Propozycje zmian w komunikacji autobusowej
Moderator: Moderatorzy
Teraz jeszcze tylko trzeba ustalić ile ludzi mieszka w N. Prokocimiu/N. Bieżanowie, ile na Kurdwanowie i Piaskach Nowych i już będziemy wiedzieć kto ma lepiej
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, o 09:38 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
Kaszmir… No i co te wyliczenia mają przedstawiać niby? Zwłaszcza zważywszy na fakt, że NIE ISTNIEJE rejon obsługiwany jednocześnie przez 179 i 164? Zwłaszcza zważywszy na fakt, że wymienione przez Ciebie linie bieżanowsko-prokocimskie zatrzymują się wspólnie wszystkie tylko na dwóch przystankach – przy czym drugi z nich jest już w zasięgu tramwaju kurdwanowskiego? Zwłaszcza zważywszy na fakt, że w wielu punktach dostępny jest również tramwaj? I tak dalej i tak dalej... A Ty wrzuciłeś wszystko radośnie do jednego wora...
Jak dla mnie te wyliczenia nie przedstawiają absolutnie niczego. Trzeba by zrobić wyliczenia przystanek po przystanku, albo rejon po rejonie, uwzględniając także tramwaje tam, gdzie są one dostępne.
Pozdrawiam!
LOKI
Jak dla mnie te wyliczenia nie przedstawiają absolutnie niczego. Trzeba by zrobić wyliczenia przystanek po przystanku, albo rejon po rejonie, uwzględniając także tramwaje tam, gdzie są one dostępne.
Pozdrawiam!
LOKI
Ostatnio zmieniony 17 sie 2011, o 20:22 przez Locutus, łącznie zmieniany 1 raz.
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
-
- Specjalista
- Posty: 291
- Rejestracja: 7 lut 2011, o 12:28
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tylko, że liczba ludności dotyczy dzielnicy jako całej, a nie poszczególnych osiedli. I tak - jako całość - za Wikipedią (dane z tabeli):
Dzielnica XI Podgórze Duchackie ma 52873 mieszkańców
Dzielnica XII Bieżanów - Prokocim ma 62995 mieszkańców.
Dane na 21 lutego 2011.
W ramach dzielnicy XII ta sama Wikipedia szacuje liczbę ludności Nowego Prokocimia na ponad 12 tysięcy osób, Bieżanowa Nowego na 15 tysięcy mieszkańców. Pozostałe znaczące osiedla (Rżąka i na Kozłówce) nie mają podanej liczby ludności. W przypadku dzielnicy XI żadne osiedla liczby ludności nie mają podanej . I nici z wyliczeń
Dzielnica XI Podgórze Duchackie ma 52873 mieszkańców
Dzielnica XII Bieżanów - Prokocim ma 62995 mieszkańców.
Dane na 21 lutego 2011.
W ramach dzielnicy XII ta sama Wikipedia szacuje liczbę ludności Nowego Prokocimia na ponad 12 tysięcy osób, Bieżanowa Nowego na 15 tysięcy mieszkańców. Pozostałe znaczące osiedla (Rżąka i na Kozłówce) nie mają podanej liczby ludności. W przypadku dzielnicy XI żadne osiedla liczby ludności nie mają podanej . I nici z wyliczeń
A popatrzcie taka Dzielnica IV Prądnik Biały ma najwięcej ludności w mieście 66 472. I brak tramwaju. Dzielnica Dębniki też ma już ponad 56 tys. I wciąż w tych dwóch Dzielnicach przybywa stałych mieszkańców.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG
Mnie się pytasz? Sam napisałeś:Locutus pisze:Kaszmir… No i co te wyliczenia mają przedstawiać niby? Zwłaszcza zważywszy na fakt, że NIE ISTNIEJE rejon obsługiwany jednocześnie przez 179 i 164?
Ja jedynie odpisałem na Twój post. Równie dobrze mogę zapytać, co wg Ciebie znaczy, że "pod autobusowym względem Kurdwanów ma lepiej od Bieżanowa".Locutus pisze:Jednym słowem, podsumowując Twoją wypowiedź – pod autobusowym względem Kurdwanów ma lepiej od Bieżanowa.
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
A kogo innego mam pytać jak nie autora wyliczenia, które pozostaje dla mnie niezrozumiałe?Kaszmir pisze:Mnie się pytasz?
Ależ to bardzo proste: część Kurdwanowa ma do dyspozycji trzy linie autobusowe „dalekobieżne”: 174, 179, 184. Kolejna część osiedla ma do dyzpozycji dwie z tych linii – 174 i 184. Jeszcze inna trzy linie: 164, 174, 184.Kaszmir pisze: Sam napisałeś: „Jednym słowem, podsumowując Twoją wypowiedź – pod autobusowym względem Kurdwanów ma lepiej od Bieżanowa. ” Ja jedynie odpisałem na Twój post. Równie dobrze mogę zapytać, co wg Ciebie znaczy, że "pod autobusowym względem Kurdwanów ma lepiej od Bieżanowa".
A co ma Bieżanów Nowy? 173 oraz widmo w postaci 522...
