Propozycje zmian w komunikacji tramwajowej

Forumowe projekty siatki połączeń

Moderator: Moderatorzy

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1483
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

#781 Post autor: Afterbirds » 27 maja 2013, o 10:23

11 ze Starowiślnej zniknęła pół roku temu z okładem...
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:07 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

Awatar użytkownika
scyzor663
Dyrektor
Posty: 2612
Rejestracja: 26 maja 2013, o 22:15
Lokalizacja: Krowodrza Górka

#782 Post autor: scyzor663 » 27 maja 2013, o 10:27

yyy? Więc wg Ciebie 11 nie obsługuje przystanku Starowiślna?

Zapomniałem o jeszcze jednym. Prawdopodobnie "9" też pojedzie estakadą więc bez zmiany trasy "20" Płaszów będzie miał trzy linie do Mogilskiego.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:07 przez scyzor663, łącznie zmieniany 1 raz.

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1483
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

#783 Post autor: Afterbirds » 27 maja 2013, o 10:43

A to przepraszam, zrozumiałem że autor miał na myśli ulicę. Jak rozumiem chodzi o pomysł z posłaniem 11 na CM przez Wielicką i Koronę kosztem 23. Co do 20, to nie chodzi wyłącznie o połączenie MP - Dworzec, ale też MP - I obwodnica oraz wzmocnienie połączenia Mogilskie - Bronowice - ani jednego ani drugiego 9 i 50 nie zapewnią.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 11:08 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#784 Post autor: Kaszmir » 27 maja 2013, o 11:13

scyzor663 pisze:
danios66 pisze:Płaszów straciłby połączenie z Rondem Mogilskim i dogodną możliwością przesiadki na linie tramwajowe i autobusowe.
Dostaną przecież "50", wiem nie od samej pętli Mały Płaszów a od Lipskiej ale będzie kursowała zapewne co 5 min tak jak obecnie więc problemu z przesiadką nie widzę.
Ok, tylko Mały Płaszów to też punkt przesiadkowy sam w sobie - wtedy ci ludzie musieliby się dwa razy przesiadać.
Afterbirds pisze:Jak rozumiem chodzi o pomysł z posłaniem 11 na CM przez Wielicką i Koronę kosztem 23.
Chodzi Wam o te pogłoski?
http://krabok.wordpress.com/2012/12/26/ ... m-plaszow/

Awatar użytkownika
scyzor663
Dyrektor
Posty: 2612
Rejestracja: 26 maja 2013, o 22:15
Lokalizacja: Krowodrza Górka

#785 Post autor: scyzor663 » 27 maja 2013, o 13:02

Kaszmir pisze: Ok, tylko Mały Płaszów to też punkt przesiadkowy sam w sobie - wtedy ci ludzie musieliby się dwa razy przesiadać.
Na M.Płaszowie kończą tylko dwie linie a w zasadzie jedna bo wydłużenie 221 ( 13 kursów dziennie ) np. do Saskiej to groszowe sprawy.

Co z 123 nie mam pomysłu, może połączenie z 127 i 185 ? Z drugiej strony pytanie ile pasażerów 123 potrzebuje dostać się na Mogilskie .

wincent
Dyrektor
Posty: 1294
Rejestracja: 2 lis 2012, o 23:48
Lokalizacja: Kraków

#786 Post autor: wincent » 27 maja 2013, o 14:27

Afterbirds pisze:A jeśli już ma być jedna, to powinna jechac w stronę Dworca - przed reformą 15 miała między CK i UJ zdecydowanie więcej pasażerów niż 18.
Też uważam że tamten kierunek był sensowniejszy ale... teraz jest przesiadka drzwi-drzwi na 304,124/424 i 152 na Piłsudskiego, a odwrotnie trzeba by się przesiadać pod Bagatelą albo... iść pod Filharmonię.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 15:19 przez wincent, łącznie zmieniany 2 razy.

Afterbirds
Dyrektor
Posty: 1483
Rejestracja: 17 gru 2011, o 10:03
Lokalizacja: WDZ

#787 Post autor: Afterbirds » 27 maja 2013, o 14:43

Cóż - skoro nie można mieć wszystkiego, to przebieg linii powinien być zgodny z głównymi potokami, a głównym był ten w stronę Dworca. Jak jest teraz trudno tak na oko dociec, w każdym razie wymiana pasażerów pod UJ jest całkiem spora.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 15:02 przez Afterbirds, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")

streng
Kierownik
Posty: 942
Rejestracja: 17 lut 2010, o 01:07
Lokalizacja: Kraków

#788 Post autor: streng » 28 maja 2013, o 22:56

lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, o 22:59 przez streng, łącznie zmieniany 1 raz.

