Platforma Komunikacyjna Krakowa

"Komunikacja miejska ma być dla ludzi, nigdy na odwrót"
Teraz jest 13 gru 2018, o 07:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:23 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10442
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
dwaeuro napisał(a):
16* (f=15) Pleszów - B1 - Ptaszyckiego - D.H. Wanda - Mistrzejowice

Kolejny błąd do poprawy ;P

Generalnie szalenie mnie zastanawia, dlaczego Bieżanów ma do Bronowic tramwaj co 3,75 minuty a Kurdwanów wcale. Podobnie rzecz się ma z bilansem kursów - na Kurdwanowie 16/h a na Bieżanowie 24/h - aż się prosi by wyrównać tą dysproporcję:

"24" - BRONOWICE MAŁE - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - KURDWANÓW f~7,5
"13" - BRONOWICE MAŁE - Franciszkańska - Gertrudy - Krakowska - NOWY BIEŻANÓW f~7,5
"2" - SALWATOR - Podwale - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - NOWY BIEŻANÓW f~15
"7" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Grzegórzecka - Starowiślna - Kalwaryjska - Brożka - CZERWONE MAKI f~15
"3" - NOWY BIEŻANÓW - Estakada - APW - Lubicz - CMENTARZ RAKOWICKI f~15
"20" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Estakada - KURDWANÓW f~7,5
"1" SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - Bieńczycka - Kocmyrzowska - WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE f~15
"11" SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - DĄBIE f~15
"23" - likwidacja

Mam nadzieję, że ogarniesz o co mi chodzi :shy:

Tyle na chwilę obecną, możliwe że ktoś coś jeszcze wyłapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:32 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4403
Lokalizacja: Kraków
Jeszcze to bym uściślił, bo trasa jest do Cichego Kącika.
dwaeuro napisał(a):
6 - bez kombinowania. Wzmocniona do f=15.

dwaeuro napisał(a):
23 - jestem ciekaw co powiecie na taką propozycję.

Ta linia to obecne 13? Więc nazwij ją 13. A Twoją 13 przemianuj może na 23?

Natomiast jedyna linia, która budzi moje zastrzeżenia to 24. Choć oczywiście pasuje całościowo do reszty, to jednak trasa wokół Plant mnie nie przekonuje.

Mniejsze wątpliwości dotyczą układu 12 i 18. Choć wiem co masz na myśli, to jednak może pojawić się następujący problem. Dla szybkości tranzytu między dzielnicami lepsza jest 12 choć jest rzadsza od 18. Z kolei 18 powinna być częstsza od 12 (czyli tak jak masz) w związku z dojazdem do I obwodnicy zarówno od strony Krowodrzy (bo Długa cieszy się większym powodzeniem od Pawiej), jak i od strony Ruczaju, bo stamtąd pod dworzec jest 10 (czyli obecne 52). Więc chyba musi jednak pozostać tak jak jest.

Mam też wątpliwości co do 8 (czyli krzyżówki obecnego 8 i 20), choć wiem z jakiego powodu powstała. Kolejną sprawą jest też obsługa Małego Płaszowa - właśnie tą jedyną linią. To chyba nie wystarczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:34 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
Cukier napisał(a):
Kolejny błąd do poprawy
błędy poprawiłem w arkuszu, ale w necie pozostawały, zaraz poprawię.
Cukier napisał(a):
Kurdwanowie 16/h a na Bieżanowie 24/h - aż się prosi by wyrównać tą dysproporcję:
Kierowałem się zapełnieniem pojazdów na obydwu ciągach. Poza tym Kurdwanów ma więcej autobusów i przeżył o wiele mniej cięć. Ale masz rację można to poprawić.
pablo napisał(a):
To chyba nie wystarczy.
Jedna linia co 7,5 minuty to 8 kursów/h, czyli tylko o jeden mniej niż ma obecnie 20+11. Poza tym od Lipskiej wzrasta ta liczba do 24, co daje tramwaj co 2,5 minuty.

pablo napisał(a):
Jeszcze to bym uściślił, bo trasa jest do Cichego Kącika.
Bez kombinowania jest, bo tylko zmieniona końcówka :P Poprawię.

pablo napisał(a):
Ta linia to obecne 13? Więc nazwij ją 13. A Twoją 13 przemianuj może na 23?

