Wieści z PP

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kuba141
Dyspozytor
Posty: 569
Rejestracja: 1 lut 2011, o 09:55
Lokalizacja: Dzielnica VIII
Kontakt:

#106 Post autor: kuba141 » 13 gru 2012, o 18:45

maciejn88 pisze:Nie wiem czy to nowość, ale dzisiaj widziałem w #PR842 nowy komputer do sterowania wyświetlaczami i innymi bajerami - jest zamontowany na pulpicie w miejscu tego dużego zegara, a w miejscu dotychczasowego komputera - jest ekran od monitoringu.
Nie ma obecnie aż #PR842, rozumiem, że chodziło ci o PR742? ;)

EDIT.
W tym miejscu:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
Żeby nie wyszło z tego to:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?ima ... ode=search
^_^
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, o 19:13 przez kuba141, łącznie zmieniany 1 raz.

maciejn88
Dyspozytor
Posty: 623
Rejestracja: 14 mar 2011, o 12:39
Lokalizacja: Kraków

#107 Post autor: maciejn88 » 13 gru 2012, o 21:21

kuba141 pisze:Nie ma obecnie aż #PR842, rozumiem, że chodziło ci o PR742?
Tak. Chodziło mi o PR742. Dzięki, poprawione ;)
A co do nowego monitora to jest zamontowany dokładnie w tym miejscu, tylko jest mniejszy i najprawdopodobniej nie ma dotykowego ekranu - dookoła kolorowego ekranu są przyciski. :)
Ostatnio zmieniony 13 gru 2012, o 21:22 przez maciejn88, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#108 Post autor: czatowiec » 14 gru 2012, o 07:41

maciejn88 pisze:
kuba141 pisze:Nie ma obecnie aż #PR842, rozumiem, że chodziło ci o PR742?
Tak. Chodziło mi o PR742. Dzięki, poprawione ;)
A co do nowego monitora to jest zamontowany dokładnie w tym miejscu, tylko jest mniejszy i najprawdopodobniej nie ma dotykowego ekranu - dookoła kolorowego ekranu są przyciski. :)
#PR742 dostał komplet tablic, ekranów i sterownik R&G zamiast Novamedii :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
I.G.I
Moderator fb pkk
Posty: 1167
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 22:03
Lokalizacja: Krowodrza
Kontakt:

#109 Post autor: I.G.I » 14 gru 2012, o 10:33

czatowiec pisze:#PR742 dostał komplet tablic, ekranów i sterownik R&G zamiast Novamedii :)
Ja nie wiem kto wpadł na ten 'genialny' pomysł z Novamedia.
Wiślacka {5} Krowodrza

Awatar użytkownika
kuba141
Dyspozytor
Posty: 569
Rejestracja: 1 lut 2011, o 09:55
Lokalizacja: Dzielnica VIII
Kontakt:

#110 Post autor: kuba141 » 3 sty 2013, o 16:49

I już jest komplet. :D
Obecnie nie ma już ani jednej zielonej castry - #PE179 została przemalowana. :thumbup:

Tourliner
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 8 sty 2013, o 19:17
Lokalizacja: Dzielnica VIII

#111 Post autor: Tourliner » 25 mar 2013, o 21:51

Nie znalazłem osobnego tematu, dlatego piszę tutaj. Czy MPK w ogóle nie zamierza przeprowadzać mniejszych lub większych remontów Omni?
Nie prezentują się one już najlepiej, szczególnie patrząc na poręcze wewnątrz i nową tapicerkę siedzisk skomponowaną z oryginalnymi oparciami. Osobiście szkoda mi tych wozów...
Ostatnio zmieniony 25 mar 2013, o 22:08 przez Tourliner, łącznie zmieniany 1 raz.

Pigeon
Specjalista
Posty: 267
Rejestracja: 15 cze 2012, o 22:41
Lokalizacja: Kraków

#112 Post autor: Pigeon » 25 mar 2013, o 22:06

Tourliner pisze:Nie znalazłem osobnego tematu, dlatego piszę tutaj. Czy MPK w ogóle nie zamierza przeprowadzać mniejszych lub większych remontów Omni?
Nie prezentują się one już najlepiej, szczególnie patrząc na poręcze wewnątrz i nową tapicerkę siedzisk skomponowaną z oryginalnymi oparciami. Osobiście szkoda mi tych wozów...
Ich stan mechaniczny pozostawia zbyt wiele do życzenia, żeby to remontować. Moim zdaniem będą do zajechania i ani dnia dłużej, niestety... :(
Ostatnio zmieniony 25 mar 2013, o 22:09 przez Pigeon, łącznie zmieniany 1 raz.