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#789 Post autor: brovar » 29 maja 2013, o 00:47

streng pisze:
lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
Jestem ciekawy jak będzie E1+c3 rozwalać rozkład na ciągu Mogilskiej za 2 lata, kiedy będzie przelot robiony pod NGT6. Bo przecież po to robią remont, że ma się po Mogilskiej szybciej jeździć, a co za tym idzie przelot muszą dostosować do najszybszego taboru jaki obecnie jest na Mogilskiej. Przy takiej ilości sygnalizacji jaka się tam objawi, jak i nowym przystanku przy muzeum lotnictwa łatwe to nie będzie by tramwaj jechał szybciej niż obecnie. Wręcz powiem, że to fikcja będzie a nie szybciej. D
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 00:51 przez brovar, łącznie zmieniany 3 razy.

wincent
Dyrektor
Posty: 1294
Rejestracja: 2 lis 2012, o 23:48
Lokalizacja: Kraków

#790 Post autor: wincent » 29 maja 2013, o 07:42

brovar pisze: Jestem ciekawy jak będzie E1+c3 rozwalać rozkład na ciągu Mogilskiej za 2 lata, kiedy będzie przelot robiony pod NGT6. Bo przecież po to robią remont, że ma się po Mogilskiej szybciej jeździć, a co za tym idzie przelot muszą dostosować do najszybszego taboru jaki obecnie jest na Mogilskiej. Przy takiej ilości sygnalizacji jaka się tam objawi, jak i nowym przystanku przy muzeum lotnictwa łatwe to nie będzie by tramwaj jechał szybciej niż obecnie. Wręcz powiem, że to fikcja będzie a nie szybciej. D
A czy problem z e1 nie wynika z tego że nie wszystkie mają te systemy do wykrywania czegośtam? Czy zwyczajnie ten typ tak ma i nic nie pomoże?

A wiednie na Kurdwanów toż to przecież herezja :devil: :lol-above:
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 10:22 przez wincent, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
olek
Inspektor
Posty: 411
Rejestracja: 18 mar 2013, o 15:09

#791 Post autor: olek » 29 maja 2013, o 14:41

streng pisze:
lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.

danios66
Specjalista
Posty: 244
Rejestracja: 18 mar 2013, o 18:46
Lokalizacja: 3,6,9,13,24,49,50,69 i autobusy

#792 Post autor: danios66 » 29 maja 2013, o 15:17

olek pisze:
streng pisze:
lolek-12 pisze:
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.
To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S. :D
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 15:28 przez danios66, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
olek
Inspektor
Posty: 411
Rejestracja: 18 mar 2013, o 15:09

#793 Post autor: olek » 29 maja 2013, o 16:06

danios66 pisze:
olek pisze:
streng pisze: Dajcie sobie siana z tym wysyłaniem N8 czy E1+c3 na Kurdwanów, bo jedynie co będzie robił to rozwalał rozkład.
GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.
To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S. :D
Wątpię żeby znalazł się jakiś skład w DP, bardziej skłaniałbym się ku NGT6 .

rafaello
Dyrektor
Posty: 7949
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 23:20
Lokalizacja: Bieżanów

#794 Post autor: rafaello » 29 maja 2013, o 16:26

olek pisze:
danios66 pisze:
olek pisze: GT8S też rozwalają . Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze jechać punktualnym GT8S na 6 . Zazwyczaj jest -6.
To najlepiej dać na tę jedną brygadę "6" skład konstali lub NGT6, a na "10" lub "3" przerzucić GT8S. :D
Wątpię żeby znalazł się jakiś skład w DP, bardziej skłaniałbym się ku NGT6 .
Du.a czasem nie boli ? W głowach czasem się por.bało ? Cała "50" w NGT6 i jeszcze ma być "6" ? Może jeszcze NGT8 dorzucić do kolekcji ? :wall:

Awatar użytkownika
lolek-12
Kierownik
Posty: 780
Rejestracja: 1 lis 2010, o 10:50
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów

#795 Post autor: lolek-12 » 29 maja 2013, o 16:41

Co do N8S na "6" to po prostu zapełnienie wymusza taki tabor i tyle w sprawie. Szczególnie jakby miała jechać na CK.

Zablokowany

Wróć do „1. Projekty układu linii”