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
Aha. W przypadku Kurdwanowa wymieniasz wszystkie linie autobusowe (nawet "164"...), natomiast w przypadku Bieżanowa jedynie dwie. Rozumiem że zawężasz się do rejonów pętli autobusowej - jednak wtedy liczba mieszkańców jest nieporównywalnie mniejsza niż Kurdwanowa (całego - bo i wymieniłeś linie z całego rejonu).Locutus pisze:Ależ to bardzo proste: część Kurdwanowa ma do dyspozycji trzy linie autobusowe „dalekobieżne”: 174, 179, 184. Kolejna część osiedla ma do dyzpozycji dwie z tych linii – 174 i 184. Jeszcze inna trzy linie: 164, 174, 184.
A co ma Bieżanów Nowy? 173 oraz widmo w postaci 522...
- Locutus
- Moderator
- Posty: 7983
- Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
- Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
- Kontakt:
No tak, zasadniczo rejon osiedla w pobliżu ul. Łużyckiej znajduje się w zasięgu tej linii.Kaszmir pisze:Aha. W przypadku Kurdwanowa wymieniasz wszystkie linie autobusowe (nawet "164"...),
No niestety do niedawna były trzy i to w miarę często jeżdżące, a teraz została jedna plus kikut drugiej, z którego nie sposób korzystać.Kaszmir pisze: natomiast w przypadku Bieżanowa jedynie dwie.
Nie, nie zawężam się. Natomiast przypominam, że zachodnia granica Bieżanowa przebiega mniej-więcej ulicą Aleksandry. W każdym razie po drugiej stronie łąk (ostatnio szumnie zwanych „Parkiem Aleksandry”) jest już Prokocim.Kaszmir pisze: Rozumiem że zawężasz się do rejonów pętli autobusowej - jednak wtedy liczba mieszkańców jest nieporównywalnie mniejsza niż Kurdwanowa (całego - bo i wymieniłeś linie z całego rejonu).
Jakie więc jeszcze linie miałem niby wyliczyć?
Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.
nowa linia 504
Azory-Makowskiego-Wrocławska-N.Kleparz-Politechnika-Dw.Główny-Basztowa-Lubicz-R.Mogilskie-R.Kotlarskie-Klimeckiego-Nowohucka-Wielicka-
Teligi-N.Bieżanów-Złocień
1.Azory
2.Makowskiego
3.Urząd marszał.
4.Nowy kleparz przyst.tramw.
5.Politechnika
6.Dw.Główny
7.R.Mogilskie
8.R.kotlarskie
9.Kuklińskiego
10.Powstańców Śląskich
11.Dworcowa
12.Bieżanowska
13.Prokocim szpital
14.Nowy Bieżanów Petla tramw.
15.Złocień
Jaki jest sens wymyślania bezsensownych linii? Można to postrzegać jako próby trollowania. mod - pawelenator
Teligi-N.Bieżanów-Złocień
1.Azory
2.Makowskiego
3.Urząd marszał.
4.Nowy kleparz przyst.tramw.
5.Politechnika
6.Dw.Główny
7.R.Mogilskie
8.R.kotlarskie
9.Kuklińskiego
10.Powstańców Śląskich
11.Dworcowa
12.Bieżanowska
13.Prokocim szpital
14.Nowy Bieżanów Petla tramw.
15.Złocień
Jaki jest sens wymyślania bezsensownych linii? Można to postrzegać jako próby trollowania. mod - pawelenator
Ostatnio zmieniony 9 sty 2013, o 10:26 przez artek744, łącznie zmieniany 2 razy.
Mój pomysł korekty połączeń na Prądniku Białym:
"144" - wydłużenie trasy z Prądnika Białego : Białoprądnicka, Górnickiego, Pachońskiego, Siewna - Bociana - Górka Narodowa.
"154" Nowy Kleparz - Prądnicka - Pielęgniarek - Prądnicka - Opolska - Mackiewicza - Siewna Wiadukt.
"164" - Piaski Nowe - Nowy Kleparz (bez zmian) następnie: Prądnicka - Dra Twardego - Wybickiego - Łokietka - Batalionu Skała - Wyki - Pachońskiego - Prądnik Biały.
"144" - wydłużenie trasy z Prądnika Białego : Białoprądnicka, Górnickiego, Pachońskiego, Siewna - Bociana - Górka Narodowa.
"154" Nowy Kleparz - Prądnicka - Pielęgniarek - Prądnicka - Opolska - Mackiewicza - Siewna Wiadukt.
"164" - Piaski Nowe - Nowy Kleparz (bez zmian) następnie: Prądnicka - Dra Twardego - Wybickiego - Łokietka - Batalionu Skała - Wyki - Pachońskiego - Prądnik Biały.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, o 22:02 przez rogow153, łącznie zmieniany 2 razy.
Propozycja dość interesująca, choć ma jedną wadę, która ją dyskwalifikuje - ulica Prądnicka zostaje jedynie z mikrobusem 154 oraz szczytowym 132. To za mało by ten rejon obsłużyć. Tam już nastąpiły drastyczne cięcia, a zamiana 164 na 154 tylko te cięcia powiększyłaby.rogow153 pisze:Mój pomysł korekty połączeń na Prądniku Białym:
"144" - wydłużenie trasy z Prądnika Białego : Białoprądnicka, Górnickiego, Pachońskiego, Siewna - Bociana - Górka Narodowa.
"154" Nowy Kleparz - Prądnicka - Pielęgniarek - Prądnicka - Opolska - Mackiewicza - Siewna Wiadukt.
"164" - Piaski Nowe - Nowy Kleparz (bez zmian) następnie: Prądnicka - Dra Twardego - Wybickiego - Łokietka - Batalionu Skała - Wyki - Pachońskiego - Prądnik Biały.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2013, o 15:01 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.