Wieści z PB

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6392
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Wieści z PB

#316 Post autor: Coffee » 15 paź 2018, o 20:31

MarekB pisze:Oczywiście Solarisy z 2009 spełniają normę EEV - DAF PR 228 U2 EEV.
No nie bardzo, bo te Urbina mają Paccara PR228S3, który występował w wersji z EEV i bez...

Autosany (wraz z #BA113) są Euro 5, mają silniki Cummins ISBe4/5 160B.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

volferssj
Kierownik
Posty: 778
Rejestracja: 9 gru 2014, o 23:02
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#317 Post autor: volferssj » 15 paź 2018, o 20:35

Jamnik pisze:
Coffee pisze:
tomek_m pisze:Czyli SU18-737 to jest pierwszy z dostawy już z silnikiem Euro5?
Tak, to jest pierwszy Euro 5 w Krakowie.
One mają EEV. Podobnie jak cała setka z lat 2011-2014.
Przy pogrubieniu masz na myśli te "megakontraktowe", które pierwotnie trafiły na Płaszów? Jeśli tak to jesteś w błędzie. Ostatnie U12 z tego kontraktu były już Euro6.

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Wieści z PB

#318 Post autor: krawczyk99 » 15 paź 2018, o 21:13

volferssj pisze:Przy pogrubieniu masz na myśli te "megakontraktowe", które pierwotnie trafiły na Płaszów? Jeśli tak to jesteś w błędzie. Ostatnie U12 z tego kontraktu były już Euro6.
Euro 6 były od 949 ;)
Instagram : foto_passion_krk

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 591
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PB

#319 Post autor: MarekB » 15 paź 2018, o 21:57

Coffee pisze:
MarekB pisze:Oczywiście Solarisy z 2009 spełniają normę EEV - DAF PR 228 U2 EEV.
No nie bardzo, bo te Urbina mają Paccara PR228S3, który występował w wersji z EEV i bez..
Przyjmijmy że masz rację. A skąd masz info o rodzaju silnika?
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6392
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Wieści z PB

#320 Post autor: Coffee » 15 paź 2018, o 22:51

MarekB pisze:
Coffee pisze:
MarekB pisze:Oczywiście Solarisy z 2009 spełniają normę EEV - DAF PR 228 U2 EEV.
No nie bardzo, bo te Urbina mają Paccara PR228S3, który występował w wersji z EEV i bez..
Przyjmijmy że masz rację. A skąd masz info o rodzaju silnika?
Z otwarcia kopert, byłem przy tym (w tedy MPK jeszcze podawało podczas otwarcia kopert część specyfikacji pojazdów)
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 591
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PB

#321 Post autor: MarekB » 16 paź 2018, o 06:21

Ja się kłucić nie zamierzam, ale widziałem pełną specyfikację techniczną tych aut, łącznie z rodzajami osi, klimatyzacj, przebiegiem etc. Tam właśnie wymieniony jest DAF PR 228 U2 EEV.
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3747
Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#322 Post autor: tomta1 » 16 paź 2018, o 08:42

Umowa pomiędzy MPK a ZIKiT-em opisuje to tak:
  • #BR737–DR768: EEV
  • #BU851–BU885: Euro 5
  • #BU886–PU948: EEV
  • #PU949–PU976: Euro 6
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Wieści z PB

#323 Post autor: krawczyk99 » 16 paź 2018, o 09:16

No i wyjaśnione ;) Mówilem ze od BU886 to EEV ;)
I przeguby 737-741 EEV również;)
Instagram : foto_passion_krk

Krakowiak2013
Dyrektor
Posty: 7015
Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#324 Post autor: Krakowiak2013 » 9 sty 2019, o 16:50

Na Bieńczycach jest BU977. Ktoś wie co się dzieje?

Awatar użytkownika
mpk-kuba1
Inspektor
Posty: 349
Rejestracja: 1 lut 2011, o 13:54
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#325 Post autor: mpk-kuba1 » 9 sty 2019, o 17:04

Krakowiak2013 pisze:Na Bieńczycach jest BU977. Ktoś wie co się dzieje?
Przenosiny paru wozów między zajezdniami, nic się strasznego nie dzieje.

krakus
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 21 cze 2013, o 17:08
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#326 Post autor: krakus » 9 sty 2019, o 17:38

mpk-kuba1 pisze:
Krakowiak2013 pisze:Na Bieńczycach jest BU977. Ktoś wie co się dzieje?
Przenosiny paru wozów między zajezdniami, nic się strasznego nie dzieje.
Na Płaszowie jest PU337.

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 591
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PB

#327 Post autor: MarekB » 9 sty 2019, o 17:41

W stronę Bieńczyc także udały się DU904 i 905.
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Wężyk
Specjalista
Posty: 268
Rejestracja: 10 paź 2013, o 15:15
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#328 Post autor: Wężyk » 9 sty 2019, o 19:34

krakus pisze:
mpk-kuba1 pisze:
Krakowiak2013 pisze:Na Bieńczycach jest BU977. Ktoś wie co się dzieje?
Przenosiny paru wozów między zajezdniami, nic się strasznego nie dzieje.
Na Płaszowie jest PU337.
BU977 czyli ex DU977?

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#329 Post autor: Jamnik » 9 sty 2019, o 19:45

Czyli Wola pozbyła się SU12III (nie licząc używek).

Krakowiak2013
Dyrektor
Posty: 7015
Rejestracja: 1 sie 2013, o 08:24
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#330 Post autor: Krakowiak2013 » 9 sty 2019, o 20:16

Wężyk pisze:BU977 czyli ex DU977?
Tak

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”