LINIA 14

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
wiktor32
Znawca
Posty: 25
Rejestracja: 12 sty 2020, o 18:55

LINIA 14

#1 Post autor: wiktor32 » 16 sty 2020, o 13:22

Z wielkim oburzeniem przeczytałem o skroceniu linii do Bronowic ,linia z doskonala frekwencja ,zamiast ja wzmocnić to robi się takie niepoważne kroki . :wall: :wall: :wall: :wall:

kot_feliks
Dyrektor
Posty: 2119
Rejestracja: 27 kwie 2013, o 16:35
Lokalizacja: Kraków

LINIA 14

#2 Post autor: kot_feliks » 16 sty 2020, o 13:36

Jak to było?

Zamiast mocnej '4' lepszy jest układ '4' + '14', bo wtedy na trasie do Bronowic mamy mocne połączenie również poza dniem powszednim. No to teraz nie mamy już w ogóle, a w stronę dworca będziemy mieli jedynie '4' i '24' obie z.. f-15 (ciekawe, czy w ogóle w takcie) :rotfl: A do r. Mogilskiego z Bronowic M. jedynie '4' z f-15. :O

Ale spoko, Bronowice - NH to ponoć relacja dla metra :heart:

Jamnik
Dyrektor
Posty: 1118
Rejestracja: 3 paź 2017, o 18:57

LINIA 14

#3 Post autor: Jamnik » 16 sty 2020, o 13:51

wiktor32 pisze:Z wielkim oburzeniem przeczytałem o skroceniu linii do Bronowic ,linia z doskonala frekwencja ,zamiast ja wzmocnić to robi się takie niepoważne kroki . :wall: :wall: :wall: :wall:
Najlepiej stwórz osobny temat dla każdej linii autobusowej i tramwajowej. Trochę ich będzie, masz co robić. Czas start!
PS. Jeszcze jak powymyślasz kolejne linie typu "195", to masz pewną robotę do wakacji :hihi:

wiktor32
Znawca
Posty: 25
Rejestracja: 12 sty 2020, o 18:55

LINIA 14

#4 Post autor: wiktor32 » 16 sty 2020, o 18:04

To jest niedopuszczalne to co robia to przynajmniej niech wzmocnią 4 do f-12,to trochę rozluzni ten przeklęty tlok .

Awatar użytkownika
PiotrDeda
Znawca
Posty: 35
Rejestracja: 29 sie 2019, o 20:05

LINIA 14

#5 Post autor: PiotrDeda » 16 sty 2020, o 18:14

f~12 na 4, co za ewidentny troll, bana mu.

wiktor32
Znawca
Posty: 25
Rejestracja: 12 sty 2020, o 18:55

LINIA 14

#6 Post autor: wiktor32 » 16 sty 2020, o 18:39

f-12 na linii 4 ,jest konieczne ze względu na notoryczny tlok na tej linii ,to chyba jasna rzecz .

GoMeZz391
Specjalista
Posty: 266
Rejestracja: 28 lis 2015, o 14:49
Kontakt:

LINIA 14

#7 Post autor: GoMeZz391 » 16 sty 2020, o 18:59

Najlepszy jest i tak Dyrektor ZTP Łukasz Franek
przesunięcie 44 jako 49 do Bieżanowa wynikało z obserwacji napełnień na ciągu Królewska-Bronowicka, które wykazały nadpodaż oferty. W kontekście bardzo zatkanego ciągu do Bieżanowa, uznaliśmy że należy sprawdzić takie rozwiązanie. Obserwacje po korekcie nie wykazały problemów na Królewskiej, a poprawiły Bieżanów.
Po zmianach został wolny tor w Bronowicach, natomiast w Bronowicach Małych nie ma potrzeby aż 4 linii tym bardziej, że tramwaje często się tam zajeżdżają i rozsypują rozkład jazdy... [...]
Tak to czytam i nie wierzę w to, co czytam.
Teraz w weekendy jak przyjadę na wiadukt ok. godziny 7 to mam pewne czekanie na 24 lub 4, a takto zdarzały się okresy ze zdązyłem na 14 o 6:58

fysztof
Specjalista
Posty: 219
Rejestracja: 27 sie 2015, o 08:02

LINIA 14

#8 Post autor: fysztof » 16 sty 2020, o 19:24

No cóż, w hipokryzji i bezczelności nasi radni i urzędnicy już dawno osiągnęli niebotyczny poziom. Tniemy i rujnujemy, ale to przecież dla waszego dobra. Szkoda tylko, że już nawet Frankowi mózg przeprało, bo był ostatnim który miał jeszcze jakąś godność i rozsądek.

