Można link?tramwajem pisze:Jest taki fajny program do symulacji ruchu, ma kilka przykładowych tras, na których można sterować ograniczeniami prędkości, napływem samochodów i udziałem ciężarówek. Bardzo ładnie to widać.
Ruch w centrum miasta
Moderator: Moderatorzy
-
- Administrator Techniczny
- Posty: 9959
- Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
- Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony 4 mar 2011, o 14:06 przez Mseifer, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie nie pamiętam nazwy, będę w domu to poszukam 
EDIT:
http://vwisb7.vkw.tu-dresden.de/~treiber/MicroApplet/

EDIT:
http://vwisb7.vkw.tu-dresden.de/~treiber/MicroApplet/
Ostatnio zmieniony 4 mar 2011, o 14:30 przez tramwajem, łącznie zmieniany 2 razy.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Listy. Jak ograniczyć ruch w mieście?
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... scie_.html
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... scie_.html
Czy będą nowe zasady parkowania w centrum?
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... trum_.html
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... trum_.html
- Allemon
- Dyrektor
- Posty: 1028
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 18:10
- Lokalizacja: Kraków, Zwierzyniec
- Kontakt:
Zastanawiam się czemu nikt z MPK nie reaguje ws blokowania tramwajów na ul. Piłsudskiego zaraz przez przystankiem "Cracovia". Notorycznie kierowcy stają tam na torowisku i blokując tym samym tramwajowi wjazd na przystanek przez co traci przynajmniej jedno "pionowe".
Bara de döda stiger av i Kymlinge
A jak ma reagować?Allemon pisze: czemu nikt z MPK nie reaguje ws blokowania tramwajów
Przecież Policja zajmuje się łapaniem kierowców na lewym pasie, a Zikit promocją samochodu, a SM łapaniem pieszych idących ulicą w centrum miasta.
Myślisz, że ktoś by się przejął ich interwencją?
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Kraków: Szpitalna w strefie B tylko do połowy
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/82 ... 999,1,3,60
http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/82 ... 999,1,3,60
No to przecie cały artykuł jest o tym, że te ograniczenia są właśnie dla mieszkańców, więc czemu z ich powodu "cierpią"?Ograniczenia ruchu i parkowania na Szpitalnej miały służyć ułatwieniu dojazdu do Teatru Słowackiego. Mieszkańcy nie chcą jednak cierpieć z tego powodu.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Źródło: http://www.zikit.krakow.pl/aktualnosci/2610Zmiany we wjeździe do strefy B dla pojazdów elektrycznych
Od 1 maja wjazd pojazdami elektrycznymi do strefy ograniczonego ruchu będzie wymagał zezwolenia. Wprowadzenie zezwoleń jest działaniem zmierzającym do uporządkowania ruchu tego typu pojazdów w strefie oraz ich zewidencjonowanie.
Przez cały kwiecień do dyspozycji zainteresowanych posiadaczy tego typu pojazdów będzie numer telefonu 12 616-7523, pod którym będzie można zostawić swoje dane kontaktowe. Później pracownicy ZIKITu oddzwonią i umówią się w celu wydania zezwolenia i numeru ewidencyjnego.
O obowiązku uzyskania zezwolenia, od 1 kwietnia, będą informowały tablice umieszczone przy wjeździe do strefy. Również na nich będzie przypomniany numer telefonu kontaktowego (czynny od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30).
Nowa atrakcja na Placu Szczepańskim.
Nowe stawki opłat za parkowanie w strefie C
KRAKÓW. Magistrat chce podnieść koszty parkowania w strefie płatnej, by zwiększyć rotację aut. Władze miasta powinny jednak skupić się na ograniczaniu, a nie na zwiększaniu ruchu w centrum
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... fie_c.html
KRAKÓW. Magistrat chce podnieść koszty parkowania w strefie płatnej, by zwiększyć rotację aut. Władze miasta powinny jednak skupić się na ograniczaniu, a nie na zwiększaniu ruchu w centrum
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... fie_c.html
- pawelenator
- Kierownik
- Posty: 885
- Rejestracja: 20 wrz 2009, o 21:53
- Lokalizacja: Kraków Azory
- Kontakt:
Już 120 meleksów prosi o zezwolenie
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... lenie.html
http://news.komunikacja.krakow.pl/lokal ... lenie.html
Dla kogo tańsze parkowanie w strefie C
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... fie_C.html
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... fie_C.html
Nie chcę być czepialski, bo nie popieram tych rozwiązań, ale jeśli samochód należy do firmy, to jakim prawem facet chce nim za darmo parkować pod domem?Firmę prowadzę na obrzeżach Krakowa, ale mieszkam w centrum miasta. To przecież normalne, że po pracy auto parkuję pod domem jak każdy inny mieszkaniec. Jakie znaczenie ma, czy to samochód prywatny, czy służbowy?
Wg mnie sprawa jest jasna - 1 abonament na 1 lokal. I nikogo nie powinno obchodzić, czyj jest samochód, niech sobie nawet mieszkaniec odsprzeda swoje prawo do abonamentu. Do tego ograniczenia przeciw wybiegom w stylu robienia lokalu z każdego pokoju i mamy normalny sprawny system.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, o 00:40 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com
http://ibikekrakow.com
Akurat to była czytelniczkatramwajem pisze:Nie chcę być czepialski, bo nie popieram tych rozwiązań, ale jeśli samochód należy do firmy, to jakim prawem facet chce nim za darmo parkować pod domem?

PS.
Białe linie oddzieliły tramwaje od samochodów w centrum miasta
http://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosci ... iasta.html
Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, o 00:52 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.