Linia z Krowodrzy do Cichego Kącika / Bronowic

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Czy uważasz przywrócenie linii "12" za dobry pomysł?

Tak, na trasie do Bronowic (Małych) + wyrzucenie stamtąd innej linii
13
21%
Tak, na trasie do Cichego Kącika
9
14%
Nie
41
65%
 
Liczba głosów: 63

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

Linia z Krowodrzy do Cichego Kącika / Bronowic

#1 Post autor: Kaszmir » 2 lis 2010, o 17:05

A to jednak niespodzianka... Wybory się zbliżają, zdecydowanie.
http://www.zikit.krakow.pl/aktualnosci/2258 pisze:Linia nr 12 wraca na tory

Z początkiem grudnia, decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego, tramwaj nr 12 wróci na swoją trasę. Początkowo będzie kursował między Bronowicami Małymi, a Dworcem Towarowym. W tym czasie pracownicy Zarządu Infrastruktury Komunalnej będą prowadzić regularne badania napełnień tej linii. Od popularności tego tramwaju wśród pasażerów będzie zależeć jak często będzie on kursował w przyszłości.

Od stycznia 2011 roku trasa „12" zostanie wydłużona do Krowodrzy Górki.
Źródło: http://www.zikit.krakow.pl/aktualnosci/2258

Z drugiej strony... kto wie, co potną w zamian ;)
Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, o 23:50 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
czatowiec
Dyrektor
Posty: 2574
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:35
Lokalizacja: Kraków Łobzów
Kontakt:

#2 Post autor: czatowiec » 2 lis 2010, o 17:19

Ave Majchrowski :D
Obrazek
Obrazek

LK
Dyrektor
Posty: 1605
Rejestracja: 21 wrz 2009, o 22:14
Lokalizacja: Lengyelország

Linia 12

#3 Post autor: LK » 2 lis 2010, o 17:45

Kaszmir pisze:A to jednak niespodzianka... Wybory się zbliżają, zdecydowanie.
Tak... wielkimi krokami
Kaszmir pisze:Linia nr 12 wraca na tory

Z początkiem grudnia, decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego, tramwaj nr 12 wróci na swoją trasę. Początkowo będzie kursował między Bronowicami Małymi, a Dworcem Towarowym. W tym czasie pracownicy Zarządu Infrastruktury Komunalnej będą prowadzić regularne badania napełnień tej linii. Od popularności tego tramwaju wśród pasażerów będzie zależeć jak często będzie on kursował w przyszłości.
Teraz co 20 minut, później co aż 125 minut ;P . Tak szczerze to po wyborach się będzie można pożegnać.
Kaszmir pisze:Od stycznia 2011 roku trasa „12" zostanie wydłużona do Krowodrzy Górki.
Super - ale w zamian coś do Dworca Towarowego (nie przeciążajmy tej trasy :twisted: ) - może "3" lub "19", bo "50" jest KST, "5" ta "ogromna większość" Krakowa wystrajkowała bo nie mogli się przesiadać (a innych zmuszajmy na siłę), a reszta kończy na Dworcu Towarowym.
Kaszmir pisze:Z drugiej strony... kto wie, co potną w zamian ;)
W naszym mieście musi być równowaga między pieniędzmi przychodzącymi, a kursami - w ciągu roku komuś się poprawi, to reszta musi cierpieć.

Jak dla mnie to jest linia propagandowa - powstała dla obsługi III serii i cały czas z nią są rozgrywki polityczne (od dzielnicowych po miejskie).

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6385
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#4 Post autor: Coffee » 2 lis 2010, o 19:34

Ja uważam, iż nie chodzi tu o same wybory, lecz nad stan WZKM też :P
Myślę, iż "12" byłaby lepszym rozwiązaniem, gdyby kursowała na Rakowice, ewentualnie na trasie: Dąbie -> Bronowice (coś na podobnej zasadzie, jak "41"). W tedy problem "14" by się sam rozwiązał. Nie pomyślano również nad inną rzeczą (która była obiecana przy remoncie Długiej), a mianowicie o łączniku Tunel -> Długa. W tedy "12" mogłaby kursować Dąbie -> Tunel -> Towarowy -> Długa -> Bagatela -> Bronowice.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#5 Post autor: sylwek2k » 2 lis 2010, o 19:57

Kaszmir pisze:A to jednak niespodzianka... Wybory się zbliżają, zdecydowanie.
Tna linie: zle.
Przywracaja linie: zle.

Wam dogodzic nie mozna....

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6385
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#6 Post autor: Coffee » 2 lis 2010, o 20:14

sylwek2k pisze:Tna linie: zle.
Bo tną sensowne linie.
sylwek2k pisze:Przywracaja linie: zle.
Bo przywracają linie, które są zbędne
sylwek2k pisze:Wam dogodzic nie mozna....
Można, można... Tylko trzeba wiedzieć jak, czego ZIKiT nie pojmuje.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#7 Post autor: sylwek2k » 2 lis 2010, o 20:32

Coffee pisze:
Bo tną sensowne linie.
Cieli 12: zle.
Coffee pisze:
Bo przywracają linie, które są zbędne
Przywracaja 12: zle.

