Rozkłady wakacyjne 2019

Linie, rozkłady, trasy, komunikaty

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2034
Rejestracja: 4 paź 2013, o 13:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Rozkłady wakacyjne 2019

#61 Post autor: Sgriffin » 18 cze 2019, o 08:40

Przede wszystkim ciężko powiedzieć, że są to ograniczenia przebiegu. Po prostu gwarancja się skończy wcześniej.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7406
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Rozkłady wakacyjne 2019

#62 Post autor: Locutus » 18 cze 2019, o 12:22

PanA pisze: Ależ oczywiście, że wszystko wynika pięknie:
1. Jeśli w Holandii jest tak jak piszesz, to w UK jest tak samo właśnie.
I jeszcze raz, do znudzenia: jeśli organizatorzy dają d**y, nie można za to obwiniać przewoźników.
PanA pisze: 2. Francja i Szwecja? Ale oczywiście, że dużo. Szwecja to kraj, w którym wszystko co publiczne, działa niemalże bez zarzutu, do tego poziomu nie dojdziemy najpewniej i przez 50 lat. A Francja - no chyba proste, Veolii zależy na tym, by pracować z francuskimi władzami publicznymi i samorządowymi, bo ta korporacja ma powiązania z nimi w każdej dziedzinie, w której działa. A działa w branży wodnej, transportowej, ciepłowniczej... Wyobraź sobie, że da dupy, to jest skończona.

We Francji i w Szwecji idą na usługi publiczne ogromne pieniądze, istnieje sieć wzajemnych powiązań i WSPÓŁPRACY, a nie kurwinistyczne prywatyzowanie wszystkiego i niech żyje własnym życiem.
Zresztą, daleko iść nie trzeba, popatrzcie na Mobilisa.
Jednym słowem przewoźnicy mogą być w większości prywatni i wszystko może funkcjonować pięknie, pod warunkiem, ze organizator dobrze wypełnia swoje zadania.
PanA pisze: Też bez przesady. Też ich musi trochę zostać, jeśli chcemy, by te brygady niskopodłogowe były "pewne", a nie, że wyjedzie jedna specjalna linia i nie ma czym niskopodłogowym jej obsłużyć lub - co gorsza - ściąganie z linii.
Natomiast, faktycznie, wystarczy odstawić takich np. po 5 niskopodłogowców na zajezdnię (nie licząc awaryjnych) i reszta może dowolnie wyjeżdżać.
Liczyliśmy wtedy. Przy wykorzystaniu taboru niskopodłogowego takim jak w roku szkolnym dałoby się w weekendy zrobić 100% LF (przypominam, że mówię o sytuacji sprzed dwóch lat, gdy zamknięte było skrzyżowanie pod Dworcem Głównym oraz Grzegórzecka). Biorąc pod uwagę to, że z jednej strony wakacje rzeczywiście mogą być czasem wzmożonych przeglądów ze względu na zmniejszone potrzeby taborowe, a z drugiej ani Ptaszyckiego ani Mrozową niskopodłogowe tramwaje przejechać by nie mogły - i tak można było zapewnić obsługę niskopodłogową wszystkich linii z wyjątkiem tych przebiegających wymienionymi odcinkami... Ale nie, zamiast tego większość skunksów i EU8N została na zajezdni...
PanA pisze: Nie tylko, choć "minutowa" realizacja może wyglądać dużo gorzej. Czyli Wrocław. Jest kilka linii, które mają na weekendy prawie wszystkie kursy niskopodłogowe, choć w ogólności prawie każda ma dużo więcej kursów niskaczy w dni wolne niż w szczycie roboczym. Ale nie tylko w weekendy jest poprawa względem szczytów, a także w międzyszczycie, kiedy część wolnych brygad przejeżdża na inne linie, nawet te, z którymi nie ma wspólnych pętli.
No i proszę. I tylko w Krakowie nie da się...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Rozkłady wakacyjne 2019