Tourliner
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 8 sty 2013, o 19:17
Lokalizacja: Dzielnica VIII

#113 Post autor: Tourliner » 25 mar 2013, o 22:27

Pigeon pisze:Ich stan mechaniczny pozostawia zbyt wiele do życzenia, żeby to remontować. Moim zdaniem będą do zajechania i ani dnia dłużej, niestety... :(
Szkoda, w pełni niskopodłogowe, niestare i całkiem wygodne autobusy... O ile mechanika nie zwraca tak na siebie uwagi, to wizualnie prezentują się nieciekawie, vide: poręcze odmalowane częściowo najzwyklejszym wałkiem. To zresztą chyba znak firmowy mechaników z Płaszowa =D Oby nie okazało się, że gnioty przeżyją zarówno Omnie, jak i CLL-ki :puppyeyes:
Ostatnio zmieniony 25 mar 2013, o 22:30 przez Tourliner, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#114 Post autor: brovar » 25 mar 2013, o 22:49

W PE190 podsufitka sobie dzisiaj latała na ok 10cm.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10942
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#115 Post autor: Cukier » 26 mar 2013, o 19:01

Tourliner pisze:Szkoda, w pełni niskopodłogowe, niestare i całkiem wygodne autobusy...
E tam, nie ma czego żałować.

Z autobusami jest niestety jak z piosenkami - często jest tak że zespół wyda hicior który przez wiele lat nie schodzi z list przebojów, ale na tym kończy się ich sława i żadna późniejsza piosenka nie przebije wielkiego hitu, choćby nie wiem jak się starali.

Tak samo jest jest z autobusami Scanii. CLLka to istny majstersztyk, jeden z najlepszych autobusów jakie kiedykolwiek powstały i niewątpliwie najlepsza inwestycja w tabor autobusowy w historii MPK. Mimo swoich 19 lat (najstarsze egzemplarze) a konstrukcyjnie jeszcze więcej, wiąż trzymają się nieźle i zapewniają komfort jazdy i w zasadzie nie odbiegają od współczesnych standardów. Wiele osób by się pewnie nawet kłóciło że lepiej się nimi jeździ niż współczesnymi bajeranckimi autobusami typu Solaris czy Citaro..

Zaś Omnie.. Cóż, nieudolna próba wyprodukowania czegoś równie genialnego jak 113CLL która delikatnie mówiąc nie wyszła.. Scania chciała się w założeniu unowocześnić a w praktyce wyszło na to że zaniechali sprawdzonych rozwiązań i użyli takich, które jak pokazał czas, nie mają szans się sprawdzić..

Arsents
Dyrektor
Posty: 3111
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 16:37
Lokalizacja: zawsze Kraków

#116 Post autor: Arsents » 26 mar 2013, o 19:19

Jest czego żałować , w porównaniu z wyjącymi , często śmierdzącymi spalinami i ropą Jelczami te autobusy to była czysta przyjemność jazdy ^^"
29.09.2018 koniec unifikacji malowania taboru

rodan
Dyrektor
Posty: 1257
Rejestracja: 15 maja 2011, o 15:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

#117 Post autor: rodan » 26 mar 2013, o 19:34

Cukier pisze: Zaś Omnie.. Cóż, nieudolna próba wyprodukowania czegoś równie genialnego jak 113CLL która delikatnie mówiąc nie wyszła.. Scania chciała się w założeniu unowocześnić a w praktyce wyszło na to że zaniechali sprawdzonych rozwiązań i użyli takich, które jak pokazał czas, nie mają szans się sprawdzić..
Pachnie Ikarusem i niskopodłogową wersją 415-tki - modelem 412.

Tourliner
Specjalista
Posty: 208
Rejestracja: 8 sty 2013, o 19:17
Lokalizacja: Dzielnica VIII

#118 Post autor: Tourliner » 26 mar 2013, o 22:45

Arsents pisze:Jest czego żałować , w porównaniu z wyjącymi , często śmierdzącymi spalinami i ropą Jelczami te autobusy to była czysta przyjemność jazdy ^^"
Szkoda, że nowe Urbino zastępują CLL-ki, a nie właśnie wspomniane "gnioty". A te genialne na linie aglomeracyjne fotele w Scaniach :sweet:

Rammstein92
Kierownik
Posty: 887
Rejestracja: 23 sty 2013, o 16:56
Lokalizacja: Wola Radziszowska

#119 Post autor: Rammstein92 » 26 mar 2013, o 23:21

Rozmawiając z paroma kierowcami z Woli lub Płaszowa to chwalą CLL-ki. Niezawodne, nie ma się co zepsuć za bardzo. A nowe autobusy naszpikowane elektroniką i później rezerwy śmigają na mieście. Jeden z przykładów był w piątek. W paru Citarach 18m padło zawieszenie. Prawdopodobna przyczyna to awaria zaworów poduszkowych i nie dobijało powietrza

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10942
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#120 Post autor: Cukier » 27 mar 2013, o 17:37

Tourliner pisze:Szkoda, że nowe Urbino zastępują CLL-ki, a nie właśnie wspomniane "gnioty".
Miejmy nadzieję że jeszcze nic nie jest przesądzone.. Pojawiały się przecież głosy że nowe Urbina pójdą na Płaszów a CLLki pójdą na Wolę żeby zastąpić Gnioty.

W zasadzie możemy sobie gdybać, wszystko zależy od wielkiego przetargu na obsługę linii..

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”