Platforma Komunikacyjna Krakowa
https://pkk.info.pl/

Przetarg na obsługę linii autobusowych II
https://pkk.info.pl/viewtopic.php?f=9&t=63
Strona 3 z 22

Autor:  Coffee [ 9 lut 2010, o 22:06 ]
Tytuł: 

Locutus napisał(a):
Coffee – nie od dziś wiadomo, że PTS Kraków (jak i druga spółka w konsorcjum – PKS Chojnice) współpracuje z Solbusem, więc myślę, że choćby się mieli skichać, to żadnych MANów nie kupią...

Pozdrawiam!
LOKI

Niewykluczone.
Ja tylko obawiam się jednego: jeżeli PTS by nie zdążył, to MPK znów będzie "dobrotliwe" i obsłuży swoimi wozami te linie... A później będzie wieszało psy na PTS, tak jak to robili na Mobilisie. Już nie wspominając, ze nie jest to ich (PTS) do końca wina, tak samo było w przypadku Mobilisa.

Autor:  mario [ 9 lut 2010, o 22:12 ]
Tytuł: 

Że się powtórzę. A czyja to na miły Bóg jest wina?

Autor:  EU8N [ 9 lut 2010, o 22:23 ]
Tytuł: 

Coffee napisał(a):
Już nie wspominając, ze nie jest to ich (PTS) do końca wina, tak samo było w przypadku Mobilisa.

W tym przypadku jest to w całej rozciągłości wina PTS-u. Opóźnienie do 1 kwietnia nie było z ich winy, gdyż protestował Mobilis. Ale to oni sami w ZIKiT wnioskowali o zmianę terminu, więc wtedy deklarowali, że na 1 kwietnia będą w stanie się wyrobić z pojazdami i ze stacją. A postawienie na pionierską technologię i prototypowy model autobusu to ich własne ryzyko, które chcieli ponieść by wygrać przetarg. I wygrali, ale jeszcze nie wiadomo, czy to będzie ich sukces czy porażka.

Autor:  Arsents [ 10 lut 2010, o 01:08 ]
Tytuł: 

Najlepiej będzie jak PTS wykombinuje i puści od 1 kwietnia pożyczone "solbusy" ale nie na gaz :]

Autor:  EU8N [ 10 lut 2010, o 15:52 ]
Tytuł: 

Arsents napisał(a):
Najlepiej będzie jak PTS wykombinuje i puści od 1 kwietnia pożyczone "solbusy" ale nie na gaz :]

Wtedy dalej nie wywiąże się z umowy, bo nie będą to wozy fabrycznie nowe i gazowe.

Autor:  Mseifer [ 25 lut 2010, o 15:48 ]
Tytuł: 

PTS Kraków: przygotowania idą zgodnie z planem
http://infobus.pl/text.php?from=rss&id=31089

Wizualizacja Solbusa na Rynku Głównym:
http://infobus.pl/admin/FCK/editor/plug ... im%20rynku

Autor:  Arsents [ 25 lut 2010, o 17:31 ]
Tytuł: 

Idąc z słowami p.Karola
cyt Na przełomie lutego i marca zamierzamy odebrać pierwszą partię 10 autobusów
Rozumiem , że jutro albo w sobotę , najpóźniej poniedziałek mamy 10 szt autobusów na Mrozowej :clap:

Autor:  bielanek [ 25 lut 2010, o 18:37 ]
Tytuł: 

Mseifer napisał(a):
Wizualizacja Solbusa na Rynku Głównym:
http://infobus.pl/admin/FCK/editor/plug ... im%20rynku


Mam takiego na kalendarzu, ale jednym słowem to im się to nie bardzo udało go fajnie wkleić i tak śmiesznie wygląda to. Jeżeli PTS się wyrobi to będzie miło, ciekawi minie jednak reakcja pasażerów bo nomen omen mają zacząć 1 kwietnia :lmao:

Autor:  Kaszmir [ 25 lut 2010, o 22:47 ]
Tytuł: 

bielanek napisał(a):
Mam takiego na kalendarzu, ale jednym słowem to im się to nie bardzo udało go fajnie wkleić i tak śmiesznie wygląda to. Jeżeli PTS się wyrobi to będzie miło, ciekawi minie jednak reakcja pasażerów bo nomen omen mają zacząć 1 kwietnia :lmao:

Oj będzie wesoło, zwłaszcza jeśli częstotliwości nowych linii będą dokładnie takie, jak określone w przetargu :D "115" co 20min. (czyżby "287" miało być skrócone?), "182" co 30min., pytanie też, czy utrzyma się poranne zagęszczenie kursów "174".

Autor:  streng [ 26 lut 2010, o 02:11 ]
Tytuł: 

Kaszmir napisał(a):
Oj będzie wesoło, zwłaszcza jeśli częstotliwości nowych linii będą dokładnie takie, jak określone w przetargu :D "115" co 20min. (czyżby "287" miało być skrócone?), "182" co 30min., pytanie też, czy utrzyma się poranne zagęszczenie kursów "174".