#63 Post autor: Mistrzejowiczanin » 18 cze 2019, o 22:27

Locutus pisze:Jest. Zła wola panów z MPK.
A jakie masz na to dowody?
Locutus pisze: co weekend trzeba z tego powodu uziemiać 31 skunksów? Znaczy co? W wakacje nagle wszystkie wagony potrzebują przeglądu raz na dwa tygodnie, a jedna piąta nawet co tydzień? Znowu nam odjechałeś we wszechświat równoległy.
To we wszechświecie tym w którym żyjemy, dzwoń do MPK dlaczego tak jest, albo pisz na skrzynkę mailową. Poważnie, wtedy Ci powiedzą ile będą wiedzieli. Ciekawe, czy jeżeli stwierdzą to co ja, to też będziesz tak mówić, że panowie z MPK odjechali we wszechświat równoległy.
Locutus pisze:I to jest totalna patologia - bo w każdym cywilizowanym mieście to organizator jest od decydowania o obsadzie taborowej, a przewoźnik jest od wykonywania wytycznych organizatora jak d**a od s**nia. Wyobrażasz sobie co by się działo, gdyby nagle Mobilis zdecydował, że wie lepiej i na 502 puścił AMZy bo tak?
Ale tak po prostu jest. Oczywiście - wytyczne dotyczące taboru idą od organizatora, ale nie są narzucane przez niego, lecz ustalane w porozumieniu mając na względzie sam stan taboru MPK, ile tam jest przegubowców, standardowych, maluchów, rezerwy i gdzie je wysyłać i rozdysponowywać. To samo rozkłady jazdy - są ustalane przez organizatora, w porozumieniu z przewoźnikiem. Wszystko to są sfery wzajemnej współpracy. Z Mobilisem myślę, że jest w pewnych warunkach podobnie. Ale nie ma mowy o jakimś decydowaniu, wykonywaniu, narzucaniu, a jeżeli tak nie jest to jest patologia, bo to tak nie działa.
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7406
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Rozkłady wakacyjne 2019

#64 Post autor: Locutus » 19 cze 2019, o 06:54

Mistrzejowiczanin pisze: A jakie masz na to dowody?
Przedstawiłem je w poprzednich postach, koledzy, zwłaszcza Kot Feliks, też się dołożyli.
Mistrzejowiczanin pisze: To we wszechświecie tym w którym żyjemy, dzwoń do MPK dlaczego tak jest, albo pisz na skrzynkę mailową. Poważnie, wtedy Ci powiedzą ile będą wiedzieli. Ciekawe, czy jeżeli stwierdzą to co ja, to też będziesz tak mówić, że panowie z MPK odjechali we wszechświat równoległy.
Ty naprawdę jesteś tak przeświadczony o własnej racji, tak zadufany w sobie, że w ogóle nie czytasz argumentów adwersarzy w dyskusji. Przecież pisałem, że kontaktowałem się w tej sprawie z dyrektorem Frankiem (wychodząc z założenia, że obywatela lambda MPK oleje, a dyrektora ds. zbiorkomu w ZIKiT nie będzie mogło), dyrektor Franek kontaktował się z MPK i dostał odpowiedź tak absurdalną, że godna byłaby pojawienia się w jednym z filmów Barei, gdzieś obok Wesołego Romka prezentującego program artystyczny z okazji Dnia Pieszego Pasażera, nowej świeckiej tradycji.
Mistrzejowiczanin pisze: Ale tak po prostu jest. (...)
I jest to chore. W Warszawie jak publiczny przewoźnik nie wypełni wytycznych organizatora, lecą grube kary. W Paryżu jest dokładnie tak samo. A w Krakowie jak zwykle nie da się i MPK uprawia radosną samowolę i wesołe sobiepaństwo, bo wie, że nikt im nic nie zrobi.

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Awatar użytkownika
Sgriffin
Dyrektor
Posty: 2034
Rejestracja: 4 paź 2013, o 13:21
Lokalizacja: Kreuzberg

Rozkłady wakacyjne 2019

#65 Post autor: Sgriffin » 19 cze 2019, o 07:15

Nie no, w Warszawie to z publicznym przewoźnikiem jest parodia jak w Krakowie. Klimatyzacja w MZA to żart jak w krakowskim MPK.
"W przypadku, jeśli przetarg wygrywa przewoźnik prywatny (co wymaga ustalenia kryteriów rzeczywiście umożliwiających konkurencję) – średnia oszczędność względem przyznania zadania przewoźnikowi komunalnemu z wolnej ręki wynosi 1,12 - 1,13 zł"