Awatar użytkownika
Wonsz_w_pomidorach
Miłośnik
Posty: 105
Rejestracja: 28 paź 2019, o 20:51

LINIA 14

#9 Post autor: Wonsz_w_pomidorach » 16 sty 2020, o 19:30

Te kolejne cięcia to po prostu sztuczne wywoływanie kryzysu żeby metro było "zbawieniem". :wall:

Awatar użytkownika
lucapacioli
Dyspozytor
Posty: 641
Rejestracja: 26 gru 2009, o 21:42
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków, os.Widok

LINIA 14

#10 Post autor: lucapacioli » 16 sty 2020, o 20:43

Ale Franek ma rację z tą nadpodażą na Królewskiej i wycięciem 44, nikt nie zostawał na przystankach, drzwi udawało się zamknąć bez problemu, więc śmiało można ciąć, co się ludzie mają wozić w luksusach.
lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupiego, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości

Zieleńczanin
Inspektor
Posty: 305
Rejestracja: 24 cze 2019, o 20:54

LINIA 14

#11 Post autor: Zieleńczanin » 16 sty 2020, o 22:05

lucapacioli pisze:Ale Franek ma rację z tą nadpodażą na Królewskiej i wycięciem 44, nikt nie zostawał na przystankach, drzwi udawało się zamknąć bez problemu, więc śmiało można ciąć, co się ludzie mają wozić w luksusach.
A teraz wcale ludzie nie zostają na przystankach, a "14" się spóźnia w szczycie zapewne przez tłok.

lukaszpdg
Dyrektor
Posty: 3301
Rejestracja: 26 maja 2015, o 16:08
Lokalizacja: Kraków

LINIA 14

#12 Post autor: lukaszpdg » 17 sty 2020, o 00:06

Od razu wiedziałem, że wiktor32 to troll. To chyba ta sama osoba co pisała rewelacje typu: notoryczny, ogromny tłok, planowanie nowej linii. Podobny styl pisania, jak kilka lat temu. Jeśli to ta sama osoba (zapewne tak), to dalej nie nauczył pisać i czytać regulaminu forum.

obserwator
Dyspozytor
Posty: 556
Rejestracja: 23 lip 2017, o 13:19

LINIA 14

#13 Post autor: obserwator » 17 sty 2020, o 00:36

@lukaszpdg, mnie pozbawił złudzeń fakt, że najpierw mówił o samej linii i nawet nie był w stanie wymienić dokładnie trasy, a na następny dzień już jakoś znał nawet częstotliwość ;)

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7396
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

LINIA 14

#14 Post autor: Locutus » 17 sty 2020, o 08:03

lucapacioli pisze:Ale Franek ma rację z tą nadpodażą na Królewskiej i wycięciem 44, nikt nie zostawał na przystankach, drzwi udawało się zamknąć bez problemu, więc śmiało można ciąć, co się ludzie mają wozić w luksusach.
No dokładnie to samo sobie pomyślałem... Ludzie nie zostają na przystankach? Nie zawsze jadą na glonojada? Znaczy jest nadpodaż i można ciąć. Glonojad ideałem, glonojad celem, nic tak ludzi nie zachęci do przesiadki na komunikację miejską i zostawienia samochodów jak obietnica przytulanek w komunikacji miejskiej. Jeszcze powinni takie afisze promocyjne "free hugs" porobić...

...i tak oto największy węzeł przesiadkowy dla całego północnego zachodu aglomeracji został z mniejszą liczbą kursów niż przed maksymalizacją...

Quo vadis, komunikacjo miejska w Krakowie, i czemu akurat tam?

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

wiktor32
Znawca
Posty: 25
Rejestracja: 12 sty 2020, o 18:55

LINIA 14

#15 Post autor: wiktor32 » 17 sty 2020, o 08:13

Komunikacja powinna się rozwijać ,a nie zwijac coraz to powstają nowe osiedla a komunikacja lezy ,najlepszy przykład Czyzyny miały być wzmocnienia ,nowe trasy i nic :wall: :wall:

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”