Ta moja 13 to taka sama jak w 2012 r., dlatego tak ją nazwałem, ale możemy to zmienić jak bd poprawiał arkusz.

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:41 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 10:03
Posty: 1404
Lokalizacja: WDZ
Niewątpliwym sponsorem siatki jest Nowy Bieżanów (+10 kursów). Tylko dlaczego cała para idzie w gwizdek, znaczy w niezbyt popularne relacje? Na 9 jest 3/h i to w zasadzie wystarcza - ma być 12/h w relacji która jest wielką niewiadomą. 3 też glonojadem nie jest a ma zostać wzmocniona (jako 13).

Jakim cudem KG obsłuży 32/h na 5 liniach?

Co z przepustowością tunelu?

32/h na ciągu bronowickim to też raczej nadmierny ogrom dobra (nie ze względu na potrzeby ale na możliwości)...

_________________
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:44 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
Afterbirds, piszesz o moim czy Cukra pomyśle?

Bo, u mnie Bieżanów ma +6k/h, Krowodrza ma 25k/h, Bronowice Małe mają 24k/h, a od Bronowic 28k/h.

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 09:54 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 10:03
Posty: 1404
Lokalizacja: WDZ
Twoim oczywiście, pomysł Cukra wygląda na bardziej zrównoważony.

Generalnie kalkulacje tego rodzaju warto zaczynać od przepustowości i klakulacji dostępnego taboru - o ile kasę możemiasto wyłożyć to noweych wagonów ani nowych torów łatwo i szybko załatwić się nie da...

_________________
Kupcy z Północy już wszystko widzieli i nie mieli wątpliwości, że jeszcze nieraz wszystko zobaczą
("Zakazana magia")


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 10:01 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
Afterbirds napisał(a):
Twoim oczywiście

To proszę przelicz to jeszcze raz. Bo podałeś zawyżone liczby.
Afterbirds napisał(a):
Generalnie kalkulacje tego rodzaju warto zaczynać od przepustowości i klakulacji dostępnego taboru - o ile kasę możemiasto wyłożyć to noweych wagonów ani nowych torów łatwo i szybko załatwić się nie da...

To jako pierwsze zrobiłem i raczej powinno się udać.

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 10:15 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4403
Lokalizacja: Kraków
Afterbirds napisał(a):
Jakim cudem KG obsłuży 32/h na 5 liniach?


28 kursów, skąd 32?

dwaeuro napisał(a):
Krowodrza ma 25k/h


Ma 28, jak wyszło 25?

dwaeuro napisał(a):
Jedna linia co 7,5 minuty to 8 kursów/h, czyli tylko o jeden mniej niż ma obecnie 20+11.


Obenie jest w szczycie jeszcze 7, a to już w sumie 4 kursy mniej.


Ostatnio edytowano 30 sty 2015, o 10:17 przez pablo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 10:24 
Offline
Dyrektor

Dołączył(a): 25 lis 2010, o 18:18
Posty: 4403
Lokalizacja: Kraków
Cukier napisał(a):
"13" - BRONOWICE MAŁE - Franciszkańska - Gertrudy - Krakowska - NOWY BIEŻANÓW f~7,5
"2" - SALWATOR - Podwale - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - NOWY BIEŻANÓW f~15


Zapętliłeś dwie trasy z Bieżanowa wokół Plant. A zawsze to krytykowaliśmy. Plusem jest wyrównanie kursów między Bieżanowem a Kurdwanowem.
Cukier napisał(a):
"7" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Grzegórzecka - Starowiślna - Kalwaryjska - Brożka - CZERWONE MAKI f~15


Proponujesz trzecią linię między Krowodrzą a Makami? Wiem o co Ci chodziło, ale chyba trzeba przemyśleć wymianę jakiejś linii między Ruczajem a Borkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 10:50 
Offline
Moderator fb pkk
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 21:15
Posty: 2589
Lokalizacja: Krowodrza Górka
dwaeuro napisał(a):
scyzor663 napisał(a):
Bieżanów - Korona - PWŚ.

