Komunikacja Nowa Huta-Kraków - propozycje zmian

Forumowe projekty siatki połączeń

Moderator: Moderatorzy

Tytek80
Miłośnik
Posty: 77
Rejestracja: 8 lut 2013, o 12:51
Lokalizacja: Tytek80

#16 Post autor: Tytek80 » 6 kwie 2013, o 02:02

brovar pisze: I dajesz gwarancje, że do Prandoty "159" nie będzie gniło w korku ? Bo kilka lat temu jeszcze do TPsa szedłem to długi był zator do skrzyżowania z 29 Listopada.
Teraz Prandoty jest pusta i zapewnia szybki przejazd. W kierunku Cichego z korkiem nie będzie kłopotu natomiast w stronę Piastów na Pilotów trafi w korek. Jednak ten korek idzie wolno, ale płynnie. Przejazd nie powinien być dłuższy niż obecny bo i tak 159 robi pętlę wokół Młyńskiego i swoje musi odstać. Zyska też trochę przez wcześniejszy zjazd z 29 Listopada w Prandoty i szybko dotrze do Pilotów.
Tytek80

brovar
Dyrektor
Posty: 5165
Rejestracja: 28 wrz 2009, o 03:47
Lokalizacja: - KrK

#17 Post autor: brovar » 6 kwie 2013, o 02:18

Wracając do pomysłu mnie teraz w miarę pasuje, gdyby "501" jechało górą przez Rondo Barei. Za czasów gdy nie było dodatków a "139" jechało co 10 minut o poranku był problem z upchaniem pasażerów na tym przystanku w pomiarach również to wychodziło zapytaj się użytkownika Szymkowiaka z innego forum km. Nie patrz co jest teraz przy "439", ale popatrz co było przed jego uruchomieniem jakie ludzie mieli problemy z wejściem na Dobrego Pasterza do autobusów linii "139".
Natomiast z punktu widzenia mnie pasażera linii "159" myślę że przez Brogi autobus się marnuje, ale tą trasę ratuje przystanek UR gdzie sporo studentów wsiada, wysiada.
Po drugie koniec z kółeczkami wokół Ronda Młyńskiego i po trzecie będą musieli dorzucić 8 brygadę do "159" gdyż trasa proponowana przez Ciebie jest dłuższa w jedną stronę o 800metrów a chyba nie chcesz ukrócić przerw na Cichy Kąciku z 15 do 11 minut przy małej przerwie na Piastów 5-6 minutowej.
W stronę Piastów twoja trasa natomiast jest szybsza ok 200m ale jak wpadnie w korek na Pilotów to w diabli pójdzie ta oszczędność, a przez Brogi szybko i bez korków przejeżdża.
Ostatnio zmieniony 6 kwie 2013, o 09:26 przez brovar, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#18 Post autor: Kaszmir » 6 kwie 2013, o 09:27

Tytek80 pisze:W planach zmiana trasy 159 i 125 ma wypełnić lukę po 501.
A co wypełni lukę po "125" i "159"? Zabierasz z Huty "439", a do tego również "125". W szczycie wszystkie linie jadące z Huty w kier. Alej są wypełnione po brzegi. Przesunięcie trasy "501" czy "159" nie jest rekompensatą, bo przecież nie zmieszczą nagle więcej pasażerów. Brakuje tego "439".

pablo
Dyrektor
Posty: 4403
Rejestracja: 25 lis 2010, o 18:18
Lokalizacja: Kraków

#19 Post autor: pablo » 8 kwie 2013, o 11:08

brovar pisze:Wracając do pomysłu mnie teraz w miarę pasuje, gdyby "501" jechało górą przez Rondo Barei.
Ale Autor projektu napisał, że 501 jedzie przez Lublańską, a nie przez Dobrego Pasterza. W związku z tym ta ulica traci 439 i nie dostaje ani wzmocnień na 139, ani 501. Więc w moim odczuciu odpada... Gdyby nie kasowano 439 może byłoby ok.
Ostatnio zmieniony 8 kwie 2013, o 11:10 przez pablo, łącznie zmieniany 1 raz.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#20 Post autor: NowaHutaWschód » 30 kwie 2013, o 15:06