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Rozkłady wakacyjne 2019

#66 Post autor: Mistrzejowiczanin » 19 cze 2019, o 22:24

Locutus pisze:Przedstawiłem je w poprzednich postach, koledzy, zwłaszcza Kot Feliks, też się dołożyli.
Nie przedstawiłeś dowodów na złą wolę pracowników MPK. Przedstawiłeś jedynie domysły, zupełnie tak jak i ja. Sądząc, że jeżeli jest taka a nie inna sytuacja w rozdysponowaniu to z pewnością musi to być zła wola.
Locutus pisze:Ty naprawdę jesteś tak przeświadczony o własnej racji, tak zadufany w sobie, że w ogóle nie czytasz argumentów adwersarzy w dyskusji. Przecież pisałem, że kontaktowałem się w tej sprawie z dyrektorem Frankiem (wychodząc z założenia, że obywatela lambda MPK oleje, a dyrektora ds. zbiorkomu w ZIKiT nie będzie mogło), dyrektor Franek kontaktował się z MPK i dostał odpowiedź tak absurdalną, że godna byłaby pojawienia się w jednym z filmów Barei, gdzieś obok Wesołego Romka prezentującego program artystyczny z okazji Dnia Pieszego Pasażera, nowej świeckiej tradycji.
Wszystko czytam i staram się możliwie odnieść. Nigdy bym o sobie nie powiedział, że jestem zadufany w sobie, ale cóż. Dyrektor Franek powie Ci na ten temat tyle co i każdy inny pracownik ZTP, bo spływają do tej jednostki dosyć powierzchowne informacje na temat tego stanu rzeczy. Uznaje się tą tematykę za indywidualną sprawę MPK. Niemniej żadnej takiej sytuacji nie ma, że oleją obywatela lambda w MPK, tylko tak jak powiedziałem - dzwoni się na zarząd, wykazuje się zainteresowanie daną sprawą, a oni przełączają na odpowiedni wydział do dyżurującego kierownika czy dyspozytora. MPK aż tak butnym molochem za jakiego się go uznaje nie jest. A jeżeli oni dają odpowiedź absurdalną, ja na podstawie swojego doświadczenia sugeruję odpowiedź absurdalną, to jakiej odpowiedzi nieabsurdalnej na ten temat oczekujesz?
Locutus pisze:I jest to chore. W Warszawie jak publiczny przewoźnik nie wypełni wytycznych organizatora, lecą grube kary. W Paryżu jest dokładnie tak samo. A w Krakowie jak zwykle nie da się i MPK uprawia radosną samowolę i wesołe sobiepaństwo, bo wie, że nikt im nic nie zrobi.
Ale to jest Kraków i my się tutaj dogadujemy, ku lepszemu efektowi. To jest nieco wyższa moralność. :puppyeyes:
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7406
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Rozkłady wakacyjne 2019

