
https://krabok.wordpress.com/2020/08/21 ... -tramwaje/
Nie zamieszczamy linków pośrednich, tylko bezpośrednie do mat. źródłowego. Link podmieniony. - adm. Coffee.
Moderator: Moderatorzy
To chyba nie w tym roku, bo za drogo.
Trudno się nie zgodzić, że byłaby to lepsza końcówka niż Cracovia Stadion, ale niestety pogrzebie 511 i zamiast 3 linii 192, 501, 511 zostaną dwie. Dodatkowo stratne byłoby też Os. Na stoku
"482" było w szczycie w rozkładzie 7-8 minut za "182", niestety "182" jadące z Os. Na Stoku miało czasem większe opóźnienie (jeszcze przed Mistrzejowicami) i 482 wyjeżdżało chwilę przed nim zbierając pasażerów "swoich" i tych którzy nie doczekali się "182". Bywało też odwrotnie - przy nieco mniejszym opóźnieniu "482" wyjeżdżało tuż za "182" i do DGW miało kilku pasażerów, natomiast w "182" był tłok. Przy przegubach co kwadrans oczywiście zdolności przewozowe będą niższe, ale za to powinno nie być jazdy parami.
Urok stadnych układów, tak samo jest w 503, 139 i innych częstych liniach.pasazer_mobilisu pisze: ↑23 sie 2020, o 21:59"482" było w szczycie w rozkładzie 7-8 minut za "182", niestety "182" jadące z Os. Na Stoku miało czasem większe opóźnienie (jeszcze przed Mistrzejowicami) i 482 wyjeżdżało chwilę przed nim zbierając pasażerów "swoich" i tych którzy nie doczekali się "182". Bywało też odwrotnie - przy nieco mniejszym opóźnieniu "482" wyjeżdżało tuż za "182" i do DGW miało kilku pasażerów, natomiast w "182" był tłok. Przy przegubach co kwadrans oczywiście zdolności przewozowe będą niższe, ale za to powinno nie być jazdy parami.
Bardziej porównałbym to do "501" i "511" - w tym przypadku też ta druga ruszała z Przybyszewskiego gdzie dla "501" to już była część trasy na której autobus miał już kilka minut opóźnienia.
Niestety prawda, dodatkowo jeszcze kiedyś z DGW część szczęśliwców zabierało "192", teraz na spacerek na UEK by może złapać "189" raczej mało osób się zdecyduje.
ZTP Kraków na kmkrakow.pl pisze:linia 184 – dotychczasowa trasa czasowo zmieniona zostanie uznana za nową trasę stałą: Prądnik Czerwony – Strzelców – Powstańców – Łepkowskiego (powrót: Majora) – Dobrego Pasterza – Lublańska – Młyńska – Pilotów – Olszyny – Łukasiewicza – Bolesława Chrobrego (powrót: Grochowska) – al. Beliny-Prażmowskiego – al. Powstania Warszawskiego – Rondo Grzegórzeckie. Linia będzie kursować w dni powszednie w roku szkolnym z częstotliwością co 15 minut przez cały dzień;
Brak słów... skandal.Tancin pisze: ↑27 sie 2020, o 09:00No i mamy oficjalne potwierdzenie tego, czego się większość obawiała:ZTP Kraków na kmkrakow.pl pisze:linia 184 – dotychczasowa trasa czasowo zmieniona zostanie uznana za nową trasę stałą: Prądnik Czerwony – Strzelców – Powstańców – Łepkowskiego (powrót: Majora) – Dobrego Pasterza – Lublańska – Młyńska – Pilotów – Olszyny – Łukasiewicza – Bolesława Chrobrego (powrót: Grochowska) – al. Beliny-Prażmowskiego – al. Powstania Warszawskiego – Rondo Grzegórzeckie. Linia będzie kursować w dni powszednie w roku szkolnym z częstotliwością co 15 minut przez cały dzień;