Ciągle nie rozumiem, dlaczego nie czytasz dokładnie.

23* (f=7,5) Nowy Bieżanów - Powst. Wlkp. - Krakowska - Bronowice Małe

Jeden kurs ubywa, aż taki ważny on jest dla Ciebie?

scyzor663 napisał(a):
w kierunku Korony zostawiasz 4k/h

Jeżeli linia jeździ co 7,5 minuty to raczej wykonuje 8 kursów/h.


Nie doczytałem i założyłem, że '23' ma f15 bo bezsensowne mi się wydawało f7,5 zarówno na 13 jak i 23.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 12:55 
Offline
Znawca

Dołączył(a): 23 gru 2013, o 23:10
Posty: 35
Lokalizacja: Kraków
Brakuje mi połączenia między MP a estakadą. Wiem, że od Lipskiej będzie spory ruch, ale pętla i Rzebika generują największy ruch na tej trasie. Drugie kwestia dotyczy rozkładu częstotliwości. Bo jak na MP ma być tylko jedna linia, która po godzinach szczytu będzie jeździła 2 x rzadziej, to nie chce myśleć co będzie z weekendami - jakie rozwiązania tutaj planujecie? Teraz sytuacja wygląda tak, że o ile w tygodniu korzystam wyłącznie KM, to w weekendy przesiadam się na auto i taxi. Niestety przy f=20/30, nie da się zaplanować sensownych przesiadek, albo zależą one wyłącznie od szczęścia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 14:19 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10442
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
dwaeuro napisał(a):
Kierowałem się zapełnieniem pojazdów na obydwu ciągach.

Na podstawie pomiarów, obserwacji czy widzimisię? Bo generalnie można przyjąć że napełnienie na obu ciągach rozkłada się po równo a nie w stosunku 2:3.

dwaeuro napisał(a):
Poza tym Kurdwanów ma więcej autobusów i przeżył o wiele mniej cięć.

No Kurdwanów, czyli okolice pętli tramwajowej owszem. Ale nie można zapominać, że po drodze do Kurdwanowa są jeszcze Piaski Nowe i częściowo Kozłówek, a na Nowosądeckiej w ostatnim czasie były tylko i wyłącznie cięcia w tym wyleciało "174".

Afterbirds napisał(a):
Niewątpliwym sponsorem siatki jest Nowy Bieżanów (+10 kursów).

Sponsorem? Sponsor, jest to ktoś, kto sobie zabiera i daje innym. W przypadku Bieżanowa chyba chodziło Ci o określenie "beneficjent", lecz tam bynajmniej nie ma +10kursów lecz zamiast obecnych 18/h dwaeuro proponuje 24/h, a ja w mojej poprawce po równo po 20/h dla Kurdwanowa i Bieżanowa.

dwaeuro napisał(a):
Krowodrza ma 25k/h

W układzie f~7,5/15 liczba kursów na danym ciągu musi być wielokrotnością czwórki.

Afterbirds napisał(a):
Generalnie kalkulacje tego rodzaju warto zaczynać od przepustowości

W kwestii przepustowości najbardziej mnie martwi 40/h na Dunajewskiego, ale gdy będzie już ruch jednokierunkowy, to może i się to uda.

pablo napisał(a):
Zapętliłeś dwie trasy z Bieżanowa wokół Plant. A zawsze to krytykowaliśmy. Plusem jest wyrównanie kursów między Bieżanowem a Kurdwanowem.

Wiem że zapętliłem. Ale to ma ukryty sens - "13" pozostaje trzynastką, tu w zasadzie nic się nie zmienia, zaś proponowana "2" jest połączeniem obecnej "3" na odcinku Bieżanów <-> Dworzec Główny oraz "2" na odcinku Salwator <-> Dworzec Główny.

pablo napisał(a):
Proponujesz trzecią linię między Krowodrzą a Makami? Wiem o co Ci chodziło, ale chyba trzeba przemyśleć wymianę jakiejś linii między Ruczajem a Borkiem.

