkt. XII.13.3 SIWZ, ponieważ ,,cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”
http://www.mpk.krakow.pl/upload/przetar ... ik-tab.doc

I kolejny przetarg:

Przebudowa torów nr 1 i 2 wraz z peronami w Stacji Obsługi Tramwajów Nowa Huta
znak sprawy: FZ-281-62/10

http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=701