#67 Post autor: Locutus » 20 cze 2019, o 06:59

Mistrzejowiczanin pisze: Nie przedstawiłeś dowodów na złą wolę pracowników MPK. Przedstawiłeś jedynie domysły, zupełnie tak jak i ja. Sądząc, że jeżeli jest taka a nie inna sytuacja w rozdysponowaniu to z pewnością musi to być zła wola.
Nie. Wykazałem, że argumenty o przeglądach i pracach kupy się nie trzymają (Kot Feliks zresztą wykazał to samo, tylko z nieco innej strony). Pokazałem, co MPK odpisało. Wraz kolegami wykazaliśmy, że w innych miastach się da. Czegóż chcieć więcej? Jakie alternatywne wobec złej woli wyjaśnienie pozostaje, skoro wszelkie wyjaśnienia logiczne zostały obalone?
Mistrzejowiczanin pisze: Wszystko czytam i staram się możliwie odnieść. Nigdy bym o sobie nie powiedział, że jestem zadufany w sobie, ale cóż. Dyrektor Franek powie Ci na ten temat tyle co i każdy inny pracownik ZTP, bo spływają do tej jednostki dosyć powierzchowne informacje na temat tego stanu rzeczy.
I to jest patologia.
Mistrzejowiczanin pisze: Uznaje się tą tematykę za indywidualną sprawę MPK. Niemniej żadnej takiej sytuacji nie ma, że oleją obywatela lambda w MPK, tylko tak jak powiedziałem - dzwoni się na zarząd, wykazuje się zainteresowanie daną sprawą, a oni przełączają na odpowiedni wydział do dyżurującego kierownika czy dyspozytora. MPK aż tak butnym molochem za jakiego się go uznaje nie jest.
Z całym szacunkiem, ale jeśli dyrektor ds. komunikacji miejskiej dostał odpowiedź absurdalną, to skąd przeświadczenie, że zwykły szary człowiek dostałby odpowiedź sensowną?
Mistrzejowiczanin pisze: A jeżeli oni dają odpowiedź absurdalną, ja na podstawie swojego doświadczenia sugeruję odpowiedź absurdalną, to jakiej odpowiedzi nieabsurdalnej na ten temat oczekujesz?
Odpowiedź absurdalna stanowi sama w sobie dowód na to, że pozostawianie ponad połowy niskopodłogowych tramwajów w zajezdni jest tylko i wyłącznie wynikiem złej woli. Gdyby taki rozdział taboru miał jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie, odpowiedź również byłaby racjonalna i zawierała merytoryczne argumenty.
Mistrzejowiczanin pisze: Ale to jest Kraków i my się tutaj dogadujemy, ku lepszemu efektowi. To jest nieco wyższa moralność. :puppyeyes:
To jest wyższa moralność, że na dwóch brygadach 130 ludzie zostają na przystankach, bo MPK nie chce puścić przegubowców, bo psuje im to plan podmian i łączeń (zresztą przykładów dzikich podmian było dużo więcej, nawet jeśli mam wrażenie, że trochę się to poprawiło ostatnimi czasy)? To jest wyższa moralność, że w wakacyjne weekendy ponad połowa niskopodłogowych tramwajów kisi się na zajezdni, ludzi wozi się wysokopodłogowcami, a ZIKiT/ZTP choć chce, nic nie może na to poradzić? To jest wyższa moralność, że MPK sobie maluje pojazdy jak chce, stosuje tapicerkę jaką chce, a zarząd nie ma nic do gadania? I można by tak długo...

Naprawdę odjechałeś nam we wszechświat równoległy...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

kucyk
Dyrektor
Posty: 2441
Rejestracja: 10 lut 2014, o 16:35
Lokalizacja: kraków

Rozkłady wakacyjne 2019

#68 Post autor: kucyk » 20 cze 2019, o 12:30

Wczoraj patrzyłem na jakdojade.pl i zauważyłem ponowne zmiany w obsłudze "9" w dniu dzisiejszym. Kilka dni temu informowalem, że dzisiaj będzie 100 % niskich kursów na tej linii a wczoraj okazało się, że będzie ich połowa (na tych brygadach z wysoką podłogą są oczywiście składy 105Na). Jeszcze dzisiaj rano w weekendy na "9" nadal było 100% niskopodłogowych kursów - tej chwili okazuje się, że będzie połowa. Zniknęly rownież kursy niskopodłogowe z "21". Widać jak zwykle chomikują na wakacje. :/

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3732
Rejestracja: 14 lip 2013, o 18:48
Lokalizacja: Kraków

Rozkłady wakacyjne 2019

#69 Post autor: tomta1 » 20 cze 2019, o 14:44

kucyk pisze:Zniknęly rownież kursy niskopodłogowe z "21". Widać jak zwykle chomikują na wakacje. :/
„16” zawieszona, więc pewnie chcą gdzieś posyłać E1 solo.
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Awatar użytkownika
pasazer_mobilisu
Administrator Techniczny
Posty: 1075
Rejestracja: 8 sie 2017, o 11:19

Rozkłady wakacyjne 2019

#70 Post autor: pasazer_mobilisu » 20 cze 2019, o 15:10

E1 solo nie powinny być już wysłane na żyletki? Jeśli dobrze kojarzę to Królewska i Krakowska po wakacjach dalej nie będą skończone, a później powinny pojawić się pierwsze Tramino. Oczywiście z ich dostawami może być różnie, więc nie złomowałbym na hura niczego ale czy nie można tych wagonów odstawić tak jak w zeszłym roku Tantusów, które zniknęły na kilka miesięcy by potem na chwilę wrócić m.in. na 704? Argument o równomiernym wykorzystaniu taboru w wypadku 50 letniego szrotu, który lada moment idzie do kasacji jest niedorzeczny.

