Strona 1 z 22
Przetarg na obsługę linii autobusowych II
: 16 wrz 2009, o 13:55
autor: Mseifer
...
: 5 paź 2009, o 22:40
autor: Mseifer
: 14 paź 2009, o 23:44
autor: Mseifer
Z informacji od rzecznika prasowego Mobilisu dowiedziałem się, że to jednak PTS będzie nas woził od 1 stycznia. Nie będzie już żadnych odwołań.
PS. Zobaczymy czy zdążą z pojazdami i stacją:P.

: 15 paź 2009, o 13:34
autor: Locutus
Czyli jak rozumiem, Krajowa Izba Odwoławcza, która miała wydać wyrok w poniedziałek, odrzuciła (skądinąd bezzasadne) roszczenia Mobilisu?
I chwała im za to... Jak już pisałem o tym jeszcze na starym PKK, takie pieniactwo – składanie odwołań w momencie, gdy z góry wiadomo, iż są one bezzasadne i zostaną odrzucone – którego jedynym skutkiem jest wyrządzenie szkody w postaci opóźnienia tak zamawiającemu jak i zwycięzcy przetargu, powinno być zabronione...
A jeśli PTS nie wyrobi się na 1. stycznia, to dziękować będziemy mogli tylko i wyłącznie Mobilisowi, który skutecznie opóźnił podpisanie umowy o dwa miesiące.
Pozdrawiam!
LOKI
: 15 paź 2009, o 13:35
autor: Mseifer
Rozprawa była w środę.
"Trzeci przewoźnik wyjedzie na krakowskie ulice"
http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798, ... gn=4807058
: 16 paź 2009, o 17:43
autor: I.G.I
: 16 paź 2009, o 18:34
autor: Kaszmir
"PTS jako jedyny oferent spełniał w 100% stawiany wymóg ekologiczny poprzez zapewnienie dostarczenia wszystkich autobusów napędzanych ciekłym gazem LNG"
Jaki tam wymóg?

: 17 paź 2009, o 20:43
autor: bombka
http://www.psmkms.krakow.pl/wiesci.htm#9
[ Komentarz dodany przez: Kaszmir: 2009-10-17, 22:04 ]
Podmieniłem cały tekst na link do strony-źródła - Kaszmir
: 13 lis 2009, o 18:43
autor: Mseifer
: 2 sty 2010, o 10:54
autor: cng.auto.pl
Witam na forum
Szkoda, że tak enigmatycznie zapisaliście temat poświęcony autobusom, które będą zasilane LNG. Jest to pionierskie zastosowanie w skali kraju i jest się naprawdę czym chwalić.
Z niecierpliwością czekam na kwiecień. Mam nadzieję, że uda się dotrzymać tą prima-aprilisową datę

: 2 sty 2010, o 11:14
autor: EU8N
cng.auto.pl pisze:Jest to pionierskie zastosowanie w skali kraju i jest się naprawdę czym chwalić.
Ja się właśnie obawiam tego pionierskiego rozwiązania. A konkretnie tego, że autobusy tego typu mogą się okazać bardzo awaryjne, a serwisowanie może być skomplikowane. Być może PTS lepiej by postąpił, gdyby zakupił do tego przetargu choć jeden autobus dieslowski na rezerwę.
: 2 sty 2010, o 13:24
autor: Kaszmir
cng.auto.pl pisze:Witam na forum
Szkoda, że tak enigmatycznie zapisaliście temat poświęcony autobusom, które będą zasilane LNG. Jest to pionierskie zastosowanie w skali kraju i jest się naprawdę czym chwalić.
Jak to zawsze bywa z rozwiązaniami pionierskimi - jednocześnie jestem dumny i sam nie mogę doczekać się kwietnia, z drugiej - wszelkie obawy są uzasadnione.
Co do rezerw - najlepszym rozwiązaniem byłoby wynajmowanie wozów od MPK (bo dogadaniu się z ZIKiT) . Obie firmy by na tym zyskały, pasażerowie także, bo szansa, że autobus nie przyjedzie byłaby znacznie mniejsza.
PS. Witamy

: 5 sty 2010, o 21:05
autor: Mseifer
Jeszcze wyniki przetargowe (już archiwum - ale czy PTS wyjedzie to się okaże)
http://www.zikit.krakow.pl/sprawy-urzed ... wy-18v2009
: 6 lut 2010, o 11:41
autor: mario
Kraków: trzeci przewoźnik miejski ma problem z... gazem
http://www.gazetakrakowska.pl/krakow/21 ... ,id,t.html
: 6 lut 2010, o 11:59
autor: bielanek
Czyli jeśli dobrze pójdzie to MPK okaże się znów niezastąpione do czasu wyjazdu PTS. Jakieś fatum nad "prywatnymi przewoźnikami" jest w Krakowie.