A czemu mają się nie utrzymać określone częstotliwości w przetargu ? Przeciez PTS sobie nie zakupi do rezerwy ileś pojazdów bo nagle ktoś w tym zidiociałym ZIKiT wymyśli całkiem inne warunki w jakich mają kursować linie.
A co do 174 to obawiam się, że kij z ludźmi - nie podoba się to wsiadaj w "szybką" 50 a dalej masz 163 ...

Autor:  Kaszmir [ 27 lut 2010, o 19:23 ]
Tytuł: 

streng napisał(a):
A czemu mają się nie utrzymać określone częstotliwości w przetargu ? Przeciez PTS sobie nie zakupi do rezerwy ileś pojazdów bo nagle ktoś w tym zidiociałym ZIKiT wymyśli całkiem inne warunki w jakich mają kursować linie.

Tak, ale w przetargu podane były średnie częstotliwości. Zawsze jest możliwość, że np. dwa-trzy kursy pojadą w krótszych odstępach. Podobnie jest na przykład ze "152" - średnia ~f = 15min., pomimo tego rano i popołudniu są zagęszczenia, tak że niektóre kursy pojawiają się w odstępie nawet 10min.
Zresztą, sprawa jest tym bardziej interesująca, że ZIKiT planuje niebawem przejąć kontrolę nad układaniem rozkładów.

streng napisał(a):
A co do 174 to obawiam się, że kij z ludźmi - nie podoba się to wsiadaj w "szybką" 50 a dalej masz 163 ...

Oby nie... "163" i tak już ma się gorzej od czasu skrócenia "502", do tego dziwnym trafem na tej linii pojawiają się ostatnio 12-metrowce...

Autor:  streng [ 27 lut 2010, o 21:01 ]
Tytuł: 

Kaszmir napisał(a):
Tak, ale w przetargu podane były średnie częstotliwości. Zawsze jest możliwość, że np. dwa-trzy kursy pojadą w krótszych odstępach. Podobnie jest na przykład ze "152" - średnia ~f = 15min., pomimo tego rano i popołudniu są zagęszczenia, tak że niektóre kursy pojawiają się w odstępie nawet 10min.

Poranne zagęszczenie to wiadomo, ma służyć pasażerowi, ale te popołudniowe nieregularne kursy to już bardziej służą przewoźnikowi do "właściwego" ułożenia brygad ...

Kaszmir napisał(a):
Zresztą, sprawa jest tym bardziej interesująca, że ZIKiT planuje niebawem przejąć kontrolę nad układaniem rozkładów.

Tylko ciekawe jest to skoro w przetargu zarówno dla Mobilisu jak i PTS w umowie jest jak wół napisane tworzenie rozkładów jazdy przez przewoźnika ...

Autor:  Kaszmir [ 28 lut 2010, o 15:13 ]
Tytuł: 

streng napisał(a):
Tylko ciekawe jest to skoro w przetargu zarówno dla Mobilisu jak i PTS w umowie jest jak wół napisane tworzenie rozkładów jazdy przez przewoźnika ...

Albo ZIKiT uda się podpisać aneks do umów (a w to wątpię, gdyż przewoźnikom jest w ich interesie układać sobie rozkłady), albo od kwietnia będziemy mieć jeszcze większy bałagan na liniach.

Już obecnie niemożliwym okazuje się np. zsynchronizowanie "152" ze "192"/"292" na trasie do Chełmu czy ze "128" na odcinku Wiślicka-R. Mogilskie, pomimo podobnych frekwencji linii.

Teraz dojdzie jeszcze "174", które może stracić takt ze "163" oraz "153", które niekiedy (chyba przez przypadek) jest zsynchronizowane ze "123" i gdyby ktoś się postarał - mogło być dużo lepiej. A raczej nie będzie, gdyż linie będą obsługiwać inni przewoźnicy. Gratulacje!

Autor:  streng [ 1 mar 2010, o 20:31 ]
Tytuł: 

I poproś jeszcze o skomunikowanie przykładowo 122 ze spóźnionym 172 czy czymkolwiek na Al Róż. HAHAHA*

*oczywiście do śmiechu nie jest, należy się tylko rozpłakać nad naszym genialnym zarządem...

Autor:  Kaszmir [ 2 mar 2010, o 02:36 ]
Tytuł: 

streng napisał(a):
I poproś jeszcze o skomunikowanie przykładowo 122 ze spóźnionym 172 czy czymkolwiek na Al Róż. HAHAHA*

*oczywiście do śmiechu nie jest, należy się tylko rozpłakać nad naszym genialnym zarządem...

I na Wszystkich Świętych też się sprawa komplikuje, bo żeby utrzymać dotychczasową ilość "stopiątek", trzeba będzie najprawdopodobniej wpuścić MPK na tę linię...

Strona 3 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/