Awatar użytkownika
Cukier
Dyrektor
Posty: 10899
Rejestracja: 15 gru 2011, o 18:08
Lokalizacja: Tereny Zapleszowskie

Rozkłady wakacyjne 2019

#71 Post autor: Cukier » 20 cze 2019, o 19:29

To, że na wakacje MPK nie wyśle niskiej podłogi tam gdzie w roku szkolnym była wysoka pomimo nadwyżki taboru NF której w roku szkolnym nie ma jest bezczelne i złośliwe. Ale z tym, żeby zabierać Pleszowowi skrawki niskiej podłogi z dotychczasowej jednej niepełnej linii akurat na wakacje to już przeszli samych siebie.

Awatar użytkownika
tomta1
Dyrektor
Posty: 3732
Rejestracja: 14 lip 2013, o 18:48
Lokalizacja: Kraków

Rozkłady wakacyjne 2019

#72 Post autor: tomta1 » 20 cze 2019, o 19:45

O ile wysyłanie E1 solo na „21” mogę jeszcze wytłumaczyć chęcią utrzymania taboru w ruchu, o ile braku ekwiwalentu w postaci EU8N na „70” nie rozumiem. No i na „52” powinno iść dużo więcej 2014N, celem wynagrodzenia za pociętą f oraz brak niskiej podłogi na „21” na Os. Piastów, ale o tym to się dowiemy jutro, ew. w poniedziałek.
Tutaj znajdziesz różne mapy, schematy, obliczenia i wykazy, które dotychczas udostępniłem.

Awatar użytkownika
Mistrzejowiczanin
Dyrektor
Posty: 3920
Rejestracja: 24 lip 2014, o 21:35
Lokalizacja: Kraków - Mistrzejowice

Rozkłady wakacyjne 2019

#73 Post autor: Mistrzejowiczanin » 20 cze 2019, o 19:57

Locutus pisze:Nie. Wykazałem, że argumenty o przeglądach i pracach kupy się nie trzymają (Kot Feliks zresztą wykazał to samo, tylko z nieco innej strony). Pokazałem, co MPK odpisało. Wraz kolegami wykazaliśmy, że w innych miastach się da. Czegóż chcieć więcej? Jakie alternatywne wobec złej woli wyjaśnienie pozostaje, skoro wszelkie wyjaśnienia logiczne zostały obalone?
A zatem żadnego wytłumaczenia nie ma i pozostaje pospolita złośliwość spółki wobec uciemiężonych pasażerów?
Locutus pisze:I to jest patologia.
Nie, to jest podział obowiązków między spółkami. Jedna się zajmuje tymi zagadnieniami, a druga innymi. W miejscu, gdzie te powinności jednej i drugiej spółki na siebie zachodzą jest współpraca. I to jest jak najbardziej prawidłowa organizacja pracy jednostek zarządzających komunikacją.
Locutus pisze:Z całym szacunkiem, ale jeśli dyrektor ds. komunikacji miejskiej dostał odpowiedź absurdalną, to skąd przeświadczenie, że zwykły szary człowiek dostałby odpowiedź sensowną?
Zapewne dostałby podobną. Zależy, do kogo by przełączyli. Najciekawsza była kiedyś odpowiedź kolegi na dyspozytorni na taką ciekawość i jakże zwięzła: „Podgórze, dyspozytor 'nazwisko' przy telefonie... ...Nie wiem proszę Pana, taki mamy harmonogram na dzień dzisiejszy... ...Kłaniam się, do widzenia.” To zależy co by kto wiedział, albo chciał powiedzieć.
Locutus pisze:Odpowiedź absurdalna stanowi sama w sobie dowód na to, że pozostawianie ponad połowy niskopodłogowych tramwajów w zajezdni jest tylko i wyłącznie wynikiem złej woli. Gdyby taki rozdział taboru miał jakiekolwiek racjonalne uzasadnienie, odpowiedź również byłaby racjonalna i zawierała merytoryczne argumenty.
Jak wyżej - w zależności od tego, co ten, który udzielał tej odpowiedzi wiedział o tej sprawie, lub chciał powiedzieć. Może również być sprawa tzw. potocznego zbycia; dyspozytornia, czy w ogóle dział zarządzania ruchem to całkiem pracowite miejsce i sam podejrzewam przyznasz, że istnieją pilniejsze i bardziej wymagające problemy w takim dziale niż tłumaczenie się komuś, obojętnie czy pasażerowi czy dyrektorowi ZTP z takiego czy innego rozdziału taboru.
Locutus pisze:To jest wyższa moralność, że na dwóch brygadach 130 ludzie zostają na przystankach, bo MPK nie chce puścić przegubowców, bo psuje im to plan podmian i łączeń (zresztą przykładów dzikich podmian było dużo więcej, nawet jeśli mam wrażenie, że trochę się to poprawiło ostatnimi czasy)? To jest wyższa moralność, że w wakacyjne weekendy ponad połowa niskopodłogowych tramwajów kisi się na zajezdni, ludzi wozi się wysokopodłogowcami, a ZIKiT/ZTP choć chce, nic nie może na to poradzić? To jest wyższa moralność, że MPK sobie maluje pojazdy jak chce, stosuje tapicerkę jaką chce, a zarząd nie ma nic do gadania? I można by tak długo...
Takie są warunki eksploatacyjne, wynikające z wielu czynników. I ZTP o tym wie. Wtrącać się MPK w te kwestie, gdzie to właśnie ta spółka ma kompletną wiedzę eksploatacyjną ze strony organizatora byłoby nierozsądne i dyrekcja w ZTP się do tego stosuje. Ja to generalnie mam takie wrażenie, że z tego MPK już dawno w nieobeznanych kręgach został zrobiony taki wygodny kozioł ofiarny, na którego można wszystko zepchnąć co złe, a organizator pozostaje biedny i bezradny, a prywatny przewoźnik jest wybawcą. Z cyklu jaka ta Komunikacja Miejska w Krakowie jest bezużyteczna, antyludzka, a ci, co nią zarządzają to matołki. Nieuleczalna aktywistyczna gangrena.
Locutus pisze:Naprawdę odjechałeś nam we wszechświat równoległy...
Równoległy komu?
Linia 14 z taborem mieszanym NGT6 i NGT8, Linia 52 w Krakowiakach i NGT8, stanowcze NIE dla bezzasadnej faworyzacji Krowodrzy Górki pod względem taborowym, NIE dla tuneli tramwajowych zamiast metra !!!