Fakt, ta "12" w tym wszystkim trochę bruździ. Dopiero teraz zauważyłem też, że idealnie dubluje ona "10" ("52") od samego Ruczaju aż do Dworca.

A co powiecie na to, żeby proponowaną przeze mnie linię KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Grzegórzecka - Starowiślna - Kalwaryjska - Brożka - CZERWONE MAKI puścić nie co 15min, lecz co 7,5min, a w zamian "3" skierować po jej obecnej trasie przez Starowiślną i Pawią? Wówczas "12" out. Tyle że wówczas trzeba wysłać coś na Rakowice i zapewne byłaby to "5". Rozpiszę to dla jasności:

"1" SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - Bieńczycka - Kocmyrzowska - WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE f~15
"2" - SALWATOR - Podwale - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - NOWY BIEŻANÓW f~15
"3" - NOWY BIEŻANÓW - Starowiślna - Westerplatte - Pawia - KROWODRZA GÓRKA f~15
"4" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"5" - WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - Kocmyrzowska - Bieńczycka - al. Jana Pawła II - Lubicz - CMENTARZ RAKOWICKI f~15
"6" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"7" - BRONOWICE MAŁE - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - KURDWANÓW f~7,5
"8" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"9" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"10" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"11" - SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - DĄBIE f~15
"12" - BOREK FAŁĘCKI - Brożka - Kapelanka - Dietla - Grzegórzecka - al. Pokoju - al. Jana Pawła II - al. Solidarności - WALCOWNIA f~15
"13" - BRONOWICE MAŁE - Franciszkańska - Gertrudy - Krakowska - NOWY BIEŻANÓW f~7,5
"14" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"15" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"16" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"17" - OS. PIASTÓW - Andersa - PLAC CENTRALNY - ( Ptaszyckiego - KOPIEC WANDY) f~15
"18" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"19" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Grzegórzecka - Starowiślna - Kalwaryjska - Brożka - CZERWONE MAKI f~7,5
"20" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Estakada - KURDWANÓW f~7,5

Edit 14:24 # Dokonałem przenumerowania kilku linii, pozbywając się wszystkich luk w numeracji. Razem mamy 20 linii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 15:32 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2011, o 12:54
Posty: 1540
Lokalizacja: Kraków
Nie za dużo tego z Bieżanowa przez Starowiślną do tego obie linie rozdzielają się dopiero pod Dworcem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 15:44 
Offline
Dyrektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 gru 2011, o 18:08
Posty: 10442
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie
krakowianka napisał(a):
Nie za dużo tego z Bieżanowa przez Starowiślną do tego obie linie rozdzielają się dopiero pod Dworcem?

8/h przez Krakowską
8/h przez Starowiślną
4/h przez estakadę

Generalnie w układzie bazującym na f~6/12 mamy do rozdysponowania między Bieżanów a Kurdwanów odpowiednio po jednej mocnej linii i po dwóch słabych. W układzie opartym na f~7,5/15 do rozdzielenia są po dwie mocne linie i po jednej słabej. W przypadku Bieżanowa będzie mocna "13" przez Krakowską do Bagateli, mocny duet "2"+"3" przez Starowiślną do Dworca, oraz uzupełniająca "9" przez estakadę do Mogilskiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2015, o 19:59 
Offline
Dyspozytor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2010, o 17:56
Posty: 737
Lokalizacja: Nowa Huta Wolne Miasto!
Cukier napisał(a):
W układzie f~7,5/15 liczba kursów na danym ciągu musi być wielokrotnością czwórki.

W kwestii przepustowości najbardziej mnie martwi 40/h na Dunajewskiego, ale gdy będzie już ruch jednokierunkowy, to może i się to uda.

Wiem że zapętliłem. Ale to ma ukryty sens - "13" pozostaje trzynastką, tu w zasadzie nic się nie zmienia, zaś proponowana "2" jest połączeniem obecnej "3" na odcinku Bieżanów <-> Dworzec Główny oraz "2" na odcinku Salwator <-> Dworzec Główny.

