Dlaczego w niedziele E1+c3, a nie NGT8, o których właśnie teraz robi się głośno?rodan pisze: dni robocze: f-5 E1+c3
soboty: f-10 NGT8
niedziele: f-20 E1+c3.
Propozycje zmian w komunikacji tramwajowej
Moderator: Moderatorzy
Bo NGT8 ma ok 15 pasażerów większą pojemność i mógłby się okazać za dużym taborem ?Tourliner pisze: Dlaczego w niedziele E1+c3, a nie NGT8, o których właśnie teraz robi się głośno?

https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

Whaa? Nie wiem skąd bierzesz dane, brovar, ale ja się posłużyłem oficjalnymi ze strony mpk, a tam dowiemy się że skład wiedni pomieści 64 osoby więcej i myślę że można temu wierzyć.
Odpowiadając Tourlinerowi, ponieważ w niedzielę NGT8 [wciąż mówię o odcinku huckim] z f-10 jeździłyby słabo zapełnione, a z f-20 za bardzo.
Odpowiadając Tourlinerowi, ponieważ w niedzielę NGT8 [wciąż mówię o odcinku huckim] z f-10 jeździłyby słabo zapełnione, a z f-20 za bardzo.
Z realnej rzeczywistości, a nie wydumanej liczbie w MPK.rodan pisze:Whaa? Nie wiem skąd bierzesz dane, brovar, ale ja się posłużyłem oficjalnymi ze strony mpk, a tam dowiemy się że skład wiedni pomieści 64 osoby więcej i myślę że można temu wierzyć.
Odpowiadając Tourlinerowi, ponieważ w niedzielę NGT8 [wciąż mówię o odcinku huckim] z f-10 jeździłyby słabo zapełnione, a z f-20 za bardzo.
Dam Ci 200zł jak zmieścisz 280 osób do Wiednia.

W "14" to jakoś nie przeszkadza, że jeżdżą słabo zapełnione na odcinku Huckim. A w niedziele to już na całym odcinku nawet nie ma 70 osób. Natomiast 30 osób nie zawsze jest na Dworcu Gł -> Bronowic ok 11-12.
Ile jest w 14 osób ? I jakoś nikomu z was to nie przeszkadza, że w niedziele puste jeżdżą.
https://www.youtube.com/watch?v=lG3z6YCCjdA
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 17:04 przez brovar, łącznie zmieniany 2 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

A ja bym proponował taką zamianę:
"2" - likwidacja linii.
"124" - na proponowaną przez dzielnice trasę z CM przez Salwator
"11" - Mały Płaszów - Grzegórzecka - Westerplatte - Basztowa - Długa - Dworzec Towarowy (f obecnej linii "19", tabor E1 solo).
"19" - Borek - Kalwaryjska - Starowiślna - Westerplatte - Cmentarz Rakowicki (cały tydzień f~20, tabor N8S) -
W ten sposób Cmentarz co prawda zostaje z jedną linią z f~20, ale za to niedublującą autobusu i dalekosieżną, zamiast częstej dowozówki "2" - linii która tylko plącze się bez sensu po centrum wożąc przypadkowych pasażerów i robiąc sztuczny tłok na torowiskach. Inne plusy : na Rakowicach pozostaje linia niskowejściowa, Borek zyskuje całotygodniowy bezpośredni dojazd do Dworca, a "11" w większym niż obecnie stopniu odciąży "20" zbierająć część potoku z Basztowej.
"2" - likwidacja linii.
"124" - na proponowaną przez dzielnice trasę z CM przez Salwator
"11" - Mały Płaszów - Grzegórzecka - Westerplatte - Basztowa - Długa - Dworzec Towarowy (f obecnej linii "19", tabor E1 solo).
"19" - Borek - Kalwaryjska - Starowiślna - Westerplatte - Cmentarz Rakowicki (cały tydzień f~20, tabor N8S) -
W ten sposób Cmentarz co prawda zostaje z jedną linią z f~20, ale za to niedublującą autobusu i dalekosieżną, zamiast częstej dowozówki "2" - linii która tylko plącze się bez sensu po centrum wożąc przypadkowych pasażerów i robiąc sztuczny tłok na torowiskach. Inne plusy : na Rakowicach pozostaje linia niskowejściowa, Borek zyskuje całotygodniowy bezpośredni dojazd do Dworca, a "11" w większym niż obecnie stopniu odciąży "20" zbierająć część potoku z Basztowej.

Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 17:07 przez rogow153, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozostałaby kwestia Salwatora, zabranie obecnie mocnej linii i jedynego dojazdu do dworca nie przejdzie.rogow153 pisze:A ja bym proponował taką zamianę:
"2" - likwidacja linii.
"124" - na proponowaną przez dzielnice trasę z CM przez Salwator
"11" - Mały Płaszów - Grzegórzecka - Westerplatte - Basztowa - Długa - Dworzec Towarowy (f obecnej linii "19", tabor E1 solo).
"19" - Borek - Kalwaryjska - Starowiślna - Westerplatte - Cmentarz Rakowicki (cały tydzień f~20, tabor N8S) -
W ten sposób Cmentarz co prawda zostaje z jedną linią z f~20, ale za to niedublującą autobusu i dalekosieżną, zamiast częstej dowozówki "2" - linii która tylko plącze się bez sensu po centrum wożąc przypadkowych pasażerów i robiąc sztuczny tłok na torowiskach. Inne plusy : na Rakowicach pozostaje linia niskowejściowa, Borek zyskuje całotygodniowy bezpośredni dojazd do Dworca, a "11" w większym niż obecnie stopniu odciąży "20" zbierająć część potoku z Basztowej.
Przecież tam za "dwójkę" robiłby "124"/"424" z mocną f~. Sumarycznie byłoby to więcej kursów z Salwatora do Dworca.Tourliner pisze:Pozostałaby kwestia Salwatora, zabranie obecnie mocnej linii i jedynego dojazdu do dworca nie przejdzie.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 17:39 przez rogow153, łącznie zmieniany 1 raz.
I zostawiamy Salwator z dwiema liniami tramwajowymi, w tym jedną niekursującą w święta? "124" to nie to samo - choćby dlatego, że nie zatrzymywałby się przy Filharmonii (gdzie można obecnie łapać wszystkie linie do Salwatora). Zresztą ogólnie nie jestem zwolennikiem trasy zaproponowanej przez Dzielnice.rogow153 pisze:"2" - likwidacja linii.
"124" - na proponowaną przez dzielnice trasę z CM przez Salwator
W zeszłym roku kursowała linia po takiej trasie ("77"). Jeździła nawet dalej, aż do KG, i mimo tego była wciąż pustakiem. A co dopiero, gdyby kursowała tylko do DT.rogow153 pisze:"11" - Mały Płaszów - Grzegórzecka - Westerplatte - Basztowa - Długa - Dworzec Towarowy (f obecnej linii "19", tabor E1 solo).
Wyrocznia MPK jeszcze rok temu inaczej oceniała NGT8 na 290 osób.rodan pisze:Whaa? Nie wiem skąd bierzesz dane, brovar, ale ja się posłużyłem oficjalnymi ze strony mpk, a tam dowiemy się że skład wiedni pomieści 64 osoby więcej i myślę że można temu wierzyć.
http://pkk.info.pl/topics12/2043.htm?start=105#63740
Co to nagle skurczyły się do 225 przez ten rok ?
Jak widać nie dużo się pomyliłem, bo jako jedyny wyliczyłem przeszło rok temu, że będzie to 224osoby. I co teraz stało się prawdą. Tak samo zadałem sobie trud wyliczając E1+c3 i wiem że więcej niż 215 nie wejdzie do wozu.
A MPK jest wyrocznią która sobie danymi żongluje. Bombardiery wyliczyli na 5os /m ale już wiednie po 7os/m śmiechu. Myślę, że jeszcze może w kabinie motorniczego upchnąć pasażerów to do 300 dobiją i będzie takie same zapełnienie jak w 405N. Które jest tylko 8 metrów dłuższe.

Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 18:05 przez brovar, łącznie zmieniany 5 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

Z tymi danymi o ngt8 był straszny burdel, jak chciałem znaleźć jakieś papiery (bo mi nie pasowało że na +6m będzie +110 osóbbrovar pisze:Co to nagle się skurczyły do 225 przez ten rok?
Jak widać niedużo się pomyliłem, bo jako jedyny wyliczyłem przeszło rok temu, że będzie to 224osoby. I co teraz stało się prawdą. Tak samo zadałem sobie trud wyliczając E1+c3 i wiem że więcej niż 215 nie wejdzie do wozu.
A MPK jest wyrocznią która sobie danymi żongluje. Bombardiery wyliczyli na 5os/m ale już wiednie po 7os/m śmiechu.


Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 17:52 przez wincent, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokładnie. Ale tu masz dowód mojego postu, że już wtedy podważałem ich wyliczenia na 290 osób. Tak samo jak teraz podważam na 290 osób do wiednia. Chyba, że dach wliczają. Dlatego mam prawo podważać dane ze strony MPK, jeśli ktoś się na nie powołuje.wincent pisze: Z tymi danymi o ngt8 był straszny burdel, jak chciałem znaleźć jakieś papiery (bo mi nie pasowało że na +6m będzie +110 osób) to się okazało że wszyscy odnosili się do strony mpk a przy wszystkich opisach technicznych ... nie było nic podane co do ilości miejsc

Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, o 17:56 przez brovar, łącznie zmieniany 4 razy.
https://www.facebook.com/tramwajemistrzejowice - RY - RG - HG 

-
- Specjalista
- Posty: 244
- Rejestracja: 18 mar 2013, o 18:46
- Lokalizacja: 3,6,9,13,24,49,50,69 i autobusy
Ja zrobiłbym takrogow153 pisze:A ja bym proponował taką zamianę:
"2" - likwidacja linii.
"124" - na proponowaną przez dzielnice trasę z CM przez Salwator
"11" - Mały Płaszów - Grzegórzecka - Westerplatte - Basztowa - Długa - Dworzec Towarowy (f obecnej linii "19", tabor E1 solo).
"19" - Borek - Kalwaryjska - Starowiślna - Westerplatte - Cmentarz Rakowicki (cały tydzień f~20, tabor N8S) -
W ten sposób Cmentarz co prawda zostaje z jedną linią z f~20, ale za to niedublującą autobusu i dalekosieżną, zamiast częstej dowozówki "2" - linii która tylko plącze się bez sensu po centrum wożąc przypadkowych pasażerów i robiąc sztuczny tłok na torowiskach. Inne plusy : na Rakowicach pozostaje linia niskowejściowa, Borek zyskuje całotygodniowy bezpośredni dojazd do Dworca, a "11" w większym niż obecnie stopniu odciąży "20" zbierająć część potoku z Basztowej.
"2" - zostawiłbym po tej samej trasie i zmniejszył do f~20 z N8S
"3" - po tej samej trasie z tym, że co drugi kurs do KG z EU8N, a pozostałe kursy z GT8S do DT
"19" - wydłużyłbym do KG z tą samą f~20 z GT8S przez cały tydzień z tym, że w sob i nd od ~ godz. 9:00 - 19:00
co do innych linii to na razie się nie zastanawiałem.
A czy trójka ma duże zapełnienie od Dworca do KG? Bo nie wiadomo, czy wskazane jest "psucie" takiego połączenia.danios66 pisze:"3" - po tej samej trasie z tym, że co drugi kurs do KG z EU8N, a pozostałe kursy z GT8S do DT
Na pewno:
2 co 20min z N8S na obecnej trasie
6 w N8S może Kurdwanów - CK, a 8 do Salwatora?
11 choćby z obecnym rozkładem wg trasy proponowanej przez Kaszmira, ew. wydłużyć w wybranych godzinach do Krowodrzy (szczyt)
19 za to do Cichego Kącika wg propozycji Kaszmira
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 02:42 przez lolek-12, łącznie zmieniany 3 razy.
Witam wszystkich na forum
Od jakiegoś czasu obserwuję tematy i tu rodzi się moje pytanie, czy linia na Cichy Kącik musi mieć f 10 min? Nie wystarczające byłoby 20 min?

Od jakiegoś czasu obserwuję tematy i tu rodzi się moje pytanie, czy linia na Cichy Kącik musi mieć f 10 min? Nie wystarczające byłoby 20 min?
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, o 02:43 przez scyzor663, łącznie zmieniany 1 raz.