Awatar użytkownika
Locutus
Moderator
Posty: 7406
Rejestracja: 19 wrz 2009, o 07:40
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Kontakt:

Rozkłady wakacyjne 2019

#74 Post autor: Locutus » 21 cze 2019, o 06:49

@ Mistrzejowiczanin - znowu popełniłem błąd wdawania się z Tobą w dyskusję... Takich głupot jak Twoje już dawno nie widziałem... MPK ma pilniejsze zajęcia niż odpowiedzieć merytorycznie na pytanie jednostki, która płaci za usługę i chciałaby wiedzieć czemu usługa jest niezgodna z tym, co zamówiono i za co zapłacono - i jest to przykładem prawidłowego podziału obowiązków. Pozostawianie niskaczy na zajezdni ma miejsce ze względu na ważne względy eksploatacyjne, tyle tylko, że nawet czysto teoretycznie nie jesteś w stanie wymyślić takich względów, które trzymałyby się kupy... Czekam już tylko na występ cesarzowej Sato lub cesarzowej Georgiou, ewentualnie regenta Worfa...

@ Kucyk & Cukier - zgroza...

Pozdrawiam!
LOKI
Komunikacja miejska ma być dla ludzi. Nigdy na odwrót.

Adrian
Inspektor
Posty: 361
Rejestracja: 28 lut 2017, o 16:58

Rozkłady wakacyjne 2019

#75 Post autor: Adrian » 21 cze 2019, o 11:50

tomta1 pisze:O ile wysyłanie E1 solo na „21” mogę jeszcze wytłumaczyć chęcią utrzymania taboru w ruchu, o ile braku ekwiwalentu w postaci EU8N na „70” nie rozumiem. No i na „52” powinno iść dużo więcej 2014N, celem wynagrodzenia za pociętą f oraz brak niskiej podłogi na „21” na Os. Piastów, ale o tym to się dowiemy jutro, ew. w poniedziałek.
Niestety, muszą się marnować na linii 50, która w wakacyjnym szczycie [!] jeździ co 5 minut...

ODPOWIEDZ

Wróć do „II. Układ komunikacyjny”