Ostatnio zastanawiałem się dlaczego na Rondzie Czyżyńskim z Al.Jana Pawła II nie ma torowiska do skrętu w prawo w Bieńczycką i odwrotnie, co jak zostanie zablokowane torowisko na odcinku Centrum-Rondo Kocmyrzowskie? Objazd przez Kocmyrzowską które jest bez sensu. Czy tory z Jana Pawła na Al.Pokoju przez Rondo Czyżyńskie są kiedykolwiek używane?
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 15:10 przez NowaHutaWschód, łącznie zmieniany 2 razy.
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#21 Post autor: Kaszmir » 30 kwie 2013, o 15:11

NowaHutaWschód pisze:Ostatnio zastanawiałem się dlaczego na Rondzie Czyżyńskim z Al.Jana Pawła II nie ma torowiska do skrętu w prawo w Bieńczycką i odwrotnie, co jak zostanie zablokowane torowisko na odcinku Centrum-Rondo Kocmyrzowskie? Objazd przez Kocmyrzowską które jest bez sensu.
Po remoncie trasy R. Mogilskie - Pl. Centralny, na R. Czyżyńskim będą dostępne wszystkie relacje. Tak samo z wjazdem na pętlę Wieczysta.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#22 Post autor: NowaHutaWschód » 30 kwie 2013, o 15:21

Kaszmir pisze:
NowaHutaWschód pisze:Ostatnio zastanawiałem się dlaczego na Rondzie Czyżyńskim z Al.Jana Pawła II nie ma torowiska do skrętu w prawo w Bieńczycką i odwrotnie, co jak zostanie zablokowane torowisko na odcinku Centrum-Rondo Kocmyrzowskie? Objazd przez Kocmyrzowską które jest bez sensu.
Po remoncie trasy R. Mogilskie - Pl. Centralny, na R. Czyżyńskim będą dostępne wszystkie relacje. Tak samo z wjazdem na pętlę Wieczysta.
a w którym pokoleniu to nastąpi :D?
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#23 Post autor: Kaszmir » 30 kwie 2013, o 15:32

NowaHutaWschód pisze:a w którym pokoleniu to nastąpi :D?
W obecnym, prawdopodobnie nawet rozpoczną pracę w ciągu najbliższego roku :)

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#24 Post autor: NowaHutaWschód » 30 kwie 2013, o 15:34

Kaszmir pisze:
NowaHutaWschód pisze:a w którym pokoleniu to nastąpi :D?
W obecnym, prawdopodobnie nawet rozpoczną pracę w ciągu najbliższego roku :)
Ale skręt w Bieńczycką od strony Os.Kolorowego nie będzie wykorzystywany liniowo tylko wyłącznie awaryjnie?
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, o 15:38 przez NowaHutaWschód, łącznie zmieniany 1 raz.
Polska Kibolska

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#25 Post autor: Kaszmir » 30 kwie 2013, o 15:38

NowaHutaWschód pisze:Ale skręt w Bieńczycką od strony Os.Kolorowego nie będzie wykorzystywany liniowo tylko wyłącznie awaryjnie?
Pewnie tak, nie ma żadnych przesłanek żeby sądzić inaczej.

NowaHutaWschód
Dyspozytor
Posty: 599
Rejestracja: 27 gru 2010, o 20:02
Lokalizacja: Nowa Huta

#26 Post autor: NowaHutaWschód » 30 kwie 2013, o 15:39

Kaszmir pisze:
NowaHutaWschód pisze:Ale skręt w Bieńczycką od strony Os.Kolorowego nie będzie wykorzystywany liniowo tylko wyłącznie awaryjnie?
Pewnie tak, nie ma żadnych przesłanek żeby sądzić inaczej.
Szybki tramwaj Pleszów-Pl.Centralny-R.Czyżyńskie-Os.Piastów :D
Polska Kibolska

Zablokowany

Wróć do „1. Projekty układu linii”