Studium rozwoju Krakowa do 2050

Budynki, parki, osiedla, planowanie przestrzenne, bilbordy

Moderator: Moderatorzy

chlorofil
Dyrektor
Posty: 1072
Rejestracja: 26 sie 2013, o 21:29
Lokalizacja: Ziemia

Strategia Rozwoju Miasta

#106 Post autor: chlorofil » 24 lut 2016, o 21:03

bomsiarz: Na trasach których wymieniłeś jeżdżą autobusy i mogłoby ich jeździć więcej - również linie tramwajowe poza szczytem i w weekendy mogą być wtedy autobusowe.
aislinnek: Jak to nie ma? Prawie co chwila słychać o przypadkach, że inwestor chce wyżej a nie może. Absurdalnym przykładem jest Zabłocie, gdzie inwestorzy muszą budować max 3 piętra, choć choćby Hajdarowicz chciał wieżowce.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Studium rozwoju Krakowa do 2050

#107 Post autor: Mistrzejowiczanin » 20 lut 2017, o 15:45

Tu chcę żyć! Kraków buduje strategię do 2030 r.
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,4442 ... 030-r.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Studium rozwoju Krakowa do 2050

#108 Post autor: Mistrzejowiczanin » 21 lut 2017, o 16:40

Strategia Krakowa aż do roku 2030. Piękne slogany i astronomiczne kwoty
http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosc ... ,11811986/
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 22:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Studium rozwoju Krakowa do 2050

#109 Post autor: Mistrzejowiczanin » 3 mar 2017, o 15:35

Miejski hackhaton pomoże w Strategii Rozwoju Krakowa 2030. Ruszyły zapisy
http://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci ... 19150.html
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Architektura i zagospodarowanie przestrzeni”