Propozycje zmian w komunikacji tramwajowej

Forumowe projekty siatki połączeń

Moderator: Moderatorzy

danios66
Specjalista
Posty: 244
Rejestracja: 18 mar 2013, o 18:46
Lokalizacja: 3,6,9,13,24,49,50,69 i autobusy

#796 Post autor: danios66 » 29 maja 2013, o 16:59

rafaello, wcale się w d.pie nie poprzewracało, ponieważ "6" mi do życia niepotrzebna. Ja bym w ogóle "6" zlikwidował i dał "24" w miejsce "13" co 10 min, a "13" po trasie obecnej "24" też co 10 min i do tego "8" do Salwatora oraz "3" po starej trasie przed 17.11.2013 lub z drobnymi zmianami i jeszcze zostaje "18" oraz "19" do pomyślenia... Napiszę później dokładne trasy bo teraz czasu nie mam. :D
EDIT: Głośno myślałem - zbyt głośno ;)
oczywiście pomysł Kaszmira najlepszy z "6" i "19" oczywiście "8" bym przetrasował na Salwator.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:15 przez danios66, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#797 Post autor: Cukier » 29 maja 2013, o 18:18

scyzor663 pisze: Na M.Płaszowie kończą tylko dwie linie a w zasadzie jedna bo wydłużenie 221 ( 13 kursów dziennie ) np. do Saskiej to groszowe sprawy.
Finansowo to owszem, groszowe sprawy, ale wyobrażasz sobie jaka by to była totalna klęska propagandowa? Wyłożyliśmy grube miliony po to by zbudować pętlę a właściwie to punkt przesiadkowy drzwi-w-drzwi tylko po to by okazał się zupełnie niepotrzebny? :eek:

Awatar użytkownika
scyzor663
Dyrektor
Posty: 2612
Rejestracja: 26 maja 2013, o 22:15
Lokalizacja: Krowodrza Górka

#798 Post autor: scyzor663 » 29 maja 2013, o 19:23

Oj tam niepotrzebny, chwilowo nieużytkowany ;)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:16 przez scyzor663, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
olek
Inspektor
Posty: 411
Rejestracja: 18 mar 2013, o 15:09

#799 Post autor: olek » 29 maja 2013, o 21:27

rafaello pisze:
olek pisze:
danios66 pisze: To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S. :D
Wątpię żeby znalazł się jakiś skład w DP, bardziej skłaniałbym się ku NGT6 .
Du.a czasem nie boli ? W głowach czasem się por.bało ? Cała "50" w NGT6 i jeszcze ma być "6" ? Może jeszcze NGT8 dorzucić do kolekcji ? :wall:
Nie nie boli :) Może tobie :)

Awatar użytkownika
olek
Inspektor
Posty: 411
Rejestracja: 18 mar 2013, o 15:09

#800 Post autor: olek » 29 maja 2013, o 21:34

danios66 pisze:rafaello, wcale się w d.pie nie poprzewracało, ponieważ "6" mi do życia niepotrzebna. Ja bym w ogóle "6" zlikwidował i dał "24" w miejsce "13" co 10 min, a "13" po trasie obecnej "24" też co 10 min i do tego "8" do Salwatora oraz "3" po starej trasie przed 17.11.2013 lub z drobnymi zmianami i jeszcze zostaje "18" oraz "19" do pomyślenia... Napiszę później dokładne trasy bo teraz czasu nie mam. :D
Jeśli chciałbyś dać 8 na Salwator, to wtedy CK zostaje bez tramwaju. W sumie, można by było skierować tam 24.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:16 przez olek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#801 Post autor: lolek-12 » 29 maja 2013, o 21:43

@olek - tam wtedy byłoby "6" i "19" według propozycji Kaszmira.

Awatar użytkownika
olek
Inspektor
Posty: 411
Rejestracja: 18 mar 2013, o 15:09

#802 Post autor: olek » 29 maja 2013, o 21:54

lolek-12, ale ja piszę o propozycjach jakie napisał danios66.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:17 przez olek, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#803 Post autor: brovar » 30 maja 2013, o 14:33

Strasznie szkoda, że linia "5" nie mogłaby jeździć przez Kombinat z koordynacją z linią "10" f~10 od PC do R. Mogilskiego, a linia "4" przez Kocmyrzowską. Uffoki by się tam na Ujastku nie marnowały, byłaby jedna brygada mniej potrzebna w uffoku, A stara Huta miałaby niskopodłogowca. Ale jak powtarzam takie zmiany są niepolityczne.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:17 przez brovar, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#804 Post autor: lolek-12 » 30 maja 2013, o 14:49

Jak "5" miałaby jechać przez Kombinat? Przecież wtedy al. Solidarności dostaje znowu po częstotliwości. No i ten stan torowiska..

Mseifer
Administrator Techniczny
Posty: 9959
Rejestracja: 14 wrz 2009, o 20:01
Lokalizacja: Kraków->Bieńczyce
Kontakt:

#805 Post autor: Mseifer » 30 maja 2013, o 15:13

lolek-12 pisze:Przecież wtedy al. Solidarności dostaje znowu po częstotliwości.
Masz tam tłumy ludzi?
lolek-12 pisze:No i ten stan torowiska..
Jakoś na 22 jeździły Eu8n...

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#806 Post autor: lolek-12 » 30 maja 2013, o 15:30

Widać, że ktoś zapomniał, że tutaj ZIKiT poczynił niemałe cięcia - 132, 172, 501, całotygodniowa 16stka...

rodan
Dyrektor
Posty: 1257
Rejestracja: 15 maja 2011, o 15:35
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

#807 Post autor: rodan » 30 maja 2013, o 18:55

brovar pisze:Strasznie szkoda, że linia "5" nie mogłaby jeździć przez Kombinat z koordynacją z linią "10" f~10 od PC do R. Mogilskiego, a linia "4" przez Kocmyrzowską. Uffoki by się tam na Ujastku nie marnowały, byłaby jedna brygada mniej potrzebna w uffoku, A stara Huta miałaby niskopodłogowca. Ale jak powtarzam takie zmiany są niepolityczne.
Naprawdę chcesz zmienić 3x105 co 10 min na jeden z najciaśniejszych tramwajów co 20? Struga w szczycie na pewno by nie wyrobiła, a Plac Centralny mógłby o takiej "5" zapomnieć przez większość dnia.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:18 przez rodan, łącznie zmieniany 2 razy.

rogow153
Dyrektor
Posty: 1647
Rejestracja: 14 paź 2012, o 10:29

#808 Post autor: rogow153 » 30 maja 2013, o 19:57

rodan pisze:
brovar pisze:Strasznie szkoda, że linia "5" nie mogłaby jeździć przez Kombinat z koordynacją z linią "10" f~10 od PC do R. Mogilskiego, a linia "4" przez Kocmyrzowską. Uffoki by się tam na Ujastku nie marnowały, byłaby jedna brygada mniej potrzebna w uffoku, A stara Huta miałaby niskopodłogowca. Ale jak powtarzam takie zmiany są niepolityczne.
Naprawdę chcesz zmienić 3x105 co 10 min na jeden z najciaśniejszych tramwajów co 20? Struga w szczycie na pewno by nie wyrobiła, a Plac Centralny mógłby o takiej "5" zapomnieć przez większość dnia.
Nie mówiąc już o tym, że wycina się w ten sposób połączenie Starej Huty z rejonem Bagateli/Basztowej Lot ("502" pomijam, bo już teraz często nie wyrabia), dokąd jeszcze niedawno z PC dojeżdżały dwie linie tramwajowe, dając w zamian nędzny ochłap EU8N z f~20 i skazując ludzi na gonitwy po Placu Centralnym między przystankami "5" i "10". Uffoki na Kocmyrzowskiej niech tlen wożą, a co! :twisted:
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 09:19 przez rogow153, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10944
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

#809 Post autor: Cukier » 31 maja 2013, o 13:56

lolek-12 pisze:No i ten stan torowiska..
Obiektywnie patrząc na mapę stanu krakowskich torowisk (http://mapa.1435mm.net.pl/tory.php) Bieńczyka jest w gorszym stanie, a mimo to nawet NGT8 kursują tamtędy regularnie. Także twój argument jest inwalidą.
brovar pisze:Strasznie szkoda, że linia "5" nie mogłaby jeździć przez Kombinat z koordynacją z linią "10" f~10 od PC do R. Mogilskiego, a linia "4" przez Kocmyrzowską.
Też jestem na nie. "4" to rdzeń komunikacji na al. Solidarności i jedyna linia co 10min. Dość tam wycięto linii autobusowych (172,132,501) i tramwajowych (16) by udu*iać jedyną sensowną linię jaka jeszcze pozostała.

I to jeszcze na rzecz pustaka jaki byłby na Kocmyrzowskiej.. O ile "4" po swojej stałej trasie robi się pustakiem mniej więcej od PC/Struga o tyle na trasie przez Bieńczycką i Komyrzowską robi się pustakiem już od R. Czyżyńskiego, gdzie dzikie tłumy przechodzą na przystanek obok i czekają na zatłoczoną samą z siebie "10" by dostać się na Kolorowe/Plac Centralny..
rodan pisze:Struga w szczycie na pewno by nie wyrobiła, a Plac Centralny mógłby o takiej "5" zapomnieć przez większość dnia.
Potwierdzam.
brovar pisze:Uffoki by się tam na Ujastku nie marnowały, byłaby jedna brygada mniej potrzebna w uffoku
Spokojnie, jak nam przebudują Plac Centralny to i sposób na udu*ienie "4" się znajdzie bo będzie przecież równoległy tor z przystankiem końcowym..
Ostatnio zmieniony 31 maja 2013, o 14:18 przez Cukier, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#810 Post autor: Kaszmir » 31 maja 2013, o 14:19

Cukier pisze:"4" to rdzeń komunikacji na al. Solidarności i jedyna linia co 10min. Dość tam wycięto linii autobusowych (172,132,501) i tramwajowych (16) by udu*iać jedyną sensowną linię jaka jeszcze pozostała.
Cięć było więcej - "123" i "153" (w weekend), "163", "601"...

Zablokowany

Wróć do „1. Projekty układu linii”