Propozycje zmian w komunikacji tramwajowej
Moderator: Moderatorzy
-
- Dyrektor
- Posty: 1483
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
- Lokalizacja: WDZ
11 ze Starowiślnej zniknęła pół roku temu z okładem...
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:07 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")
("Zakazana magia")
yyy? Więc wg Ciebie 11 nie obsługuje przystanku Starowiślna?
Zapomniałem o jeszcze jednym. Prawdopodobnie "9" też pojedzie estakadą więc bez zmiany trasy "20" Płaszów będzie miał trzy linie do Mogilskiego.
Zapomniałem o jeszcze jednym. Prawdopodobnie "9" też pojedzie estakadą więc bez zmiany trasy "20" Płaszów będzie miał trzy linie do Mogilskiego.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:07 przez scyzor663, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Dyrektor
- Posty: 1483
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
- Lokalizacja: WDZ
A to przepraszam, zrozumiałem że autor miał na myśli ulicę. Jak rozumiem chodzi o pomysł z posłaniem 11 na CM przez Wielicką i Koronę kosztem 23. Co do 20, to nie chodzi wyłącznie o połączenie MP - Dworzec, ale też MP - I obwodnica oraz wzmocnienie połączenia Mogilskie - Bronowice - ani jednego ani drugiego 9 i 50 nie zapewnią.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:08 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")
("Zakazana magia")
Ok, tylko Mały Płaszów to też punkt przesiadkowy sam w sobie - wtedy ci ludzie musieliby się dwa razy przesiadać.scyzor663 pisze:Dostaną przecież "50", wiem nie od samej pętli Mały Płaszów a od Lipskiej ale będzie kursowała zapewne co 5 min tak jak obecnie więc problemu z przesiadką nie widzę.danios66 pisze:Płaszów straciłby połączenie z Rondem Mogilskim i dogodną możliwością przesiadki na linie tramwajowe i autobusowe.
Chodzi Wam o te pogłoski?Afterbirds pisze:Jak rozumiem chodzi o pomysł z posłaniem 11 na CM przez Wielicką i Koronę kosztem 23.
http://krabok.wordpress.com/2012/12/26/ ... m-plaszow/
Na M.Płaszowie kończą tylko dwie linie a w zasadzie jedna bo wydłużenie 221 ( 13 kursów dziennie ) np. do Saskiej to groszowe sprawy.Kaszmir pisze: Ok, tylko Mały Płaszów to też punkt przesiadkowy sam w sobie - wtedy ci ludzie musieliby się dwa razy przesiadać.
Co z 123 nie mam pomysłu, może połączenie z 127 i 185 ? Z drugiej strony pytanie ile pasażerów 123 potrzebuje dostać się na Mogilskie .
Też uważam że tamten kierunek był sensowniejszy ale... teraz jest przesiadka drzwi-drzwi na 304,124/424 i 152 na Piłsudskiego, a odwrotnie trzeba by się przesiadać pod Bagatelą albo... iść pod Filharmonię.Afterbirds pisze:A jeśli już ma być jedna, to powinna jechac w stronę Dworca - przed reformą 15 miała między CK i UJ zdecydowanie więcej pasażerów niż 18.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 15:19 przez wincent, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Dyrektor
- Posty: 1483
- Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
- Lokalizacja: WDZ
Cóż - skoro nie można mieć wszystkiego, to przebieg linii powinien być zgodny z głównymi potokami, a głównym był ten w stronę Dworca. Jak jest teraz trudno tak na oko dociec, w każdym razie wymiana pasażerów pod UJ jest całkiem spora.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 15:02 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")
("Zakazana magia")
Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, o 22:59 przez streng, łącznie zmieniany 1 raz.
Jestem ciekawy jak będzie E1+c3 rozwalać rozkład na ciągu Mogilskiej za 2 lata, kiedy będzie przelot robiony pod NGT6. Bo przecież po to robią remont, że ma się po Mogilskiej szybciej jeździć, a co za tym idzie przelot muszą dostosować do najszybszego taboru jaki obecnie jest na Mogilskiej. Przy takiej ilości sygnalizacji jaka się tam objawi, jak i nowym przystanku przy muzeum lotnictwa łatwe to nie będzie by tramwaj jechał szybciej niż obecnie. Wręcz powiem, że to fikcja będzie a nie szybciej. Dstreng pisze:Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 00:51 przez brovar, łącznie zmieniany 3 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

A czy problem z e1 nie wynika z tego że nie wszystkie mają te systemy do wykrywania czegośtam? Czy zwyczajnie ten typ tak ma i nic nie pomoże?brovar pisze: Jestem ciekawy jak będzie E1+c3 rozwalać rozkład na ciągu Mogilskiej za 2 lata, kiedy będzie przelot robiony pod NGT6. Bo przecież po to robią remont, że ma się po Mogilskiej szybciej jeździć, a co za tym idzie przelot muszą dostosować do najszybszego taboru jaki obecnie jest na Mogilskiej. Przy takiej ilości sygnalizacji jaka się tam objawi, jak i nowym przystanku przy muzeum lotnictwa łatwe to nie będzie by tramwaj jechał szybciej niż obecnie. Wręcz powiem, że to fikcja będzie a nie szybciej. D
A wiednie na Kurdwanów toż to przecież herezja


Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 10:22 przez wincent, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Specjalista
- Posty: 244
- Rejestracja: 18 mar 2013, o 18:46
- Lokalizacja: 3,6,9,13,24,49,50,69 i autobusy
To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S.olek pisze:GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.streng pisze:Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?

Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 15:28 przez danios66, łącznie zmieniany 1 raz.
Wątpię żeby znalazł się jakiś skład w DP, bardziej skłaniałbym się ku NGT6 .danios66 pisze:To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S.olek pisze:GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.streng pisze: Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
Du.a czasem nie boli ? W głowach czasem się por.bało ? Cała "50" w NGT6 i jeszcze ma być "6" ? Może jeszcze NGT8 dorzucić do kolekcji ?olek pisze:Wątpię żeby znalazł się jakiś skład w DP, bardziej skłaniałbym się ku NGT6 .danios66 pisze:To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S.olek pisze: GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.