"1" SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - Bieńczycka - Kocmyrzowska - WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE f~15
"2" - SALWATOR - Podwale - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - NOWY BIEŻANÓW f~15
"3" - NOWY BIEŻANÓW - Starowiślna - Westerplatte - Pawia - KROWODRZA GÓRKA f~15
"4" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"5" - WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - Kocmyrzowska - Bieńczycka - al. Jana Pawła II - Lubicz - CMENTARZ RAKOWICKI f~15
"6" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"7" - BRONOWICE MAŁE - Basztowa - Westerplatte - Starowiślna - KURDWANÓW f~7,5
"8" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"9" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"10" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"11" - SALWATOR - Franciszkańska - Starowiślna - Grzegórzecka - al. Pokoju - DĄBIE f~15
"12" - BOREK FAŁĘCKI - Brożka - Kapelanka - Dietla - Grzegórzecka - al. Pokoju - al. Jana Pawła II - al. Solidarności - WALCOWNIA f~15
"13" - BRONOWICE MAŁE - Franciszkańska - Gertrudy - Krakowska - NOWY BIEŻANÓW f~7,5
"14" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"15" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"16" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"17" - OS. PIASTÓW - Andersa - PLAC CENTRALNY - ( Ptaszyckiego - KOPIEC WANDY) f~15
"18" - bez zmian (w stosunku do projektu dwaeuro)
"19" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Grzegórzecka - Starowiślna - Kalwaryjska - Brożka - CZERWONE MAKI f~7,5
"20" - KROWODRZA GÓRKA - Tunel - APW - Estakada - KURDWANÓW f~7,5

Edit 14:24 # Dokonałem przenumerowania kilku linii, pozbywając się wszystkich luk w numeracji. Razem mamy 20 linii.

1. 40k/h na Dunajewskiego jest również w innych projektach marszrutyzacji, więc przyjąłem, że powinno się udać.
2. Oczywiście masz rację. Pisałem szybko i 5 zamieniła mi się z 8. Wg. pierwotnego planu będzie 28k/h.

Co do propozycji linii:
1 - okej, ale nie wiem czy za bardzo nie osłabiamy Al. Pokoju. Poza tym WK są bardzo stratne z 15k/h, zostaje 12k/h
2/3/4 - okej
5- już widzę maczety w Twoją stronę... . 5-ka największe oblężenie ma na odcinku Politechnika/Dworzec - Wieczysta/R. Kocmyrzowskie/T. Ludowy.
Albo zamiast wzmacniać 1 (przez wchłonięcie 11) zrobić 5 po staremu f=15 i 5 po nowemu też f=15. Damy wtedy mocną linię WK w relacji z Rondem Mogilskim.
6/7/8/9/10 - okej
11 - wydłużyłbym do Huty, włączyłbym ją w 1.
12/13/14/15/16/17/18/
19 - oj nie wiem czy obroni się taka trasa, główny ciąg to jednak CM - Kapelanka - Wawel/Starowiślna
20 - okej

maszynista napisał(a):
Generalnie układ po zmianach w 2013 roku nie był zły, należałoby do niego powrócić, zamienić "20" z "8" końcówkami, to działało dobrze !, po otwarciu łącznika wielicka-saska jedzie nim "50" i "9", więc wzmocnienie "20" raczej nie będzie potrzebne, i tyle zmian.

Tak i np. 6k/h na Cichym Kąciku, albo na Cm. Rakowickim. Dla takich miejsc optymalnie to f=15.

pablo napisał(a):
Ma 28, jak wyszło 25?

Jak pisałem, na tym czymś co udaje urządzenie mobilne (cholerny iPad) pomyłkowo wcisnąłem cyfrę.
pablo napisał(a):
Obenie jest w szczycie jeszcze 7, a to już w sumie 4 kursy mniej.

Przedwyborcza wydmuszka, która często kursuje poza rozkładem, do likwidacji po wakacjach lub otwarciu łącznika.

@Mistrzejowiczanin - nie można mieszać tak z f. Albo układ 6/12, albo 7,5/15. Inaczej tego nie ułożysz, aby dobrze działało.

_________________
Nowa Huta Wolne Miasto!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL