Wieści z PB

Moderator: Moderatorzy

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#301 Post autor: Jamnik » 15 paź 2018, o 13:26

NYC pisze:Na PB stoją jakieś Urbina odstawione, ale już bez numerów.
To są te z zakresu 717-736. Oczywiscie oprócz tych, które jako pierwsze wylądowały na Ujastku. Nie wiem czemu, ale wyjątkowo je lubiłem...

Awatar użytkownika
NYC
Specjalista
Posty: 286
Rejestracja: 10 lut 2017, o 19:01
Lokalizacja: Skawina

Wieści z PB

#302 Post autor: NYC » 15 paź 2018, o 13:38

Jamnik pisze:
NYC pisze:Na PB stoją jakieś Urbina odstawione, ale już bez numerów.
To są te z zakresu 717-736. Oczywiscie oprócz tych, które jako pierwsze wylądowały na Ujastku. Nie wiem czemu, ale wyjątkowo je lubiłem...
Właśnie widziałem też tyłki II generacji.

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3747
Rejestracja: 14 lip 2013, o 19:48
Lokalizacja: Kraków

Wieści z PB

#303 Post autor: tomta1 » 15 paź 2018, o 13:58

Czyli w czynnej służbie mamy już tylko z SU12 851 w górę, a z SU18 – 737 w górę? Tak definitywnie?
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#304 Post autor: Jamnik » 15 paź 2018, o 14:42

tomta1 pisze:Czyli w czynnej służbie mamy już tylko z SU12 851 w górę, a z SU18 – 737 w górę? Tak definitywnie?
Na to wychodzi.

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3240
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PB

#305 Post autor: tomek_m » 15 paź 2018, o 15:13

Czyli SU18-737 to jest pierwszy z dostawy już z silnikiem Euro5?

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6392
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Wieści z PB

#306 Post autor: Coffee » 15 paź 2018, o 15:33

tomek_m pisze:Czyli SU18-737 to jest pierwszy z dostawy już z silnikiem Euro5?
Tak, to jest pierwszy Euro 5 w Krakowie.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#307 Post autor: Jamnik » 15 paź 2018, o 15:47

Coffee pisze:
tomek_m pisze:Czyli SU18-737 to jest pierwszy z dostawy już z silnikiem Euro5?
Tak, to jest pierwszy Euro 5 w Krakowie.
One mają EEV. Podobnie jak cała setka z lat 2011-2014.

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Wieści z PB

#308 Post autor: krawczyk99 » 15 paź 2018, o 15:54

Jamnik pisze:
Coffee pisze:
tomek_m pisze:Czyli SU18-737 to jest pierwszy z dostawy już z silnikiem Euro5?
Tak, to jest pierwszy Euro 5 w Krakowie.
One mają EEV. Podobnie jak cała setka z lat 2011-2014.
BU886-BU903 mają EEV tylko a od DU904 do PU948 mają EURO 5
Tak samo z przegubami 737-741 EEV a od 742 do 768 EURO 5
Instagram : foto_passion_krk

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6392
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

Wieści z PB

#309 Post autor: Coffee » 15 paź 2018, o 16:08

krawczyk99 pisze:
Jamnik pisze:One mają EEV. Podobnie jak cała setka z lat 2011-2014.
BU886-BU903 mają EEV tylko a od DU904 do PU948 mają EURO 5
Tak samo z przegubami 737-741 EEV a od 742 do 768 EURO 5
EEV to jest wyższą normą, niż Euro 5, więc jest odwrotnie.
I nie, #BR737-741 to nie EEV, tylko Euro 5.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Wieści z PB

#310 Post autor: krawczyk99 » 15 paź 2018, o 16:17

Coffee pisze:
krawczyk99 pisze:
Jamnik pisze:One mają EEV. Podobnie jak cała setka z lat 2011-2014.
BU886-BU903 mają EEV tylko a od DU904 do PU948 mają EURO 5
Tak samo z przegubami 737-741 EEV a od 742 do 768 EURO 5
EEV to jest wyższą normą, niż Euro 5, więc jest odwrotnie.
I nie, #BR737-741 to nie EEV, tylko Euro 5.
Ok w porządku
Instagram : foto_passion_krk

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#311 Post autor: Jamnik » 15 paź 2018, o 16:20

Coffee pisze: I nie, #BR737-741 to nie EEV, tylko Euro 5.
Strona MPK podaje inaczej: http://mpk.krakow.pl/pl/autobusy/tabor/ ... urbino-18/

Awatar użytkownika
MarekB
Dyspozytor
Posty: 591
Rejestracja: 17 lis 2014, o 00:03

Wieści z PB

#312 Post autor: MarekB » 15 paź 2018, o 16:58

Oczywiście Solarisy z 2009 spełniają normę EEV - DAF PR 228 U2 EEV.
W Krakowie bez zmian, Wisła PANY!

Awatar użytkownika
tomek_m
Dyrektor
Posty: 3240
Rejestracja: 7 mar 2014, o 12:22
Lokalizacja: Michałowice

Wieści z PB

#313 Post autor: tomek_m » 15 paź 2018, o 17:17

Ale nie ma się o co kłócić ;) EEV jak i Euro5 obowiązywały mniej więcej w tym samym czasie. EEV było normą wprowadzoną głównie dla pojazdów eksploatowanych w warunkach miejskich (autobusy miejskie, dostawczaki itp...) Przy wprowadzeniu Euro6, zrezygnowano równocześnie z wprowadzenia nowej "miejskiej" normy spalin EEV II, i wszystko podciągnięto pod Euro6 dla pojazdów drogowych. Dla niezorientowanych w temacie jeszcze przypomnę, że oprócz norm "Euro", jest jeszcze jedna norma emisji spalin. Dla pojazdów rolniczych, budowlanych, maszyn stacjonarnych itp... wymyślono normę "STAGE" :yes: Obecnie obowiązuje je czwarta wersja STAGE IV.

krawczyk99
Inspektor
Posty: 389
Rejestracja: 2 lis 2017, o 15:11
Lokalizacja: Rondo Piastowskie

Wieści z PB

#314 Post autor: krawczyk99 » 15 paź 2018, o 18:11

A pro po BA113 to on ma Euro 5? Bo cały czas się zastanawiam.
Instagram : foto_passion_krk

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1422
Rejestracja: 3 paź 2017, o 19:57

Wieści z PB

#315 Post autor: Jamnik » 15 paź 2018, o 19:13

krawczyk99 pisze:A pro po BA113 to on ma Euro 5? Bo cały czas się zastanawiam.
Musi mieć. Inaczej by go już nie było. Ewentualnie ma EEV, w co wątpię.

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. Wieści z zajezdni”