Awatar użytkownika
Coffee
Wisielec pomostowy
Posty: 6385
Rejestracja: 15 wrz 2009, o 15:59
Lokalizacja: Kraków - Borek Fał.
Kontakt:

#8 Post autor: Coffee » 2 lis 2010, o 20:38

sylwek2k pisze:Cieli 12: zle.
Miałem tu na myśli "502" i "512", oraz "304"
sylwek2k pisze:Przywracaja 12: zle.
Nawet bardzo... Tak samo powinni się zainteresować "136" i kilkoma innymi liniami.
Obrazek
Obrazek
Ich will dass ihr mir vertraut
Ich will dass ihr mir glaubt
Ich will eure Blicke spüren
Jeden Herzschlag kontrollieren

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#9 Post autor: tramwajem » 2 lis 2010, o 23:54

Tna linie: zle.
Przywracaja linie: zle.

Wam dogodzic nie mozna....
No bo sorry, ale to jest 100% decyzja polityczna. Najpierw była zawieszona, a teraz łaskawie "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego" zostaje przywrócona. Czemu 502 nie została wycięta "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego"?
Ostatnio zmieniony 2 lis 2010, o 23:54 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#10 Post autor: sylwek2k » 3 lis 2010, o 00:15

tramwajem pisze:No bo sorry, ale to jest 100% decyzja polityczna.
Czyli z tej linii nie beda korzystac mieszkancy?
tramwajem pisze:Najpierw była zawieszona, a teraz łaskawie "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego" zostaje przywrócona.
No przeciez napisalem, Wam dogodzic nie mozna.
tramwajem pisze:Czemu 502 nie została wycięta "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego"?
Byla wycieta. To sie kilkudziesieciu mieszkancow zbuntowalo /i paru na forum/. Stworzenie 522 to tez byla decyzja polityczna. Ze niedobra, to inna kwestia.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Moderator fb pkk
Posty: 22832
Rejestracja: 18 wrz 2009, o 21:25
Kontakt:

#11 Post autor: Kaszmir » 3 lis 2010, o 02:25

LK pisze:Super - ale w zamian coś do Dworca Towarowego (nie przeciążajmy tej trasy :twisted: ) - może "3" lub "19", bo "50" jest KST, "5" ta "ogromna większość" Krakowa wystrajkowała bo nie mogli się przesiadać (a innych zmuszajmy na siłę), a reszta kończy na Dworcu Towarowym.
Plany pocięcia "3" pojawiały się wcześniej - choćby przy uruchomieniu "51". Oby jednak jej nie tknięto.
sylwek2k pisze:
Kaszmir pisze:A to jednak niespodzianka... Wybory się zbliżają, zdecydowanie.
Tna linie: zle.
Przywracaja linie: zle.

Wam dogodzic nie mozna....
Jestem Polakiem, to mam prawo! ;) A tak serio, to tutaj akurat nie narzekam. Generalnie sprawa "12" jest mi wyjątkowo wręcz obojętna.
sylwek2k pisze:
tramwajem pisze:Czemu 502 nie została wycięta "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego"?
Byla wycieta. To sie kilkudziesieciu mieszkancow zbuntowalo /i paru na forum/.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35821, ... zypomnijmy - podczas naszej styczniowej akcji specjalną petycję o podpisało półtora tysiąca mieszkańców Krakowa i Wieliczki.[/quote]
sylwek2k pisze:Stworzenie 522 to tez byla decyzja polityczna. Ze niedobra, to inna kwestia.
Ja się zgadzam, że niedobra. Lecz w końcu nikt nie walczył o "522", tylko o powrót starego "502".
Ostatnio zmieniony 3 lis 2010, o 02:27 przez Kaszmir, łącznie zmieniany 3 razy.

tramwajem
Dyrektor
Posty: 2602
Rejestracja: 7 sty 2010, o 21:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#12 Post autor: tramwajem » 3 lis 2010, o 09:42

sylwek2k pisze:Czyli z tej linii nie beda korzystac mieszkancy?
Ale co to ma do rzeczy? Czy grobu Kaczyńskiego nie odwiedzają turyści?
sylwek2k pisze:No przeciez napisalem, Wam dogodzic nie mozna.
A może jakiś nowy argument wysuniesz?
sylwek2k pisze:Byla wycieta.
Nie, nie była wycięta "decyzją prezydenta Jacka Majchrowskiego". Było tak samo jak z 12 - zły Zikit wyciął, a dobry prezydent przywrócił. Farsa.
Ostatnio zmieniony 3 lis 2010, o 09:43 przez tramwajem, łącznie zmieniany 1 raz.
I bike Kraków - wyższa kultura mobilności
http://ibikekrakow.com

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7518
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Linia 12

#13 Post autor: Locutus » 3 lis 2010, o 10:57

Zgadzam się całkowicie z wypowiedzią Coffee’ego z wczoraj z godziny 20:14.

Po pierwsze – już zaczynam trząść portkami o to, co potną w zamian za przywrócenie dwunastki. Bo nie uwierzę w takie cuda, żeby nagle zwiększono budżet na komunikację miejską.

Po drugie – jeśli już rzeczywiście mają nadmiar wozokilometrów do wykorzystania, to może by tak łaskawie, zamiast marnować je na linię która na całości swojej trasy dubluje inne połączenia i która nie ma żadnych stałych pasażerów, a jedynie pasażerów przypadkowych, wykorzystali je na coś pilniejszego i potrzebniejszego? Na przykład czternastka czeka, by przywrócić jej częstotliwość raz na dziesięć minut przez cały dzień w dni powszednie – tak jak miało to miejsce przed drastycznymi i chorymi cięciami z 2. stycznia 2010. Na przykład Płaszów czeka, by dostać drugą – obok dwudziestki – linię, którą można gdzieś dojechać (a nie jedenastkę, której pokręcona trasa będzie absolutnie bezsensowna i którą Płaszowianie nie pojadą raczej nigdzie dalej niż do skrzyżowania Dietla / Starowiślna). Na przykład Bieżanów czeka, żeby mieć w weekend trochę więcej tramwajów, tym bardziej, że obsługa komunikacyjna w porównaniu do międzyszczytu dnia powszedniego spada tam w niedziele o prawie połowę, podczas gdy na Kurdwanowie zostaje absolutnie bez zmian.

Jest tyle miejsc, w których te nadmiarowe wozokilometry naprawdę by się przydały... To oni je wpakują w linię, która nie jest potrzebna tak naprawdę nikomu...
LK pisze:Super - ale w zamian coś do Dworca Towarowego (nie przeciążajmy tej trasy :twisted: ) - może "3"
I Krowodrza Górka zostanie bez połączenia z Długą, z Filharmonią czy z Placem Wszystkich Świętych...
LK pisze: lub "19",
I Krowodrza Górka zostanie bez połączenia z ciągiem Monte Cassino – Kapelanka – Borek Fałęcki...
LK pisze: bo "50" jest KST, "5" ta "ogromna większość" Krakowa wystrajkowała bo nie mogli się przesiadać (a innych zmuszajmy na siłę), a reszta kończy na Dworcu Towarowym.
Nie ma czego skracać... Jedynie dwunastka – jeśli już koniecznie musi jeździć – może tam kończyć, bo i tak nie zapewnia żadnej nowej jakości w sieci połączeń...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

sylwek2k
Dyrektor
Posty: 1506
Rejestracja: 24 wrz 2009, o 00:00
Lokalizacja: kraków

#14 Post autor: sylwek2k » 3 lis 2010, o 11:03

Locutus pisze: I Krowodrza Górka zostanie bez połączenia z ciągiem Monte Cassino – Kapelanka – Borek Fałęcki...
A to przy okazji 194 tez wytna?!?! Jedynie Borek Falecki straca.
Locutus pisze: I Krowodrza Górka zostanie bez połączenia z Długą, z Filharmonią czy z Placem Wszystkich Świętych...
Bo koniecznie musi miec polaczenie z kazdym punktem w miescie. Przeciez ludzie moga sie przesiasc (Twoja odwieczna argumentacja!) - a jest na co.

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7518
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 08:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

#15 Post autor: Locutus » 3 lis 2010, o 11:12

sylwek2k pisze:A to przy okazji 194 tez wytna?!?! Jedynie Borek Falecki straca.
W sumie fakt. Co nie zmienia faktu, że i tak dziewiętnastka zapewnia sensowniejszą relację komunikacyjną niż dwunastka.
sylwek2k pisze: Bo koniecznie musi miec polaczenie z kazdym punktem w miescie. Przeciez ludzie moga sie przesiasc (Twoja odwieczna argumentacja!) - a jest na co.
Czy naprawdę według Ciebie zabranie linii, która pozwala dojechać w wiele ważnych punktów Krakowa (poczynając od Długiej, gdzie chyba są jakieś szkoły, w których uczą się mieszkańcy Krowodrzy Górki, poprzez południową część Pierwszej Obwodnicy, Wawel czy Stradom, a na Kazimierzu kończąc) tylko po to, żeby dać linię, która NIE TWORZY ŻADNEJ NOWEJ JAKOŚCI KOMUNIKACYJNEJ i NA CAŁEJ TRASIE DUBLUJE INNE POŁĄCZENIA jest sensownym działaniem?

Jeśli tak – to proszę, wytłumacz mi tenże sens, który pozostaje dla mnie całkowicie ukryty.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”